-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ace owner
addikt
Baget preferalom, de sajna csak staticre fogja futni. Egyebkent ha nem dobban meg a szived egy porba rakott kocsitol hiaba magyarazom,nem fogod megerteni.. Van akinek az offroad gepekre all fel van akinek masra...
Ez porknak szol leginkabb[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ace owner #59607 üzenetére
egy bizonyos szintig jól néznek ki ez tény, nekem is jobban tetszene tanga gumival anyáig rárottyantva a saját kocsim, de én még soha nem mondtam azt hogy "nem, mert beleér a kerék"
kinek mi a prioritás..."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
atos19881101
senior tag
válasz baluka26 #59599 üzenetére
Én ezt sosem fogom megérteni. Hogy lehet növelni élettartamot meg csökkenteni fogyasztást egy "csippel"? Gondoljátok, hogy a gyárban a motor tervező mérnökök direkt írják meg a vezérlőket úgy, hogy az minél rosszabb hatással legyen a motorra, sőt mi több többet is kajáljon?? Illetve egy "szaki" vajon jobban ismeri a motor összes paraméterét mint az aki megtervezte? ....
Ezek csak költői kérdések ...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59615 üzenetére
Európában egységes a környezet?
Amúgy meg úgy képzeld el ezt a dolgot mint a proci tuningot, van ott is órajel emelés és alulfeszelés.
Give them hell Ukraine!
-
atos19881101
senior tag
Nem egységes igen. Vannak magasabb pontok, meg alacsonyabb .. hidegebb, melegebb. ... stb.
De nem is lehet szerintem egy autót csak Magyarország, vagy Kína, vagy stb. természeti adottságaihoz beállítani, mert mi lesz ha mondjuk el kell menni vele Spanyolországba? Akkor bekrepál? Érted mire gondolok ...
A gyári szoftok pont azért vannak úgy megírva ahogy, hogy a lehető legjobban "illeszkedjen" az autó bármilyen éghajlathoz, légnyomáshoz, stb, ne menjen tönkre lehetőleg egy hirtelen változáskor ...Ezt nem értem, hogy ezeket figyelembe véve hogy lehet még finomítani? Belövik csak egy éghajlat típushoz és kész? És ha ez az éghajlat változik akkor? ...
Szerk.:
Processzort sem érdemes tuningolni szerintem ... lehet egy ideig húdejó lesz, aztán bekrepál ... mert pl. nincs meg hozzá a megfelelő hűtés, a nagyobb feszültséget valamelyik alkatrész egy ideig tolerálja utána megunja ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
TaaT
veterán
válasz atos19881101 #59617 üzenetére
Nem minden (azonos típusú) motor egyforma, de van egy szoft ami mindegyikhez jó, és mindenhol működik. A finomhangolást a tulaj belátására bízzák, a garancia időn túl.
szerk.: ezért nem szabad kóklerhez vinni a kocsit mert túlhúzhatja, mint vérpistike a procit.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
freaghill
őstag
Munez: Említetted, hogy Ausztriába lehet venni a kúton TDA-t.
Az öregnek már nagyon kéne, mert kezd elég nehezen indulni a gépe ebben a hidegben, és inkább nem csesztettelek még jobban téged, hanem megvártam, hogy elinduljanak anyámék haza.
Mikor jöttek akkor szóltam neki, hogy vegyen, de nem volt a kúton.Marad a webshop...
[ Szerkesztve ]
-
Annyit hozzáfűznék , hogy a gyáriak munkáját akkor sem lehet felülmúlni. Az autók hideg-meleg,sarkköri meg tucat más szempont alapján vannak leszállítva. A finomhangolás nem működik ha innen elmegyek a nem rendeltetésszerű használati területre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #59617 üzenetére
Csak a sajátomról tudok nyilatkozni, mert abban van tapasztalatom. Egy motorkocsit úgy készítenek el, hogy a világ minden pontján képes legyen üzemelni, ad abszurdum a sivatagban afrikában, ahol teveszarból préselnek gázolajat, a másik véglet némethon, az ottani igen jó cetánszámú gázolajjal. A motoroptimalizáló csak annyit tesz, hogy elmeséli a fedcompnak, hogy nem teveszarból facsart nyál megy bele, és nem plusz 70 fok van, vagy nem plusz 1200 méter magasban vagyunk.
Nem tévesztendő össze, az itt-ott cetlin hirdetgető kreténnel, aki 20 forintért csipp tuningol neked.
Uff, én beszéltem.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
net84
őstag
válasz MunezXBK #59623 üzenetére
Ha 3 honapra ugrik a jogsi, akkor is ennyi lett volna? Vagy ratettek valamit a penzbirsagra, hogy maradhasson a jogsi? Fellebbeztel az itelet ellen vagy meltanyossagot kertel (pl. kell a munkahoz, stb.)?
Mas: mibe kerul egy turbo nyomas szabalyzo vagy mifene (Toledo MK3 2.0 PD TDI)?
Ugy nez ki az nem ok a gepben es emiatt tiltja le a fordulatot . Habar most egy Bp oda-vissza uton semmi hiba nem jott elo, majd meglatjuk az atvizsgalas utan, hogy mit mondanak. De azt meg nem tudom, hogy a zasszonyt mennyire keszitsem fel...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Dr.Zoo
senior tag
No, ha az a baja mint az enyémnek volt, akkor jóvilàg van....
Én szépen megkeresném rajta az IC-t, és ott megnézegetném a csőcsatlakozásokat.... Ha bármelyiknél találsz valami olajsár szerű dzsuvát, akkor megvan a probléma... Egy 200 forintos O gyűrű szivat téged is....."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
atos19881101
senior tag
válasz Dr.Zoo #59631 üzenetére
Én akkor is azon az állásponton vagyok, hogy attól jobban beállítani egy motort nem lehet, mint azt a saját tervezője teszi ... Főleg nem úgy, hogy annak még az élettartamát is növelni lehessen. Persze növelhető turbónyomás, meg miegymás, hogy jobban menjen, ahogy írtad nyomatékból indul meg ... de véleményem szerint ez akkor sem a motor által elviselt normál működésnek felel meg. Ilyenkor valamelyik alkatrész nem a megfelelő paraméterekkel működik, ami azt jelenti, hogy csökken az élettartama ...
Ez az én szerény véleményem. Szerintem a "csiptuning" olyan, mint mikor a Suzukira ráaggasztják a vasalódeszkát ... Ha több erő kell, akkor miért nem vesz az ember eredetileg erősebb kocsit? ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz atos19881101 #59634 üzenetére
Ok.
Neked a papné, nekem a lánya
Nem veszünk össze..
Azért vinnélek egy karikát a paszulyommal."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
baluka26
veterán
Azért ez képről rendben van.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
-
VR6-Fan
veterán
válasz atos19881101 #59634 üzenetére
azt el tudod képzelni hogy vannak olyan motorok amik bontás nélkül a gyári teljesítményűk akár 2x is elbírják ?
(jellemzően most a forgattyús mechanizmusra meg a HF-re gondolok, nem a diszítésre)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kicker
senior tag
-
atos19881101
senior tag
válasz VR6-Fan #59644 üzenetére
Akkor csak egy buta kérdés: Gyárból akkor miért nem a 2x teljesítményével jön ki? Minek készít a gyár 2x olyan erős motort, ha csak a felét használja ki? Pazarlás? Ki mondja ki azt, hogy "elbírják"? A "Jani" a műhelyben?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
AndrewTdi
addikt
válasz MunezXBK #59640 üzenetére
[link]
Ismerősöm full patika állapotban, első tulajtól vette a kocsit, gyönyörű volt, makulátlan.
Szami kezei közé került, adagoló, csúcsok, osztrák chip, nagycsiga, gyári cooler, sárga Konik, gyári kinézet. Mérve 275 ló volt. Haveromtól megvette sógoromuaz én ajánlásomra (akkor.még makulátlan volt), de nem tudtam még akkor hogy sógor (akkor.még nem.volt az) hogyismondjam... nem igényes. .
2,7Mért vette annó kb 6 éve, a garázsban eszkábáltak rá coolert. Aztén amikor barom módon széthajtotta, nem volt ritka pl a sikaflexel való szelephimba visszaragsztás, stb.
Jött egy váltócsere (házilag) és még sok egyét.
A lényeg, hogy alig 1 év alatt odáig jutott, hogy alig birta 1 milláért eladni úgy, hogy aki megvette, hetekig járt vissza hogy trágya mindene.Szóval tuti sokba van a srácnak hogy így néz ki, de ki tudja milyen a motor és a motortér.
Röviden ennyi.
Szerk: a feleségemből kiindulva messze esett az alma...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest