-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
-
CharlieDrop
veterán
Áh, szóval, nos.
A kormolás normális, ha leszednéd a szívósort látnád, hogy tiszta retek (bár pd-vel nem volt dolgom, de kb. az összes dízel retkes ott). Azt kitisztítod és utána azt az OMV-t tankolod, akkor nem lesz füst, kivéve, ha kék a füst, mert az olaj.
Ha nem is mész ki pályára, néha kell, egy kis padlógázas gyorsítás, hogy tisztuljon.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
atos19881101
senior tag
-
bim
veterán
Megtaláltam a hiba okát. Felemeltem és azonnal láthatóvá vált egy kis berágódás ahol a lengőkaron lévő fémkúp és a rugó összeér. [kép]
Parasztosan megkentem gépzsírral és megszűnt az idegesítő hang. [kép]
Nyilván nem új az autó de egyből elnémult a futómű . Még sok kilométert el kell fuvaroznia a családot míg lecserélnénk. -
chopin42
őstag
Az enyém pedig ugyanígy beázik. Hátul,. leginkább. Nekem is ez lenne a megoldás? :(
Más
Nem tudom, mi manapság az átlag, de ma dobtam egy hátast: a 17 éves 1U2 Octáviám ajtókárpitozása 20 ezer/db ha ÉN viszem, a kormány pedig 35 ezer az alap bőrrel, szintén, ha én viszem. A szerelés további 15-20 ezer. Ezek átlagárak? Egy jó kárpitosnak írtam facen, van sok kép fent.
Ha igen, van valami jól bevált házi módszer a restaurálásra? Illetve a kormány kiszerelésnél mire érdemes odafigyelni, hogy ne verjen arcon a légzsák és visszakötéskor is működjön?Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
imyourfriend
őstag
Szétkapta az egész féknyerget mielőtt tárcsát cserélt? Illik felpucolni, felkenni az agyat, kipucolni a féknyerget, csúszkákat cserélni + kitakarítani a járatot és megzsírozni. Dugattyú jól működik és nem szedi ki az csak egy dolog, bár 10+ autónál ráfér egy felújító arra is.
-
imyourfriend
őstag
Szerelőnek értenie kell hozzá, hacsak nincs alulméretezve a fék vagy nem alsó kategóriás az megfelelően megpucolva felszerelve jól kell működjön. Persze el is lehet égetni versenyzőként de ebbe ne menjünk bele.
Megfelelően meg kell legyen pucolva a kerékagy ahova felmegy az első tárcsa, ez az első lépés hisz kis egyenetlenség később okozhat nagyobb galibát.. csúszkákat is jól meg kell takarítsa, igény szerint cserélni kell ha már elhasználódott ez sokat számít a féknél lényegégen a mozgásterét adja. Szintúgy a féknyeregnél, még ha nem is festi le illik drótkefézni, megpucolni azt a részt ahol érintkezik a fékpofa a dugattyúval, a legfontosabb itt ahol érintkezik a fékpofa a féknyereggel, a két végén ahol be van akasztva ott jár. Igény szerint ki kell szedni a dugattyút, megpucolni a műanyag gyűrűnek kialakított vájatot egy erre kialakított szerszámmal, igény szerint új tömítés a dugattyúhoz. Jellemzően megvasalhatja a fék a felületet, ha nem működik valamely része megfelelően vagy a dugattyú, vagy a csúszka szorul vagy nem jól előkészített felületre szerelik fel pl. a féktárcsát. Ez a művelet pénteken csináltattam jó 2.5 órát igénybevett az első két féknél nyilván nem minden autószerelő vállalja be. Azt autószerelőként látnia kell, ha valami nem megfelelő a féknyereggel, be van ragadva, nem javítható valamilyen okból kifolyólag stb.. és a fékfolyadékot nem is említettem de ki kell cserélje 2 évente.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen