-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelő is kénytelen lavírozni. Gyári alkatrész x Ft-ba kerül, de az a jó. Az utángyártott x/3-x/2 Ft-ba, amit a kliens még hajlandó megfizetni és a feladatát általában ugyanúgy ellátja, csak nem olyan jó és/vagy nem olyan sokáig.
Igen, a hozott alkatrészen nem keres a szerelő, a hozott alkatrészért nem vállal felelősséget a szerelő, ha a hozott alkatrész mellett kell még valami, azért ugyanúgy el kell menni, várnia kell rá.
A szerelő egy adott feladaton adott összeget akar keresni. Neki mindegy, hogy ezt az alkatrész hasznából és a munkadíjból milyen áron legózza össze. Ha neked könnyebb megemészteni a magasabb óradíjat, akkor vegyed az alkatrészt, ahol jól esik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197025 üzenetére
Nem egyszerű a képlet.
1-1,5 mFt: régi autó zsebből olcsón, sűrűn előjövő kisebb-nagyobb nyűgökkel
3-5 mFt: frisebb autó, kis eséllyel drága nyűggel, zsebből, vagy hitellel
7-10 mFt: új autó szalonból, gariidő alatt 3-7 évig márkaszervizben drágán szervizelve, de elvben fejfájásmentes, gyakorlati tapasztalat azért van sz*pórollerekkel. Jellemzően hitelre és örülsz, ha kifizeted a hitelt, mire kiszolgál a járgány.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197038 üzenetére
Én google sheets-ből hozom elő.
Nagyon régóta van vezetve a tankolás óraállással, mennyiséggel, dátummal, kúttal, illetve hogy táltos-e.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197048 üzenetére
Nálam van egy kis szivárgás váltóolaj fronton, felül, szóval nem vészes. Majd ha kuplungozni kell, akkor foglalkozunk ezzel is és kap egy olajcserét. Most szűk 400k km és 22 év van benne. 5 gangos manuális váltó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flowtation #197065 üzenetére
A hozzá tartozó biztosítékot kiveszed.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197063 üzenetére
Nem, nekem B5 Passat van, 1.9 PDTDI AJM dízel. De a manuális váltóban nagy csodák nincsenek.
Csak megnyugtatásul szántam, hogy nálam olyan kis mértékű az olajfolyás, hogy önmagában ezért nem éri meg szétszedni. Jó eséllyel nőgyógyászati eszköztárral nem férni hozzá, fel kell emelni, levenni a motorról a váltót és ott kicserélni egy szimeringet.
Majd ha elkopott a kuplung, akkor úgyis le kell venni, akkor meg már az olajat is cseréltetem a váltóban.
Az előző gazdája 44k km-nél cserélt kuplungot, azóta 36k km ment bele.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flowtation #197074 üzenetére
Apám az MTZ-vel csinálta ezt meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flowtation #197077 üzenetére
Nem tudom. A biztosítékot azért írtam, mert a típusra rákeresve kiderül, pontosan melyik biztosíték az érintett rendszeré, ha a piktogrammokból nem derülne ki.
Mielőtt bezárod a kocsit, kiveszed, miután kinyitottad, visszateszed. Ezzel el lehet addig lavírozni, amíg nem jutsz el szerelőhöz.A kapcsoló is gány, de valid megoldás. Viszont akkor már legyen stílusos!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #197081 üzenetére
A fülkébe rakott egy kulcsos kapcsolót lopásgátló gyanánt, az akku vezetéket szakítja meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197082 üzenetére
Olajtól, gyártótól függ, "lifetime" olajokkal gondozásmentes autók vannak ma már, de ki a fene gondolta volna anno, hogy 20+ év alatt 400+k km-t menne sok autó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flowtation #197097 üzenetére
Off kocsi, de nem ismered a sztorit az Opel Senatorral?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz slett27 #197123 üzenetére
Én azt hittem, a Passat fara csüng, de Mágus kiigazított, hogy az eleje van magasan valószínűleg a nem belevaló rugó miatt. Nem cseréltem, így vettem át Apósomtól.
Ha a rugó 1-2 év alatt 5-6 centit összemegy, szerintem az alkatrészbolt szó nélkül visszaveszi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #197167 üzenetére
Az L&K ülés és hogy a pótkerék mellett van-e kis flakon motorolaj.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #197289 üzenetére
Van egy kis félrefordítás az Ipon oldalán... Manual, 43. oldalon kezdődik a magyar leírás, de előtte a 2. oldalon nézd meg, pontosan melyik verziód van.
Ahogy focvis írta, kapacitás tizedével, teljesen lemerült akkut 15 órán át.
Tehát például egy 70 Ah akkut 7A-rel max 15 órán keresztül.Ha a verziódon lehet állítani töltési áramot és utána átáll csepptöltésre, az a legjobb.
Családban két hasonló Class töltő is van, meg anno a téeszcsében is használtak ilyet. Tapasztalatból tudom, hogy nem csak erre képes: Az indításrásegítő funkcióval beindíthatja motorkerékpárját és egy kisebb hengerűrtartalmű gépjárművét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #197296 üzenetére
Biztos lehetsz benne, hogy az nem 1A és nem 2A. Ez a töltő 35-500 A akkukra van méretezve. Egy 500 A-es akkut 2A-rel két hétig töltögetne.
Ellenben Ha a túltöltés érzékelő kikapcsolja a töltőt, akkor az ON/OFF lámpa elalszik. - Tehát leáll magától a töltés, de nincs csepptöltés. Szóval nem robban fel.Inkább lassú és gyors töltés közt tudsz választani, válaszd a lassút. Majd a mutatós ampermérő megmondja, pontosan mennyi megy bele. Állapottól, töltöttségtől függően változik, csökken. Ha le van merülve, simán lesz az első pár percben 30A felett is. Ha feltöltött akkura kezdenél tölteni lassú töltéssel, akkor el sem kezdi a töltést elvileg.
A töltő átlagosan 26A-rel tölt, maximum 40A-rel és 400A indítóáramot tud.
Erre a 400A-re értettem, hogy bőven túllő azon a célon, hogy egy motorkerékpárt bebikázon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #197316 üzenetére
A mai akkukon már van szellőzőnyílás valamilyen formában. Azért egy generátor is tud 30A-rel tölteni, ha merült akkuval sikerült elindítani az autót.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #197322 üzenetére
Azt már a töltő típusának meghatározásánál kiveséztük, hogy ez a töltő nem tud csepptöltést. Ha nullán áll a mutató 1-es állásban, akkor az fel van töltve.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #197440 üzenetére
Ahogy a képeken látom, a Mahlen a lamellák alul-felül szabadon vannak, a Nissens-en pedig a fekete valami egy takarólemez.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz degec #197462 üzenetére
Fémkarika helyett valami bőr, vagy szövet megoldás? Paracordból is vannak konszolidált formák, vagy cipzárokon látni lapos textildarabokat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz napoleon2323 #197476 üzenetére
Központi zár: nekem a B5 Passat rakoncátlankodott. Sokak ajánlására én is elmentem Márokra, ott 4-5 óra alatt minden zárat átnézett a szaki és 1 év garival megcsinálta. A zárban lévő nyák forrasztásai törtek el, újra forrasztotta és működik. Alkatrész sem kellett.
10k/zár munkadíj, ha alkatrész is kell, az további 10k.
Mágusnak ezúton özenem, hogy nem volt a kábelátvezetőkben kontakthiba.
Persze az enyém egy faék egyszerű autó egy A8-hoz képest. Kulccsal nyitom, zárom, nincs távirányító. Egy A8-ban egy sor másik dolog is lehet.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Apósom a B5 Passat kombit egy Rapid szedánra cserélte, én hívtam fel a típusra a figyelmét. Szélességben kb ugyanaz (persze csak kívül, belül szűkebb valamivel, de neki elég), viszont jóval rövidebb, ami a garázsba manőverezéskor nagyon jól jött.
Mágus hívta fel a figyelmem és igaza van, hogy puritán, például az üléscsúszka mellett látszik a lemez, nincs még műanyag borítás sem. A szemében ez elég igénytelen dolog.
Nyilván kevesebb zajszigetelés természetesen.
Az 1.0 TSI lóerőben kb ott van, mint az 1.9 PDTDI, városi használat munkába járásra. 3 éves, a kötelezőkön felül nem kellett rá költenie.Alul reménytelenül erőtlen. - És? Pörgetni kell, 2-5k rpm tartományban is lehet azt használni, csak legyen üzemmeleg. Hogy hangos, vagy bólogat váltáskor, azt szard le, vagy csak élvezd!
yodamester10: a 97'-es gyártmány 5 év múlva kaphat OT rendszámot, onnantól már olcsóbb biztosan nem lesz. A hosszabb utat meg lehet, nem a budai Várban karikázva értette.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #197487 üzenetére
Persze, de a szart sem fog érni nem feltétlenül állja meg a helyét.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz CragON #197588 üzenetére
Az igazán praktikus az lenne, ha a gyújtással már kapcsolna, így nem felejted el, ha esne pár csepp eső.
Nem tudom, te hogy vagy vele, de nálunk a hátsó ablak belül párásodik, a tükör pedig kívül.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
Ne is mond! A héten a VI. kerületben volt dolgom a Kodály körönd és a Podmaniczky közt, 1-es metró, gyalog, sötétedés után. Basszus, nagyon durva ott a levegő!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Clain #197638 üzenetére
Milyen évjárat?
Nyilván nem slusszkulcs. Nekem a levehető vonóhoroghoz van kulcs, de annak a feje a lapjára merőleges korong. Apám Borájában lévő utólagos riasztó kapott kulcsot. Tetőcsomagtrató, box is kaphat kulcsot. De simán lehet egy pénzkazetta, vagy biciklizár kulcsa, ami a kocsiban maradt.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
0,5 W adóteljesítményben van maximalizálva a PMR rádiók teljesítménye. Nekem van egy asszem 5 W-os. A frekvenciákat komolyan veszik, így ha sokat és sokszor sugárzol, akkor az NMHH keres és a mérőkocsival meg is talál, aztán jön a csekk.
Azért 5 W-tal már a Pilisből a Mecsekbe is produkáltak tisztán érthető adást, a szivargyújtós transzmittereket a követő autóból autópályatempónál meg a javasolt követési távolságnál lényegesen közelebbről lehet csak hallani. De kipróbáltuk anno haverokkal vidéki út során, a középső autó transzmitterét a követő autó rádiója befogta, de az elöl haladó csak recsegett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz KubanitoS #197665 üzenetére
Apám a Bora-t hordja oda 2001 óta, mióta megvan. Csak kötelező szerviz, mert baja nem volt. Illetve egyszer, amikor a megvásárláskor beépített nem gyári riasztó összehányta magát és letiltott kb 12 éves korában. Akkor sikerült megoldani, hogy a csomagtérajtó akkor is nyíljon, amikor az utastérvilágítás még fel van kapcsolva.
Nincs 60k km a 21 éves autóban.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197808 üzenetére
Én megvettem mindent, ami kell. A robogóba is beépítem vízmentes gombokkal, illetve a kocsiba az egyik vakfedélbe. Távirányító gombjai mellé vékony vezetéket forrasztok és tetszőleges gombra rákötöm. A Passatban ott lesz a vészvillogó mellett.
Ha a kapcsolóra saruval teszem rá, akkor simán lehet költöztetni egyik járműből a másikba.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197812 üzenetére
Vakfedél: a középkonzolon van pár gombnak hely, ami a felszereltség miatt üresen ál. Pl nincs ülésfűtés, így a helyén csak egy lapka van.
Gomb: egy sima kerek gomb, aminek egy lyukat kell fúrni és hátulról egy anyával rögzíteni.
Vezetéket, sarut meg találok a kincses ládikában, a kapcsoló lábaira mennek a saruk.A kapunyitó amúgy 12V elemről megy, feszültségstabilizáló áramkörrel lehet, rákötöm a szivargyújtó körére, robogónál pedig a helyzetjelzőre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197861 üzenetére
Nincs kapcsolási zaj. A konverter gyakorlatilag egy trafó, ami 12V bemenetből csinál esetedben 3V kimenetet. Innen választottam nyomógombot, a robogóhoz ilyen vízmentes kivitelt vettem, pillanatkapcsoló, mint egy csengő. Addig zárja az áramkört, amíg nyomom a gombot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Milyen motorba kell 48 szelep?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Apósom első Passat-ja is B3 volt, de nem tudom, szedán, vagy kombi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #197906 üzenetére
Ilyen hibával én mondjuk 20-30k alkuval próbálkoznék be, aztán hibakeresés után bontóból hoznék egyet. Színe mindegy, a bontott csak donornak kell.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #197935 üzenetére
Ha a hiba fennálásakor tekeri le a kupakot, hallani kellene, hogy szisszen, ahogy a levegő elkezd bejutni a tankba.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest