-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #125876 üzenetére
Abból sem láttam még sérültet 2 autóból 1-nél sem. Pedig hifit kötöttem be...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Joshi
titán
válasz atos19881101 #125859 üzenetére
Ahogy olvasom ezek szerint nem egyedi az eset, szomorúan hallom.
-
Bib
őstag
válasz atos19881101 #125990 üzenetére
Ezek a lyukak egyrészt gyártás során kellenek,másrészt a huzatópadba rakható tüskék pontjai. Lehet hogy fel volt nyársalva a gép huzatópadra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #125967 üzenetére
B5.5 passatból jó bele. Az a FL B5.
Mappa: Ki kell kézzel húzni, jó erős a rugója. Nem marad kint, mert csak a nyomás löki ki.
F_Zolee Amíg nem fúj ki a cső, addig OK. De elég hamar ki fog lyukadni, mert az nem szimpla borítás volt, hanem acél drótháló, ami nem engedte annyit mozogni. A gumi dugók pótolhatóak, és pótolni is kell. 10 évesen már szétmálanak attól is, ha ránézel.
(#125995) lenko Videó van róla? Nem hiszem, csak ha látnám, de így....
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
válasz atos19881101 #126109 üzenetére
Köszi. Gyönyörű ez az A7.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126189 üzenetére
Nekem is szét kellene szedni a vezető oldalon nem műkszik... Annyira nincs kedvem szétbontani az ül3st...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126192 üzenetére
Amikor megvettem, ott volt... Akkor ki is égette ott a huzatot, így nem volt nehéz megtalálni... Lehet elengedte a forrasztás megint...
Mondjuk ha működik is elég gyengusz, nem nagyon tetszik, soká fűt fel meg is annyira erős...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #126252 üzenetére
akkor nincs fék, és még a motort sem fogod tudni elindítani, ha dízel.
Pontosítanám. A féked kő kemény lesz. Elindítani el tudod, ha felkötöd az EGR-t.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126252 üzenetére
Az a baj, hogy 200 euróból nincs meg az új. Ez a legolcsóbb, amit hosszas keresgélés után találtam: [link] Ráadásul nem is vagyok benne biztos, hogy jó bele, mert más a cikkszám, és noha a boltokban is azt mondták, hogy erre váltották le a cikkszámot, meggyőző képet nem találtam még róla a neten. Tudom, hogy rizikós, Mágus szépen ki is fejtette, hogy miért. De majdnem egy havi fizetésemmel többe kerül... Ha kicsivel jobban állnék most, nem lenne kérdés, hogy új kell, de most nem merek beleugrani.
Egyébként talán nem egyik napról a másikra megy tönkre, hanem gondolom úgy, mint a mostani. Először sziszegett néha, aztán folyamatosan, és közvetlenül a csere előtt már a fékezés közben is érezhető volt a rásegítés mértékének változása. (Bár inkább a fékezés első pillanataiban nem volt rásegítés, aztán keményebb rátaposásra egyszer csak működni kezdett amolyan szélvédőfejelősen...)
[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126258 üzenetére
Persze igaz, de aki nem cseréli ki a 15 éves autóján az vállalja ezt a rizikót, nem? Értem én, hogy a bontott nem új, és igazatok is van, de a legtöbb 10+ autóban nem új a fékszervó... Ők mind az életükkel játszanak....? Három bontott csere belefér az új árába szerelési költséggel együtt, ha a hárommal elmegyek 10 évet, akkor ugyanott vagyok, mintha most újat vennék. Persze nem bontottat vennék, ha most úgy lenne, ahogy nincs. De valahogy nehezemre esik akkora kockázatnak látni, mint ahogy láttatod.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
#94677760
törölt tag
válasz atos19881101 #126311 üzenetére
Köszi!
-
F_Zolee
veterán
válasz atos19881101 #126311 üzenetére
Csak ha szerelni kell akkor szívás a szétszedés.
-
Pubszon
veterán
válasz atos19881101 #126309 üzenetére
Golf 4 3 ajtós.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
Pubszon
veterán
válasz atos19881101 #126321 üzenetére
Tehát az ablak üvegen folyik le a víz az ajtóba, majd az ablakemelő lemez tövében folyik be?
Ha az ablakra engedek vizet akkor be kellene folyni, igaz?ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
Pubszon
veterán
válasz atos19881101 #126330 üzenetére
Köszi, holnap megnézem, remélem "csak" ennyi.
ASRock X79 Extreme6, i7 4930K, 32GB DDR3, GTX 1080 G1, Corsair RM750x...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126650 üzenetére
Az a tandempumpa alól folyik. Az alatt kell tömítést cserélni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126654 üzenetére
A vízkör kijjebb van, mint az olaj. Elvileg annak kellene hamarabb folynia a tömítés szélénél. Nincs most pd hengerfejem itthon, de a fő olajkör középen van a 2-es és 3-as henger között. Hátul két vízátvezetö van meg az egyik oldalán egy olaj visszavezető.hátul középen csak a tandem vagy a szelepfedél alól jöhet olaj. Le kell mosni az egészet, és ellenőrizni. Mielőtt fölöslegesen levennéd a fejet. Brumié szét van kapva. Kérd meg hogy nézzen utána mi van a blokk hátulján és a fejen hátul.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126656 üzenetére
Ott a szélén folyhat. De csak ott, középen nem. A tandem középen van, és azt írtad alatta folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126669 üzenetére
Eddig 350 + megcsináltattam már a kuplung dmf kört is egy 100-asért.
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126671 üzenetére
Kb. 290 a hengerfej és a gyűrűzés (de ebből mindössze 50k volt a munkadíj).
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126683 üzenetére
2-szer igen...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126685 üzenetére
Először tömítés csere... 60-70 ft... Másodjára is, viszont akkor volt egy repedés a fejen, amit hegesztettek+ pd elem tömítés csere stb... 100-110 körül azt hiszem... Abból a hengerfej javítás, síkolás stb. 25000 ft...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126692 üzenetére
Azért én nem vetettem volna le, hogy kicsit csöppen az olaj... Fújta a vizet mindkétszer... Olaj nem nagyon szokott onnan szivárogni...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126698 üzenetére
Az egr-t nézd meg alulról, meg a hozza csatlakozó nagynyomású bajonet cső alját, ha onnan folyna le, az nem a fej tömítés.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126700 üzenetére
Nem a szívósor alól folyik? Képről nem vagyok benne biztos hogy az nem imbusz csavar. Ha imbusz, az a szívósor csavarja. Csak a szívósor alatt kell tömítést cserélni, ha az imbusz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126702 üzenetére
A sima anya a kipufogó csonké. Az elvileg nem lehet belülről olajos, csak a szívósortól kívülről.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126704 üzenetére
Akkor szívósor tömítés, az pont a kipu csonk fölött van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126706 üzenetére
Oda csak felülről tud csepegni. Egr, turbó olajozó cső. Én még száraz egr-t nem láttam, csak ha új. Annak az alján keresd.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz atos19881101 #126708 üzenetére
Jövő héten leszedjük a szívócsonkot. Kap egy új tömítést. Meglátjuk, mit találunk arra ...
A szerelőm szerint is így kissé érdekes a történet, hogy honnan folyik./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126758 üzenetére
Nem csak érdeklődés... Biztos nem ártana így 400 kornyékén már...
Egye fene erre lecserélném a pd hangját... : [link]
Na erre meg főleg : [link]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126811 üzenetére
Elméletileg: Central conv. -> Adaptation -> Channel 04 (1=on, 0=off)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #126827 üzenetére
Majd a család letépi a belső kilincset. Mindenkinkek szólni kell: kééétszeeerrrr... Mindengy b+, tépd le.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #126832 üzenetére
Csattnál old a technika és nyílik. De ne szarj be gond nélkül kivágnak belőle ha kell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #126832 üzenetére
Meg ha netán csattanok, akkor kívülről nem lehet majd kinyitni az ajtót?
Van ilyen "ütközési assziisztens". Az már a karambol korai fázisában egy sor intézkedést léptet életbe, amelyek mérséklik a bekövetkező sérülés nagyságát. Pl mellett megfeszíti az első biztonsági öveket, az elektromos állítású üléstámlákat függőleges helyzetbe húzza, bezárja az elektromos tolótetőt, felhúzza az oldalablakokat is és oldja az ajtók reteszelését.
mod:
Ja ez csak az új VAG-oknál van.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126942 üzenetére
Meghúzási nyomatékokkal nem tudok szolgálni (szerelő csinálta a kocsimat).
Ami én cseréltem:
Hf tömítés miatt: tömítés (ebből van 3 méret, az határozza meg melyik kell bele, hogy mennyire áll ki a dugó a blokkból, van rá egy táblázat, ha kell előtúrom), hf csavarok (ha már cseréltem én ARL csavarokat rakattam bele), szelepfedél tömítés, tandem tömítés.
Pd elem tömítés miatt: pd tömítés, pd rögzítő csavar, himba tengely rögzítő csavarok.
Gyűrűzés miatt: gyűrű készlet (ebből mahle ment bele, erre mondták, hogy ok) , hajtókar csavarok, főtengely szimeringek.
Csavarokból gyári mindenhova. Tömítések vegyesen gyári, reinz, bosch. Plusz egy olaj + szűrő csere. -
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126944 üzenetére
Itt sok hasznos infó van.
ARL csavar meg azért lett, mert vagy 200ft a difi árban és a sima 10.9, az ARL meg 12.9 szakítószilárdságú.[ Szerkesztve ]
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126946 üzenetére
038103384C
-
Brumi˘
addikt
válasz atos19881101 #126948 üzenetére
Nekem előtte se volt nagy.
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #126948 üzenetére
Nekem azert van rendesen..
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
tresh
addikt
válasz atos19881101 #127002 üzenetére
Akár Bár nem láttuk mit hogy csinált a szerelő. Nekem csak az a furcsa hogy a leírt hiba alapján szerintem nem ez a megoldás.
-
Keef_Lee
senior tag
válasz atos19881101 #126995 üzenetére
Kulcslyuk csak bal elől.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127049 üzenetére
Azt jelenti, le kell cserélni a szelepfedelet, ami nem olcsó mulatság.
gabor85 Nem éred el, csak ha leveszed a műszerfalat. Nincs ott mit pucolgatni rajta, csak cserélni ha folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127052 üzenetére
Amiatt hogy nem enged át semmit a szelep. Ott elvileg csak egy olaj szeparátor van, ami megfogja az olajat de kiengedi a kartergázt. Főleg magasabb fordulaton. Próbáltátok, fordulaton sem ereszt át semmit?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #127054 üzenetére
[link] Ez maga a fedél a tömítéssel. 155,6 euró.
A használtakkal az ellenkezője a baj, mindent átenged, sajna az olajat is, egyenesen a turbó hideg oldalába.
Mondtam, hogy ne örülj, mert nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz atos19881101 #127084 üzenetére
Ha már az is baj, ha tudok vigyázni a dolgaimra. Nem kéne ennyire irigykedni...
Az embereknek fáj az igazság!
-
ßrainiac
addikt
válasz atos19881101 #127087 üzenetére
It's not so good AS WELL
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127087 üzenetére
Jól van de momdjuk én nem motorfékezek annyit, lehet nálam egy olcsóbb szett is tovább bírná...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127093 üzenetére
Nekem nincs baj a fejjel... Majd egyszer talán meg lesz gyűrűzve, ha amúgy is le kell majd venni... Addig nem... Olajfolyások vannak rendesen nekem is, sajnos... Szelepfedélnél szokott, meg elöl középen lenn... Azt mondjuk nem tudom honnan folyik oda... Főtengely szimering talán, de amikor vézrlést csináltam akkor meg nem volt olajos, úgy emlékszem...
Tavaly télen volt vele szopás, akkor volt megrepedve a hengerfej, és nem volt fűtés... Nem volt olyan kellemes - 5 fokba...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #127097 üzenetére
Igen ezt a képet láttam már, tovább is küldtem egy /két fázós havernak, akik mindig panaszkodnak a fűtésre, az egyik egy citroen saxo 1.5 d, egyszerűen nem képes fűteni... Mondjuk felmelegedni se amikor nagyon hideg van... Jó mondjuk nem hajtja a srác...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
freaghill
őstag
válasz atos19881101 #127099 üzenetére
Erre van amúgy egy titok, hogy hogyan lehet a hideg motornak segíteni, hogy hamarabb bemelegedjen, hamarabb elérje az üzemi hőfokot.
Olyan egyszerű, hogy ahogy elindítottad onnantól egyből indulj el vele és padlón indulj el vele. Lényege, hogy csak pirosban legyen a fordulatszámmérő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest