-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz SzilagyiTibi #192106 üzenetére
Én B5 Passat kombit hajtok 116 LE dízellel, nincs rá panaszom.
Van olyan vélemény is, hogy ez így egy élhetetlen szar, mert pályán nem lehet kivágni a belső sávba 10-ról a 170-nel közeledők elé, vagy forgalmas országúton a 100-zal haladó sort előzgetni, de nekem erre nincs is igényem.Öcsémnek 1.6 CR TDI Jetta van, amit észre vettem, hogy a műszerfal jelzései alapján hamar engedi elváltani és alacsonyan tartani a motor fordulatszámát. Azért az adott sebességfokozatban az 1500 rpm legyen meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #192114 üzenetére
Szét kell szedni egy rendes takarításhoz, mint a húsdarálót, vagy megelégszel a tessék-lássék megoldással, ahogyan a krematóriumnál is szokás.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192144 üzenetére
Vidd be egy Excelbe az értékeket, mert ez a grafikon így nem állja meg a helyét.
Az idő tengelyen 2015. novembere kétszer szerepel ugyanolyan távolságra, mint ami 2017 november és 2020 január közt van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #192147 üzenetére
Az a ventilátor fordulatszámát állítja. A 4. fokozat "ami a csövön kifér" állás. Ha döglött a hangja és nemigazán jön a levegő, akkor valószínűleg a ventilátor döglődik és a klímának semmi baja.
1-3 állásban azért csendesebb, mert akkor a ventilátor is lassabban jár. PWM szabályzás rulez. Ha döglik a ventilátor, akkor lehet, a szabályzás sem zavar sok vizet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192150 üzenetére
Nem mondanám kirívónak. 2017 végéig egyenletes használat, utána történhetett valami, amitől többet ment a járgány. Kérdés, hogy mikor?
Simán lehet, hogy a 2020-ban beköszöntött pandémia alatt felmondták az albit és ingáztak a kocsival, vagy mondjuk beállt futárnak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #192152 üzenetére
Mindent ki lehet...
Kollégám is nyugodt, hogy JSZP-n lekérdezhető az óraállás, mert szerinte nincs olyan, aki 2 év alatt 80k km-t megy és ebből 50-60k-t visszateker minden műszakinál.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #192158 üzenetére
Ő nem tekerget. Azt se tudta, hogy a csomagtérháló a csomagtartóban egyáltalán a kocsijába való-e.
Épp azt mondom, hogy naív.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #192204 üzenetére
2001-ben szereztem vezetői engedélyt, a Swiften az oktató elmondta, hol van a biztosítéktábla, miről ismerni fel a kiégett biztosítékot és hogy legfeljebb akkora értékűre szabad cserélni, mint ami benne volt.
Persze a gépészmérnök apámtól ezt már korábban megtudtam, de azért volt róla szó.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #192207 üzenetére
Vezetni én is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #192236 üzenetére
5 teljes adózási évre visszamenőleg megvan minden gázolajról szóló számla.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mágus2 #192359 üzenetére
A szeretet látszik rajta.
Gondolkodtam azon, amit mondtál, de sokára lesz, hogy egyszerre két atót tartsunk fenn. Jövőre tervezek nagyobb robogót venni a meglévő 50 ccm mellé, van két bringa és a B5 Passat, mindez egy kétfős háztartásban. Teljesen felesleges 2 autó nekünk és egyikünk munkája, hobbija sem kívánja meg a "melós autót".Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Saskakas18 #192471 üzenetére
A tengelytáv mondja meg a lábteret, nem a teljes hossz. Azonos generációban az A4 kisebb a Passatnál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #192493 üzenetére
Azért a 10-15 éves géppark karbantartott mezőnyében elvétve van olyan személygépjármű, ami a technikánál fogva tartja fel a forgalmat és nem a sofőrnek köszönhetően.
Egy karbantartott Lada is simán viszi a kresz szerint megengedett legnagyobb sebességet is.
A kutya inkább ott van elásva, hogy eltérő fejekben eltérő jelentés van a "haladás" fogalmához.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #192621 üzenetére
Volt főnökömet szívattam, mikor megvette az Mk2 Octaviat, hogy az egy robogó, nem tudja lekapcsolni a lámpát.
Hazai vétel, ő gurította ki a szalonból.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz 98bja #192641 üzenetére
1.8T jónak mondható, tuningolni szeretik.
19 évesen 100k km alatti futásteljesítmény. Kevesebb, mint 5 km évente.1,7 mFt-ért kevésbé jó kiállású, kisebb presztízsű, de fele ilyen korú autót lehet kapni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rbalint88 #192647 üzenetére
Szüleim Borájában tán 80 k km van, 2001-es, tehát nem lehetetlen. Ettől függetlenül egy öreg autó, amiben bármikor benne van a kockázat.
Akinek csak egy autója van és évi 5-10 k km-t megy vele, annak is tud fájni, hogy épp nem áll rendelkezésre, mert valami összefosta magát.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Gabesz87 #192676 üzenetére
Amennyire tudom, 2 évente illik cserélni a fékfolyadékot, a gyári első bírja 3 évig.
Én hétfőn viszem a B5 Passatot: hátsó fékpofa és tárcsa csere, fékfolyadék, motorolaj, szűrők cseréje, hűtőfolyadék kiegyenlítő tartály cseréje.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz kleinguru #192707 üzenetére
Akartam írni, hogy ha lecsapódik, akkor valószínűleg a teleszkóp gyengült el, de látom, azt is keresel.
Tippre azért különböző, mert így szimmetrikus, különben ha két balost raknál, akkor a jobb oldali fejjel lefelé állna.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz nVIPER #192736 üzenetére
A sima szívók nagyon lomhák sajnos. - Kis köbcentinél.
Ha meg az kell, hogy menjen, akkor a sok városi rövidtávnál hajlamosak hidegen is elrúgni, amit a TSI nem szeret.
Hibrid játszik esetleg? Bár ott a kézi váltó lesz a szűk keresztmetszet.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bitpork #192798 üzenetére
A Passatba kb 2k az utángyártott fűthető a jobb oldalra. Nem hiszem, hogy nagyságrendi különbség lenne a fórumtárs kocsijához képest.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A hozzászólásokkal értek egyet, nekem is fura volt, hogy egy 12 évvel öregebb autóval mérték össze az Exeo-t.
De ha az összehasonlítás valid, akkor miért is legyek motivált a B5 Passatot cserélni egy fele olyan idősre?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz mario1012 #193071 üzenetére
Igen, eltér a hátsó üléssor a sedan és a kombi kivitelekben. Azt már nem tudom, hogy csak a háttámla, vagy az ülőlap is.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Nincs indokom lecserélni. Üzemanyagban 6,5 liter, kopó alkatrészeken felül többet nem kért, komfortban, dizájban, technikában, méretben kiszolgál.
Amíg valami nagy költségű dolog nem megy szét benne, addig inkább megvárom, mikor és hogy tiltják ki a dízeleket Budapestről.Azért egy turbó, egy motorgenerál ezen már akkora költség, hogy az autó értékével összemérhető. Olyan 3 év múlva lesz esedékes téli, náyri gumigarnitúra és vezérléscsere, akkor majd elgondolkodok a váltáson.
EGR-nél van egy kis motorolaj, de olyan kevés, hogy 10k km alatt nem kell rátöltenem. Most volt olajcserén, a tengelykapcsolónál mondtak némi szivárgást, de amilyen mocskos, nem volt meg a helye. Megvolt azóta egy motortérmosás, még a fék bekopás miatt megyek vele kb 200 km-t, mielőtt visszaviszem szemlére. Nem rohad sehol, garázsban áll, a kavicsfelverődések, műanyag idomok hibái meg nem zavarnak egy 22 éves autón.Egy Euro6 dízel lenne olyan előre lépés, ami jövőt álló papíron, de a szervizköltsége annak se lenne más. Egy modern benzines esetében dettó, mert már ott is vannak okosságok. Hibridnek nem sok értelmét látom: igényem van a teljes értékű pótkerékre, városban 8-20 km indulásonként, pályán 250 km indulásonként, viszont az új lakásban az elektromos autó töltő kiépítésén már gondolkodok.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz CharlieDrop #193075 üzenetére
Egy B7 platformon lévő autó összehasonlítási alapja egy B5. Ezt nem tekintem akkora előrelépésnek.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz JSandor #193100 üzenetére
Sajnos nem. Budapesten kívül az összes magyarországi fővárost érinti fogja.
Reggie0: benzinessel se vagyok előrébb, szervizelése hosszú távon kb az, mint a dízel, de fogyasztása több, a rövid távokat ugyanúgy nem szereti.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #193126 üzenetére
Nekem euro4-et csinálna az euro3-ból, AJM.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz JSandor #193226 üzenetére
Kettős tömegű felhasználástól függ. Apósomnál például az utca és a garázs közt van egy járda, bejáró, ami az utcától 1, a garázstól 2 méterrel magasabban van, gyorsan fogy a kuplung. Kb 40k km-t bírt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #193234 üzenetére
Nem feltétlen mókás budapestinek sem lenni. De hagyjuk ezt. Hoznak egy döntést azok, akiknek erre felhamatalmazást adtunk.
Nem a teljes belterületről tiltják ki, csak a Hungária és a budai körúton belül eső területekről, ahol viszont jól szervezetten, sűrűn járnak a BKV járatai, illetve fizetős a parkolás, gyakoriak a dugók. Én egy olyan konstrukciót el tudnék képzelni, hogy a kitiltás hatálya eső autók a lakcímet (tárolási helyet) csak egy bizonyos útvonalon közelíthetik meg, így a tiltás területi hatálya alatt minimalizálva lesz az ilyen autók használata, de nincs belekényszerítve az ember, hogy eladja, vagy a lakhelyétől távol tartsa.
Pártolom a géppark modernizálást, Euro3-as dízellel engem is érint, de pillanatnyilag anyagilag, illetve a felhasználói szokásaimat illetően nem indokolt, nem éri meg. És habár van autó a seggem alatt, azt vallom, az a hülye, aki kézipoggyászt nem meghaladó holmival kocsival megy Budapest belvárosába.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz simonjoe #193271 üzenetére
Ami működik, azt miért akarod javítani? Gondolok itt a chippelésre.
Páratartalom: az 50% az emberi szervezetnek ideális, a rozsdásodásra hajlamos dolgoknak a 0% kell. Nem véletlenül tartják a relikviákat is fóliasátorban.
Sokak szerint a télen fűtött garázs a nagy ellenség, ugyanis a sós hólé jobban eszi a fémet, mint a sós jég.Én is tartok a kocsiban mindenféle rontásűző amulettet: vontatókötél, bikakábel, literes motorolaj.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #193304 üzenetére
És ha még garis, de ne használd, arra az időszakra adnak-e csereautót?
Ha már ne használd, a kieső idővel meghosszabbodik a gari?Szűk 3 éve van nálunk a 22. éves öreg autó, de a vezérléscsere volt az egyetlen meglepetésszerű művelet, ami miatt kényszerített időpontban kellett szerelőnél hagyni a kocsit.
Szerintem az előző szerelő cseszett vízpumpát cserélni, amikor kellett, így 50k km-rel, 6 évvel az előző vezérléscsere után megadta magát. Akkor volt nálunk 5 hónapja a kocsi...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz grizlisandor #193312 üzenetére
Kolléga is szív az új autóval, az egy Kia Sportage. - Sok az új autó, a negatív tapasztalat mindig hangosabb, így minden márkának, típusnak vannak ellenlábasai.
Nekem az a fura, hogy az új is tud szar lenni, míg az öregtől ez szinte elvárás.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- HP notebook topic
- Milyen autót vegyek?
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen