-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
-
Kiskokó
veterán
válasz Zsmester89 #124434 üzenetére
Jó az 1,9 is csak valszeg bármennyi is legyen benne arra azért lehet költeni!!
Kettős tömegű, kuplung, turbo, hirdotőkék, pd elem, egyéb apróságok.az 1,8 T ben is biztos van kilométer azért de nem annyi, benzinesnek általában kevesebb a baja de biztos lehet költeni arra is.
Én nagyon dízel párti vagyok (voltam... lassan kezd múlni)
DE Dízelt max pár évesen vennék viszonylag kevés KM-el.. onnantól fogva rohadt sok bajuk lehet... főleg egy ilyen 10-15 éves kocsiban.
A vadi új dizelek meg szintén nagyon szarok ( akarom mondani nagyon JÓK de rohadt költségigényesek) meg nagyon jól fogyasztanak már... de átfordult oda hogy már már nem éri meg...
jó igaz a mai mostani kis 1,6 dizeleket nem tudom... én a nagyobbakat "ismerem" jobban.Amikor egy 3-4 éves 200ezer km-es 3.0 tdi és ha nem akarsz láncszakadást lelki nyugalmadért kicseréled a vezérlést cirka 500-600ezerét...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Magnum_
nagyúr
-
Kiskokó
veterán
válasz Zsmester89 #124444 üzenetére
Mondjuk a 110Le-s motor miatt pont jobb választás egy fokkal mint a PD... de ez igy elég satnya... ebbe van vagy 500ezer KM az is tuti.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
válasz Zsmester89 #124452 üzenetére
Durva
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen