-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz rasotamas #198797 üzenetére
Maga a tuning miatt várhatóan 1-2 literrel kevesebbet fog enni a tapasztalatok alapján. Én főképp emiatt csináltatom és nem azért, mert kevés lenne a mostani teljesítmény.
Elvileg nálam is +40 Le és 70 Nm növekedés várható, de holnap kiderül.
Mennyi időt vett igénybe a művelet váltóval együtt?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz rasotamas #198777 üzenetére
Jól hangzik és néznek ki a görbék..
Én holnap viszem hozzájuk az autót és kíváncsian várom az eredményt!
Nekem a fogyasztás csökkentése lenne a prioritás szóval remélem a legjobbakat!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
yodamester10
őstag
válasz gyenesmartin #198794 üzenetére
Nem is rossz az ár,ha esetleg rászánnám magam privátban kereslek,igaz én jelenleg elégedett vagyok a gyárival.
-
gyenesmartin
őstag
válasz yodamester10 #198793 üzenetére
A tuningos azt mondta, hogy van biztonsági tartalék a váltóban. VW sem merné akkor 400NM-en használni a 400-as váltót.
De mondta is, hogy 480 fölé nem menne.
Nekem 80 volt. -
yodamester10
őstag
válasz gyenesmartin #198792 üzenetére
Nem rossz csak kérdés mennyire nyírja a váltót?A gumim az 225/40/18 azzal nincs gond.Mennyibe fáj egy ilyen?
-
gyenesmartin
őstag
válasz yodamester10 #198791 üzenetére
Nekem passat gte-n lett megcsinálva.
Haveromnak is ugyanolyan autója van.
Mentünk egy kört az övével. Majd átült az enyémbe.
Első szava: Aztak@rva!
Szerintem ez elmond mindent.
Alapból 218, húzva 280.
Golfnál pedig 204 és húzva meg 280 szintén. Ott biztos jobban érezni ezt. Nyomaték is nő ilyenkor.
De ilyenkor a 17 colos keskeny ballonos gumit el kell felejteni, mert nem lesz jó az élmény. Állandóan el fog kaparni kis gázadásnál is.
Kell a 235 széles és 18 colos gumi minimum alá. -
yodamester10
őstag
válasz gyenesmartin #198790 üzenetére
Te már csináltattál ilyet?És hogy hasít a gép?
-
gyenesmartin
őstag
válasz yodamester10 #198789 üzenetére
Elég keveset hoztak ki a GTE-ből. LA chiptuning meg BB chiptuning a villanymotor korlátját GTE módban is fel tudják oldani, akkor 280 LE lesz.
Nekem semmi bajom nem lett tőle, csak jobb lett. -
yodamester10
őstag
Ha már tuning valaki járt már itt?
[link] -
veterán
válasz simonjoe #198783 üzenetére
Igyekszem, de ahhoz majd obd-znem is kell majd, hisz nem mindig veszem észre. De eddig hetente egyszer szerintem tuti regenerált.
A kipufogó vége eddig sem volt valami tiszta, de lehet csak belefolyt a sár nem szoktam nézegetni, törölgetni.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz newmoonlight #198785 üzenetére
Márhogy az arénál állt egy, nem itt, de azért kinézek az ablakon mindjárt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
newmoonlight
senior tag
-
veterán
-
newmoonlight
senior tag
válasz rasotamas #198780 üzenetére
Pssszt!!! Meghallják, aztán hajnalban elvisz a fekete Superb 2.0 TSI 4×4 DSG L&K...
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
veterán
válasz rasotamas #198779 üzenetére
De ha már arra jártam megnéztem adóforintjaink csimborasszóját a poncsó arénát, meg mellette vezérünk szülőházát, hisz nem mindennapi esemény. Akartam lőni ott egy képet a verdáról, de ki tudja melyik bokorból georgefloydozott volna meg egy közmunkásnak öltözött tekes.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Kész. Kerékmérethez valami katalógusadat lett beírva 64,5cm, pedig az enyém 205/50 R17 azaz 63,7cm, nem tudom ez az 1% fölfele vagy lefele csalja-e az eredményt.
A különbség egyértelmű. Talán még halkabbnak is mondanám, pályán 130 fölött is van élet. Az autó önsúlya meglepett, katalógusadat 1725kg ezzel szemben a sráccal együtt 2 tonna volt. A váltón elmondásuk szerint csak szorítóerő növelés, nyomatékhatár-növelés és némi állítólagos gyorsaság növelés lett csinálva, váltási pontok nem, mert azzal egyszer próbálkoztak de egész napos szopás lett belőle. Ezzel szemben azt tapasztalom, hogy 6-ba 60 helyett 70-nél teszi, a többi változatlan.
Ahol eddig kanyarban visszaváltottam volna egyet, most nyomatékból megcsinálja.
Mérés úton történt valami kerékagyra szigszalagozós szenzorral, mert összkerekes, és csak 2WD dyno van.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
BullKoxa
őstag
válasz grizlisandor #198768 üzenetére
Köszi, neked is Qru. Nem hiszem hogy vasárnap lehetett volna vinni bárhova is Székesfehérváron. Kíváncsi leszek mit mond a szakszervíz. A tulaj mondta volt vezérles csere számlával, de érdekes nem találtam. Majd elmondják mi cserés aztán teszek egy sorrendet majd.
[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Remélem nem fórum tag az illető?
[link] -
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #198773 üzenetére
Olyan a burkolat,mint az egyes ábrán, akkor ez szíjas, 16.- án tudom vinni, akkor cserélve lesz
KöszönömAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #198735 üzenetére
Seat ibiza st 1,4 (1390 ccm) cgg motorkód
"Nézegettem a kauffer, meg unixot alkatrész árakat néztem és arra lettem figyelmes, hogy ez az 1,4 mpi is láncos vezérlésű 🤔
Ha nem csörög, akkor van értelme cserélni? 11 éves az autó és 97 ekm van benne (valós).
Ezek elvileg élettartamra vannak kitalálva, ha jól tévedek "[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Végre vettem kocsit Octavia II , 2010-s kombi 1,4 TSI.
Pár hiba amit észre vettem , haza fele 90 km volt az út. A biztonsági öv hangjelzését ad és a műszerfalon mutatja a biztonsági övet mintha nem lennék bekötve.ezt főg fékezéskor csinálja. Meg jobb oldalon kopog a futóműve, tulaj írja elsőre stabpálca legyen cserélve, Én meg írtam neki viszem Skoda márkaszervibe teljes átvizsgálásra, aztán így tudni fogom hogy most és lassan ( remélem ) mik lesznek majd cserések rajta.
Ez a hirdetés képe, sajátot nem csináltam volt dolog rendesen mikor hazértünk a családdal.[ Szerkesztve ]
-
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #198763 üzenetére
Cube ACR használom
Bár nem tudom hogy meddig [link]Meglátjuk elméletileg pár nap
De még most érdemes végigpróbálni az appokat mert tuti eltűnnek 11-én a PlaybőlDe ha jól tudom Xiaomi telefonoknál gyári megoldás van erre
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #198756 üzenetére
Na ezért vesz fel minden hívást az én telefonom, akár hónapokkal később is vissza tudom hallgatni ha kell
Sőt most néztem meg 2020 ápr 3-i a legrégebbi amit vissza tudok hallgatni( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
Úgy imádom mikor a feleségemnek ma este jut eszébe, hogy én holnap megyek Oroszlányba. Mondtam neki mult héten, örültem hogy elfelejtette, gondoltam hadd higgye hogy dolgozni megyek.
Annyit mondtam hogy visszarakatom a gyári csaló szoftvert.
Most kezdi hogy persze mer ő is eljött volna velem. Mondom megyek reggel edzeni és onnan megyek, meg 3-4 óra.
Most be van duzzogva hogy inkább edzeni megyek minthogy együtt menjünk. De én nem merem neki megmondani a chiptuningot meg az áráthttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Az előbb távirányító hosszannyomással húztam föl-le ablakokat, és valamilyen hosszú-rövid kombinációval és a kettő között véletlen eltalált időintervallummal sikerült egy pici riasztószerű rövid nyikkanást kicsikarni valahogy a kocsiból.
Mi lehet ez?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz Bdanyy #198755 üzenetére
Az szinte mindegy mennyi a minimum, nem olyan pontosak ezek a szamitott ertekek.
Az igazan erdekes adat, hogy idonkent ird le az oil ash residure erteket es a km ora allasat. Ebbol latod mennyire gyorsan oregedik, olyan 60-70g-nel lehet az elettartama vegen.
Saccra olyan 90ezret meg birni fog, ha ugy hasznalod, mint ahogy az elozo 163ezer km-en hasznaltak, de a pontosabb becslest majd akkor latod, ha mar mentel vele 20-30 ezer km-et es az oil ash residue novekedesebol ki tudod szamolni.A masik erdekes, de kevesbe kritikus, hogy mennyi km-et tudsz megtenni ket regeneralas kozott. Varosban a 200km realis szerintem. Tisztan orszaguton legalabb 500km-et kene tudnia.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Lachip-eseket ismeri valaki? Pár napja hivtak hogy holnap 10re mehetek, megüresedett egy hely, de most jöttem rá, hogy hétfönként nem dolgoznak.
Az a baj reggel 8 elött el kell induljak h odaérjek, majd 200km.
Bizzak benne h jol irtam felhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Bdanyy
addikt
válasz Reggie0 #198751 üzenetére
Budapest és környéke volt végig. Ebben a fél óra alatti pár km is benne van, de azért Hungária, M0 stb is.
Golf VI 2012 1.6crtdi 163000km.Sikerült elcsípni regenerálás után egyből, 18% volt a minimum.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
kisza25
félisten
válasz MunezXBK #198753 üzenetére
Nem, csak a kapcsolás, ha sötét van, akkor felkapcsolja a tompítottat, de azt hittem nem megy, de tegnap kapcsolta magától.
Ugye akksit cseréltem és az automata elektromos ablakokat újra kellett tanítanom, gondoltam az is elment miatta, de nemAmúgy olyan, mintha egy teljesen másik autó lenne, mint az előző kettő, hosszabb a váltó és sokkal puhább a futómű
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
dozó
tag
Sziasztok!
A CHH motoroknál mi az előírt vezérlés csere periódus, ha egyáltalán van, és kb. milyen összeg?
A kocsiban 190 000 Km van (2016). Egyéb extrém költségek ennél a futásteljesítménynél?
Akinek tapasztalata van írja meg legyen szíves.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kis Tigris #198736 üzenetére
Vehető
Spritmonitor, lóerő és évjárat alapján lesz egy reális képed.
Cikkszám [link]
1.9 105 lovas motornál esetleg hajtókar csapágy preventív cserét érdemes rászámolni, DPF-es abból sem különösebben ajánlott, annak is 8 szelepes (fészek nyűg kockázat) a hengerfeje, de összességében még mindig jó cucc, egytömegű lendkerék átalakítót is elviseli. 2.0-nál is pl van egy vezérlés feszítő menet emlékeim szerint, ami vékonyabb lett az 1.9-hez képest, de előfordul probléma, megoldás a régebbi vastagabb menetre alakítás[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #198735 üzenetére
Seat ibiza st 1,4 (1390 ccm) cgg motorkód
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
veterán
válasz Csaby25 #198742 üzenetére
Természetesen van, átlagosan 0,1 liter / 1000 km. Mindkettőnél ilyesmi volt / van. Főleg nagyobb sebességű autópályán, amikor tartósan 3500 fölötti a fordulatszám. Nem vészes, annyi hogy nem 6, hanem 8 liter olajat veszek az olajcseréhez (15-17 K km), azaz 2 litert megtartok utántölteni.
Amelyik csak rövid ideig volt meg, gyaníthatóan többet kért, pontosan nem tudtam megmérni, olyan 0,3-0,5 liter / 1000 km. Azt nem kímélte az élet, a nyomok alapján parkettán jártak vele autópályán (mindenhol is kavics nyomok, nem csak az elején, gyengélkedő katalizátor, beázó fényszóró, az írásos dokumentumokból kiderült az extrém gyakori gumi- és fékcsere). Az ismerős márkaszervizben azt tanácsolta a szerelő, hogy gyorsan adjam el.
OFF-ba teszem, mert ez nem a szokványos használatot kapta, évi 60 000 km-t tettek bele, 173 ezer km-rel vettem.Szerk: Ami még eltérés, a széthajtott példánynak CXDA a motorkódja, nem tudom miért, mindhárom magyar autó, mindhárom 220 lovas. A többi CHHB, és ez utóbbi a szokványos G7 GTI 220 le motorkód (230: CHHA).
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Kis Tigris #198731 üzenetére
Szerelőm azt mondta, hogy ezekből a 105lovas dízelt érdemes venni.
-
Csaby25
őstag
Tudja-e valaki, hogy az Octavia Mk2 scout facelift, légfelfüggesztéses-e vagy sem?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
veterán
válasz Csaby25 #198737 üzenetére
Ennek a motornak az újabb generációs változata volt / van nekem 1300 kilós Golfban (nem Quattro, nem kombi):
- DSG-vel: 9,32 (40 500 km átlaga)
- manuális: 8,89 (53 400 km átlaga).A4-ben - figyelembe véve a magasabb önsúlyt - teljesen reális a 9,8 - kicsit kevésnek is tűnik.
Nálam a DSG-s városban 12-13 liter kért, a manuális 11 körül, ez borítja a városon kívül tapasztalt kedvező / elfogadható számokat. -
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Audi A4 B8, automata, sedan, 2.0 TFSI ,155kw(211LE). Esetleg van ilyen valakinek, tudja valaki mennyi a reális átlag fogyasztás? A spritmonitoron sajnos nem tudom kiválasztani, hogy ne legyen quattro és avant(kombi), így 9.8 litret ad, ez egy picit soknak tűnik...
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Kis Tigris
tag
válasz molnarpeter #198733 üzenetére
Köszönöm a témát kimerítő választ 🙂 Akkor ez az Altea nem elvetendő, ugye?
S az étvággyal hogy áll vajon? Kevés város, inkább szerpentines kanyargós út.
A cikkszámot hol fogom látni, hol keressem? -
molnarpeter
nagyúr
-
kisza25
félisten
Nézegettem a kauffer, meg unixot alkatrész árakat néztem és arra lettem figyelmes, hogy ez az 1,4 mpi is láncos vezérlésű 🤔
Ha nem csörög, akkor van értelme cserélni? 11 éves az autó és 97 ekm van benne (valós).
Ezek rlvileg élettartamra vannak kitalálva, ha jól tévedek[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kis Tigris #198731 üzenetére
BKD motorkód: megbízhatóbbik Bosch PD elemek, régi bevált fajta láncos olajpumpa (nincs hatszög tengely kopás), gyárilag DPF nélküli, 16V hengerfej (egyrészt a 8 szelepes PD elem fészek problémás lehet az 1 leszorító csavar miatt, ezen 2 csavar van; másrészt viszont érdemes a 16 szelepes hengerfej cikkszámot megnézni, A végű repedésre hajlamos, B-nél ritka de vállalható statisztikailag, C verzióval szűnt meg gyakorlatilag a probléma).
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Kis Tigris #198731 üzenetére
1. hsz-ben megtalálod a fontos infókat.
-
Kis Tigris
tag
Sziasztok. Írtatok, hogy a 2.0 PD TDI-ben van üdítő kivétel. [Vajon ez azok közé tartozik?] Vagy sírva rohamos a motorja?
Le tudná valaki írni, melyek a full felejtős, kompromisszumokkal vállalható, S ajánlott motoros gépek?
Seat Altea XL (vagy sima Altea) amit nézegetünk 1.800.000-ig. -
Dika22
tag
Sziasztok! Lenne egy 1999-es Vw Borám. Az lenne a gondom, hogy be lett állíttatva az elsó futómű, de továbbra is jobbra húz kicsit. Hol lehet a gond?
"Samsung s24 ultra®
-
KMT
addikt
Ezek a tanácsok nem csak diesel-specifikusak, talán csak az utolsó az.
A "meleg motor" pedig meleg olajat jelent, ami több idő, mint a meleg víz. Nem tudom, hogy tud-e már az az autó olajhőmérséklet kijelzést, de ha igen, azt érdemes nézni. Egyébként meg egyszerűbb, ha az első 20-30 percben nem pörgeti az ember.
Ami kimaradt: beindítás után min. 30 mp alapjárat indulás előtt. Túl alacsony fordulatszámok kerülése. -
Reggie0
félisten
- Premium uzemanyag
- a hivatalosnal surubb olajcsere ciklus
- a tank sose menjen 1/4 ala
- ha meg volt hajtva az auto vagy autopalyarol jon le, akkor nem szabad leallitani(autopalyas tankolasnal se) azonnal, hanem par percig hagyni kell, hogy az olaj visszahuljon
- motor inditast/leallitast csak kinyomott kuplunggal szabad vegezni
- motor bemelegedes utan meg 2-3km-ig nem szabad taposni neki
- amig a motor nem melegedett be, addig a fordulatszamot 1500 es 2000 kozott tartva celszeru kozlekedni vele
- ha reszecskeszuros, akkor nem szabad leallitani az autot, amig regeneral. Ezt abbol latni, hogy bemelegedett motornal megemeli az alapjaratot. Regeneralas eseten elonyos, ha folyamatos nagy terhelest kap, pl. autopalya orszagut, lehetoleg allando fordulatszammal. Celszeru ilyenkor egyet vissza is valtani, ha van ra lehetoseg.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Legyen malacpersely porlasztó hiba esetére, szereti a prémium gázolajat (vagy pl VIF adalék), rövidített olajcsere periódus (10-15e km) és mondjuk két olajcserénként új prémium gázolaj szűrő… meg porlasztó korrekciókat néhány szervizenként megnézni lehet nem árt. EGR gyenge pont még ha jól rémlik. Motorkód esetleg megvan?
[link][ Szerkesztve ]
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Ma vettem észre, hogy a 2018-as (3-as) Octavia-mban az ACC használatakor 4-es Octavia-t rajzol ki a kijelzőre. (Ha autót érzékel előttem pl. ) Ez bug vagy feature? Lehet ezt szoftverfrissítéssel buherálni?
[ Szerkesztve ]
-
TZ1
csendes tag
Sziasztok!
A gyermekem vett egy Touran 2011-es 1.6crtdi-t 210000km-el. Jó állapotban van. A motorról mik a vélemények? Kényes az üzemanyagra?
Esetleg egy-két jó tanács... sosem volt diesel a családban. Köszönöm!! -
csiga8
senior tag
Üdv!
2003-as Seat Ibiza 1.4 PDTD, ( elvileg 160.000 Km) AMF, 55KW, VSSZZZ6LZ3R180352
Vezérlés csere.
Közeli Kauffernél szoktam vásárolni. Contitech szíjat néztem, de náluk Continental van: [link]
Ugyanaz lenne?
Vízpumpából az Inat néztem: [link]
Ha van jobb ( minőségibb) javaslat, elfogadom és megköszönöm.
(Nem tudom mostanában melyik a jobb: Conti, Gates, Ina, Dayco)Másrészt az alsó, meghajtó kereket is illene cserélni talán, de lehet csak az 1.9-nél.
Ebben tudtok segíteni? Azt szokták, érdemes ennyi km-nél? Ha igen, hol érdemes beszerezni?
-
kisza25
félisten
válasz Doki16 #198713 üzenetére
Az első ibizám tulajának volt egy seat kisokosa és ott le volt írva hogyan kell, de nem jegyeztem meg
Közben megtaláltam[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #198712 üzenetére
Engedd le közben nyomd végig, ha leért még mindig nyomd pár másodpercig. Majd ugyanezt ismételd meg felfele is. És után menj el egy hibakód törlésre meg egy akkutanításra
Nem vagyok benne biztos, hogy kell, csak azután derül ki ha belenéztek VCDS-el.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
Újabb kérdés: az akksit kicseréltem, cserében az elektromos ablak elfelrjtette az automata működést, hogyan tudom újra tanítani?
Mind a 4 ablak elektromos, automata és van comfort mód is.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Paxker315
addikt
Hjaj, meg tavaly mikor olajcsere-szurocsere-pollenszuro cserere vittem 2012-es evjaratbol yarist, az egesz muvelet 40-be megallt. Meg most decemberben lett esedekes a 12v akksi csereje is, szvl majdnem 10 evet kibirt a gyari.
Elotte evben valtoolaj csere 90ezer km utan 38 ezer volt. Kicsit kerdezgettem, mibe vannak ezek Lexus CT200-nal vagy Aurisnal, es, szinte identikus arakon, nem szamottevoen dragabban. Markaszervizben. Szvl "áll a pénz", beszallni draga, fenntartani korrekt& ujraeladhatosaga szinten . Szerintem mondjuk masszívan túlárazottak, ha megnézi valaki az értelmesen felszerelt Auris poszt-facelift hatchbackek árait, könnyen az a benyomása támad, hogy az is hülye, aki megveszi ezeket Tipikusan felveti a dilemmat: mennyire tud azonosulni az ember ezzel az arkepzessel, mert, "elvbol sem fizetnek ennyit egy hasonlo koru&futasteljesitmenyu kompaktert" : ) -
kisza25
félisten
válasz yodamester10 #198708 üzenetére
Nem
MunezXBK: köszi
Más: akksi úgy érzem nem túl acélos, milyet érdemes bele vennem? 1,4 benzin[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Sziasztok! Azt hogy miért nem megy a tempomat mivel lehet megnézni? Kiehet olvasni?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
molnarpeter
nagyúr
SDI #hajónapló: napokban történt egy olajcsere és hátsó fék szerviz. Bosch festett tárcsa, Textar betét került be, de gondolom ez is ugyanúgy el fog rozsdásodni és kész, előző szettet szintén korrózió miatt kihallgattuk rendesen vasig. Egyik féknyereg is fel lett újítva pluszban, nameg a kézi beállítva. Illetve találtak egy lógó alsó talpast, kapott újat természetesen (330k után még gyári volt Fiatban majdhogynem fele ennyit bírt csak, ugyanúgy a jobb felén ment tönkre mindkét autóban).
Mágus segítségét a venti hiba megállapítására ezúton is köszönöm, sajnos a hőkapcsoló lehúzása nem segített, de ha már alatta voltam, találtam a venti vezérlő 14 pines csatlakozójánál szakadást. Van itthon egy hasonló (fényszóró) szétszedett csatlakozó, kb 10 centis új kábel darabokkal készre krimpelten, majd azzal nekilátok, vagy maximum beletoldok, ha mégsem pont olyan.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Paxker315 #198700 üzenetére
Jó barátom a napokban vitte az első 15 ezres szervizre a RAV4 hibridet, budapesti márkaszervizbe. Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, munkadíj szumma 50 ezer Ft!!!! (kapott kedvezményt az olajra, teli áron 53 000 lett volna)
Hihetetlen. VW-nél minimum dupla az ár márkaszervizben. -
Saccco
nagyúr
válasz Saccco #198490 üzenetére
No megoldottam a Maxi-dot beüzemelést. Gyakorlatilag csak az immo adatokat kellett a régi órából az újba másolni. Egy Vag K+Can 1.4 kábellel sikerült is megcsinálni.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
1. VW csoportból tudtok ajánlani 2.5 - 3.5 milláért (minél közelebb a 2.5-höz ha lehet ) megbízható autót automata váltóval? Gondolom a dízelből a 2.0 CR ajánlott. Van nagy különbség Skoda, Passat, Audi között, figyelembe véve az automata váltót is? Illetve benzinesből van megbízható turbós?
2. Lengéscsillapítóból vehetek olajost is, vagy mindenképpen a gázos ajánlott (Octavia mk1-re kellene)?Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest