-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58499 üzenetére
boccs igen.. 2012 es a4 től van ez a moci, ugye mindig audi kapja meg legelöszőr a teKnikai csodákat.. friss tsiből is..(ezért írtam audit) 1.8 tsi valóban nincs 7es golfban, de 2.0 tsi (gti) igen ami dettó az a motorcsalád ami a 2012 es audi a4 ben a friss 1,8 tsi-é is tehát ez a duplabefecsis.... szóval érted...
erre gondolok ugye: [link] Miért különleges ez a motor bekezdés...
ennél több linket infót nem tudok, de ahogy a motorról készült nagyfelbontású képeket nézem az előző és a mostani TSIk között 2.0 án és 1.8 on is jól látszik.. a szívócső hossza is más és a szívócső és a motorblokk összecsatlakozásánál megy oda valami 4 dolog ami csak a szívócsőbefecsi lehet..tehát summa summárum. gen 3 as tsi 1.8 és 2.0 tsi mind duplás..szerintem... BOCS ha ez senkit nem érdekelt csak engem ! de senkinek se kívánom hogy ilyen kanosszát járjon le mint én: egy kis olvasnivaló:
[link] ez nem az én autóm enyém 1.8 as de ugyan ez volt ! ÜDV ! várom ha esetleg tényleg van infó kép erről ! nehogy rosszat állítsak ! -
Mágus2
Közösségépítő
-
Bling95
őstag
Udv emberek!
Par napja csatlakoztam en is a klubba egy 4-es golffal. Viszont a motorterbol ciripelo hangot ad ki( mint amikor cseres az ekszij) , viszont az kb 1 hete lett rajta cserelve.
Van valami otletetek? Bar tudom ennyi infoval sokra nem mentek , de hatha valakinek ismeros a hiba. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bling95 #58510 üzenetére
Hallani kellene, vedd fel a hangot.
MunezXBK: 2004 végén kapható volt szvsz, ha meg nem, akkor aki 2005 elején vette, az 2004-est vett, alkatrész szempontjából a gyártási év a mérvadó, de amikor árulják használtan, akkor 2005-ösnek hirdetik, utána meg les az ember, hogy a papírjaiban 2004 van.
[ Szerkesztve ]
-
Bling95
őstag
hang, gazadasra gyorsul a hang de halkabb, majd 2000kornyeketol nem
hallatszik. -
Ck.
addikt
Mágus Mesterem,
Ha elfogy a tartalék 3 deci olajam, lehet-e azonos viszkozitasu, azonos Vw szabványt tudó, de más márkájú olajjal utan tölteni picikét?
Most perpill UK-ban vagyunk, itt sajna teljesen más olaj választék van, vagyis inkább h nincs nagyon választék...
Elvileg okafogyott kérdés, mert pénteken meg lesz az uj tömítés, de azért jó tudni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58516 üzenetére
4E0953521
Azért tartott eddig, mert harapófogóval kell belőletek kierőszakolni milyen autótok van.
Ck. Ha viszkozitás és vw norma passzol, akkor mehet bele. Ha szintetikus volt, szintetikusat kell bele önteni, hogy ne habosodjon.
Bling95 Nem tudom hová töltötted, mert nem jelenik meg semmi, remélem ez videó úgy, ahogy kértem.
bitpork jó duma, de tényleg nem tudnak kérdezni, egy normális kérdés úgy kezdődik, hogy bemutatom az autót, amiről a kérdés szól. Van aki bemutatta fél éve, most kérdez és keressem vissza. fák dem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58520 üzenetére
Price list:
General question 5€
Question about TDI 10€
Question regarding performace issue or limp mode on TDI without LOG 100€
Question regarding performace issue or limp mode on TDI with LOG 10€
Petrol engine question without engine code 100€
Question without general information about car: mark, year, engine code 500€
Stupid question 5000€Elsa info 10€
ETKA info 10€+TAX 20%
Lesz ilyen , persze Gazsi kivétel. Pár hülye kérdéssel lehet kevesebb lenne. Ha beindul a biznisz veszek egy Allroad-ot.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58524 üzenetére
KaiotEch Ezeknél az autóknál a kormány alatti vezérlőtő függ, hogy tudja-e a tempomatot, vagy sem, ha nem tudja, azt is cserélni kell. Ezt meg a gyári száma alapján lehetne megmondani, de ehhez már a teljes felszereltséget tudni kellene, leghamarabb az alváz számból lehet megmondani. Nekem nem működik a keresés alvázszám szerint, de egy márkakereskedésbe besétálsz és megmutatod az alvázszámot, megmondják, tudja-e a tempomatot vagy sem. Ha van diagnosztikád, akkor egyszerűbb, az kiírja a gyári számát a vezérlőnek, amikor olvassa.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mágus2 #58518 üzenetére
Ez tuti? Mert valahol ez alapján a régire mutatja. Amúgy ez az index kar helyére jön, vagy plusz karként lesz benne? Illetve az autó fel van készítve gyárilag? Nem kell kábelezni, plusz érzékelőket rakni a pedálokhoz?
Ennyiért jó vételnek tűnik... Itthon 14 az új, gyári. Igaz ez így 10 a postával együtt.
Ezen például pluszként van. Ha ilyen, akkor nekem nem lesz jó, mert a bézs színű borításnál nincs kivágva.
[ Szerkesztve ]
-
Bling95
őstag
Koszi, penteken lesz idom akkor ranezek.
Ha valamit segit meg infonak most tunt fel, hogy melegen majdnem hogy csak tunik a hang.
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58499 üzenetére
elvileg megvan a válasz: Passatklubon kaptam:
2013 Golf (5G1) pl.: CHHB motorkódnál van szívócső befecsi is.
Tehát minden 1.8 as és 2.0 TSI megkapja ezt kivétel nélkül gen 3-as érától. 1.4 es NEM ahogy eddig sikerült kinyomozni...
ezek jelenleg szerintem ezekben kaphatók:
Aktuális gyártás alatt lévő modellekre értve: golf 7 gti, az, audi a4 a3 a6 a8
skoda friss octavia 1.8 tsi és RS TSI modellek..
passat nem, ott még gen 2-es tsik vannak.. !
.ha valakit érdekel...[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #58521 üzenetére
Kiegészíteném (ez lóg az irodában az asztalomnál):
Munkadíjak
Köszönés: 300.- Ft
Ügyfél panaszainak meghallgatása: 500.- Ft
Ígéret a megoldásra: 1.000.- FtSzolgáltatási díjak
Érdeklődés: 500.- Ft
Útbaigazítás: 700.- Ft
Jótanács: 900.- Ft
Együtt érző bólogatás: 1.000.- Ft
Okos nézés: 1.500.- Ft
Teljes tanácstalanság: 2.000.- FtRezsi órabérek
Óradíj: 1.000.- Ft
Óradíj, ha nézni akarja: 1.500.- Ft
Óradíj, ha tanácsot is ad: 2.500.- Ft
Óradíj, ha az ügyfél is besegít: 4.000.- FtAz árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák.
Azokat a pontokat kihagytam, amik személyes találkozást igényelnek .
Read only...
-
degec
senior tag
válasz gabor85 #58538 üzenetére
hu szerintem kivételesen érthetően írtam.. tök 8 hogy tsi vagy tfsi akkor is ugyanaz legyen mondjuk benzines mostani gyártás alatt lévő új mqb pplatformos oktávia RS 2.0 ts** benzinesben és az 1.8 t*** as cuccban is ez van.. meg a golf7 GTI ben meg audi a3a-4...stb audiba nem vagyok képbe az nem érdekel...
-
degec
senior tag
válasz Mágus2 #58547 üzenetére
pd elem gariba csere más baj nem volt. + kábelkötege is gariba csere..én 10.000.- ként viszem olajcserére castrol edge 5.30 eredeti mintaboltból származó olaj nem pancs.. és semmi de semmi baja nincs, ja és kizárólag prémium gázolajjal járok vele 0km kora óta. dpf rendben 100% os ..szóval aki kicsit ért a kocsihoz tud rá vigyázni is !
ugye nem járunk vele kistávokat városban tötyörögve. dpf lehal
-egr lekormolódik alacsony fordulaton, ez volt tisztítva 85 ezernél kb ennyi volt a baja..
stbstbstb hatezer egyéb dolog
TSI nek sincs nagy baja szerintem vezérműlánc adott tipusoknál.. turbó ugyanúgy meghalhat másnál is.. viszont azt a karakterisztikát egy tdi nem éri utol, többet fogyaszt az meg nem baj.viszont NEKEM jobban vezethető a tágabb nyomatéktartomány miatt..városban nem nyafog a dpf mert nincs benne van helyette más.. ez a duplabefecskendező rendszer nem lehet egyszerű..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo 3
- Eredeti játékok OFF topik
- Peugeot, Citroën topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kompakt vízhűtés
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000