-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz Pilács #10534 üzenetére
nekem egy negyed lökhárító fényezése volt 15 ezer forint ismerősnél.
máshol 25 lett volna.a polírozás visszahozza a fényét, utána érdemes waxolni, az is segít.
feltéve persze, hogy metál. ha nem metál fényezésű, akkor nem tudom mi a helyzet.[link] itt kérdezd meg! van aki ezzel foglalkozik.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10532 üzenetére
Üdv!
mint ahogy előttem is mondták 300 kilo alatt nem nagyon úszod meg.
no is a gyári fényezést nem szabad bántani, mivel se vastagságra, se tartósságra senki nem fog neked olyan fújni. ergo ha csak a mattulással van bajod akkor mint ahogy linkelték, néz körbe abban a topikban, hogy mit érdemes kezdeni fele és tedd meg.
25-30k körül fújnak egy elemet, általába, fújasd meg csak a géptetőt miután egy lakatos picit megegyengette.
olyan fényezőt próbálj keresni aki baromi lelkiismeretes, mert a csodás vízbázisú anyagokkal elég szar ám dolgozni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10537 üzenetére
erre írtam hogy keress egy lelekiismeretes fényezőt aki trehány nem kevertet trehány mod valami kb olyan színű festéket és fellocsolja.
hanem rendesen addig kevertet amég nem találják el a színt illetve rendesen dolgozik rendes anyagokkal.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #10961 üzenetére
hali!
olaj gomba ki, hiteles órás olajnyomás mérő beteker, olaj nyomás megmér.
o_tom:semmi különös, egy jövőre negyed évszázados "rom".
ha nem cseszném beállítani a befecskendezést akkor 150lojjal meg 900kg-vel, jah és szívó, sajnos!?egy tipp a kocsi vásárláshoz ha 1,5 a max keret akkor 1,1-1,2 körül nézegesd a kocsikat.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11008 üzenetére
hát őőő, lehet nem voltam elég világos az előző posztomba.
tehát autó félre rak olajnyomás leellenőriz.
megfelelő olajzás nélkül kb 500m alatt hajtókar csapágyasra lehet vágni egy motort, ami nem egy kellemes és olcsó tétel javítás szempontjából
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11010 üzenetére
hiteles órával kiderül, ténylegesen kizárható az olaj rendszert.
azon kívül lehet gomba/vezeték/óracsoport.
gyanúm szerint az ő órája is olyan mint a 2-es golfé, az az egy bizonyos ford számon jelez csak ha sok/kevés az olajnyomás.
ha gyári csavarjaid vannak és gyári felnit teszel, mindenképpen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11023 üzenetére
hát ha minden hengerbe meg van a közel 30bar-os kompresszió akkor tényleg felesleges.
más: egész tűrhető idő volt/van ma... kicsit megkergettem a ménest, hát most hogy be lett állítva a befecskendezés és bekerült a nagyobb légszűrőház 3.-ban is igen csak ereje tejében van a gépezett, és alacsony fordulatról 5.-ben sem hallott.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11291 üzenetére
hát igen a mezei 90 vs 110le-s TDI-knél az a leggyengébb láncszem, de azt is relatíve olcsón lehet abszolválni, manapság
Neoteric:hát ha lufi nem durrant akkor az őv feszítő volt, bontóba kérdezd meg csak külön patront nem fogsz kapni, csak modult.
akna/emelő alját+futóművet átnézni a kocsin![ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pilács #11304 üzenetére
kompresszió méréssel a kompressziót tudod meg, pontosabban a hengerfal illetve a kompresszió gyűrűk állapotára lehet következtetni.
olaj a tömítetlenség miatt veszhet, el lássd turbo labirint gyűrűk, lásd olaj lehúzók, lásd gumi tömítések, szimeringek.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23