Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz KMT #197478 üzenetére

    Apósom a B5 Passat kombit egy Rapid szedánra cserélte, én hívtam fel a típusra a figyelmét. Szélességben kb ugyanaz (persze csak kívül, belül szűkebb valamivel, de neki elég), viszont jóval rövidebb, ami a garázsba manőverezéskor nagyon jól jött.
    Mágus hívta fel a figyelmem és igaza van, hogy puritán, például az üléscsúszka mellett látszik a lemez, nincs még műanyag borítás sem. A szemében ez elég igénytelen dolog.
    Nyilván kevesebb zajszigetelés természetesen.
    Az 1.0 TSI lóerőben kb ott van, mint az 1.9 PDTDI, városi használat munkába járásra. 3 éves, a kötelezőkön felül nem kellett rá költenie.

    Alul reménytelenül erőtlen. - És? Pörgetni kell, 2-5k rpm tartományban is lehet azt használni, csak legyen üzemmeleg. Hogy hangos, vagy bólogat váltáskor, azt szard le, vagy csak élvezd! ;]

    yodamester10: a 97'-es gyártmány 5 év múlva kaphat OT rendszámot, onnantól már olcsóbb biztosan nem lesz. A hosszabb utat meg lehet, nem a budai Várban karikázva értette.

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák