-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Meg van Fruzsika, picit kipofoztuk a popóját. 209 euró a végösszeg, amivel elértük a tegnapelőtti állapotot.
Kapott eredeti zöld hővisszaverő, fűthető üveget meg egy új ablaktörlő motort.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
Valamelyik csatornán ment egy olyan műsor hogy "sportverda", ott kapcsolódtam be hogy ketten álltak egy régi charger mellett, az egyik megkérdezi a másiktól: - A 1.4-es turbó motorok mennyit fognak kibírni? erre a másik rávágja: - Max 100-150e km-t.
Aztán próbáltak füvön driftelni az új chrysler voyager-el (rwd), csak nem kapcsolták ki (vagy nem is lehet) az ESP-t majdnem az orrát tolta a kocsi
A totalcar-hoz képest rém szánalmas volt a műsor...
Give them hell Ukraine!
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58056 üzenetére
idővel élmény az idegbaj is - tapasztalat
Különben is! Ha nem történne senkivel semmi meglepő/furcsa/idegőrlő, miről beszélgetnénk/elmélkednénk a tavasszal/nyáron a kormány leszerelése közben.(#58057) TaaT - az egy minőségi, színvonalas mű sor...a sok okosság miatt érdemes nézni <irónia off>
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
-
-
net84
őstag
Testmozgás, reggel, kávé elött éhgyomorra:
Beértünk a zasszonnyal munkába és már idegesített, hogy rossz helyen parkol a C2 (megígérte, hogy visszaparkolja a "helyére" az ünnepek után, csak elmaradt). Nem volt egyszerű a művelet. Kézifék beragadt. Hiába tornásztam előre-hátra, nem akaródzott engedni. Megrugdaltam a kerekeket, semmi. Kamionos kolléga ajánlotta a nagykalapácsát (váltót cserél/javít a nyerges vontatóján, az udvarba van most mindenféle szerszám), de esélyt adva neki (meg partiba vagyunk tömeg tekintetében), megcibáltam a kapaszkodónál/majrévasnál fogva. 5-6. billentésre roppant kettőt és elkezdett gurulni . Kekeckedik a matchbox.(#58059) Mágus2 - ez beteg egy videjó erre nem lehet relaxálni, hogy is gondoltad? Keményen figyeltem és vártam...hátulról már untam a nénit. Elölről nem mutatták eleget .
(#58064) Mágus2 / (#58066) bitpork -
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
dJ Peer
aktív tag
válasz freaghill #58071 üzenetére
A 100. égéstérben volt a Novoth Tibi, mondta, hogy szerinte csak olyan sebességi fokban szabad hagyni, amerre az autó amúgy is gurulna. Tehát emelkedőnek orral felfelé 1-2-ben hagyni nem szabad, mert könnyen ugrik egyet a vezérlés.
A kézifékek többsége pedig azért fagy be, mert nem elégszer használjuk őket és beragad.
Nem tudom mennyi a valóságalapja. -
vendingo
veterán
Szomszéd eszpészében automata kézifék van, amit nem lehet kikapcsolni.
Első télen mást nem halottam, mint k.rvaanyázik reggel 6 kor a ház előtt egy hajszárítóval a kezében, miközben a kocsi alatt fekszik fél órás késésbenCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
rob210
nagyúr
válasz vendingo #58076 üzenetére
Mert nincs esze.
Soha nem fagyott még be ragadt be a kézifékem.
Igaz én oda is figyelek a kocsim műszaki állapotára.
Nem árt néha egy kis wd40-el vagy valamilyen víztaszító anyaggal bekenni a bowdent, illetve időnként a kart sem árt letakarítani és megkenni, ésszel, hogy a tárcsára dobra kinek mi van nem menjen.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz vendingo #58078 üzenetére
Ha korrekt a műszaki állapot nem rossz dolog, hogy nem gurul el az autó még ha a kedves tulaj kissé feledékeny is.
Szerintem egyáltalán nem rossz találmány.
Igaz én mindig a 100%os műszaki állapotra törekszem, így könnyen beszélek.
Aki szarik az autóra és csak használja annak biztos sok fejfájást okozhat ez az autómatika.Renault power
-
vendingo
veterán
válasz rob210 #58079 üzenetére
Neki ez munkaeszköz, szóval karban van tartva, jelenleg valahol 500 000 km-nél jár vele, és a kezdetek óta szop ezzel a dologgal. Újonnan vette, és már az első télen meggyűlt vele a baja.
Amúgy nem csak ezzel van baja, hanem mindennel, ami árammal működik a kocsiba.
Az összes elektromos cucc: esőérzékelő, e.ablak, központizár, riasztó...beszart már neki.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
net84
őstag
válasz freaghill #58071 üzenetére
En mindig hasznalok kezifeket (sosem tamogattam a csak sebessegfokozatban tartassal parkolast). Most pl. nincs behuzva, de eddig egy auton sem fordult velem elo, hogy telen befagyott volna a kezifek. Itt sem ez a gond.
Ha nincs eso, kod, paras levego, akkor mukodik rendesen. Nem a bovden a szar (vagy nem csak az), szet kellene szedni a dobfeket, nade ilyen hidegbe azert megsem. A jobb oldali mar szet is lehet hullva, mert idonkent annyira enged csak vissza menet kozben, hogy eppen forogjon a kerek. A Torpedo valtocsereje kozbeszolt, egyebkent ment volna mar szervizbe. Igy az idopontjat es az arat is elvitte a Gepsarkany. Varosba A-bol B-be meg elmegy...amig nem nekem kell hasznalnom .Read only...
-
narancsnn
senior tag
-
varsam
őstag
üdv,
hol tudok normális áron tetőcsomagtartót venni Passat Varianthoz? Ahogy nézem 20-30ezerbe kerülnek, annyit nincs kedvem kicsengetni érte. Tudtok valahol kicsit olcsóbbat?
-
-
14adam
addikt
Ki mennyivel menne autópályán utánfutóval? Ne nézzétek ki a neten(kamion 90-el)
-
-
14adam
addikt
lehet,hogy már 80 a kamion is
45k-ra megbasztak Lehet utána kellett volna nézni..[ Szerkesztve ]