-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Keresgettem, hogy most 312 vagy 340mm tárcsa való-e az autómra.
Katalógusokban mindkettőt megtalálom 2012 Passat Alltrack CFGB-hez.
Nem értem mi alapján kaphatott az egyik autó nagyobb féket a másik meg kisebbet.
Autodoc: itt illetve a 7zap-on is ínak olyanokat hogy 1ZM és 1ZG a kisebbhez illetve 1LA és 1LB a nagyobbhoz.
Megnéztem ezt a szervízkönyvben és csomagtartóban megtalálható matricát, itt találtam olyat, hogy 1ZM tehát ez a kisebb (nem mintha ne mérhettem volna meg). De nem voltam biztos hogy most ez egy méret vagy jó bele mindkét tárcsa vagy hogy van.
Ez alapján akkor akár 16-os felnit is föl lehet pattintani, míg a 340-es fékre nem?
Továbbra sem értem, miért listázza mindkét méretet ugyanahhoz az autóhoz és motorhoz.
Ezt a matricát hogy hívják hivatalosan és hogy lehet dekódolni mi mit jelent?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Keef_Lee
senior tag
Mai megoldandó is van
kb. 150 kg terhet kellene vagy octavia combi, vagy aronában vinni. 60 km-ert.
Kilóra nem sok, de a hátsó tengelyt terhelni csomagtartóban nem kevés.
pl. a combi octavia hátsó tengelyéhez képest elég hátul van a csomagtartó.
Ti melyikben vinnétek a kettő közül? -
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196879 üzenetére
Jóóó reggelt!!
Hát én a képről semmit sem tudok megállapítani. Látszólag a helyén van. Az előző írásodban említetted, h valami el volt törve, és gyorskötözővel rögzítették. Most meg azt, h semmi baja, csak nem volt a helyén. Vagy az a jobb oldalon volt, a bal meg szorul? Végülis tök mindegy sajnos nem műxik, remélem ma kipumpálod belőle a luftot és minden rendbe lesz.Joe
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok!
Hol lehet neten autókat nézni megvételre? A Használtauto.hu-t ismerem, de itt meg az a fura ha bepipálom az Ellenőrizhető alvázszámot akkor alig dob ki kocsit.
Van itt aki Szombathely környéki??[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #196882 üzenetére
Csak a TSI.
Csak a Gyári
No tuning
No babra -
grizlisandor
veterán
300 ezernél vége a modern TDI Golfnak?(Vezess TV értékbecslő)
Jól tartja magát 1.6 crtdi száraz dsgvel, 300k km futásnál az autó.
Váltónál a bal oldali féltengelykihajtás szimeringje ereszti az olajat, meg a kettőstömegűt kellene cserélni.
Ezek az élő adatok se túl biztatónak tűnnek nekem, 1 és 3 henger között nagy különbségek vannak. Jól gondolom, hogy ez nem jó így?
Száraz DSGnél is kell olajat cserélni 60k kilométerenként. -
F_Zolee
veterán
válasz 1stVikman #196878 üzenetére
Csoportban rákeresve sokan feltették már a kérdést ennél a motornál, hogy miért eszi az olajat. Régebben volt egy illető aki atomjaira szedte a saját motorját és "bemutatót" tartott, hogy mitől rossz a széria. Sajnos most nem sikerült megtalálnom, hogy idézzek is onnan.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #196873 üzenetére
Melyik részével kapcsolatban?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #196877 üzenetére
Holnap megpróbálom akkor, kiváncsi leszek.
Megnézettem vele direkt, mert a fényezés előtt a balos egy kicsit szorult néha. De azt mondta semmi baja, nincs törve, csak megkellett igazítani.
Készítettem egy fotót a barátaimnak, hogy kész a lökös, talán valamennyire látszik, hogyan áll most a lámpamosó…szerintem nem így kéne. -
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196876 üzenetére
...kimentem a garázsba, megnéztem. Az enyémen is fix, nem lötyög, ellenben működik. Próbáld meg, lehet, h csak tényleg az a baj, h levegős, próbáld majd kapcsolgatni párszor.
Azért azt a szakembert sem értem, h lát valami gányolást és nem tesz kezdeményezést annak megoldására, igényes. Ezektől hányingerem van! Gondolom azt sem tudod, h a "fedlap" rögzítése sérült, vagy a mosó, az sajnos komplett. Azt gondolom, h így vagy úgy de meg lehetett volna javítani. Ha nem vagy olyan hülye mint én akkor nem márkaszervizből hanem bontottat veszel, de legalább egyben lenne.
pl: [link][ Szerkesztve ]
Joe
-
cross56
senior tag
válasz simonjoe #196871 üzenetére
Ilyen kivételes nem vagyok
Egyébként többször vittem hozzá már autót, jó szaki és jóban is vagyunk, csak emiatt vagyok ilyen szívbajos.
Az viszont tényleg igaz, higy víznyomás tolja ki. Viszont mondom, láthatóan mintha be lenne feszülve mindkettő kupak. Lötyögősnek kéne lennie nem? Nekem meg sem moccan ha próbálom kézzel lötyögtetni.Azt mondta a fényező, hogy valszeg már vmi ott levolt törve, mert gyorskötözővel volt rögzítve, és végül ő is úgy rakta vissza. De eddig hihátlanul működött.
Illetve azt is említette h a folyadékot kiűrítette belőle a lökös leszerelésekor, majd visszaszereléskor feltöltötte. De aztán ki sem próbálta h működik e.
Mosót próbáljam meg többször akkor kapcsolgatni?[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196869 üzenetére
Nem sokat ír róla, vannak cső csatlakozások, és csavarokkal rögzítve, amire ügyelni kell a beszereléskor. Még annyit ír, h légteleníteni kell. Tartályt feltölteni, világítás ON, és 3-5 másodpercig mosót kapcsolgatni többször.
#196872focvis:
azt elég kevésnek tarom, de biztos ezt (is) jól megtervezték.
A legszarabb bringám gumája is 6bar, a suhanós outi meg 12! Az már kilökné a mosó fejét Csak arra kellene vigyázni h nem menj közel az előtted lévőhöz, mert leveri a festéket róla.Joe
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #196857 üzenetére
Érdekes iromány Van tapasztalat is vagy csak írod a betűket?
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196869 üzenetére
Azt hittem a tiedben vannak extra extrák!
Nem kell szívbajosnak lenned, ha nem nézik, csinálják meg, lebbents meg, h márkaszervízben nézeted meg, annak hibáját jegyzőkönyvezteted, és a költségét pedig nekik kell viselni. Mindjárt bekapcsolom a másik gépet és megnézem, h hogy van összerakva az a mosó. Azt hiszem, h a víznyomás tolja ki, ergo ha nincs akkor nem műxik. Én azt gondolom, h tényleg valami banális hibát követtek el, vagy megtörték, vagy becsípték a csövét valahol.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #196861 üzenetére
Szerintem vidd vissza. Nekem kétszer fényezték már, sőt most fólia is van rajta, és faxául működik. Valszeg nem jól rakták össze. Mi az, h ablakmosó, meg szélvédő mosó? Szélvédő az az első, ablakok oldalt és hátul. Neked esetleg van hátsó mosód is??
Nincs tócsa az orra alatt? lehet, h csak a csövet nem jól rakta vissza, vagy esetleg meg van törve valahol.Joe
-
Keef_Lee
senior tag
válasz macilaci78 #196865 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy csak csere?
-
Keef_Lee
senior tag
Seat kormányon a hangerő gurigára nem reagál mától a hangerő semmit. Megnyomásra a némítás és vissza, az működik.
Találkozott már ilyennel valaki? -
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #196860 üzenetére
Sajnos ez a trend, nem lehet mit tenni.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Passat cc-m első lökösét fényeztettem le, azonban azóta nem működik a lámpamosóm…
Látszólag olyan mintha mindkettő belenne feszülve, de az autó alatt nem látok folyadékot illetve mintha az ablakmosó motort sem hallanám, csak a szélvédőjét.
Fényező persze nem tud semmit, szerinte ő mindent jól rakott vissza.Milyen irányba induljak el? Mit nézzek meg?
Vagy vigyem inkább karosszériáshoz, hogy nézzen rá? -
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196859 üzenetére
Pofás, a CN verzió általában nagyobb lábteret is jelent, de kombi kell.
Az a tapasztalat, hogy a 10 évnél fiatalabb autókban az anyósülésen a térdem egyre kevésbé fél el. Sajnos a helyet feláldozták a dizájn, forma oltárán.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz macilaci78 #196857 üzenetére
Erre lecserélheted a Passat-ot:
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz F_Zolee #196855 üzenetére
Értem én, de mégsem.
#196856joshua7 !
Szerintem 1,5 -2 perc alatt (mint ahogyan a youtube videon is elmondják) semmi baja nem lesz.#196857macilaci78!
Hát ez az! Pontosan erről írtam.
A Dácsia viszont nem az én stílusom az biztos..." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Dízel nem jó városba, mert lassan melegszik be, kormosodik.
Turbó dízel ezen felül a turbó miatt.
Szívó benzinnek nincs ereje.
Turbós benzinesen a turbó hal el.
Mindezeken felül ott vannak az egr, dpf, stb okosságok.
Hibridet csak akkor vegyél, ha tudod és fogod is tölteni, mert a belső égésű motorok azokban sem valók városba, de ha egy évben csak 3-5 vidéki utad van, akkor talpán rohad el, mert beledöglik az üzemanyag, megeszi az idő a gumi, műanyag alkatrészeket, évente dobod le az olajat, szűrőket 3k km után.
Ne vegyél tisztán elektromost, mert a Budapest-München távot 5 óra helyett 8 óra alatt teszed meg, ha szerencséd van, vagy vidéken élő rokonokhoz még éppen lejutsz péntek este, de hétvégén nincs autód, mert örülsz, ha a Tescos hosszabbítón feltölt vasárnapig.Amúgy város és város közt is van különbség. Egy mászkálós napomon Budapest belterületén simán megvan a 120 km (csak a munkahely oda-vissza kb 20 km), míg ugyanez Békéscsabán 20 km-ből meglenne, amiből a munkábajárás kb 8 km.
Tudomásul kell venni, hogy fogyasztói társadalomban élünk: vedd meg, használd, amíg kedved tartja és add el, vagy amíg bírja és dobd el.
Én se tudom, hogy mi az Isten haragját vegyek, ha kellene valami a Passat helyett. A 2 mFt-os autó ugyanúgy kiszolgálná minden igényemet, mint a 10 mFt-os autó. De hogy egy Swace plug-in hibrid induló ára is 20 mFt körül van, az vicces egy Suzukitól, miközben a Daciak egyre jobb kiállásúak...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196851 üzenetére
Természetesen van ebben is valami, hogy nem tudjuk mi volt az előző tulajnál, de sem én, sem a fiam nem nyomja neki hidegen, ez alap. Reggel kb 1,5-2 percig járatjuk, aztán szépen 60-70-es tempóval 12-13 km-et megyünk vele a munkahelyre. Délután kb 8 km a konditerem, onnan haza még vagy 5, és közben esetleg egy bolti bevásárlás.
Bár kétlem, hogy annyira nyomta volna neki a korábbi első és egyetlen 55 éves tulajdonos nő, aki Üllőről járt be a III. kerületbe vele...legalábbis nekem ezt mondták.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Az, hogy 10 ezrenként lecserélték az olajat, meg szervizeltették amikor kellett az az alap. Attól még nem tudod, hogyan volt használva, nem tudod milyen olajat raktak bele. Mindenki azt mond amit akar.
Városi használat mindegyiknek a halála. Van amelyik motor jobban bírja, van amelyik kevésbé.
Faternak a corollája 18 éves, 90% városi használat, új kora óta 7-8 ezrenként olajcsere (végig mobil 1 esp, semmi más), városban hidegen nagyon kíméletesen, finoman, enyhén forgatva (2-3 ezer) van használva. Semmi olajfogyasztás. 171 ezer km van benne. Biztos nem menne így el gond nélkül 300-400 ezret, de az odafigyelt láb nagyon is megmutatkozik ilyenkor. -
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196847 üzenetére
Kicsit furcsa ezt olvasni...
Ne vegyél dieselt, mert az nem városba való.
Ne vagyél benzin turbot, mert az ugyanúgy kormosodik.
Ne vegyél sima, szívó benzint sem, mert azt is megeszi a város.
Akkor ezek az autók mire valók?
Nem kötekedés, csak teljesen érthetetlen, hogy semmelyik autó nem való városba, csak az elektromos...most, mert eddig az sem volt.
Én évtizedeken keresztül jártam benzines autókkal, még rövidebb távokat mint ezzel a Poloval megyünk.
Szó szernt pár száz métereket, 1-2 km -t mentem Hondákkal, Peugeot-val, volt a 206-os 1.1-es benzines 270.000 kmel adtam el és az ég világon semmi baja nem volt." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196846 üzenetére
Városi futkozós autó tipikus sorsa ez szokott lenni. VW-nél főleg. Sok hidegindítás, sosem melegszik be rendesen, ki tudja mennyire kímélték hidegen. Te elmondásos alapján te sem kíméled. (Arra, hogy huzasd taposd neki, kéne 10-15km folyamatos haladás, hogy rendesen bemelegedjen.) Esetleg rossz olaj, ráadásul egy csak városi kocsinál ezért szoktuk mondani 6-7 ezernél csere.
Nekem 170-nél volt motorfelújítás, a ritka olajcsere, 10w-40 , városi futkozós használat miatt.[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196845 üzenetére
Az autó amúgy nagyon jó állapotban van, mindig megvolt 10e-ként a szerviz, és minden csere is, így köztük a vezérléscsere is.
Nem tudom mi lehet a probléma, vagyis azt nem értem, hogy egy 200e km-t futott a kasztnihoz még vioszonylag erős motorral mi történhet, hogy már ilyenkor fel kell újítani.
Nem a kibúvót keresem, de egyszerűen az előélete (előttünk 1 gazdás, végig szervizelt, az utolsó kis apró dolgok is mindig kicserélve) miatt nekem nem illik a képbe, hogy egy vw motor ilyen, de az is lehet, hogy én vagyok naív, és ezek ilyen, ennyit bírnak.
Pontosan megnézem az olajfogyasztást, és párhuzamosan egyeztetek a mostani szerelőmmel (napok óta nem érem el) aztán átrágjuk a dolgot.
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196842 üzenetére
Semmi értelme az adalékoknak, nem fog segíteni, ahogy az olaj váltás sem. Egy motormosóval simán benne van csak még rontasz a helyzeten. A szelepszár szimering sem fog megjavulni és a gyűrűket esetleg kopott hengerfalat sem építi vissza semmi. Városban ez nagyon sok olajfogyasztás. Vagy hozzá kell nyúlni, vagy együtt éltek az öntögetéssel. Engedd el a többit...
Attól függ mi a pontos probléma, nem lehet ezt előre megmondani mennyibe kerül. Egy gyűrűzés, szimering csere, csapágycsere, síkolás kijöhet 200 ból. Általában ez sokat is szokott segíteni. Ha meg az ember alapos akar lenni, akkor mindent megmérni és ami kell csere, hengerfejfelújítással, ott is szinte mindent cserélve, meg sok járulékos dolog, esetleg vezérlés, olajpumpa, stb stb . De az 2-3-4x-es ár.[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Asbee #196839 üzenetére
Szinte csak és kizárólag városban használjuk, így az a kb 2000 km/liter olajfogyás (mostani tudásom szerinti kb. érték) az kb 2-3 havi használatot jelent, így a vázolt probléma nem jelenkezhet nálunk, vagyis az, hogy meglepetésszerűen le kell állnunk az olaj elfogyása miatt.
Ezért sem figyeltem, hogy pontosan mennyit, mikor öntöttem bele, mert több havonta kellett utántölteni olajat.Felújítás.
Megkerestem a korábbi autószerelőmet, ő azt mondta, kb 200e ft. (Ez vidéki szerelő, nyilván olcsóbb árakkal, mint a fővárosban.)
Annyit mondott még, hogy nem lenne hülyeség valamilyen motoradalékot beletenni, mert annak szokott jótékony hatása lenni.
Kérdezem, mi?
Hát...segíthet a kormosodás, lerakódás eltüntetésében, és a megkeményedett szelepszár szimering "gumi" megpuhításában, amelyek okozhatnak olajfogyasztást.Eseteleg ilyen adalékokat tudtok ajánlani?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
Az a baj, az egy totális mosom kezeim gyártói határ. Annál az olajfogyinál már jönnek keményen a járulákos dolgok. Gyertya kokszosodás, égéskimaradás miatta, katalizátor gyilkolása, stb. 10 ezren 2-3 liter még vállalható tud lenni, ha ezt hosszú utakkal tartja. Felette már gázos az egész. Nem tudsz úgy nekiindulni egy hosszú útnak, ne azon agyalj, na mikor mennyit kell hozzá önteni. Nem mered úgy használni a kocsit ahogy akarnád.
-
slett27
addikt
-
KMT
addikt
Motorolaj-csereperiódus. Szóval nem ajánlott a 30e km-es gyári előírást tartani tulajként, de mi a helyzet vevőként? Legyen kizáró ok, ha az előző tulaj így használta? (1.4 TSI szíjas jelen esetben).
-
félisten
-
Doki16
addikt
válasz Clain #196829 üzenetére
A hat sebességes olajos, az biztos, hogy jó. De 2017-ben már a 7 sebességesből is volt olajos meg száraz is. Motort kellene tudni hozzá, hogy pontosan meg lehessen mondni. Amúgy 250Nm alatt mindegyik száraz lesz és ez is a rosszabb.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
HUTCHDB
nagyúr
Köszönöm szépen a válaszokat!
Én azért szoktam húzatni akár 4.500-5.000 fordulatig is...
Első körben pontos "naplózást" csinálunk, megállapítva, hogy akkor valójában mennyi az olajfogyasztás.Nem tudom mennyibe kerülhet egy ilyen felújítás, bár gondolom attól függ, hogy mi az amit cserélni kell. Vagy ez előre prognosztizálható?
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196815 üzenetére
Ha a gyűrű kopott, magasabb fordulaton jobban fogja enni. Ha nem tartós pályázásnál magasabb fordulaton eszik meg ennyit, akkor az felújítás, mert ott még többet fog enni. Próbálgathatod az olajakat, de az nem lesz megoldás.
Nekem 1.6 bse amikor elkezdte zabálni, már elvolt döntve a felújítás, megpróbáltuk 10w-40-et csak úgy mindegy alapon. 700km autópálya után (150km/h tempó) bejelzett, 1 liter olaj. Megcsináltattam, LM 5w-30 semmi olajfogyasztás, tempósabb pályázás után sem.
Ez már nem a csipegeti kategória ami nálad van. Vagy marad a töltögetés vagy megkell csináltatni. -
Clain
tag
Sziasztok!
Véleményeteket kérném, melyik a jobb a DSG 6 vagy a 7 sebességes váltója? (2017-es évjárat)
Mindegyikről olvastam pro/kontra véleményeket, de nem egyértelmű -
-
addikt
válasz tresh #196822 üzenetére
nekem 30 ezres az intervallum, most van az autóban 85 ezer, és az első 30 ezres előtt 16 ezer körül és a második 30-ezres előtt olyan 50 ezer magasságában ha jól rémlik jelezte, hogy kell neki olaj, bele is ment egy liter. most már remélem a 90-ig kihúzza utántöltés nélkül, bár lehet azért, mert nemrég voltam éves ellenőrzésen (olajcsere nem volt) és szerintem utántöltöttek a márkaszervizben (2.0 TDi SCR, 150 paripa)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
-
J&P
aktív tag
válasz macilaci78 #196819 üzenetére
Dettó, AVB 1.9PDTDI 20évesen és 330000 km.
Nincs töltikézés. -
tresh
veterán
válasz BullKoxa #196809 üzenetére
Szia!
Nem rossz a TSI csak szerintem kényesebb tud lenni igénytelen gazda esetén, mint egy 1.9 PD ami még euro 4 es normába van, dpf és egyéb sallangok nélkül. Igazából bármelyik lehet pénznyelő, ha az előélete mostoha volt, ha van lehetőséged ismeretségi kör stb révén én végig csücsülném a kiszemelt példányokat, aztán kiderül hogy az igényeidnek melyik megfelelőbb. Igazából ha sikerül egy jó állapotút kifognod bármelyikből nagy baj nem lehet. De 10éves autóknál bármikor jöhet zsebbe nyúlós tétel. Az én passatom-ra is rá locsoltam 600k -t 1 hónap alatt, de csak azért mert sokat mentem vele és mindent kicseréltem, hogy ne legyen vele gond. (le is sz@rhattam volna de nekem munkaeszköz és drágább ha megáll mintha költök rá) Bármelyiket is választod én úgy osztanám be a zsét rá, hogyha valami komolyabb tétel jön elő, akkor ne legyen gond megcsináltatni. Tehát ha csak 2 misim van cakk-pakk rá akkor nem ennyiért veszek autót, inkább lejjebb adok az igényekből és elteszek 3-400k-t javításra, szervízre. -
6030D
őstag
válasz HUTCHDB #196815 üzenetére
Az off autón tartós pályázásnál fogyott nagyon, 140 km/h@4000 rpm.
Ugyanez van a TSI-nél is, ott látom az olajhőfokot is, pályán, nyáron, terhelésen (tetőn bringa pl) 10-15 fokkal melegebb az olaj. Úgy emlékszem, hogy maxra töltött olajjal vettük át, 19000 km-nél lett minimumon, akkor 1 l-t rátöltve lett megint max jelen.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
HUTCHDB
nagyúr
Polo olajfogyasztása:
Sokat vezetem az autót, sportosan megyek vele, és jól is megy ahhoz képest, hogy 75 le.
A sportosabb vezetési sítlus több olajfogyasztást eredményez egyébként?
Az olajfogyasztási szinteket pontosan nem is tudom, amikor a sárga olaj jel kigyulladt öntöttem bele, 0,5-0,5 litereket kb.
Lehet az lesz, hogy felírom, hogy milyen kilóméternél mennyit öntöttem bele.
Egyébként az autó 2004 1.4 16 V 75 Le.
Motorkód: BBY
216.000 km van benne.
Olvastam itt azt, hogy egyes motorok szeretik az olajat enni, gondoltam van tapasztalat, hogy melyek azok, amelyeket kevésbé.Egyébként ez az olajfogyasztás, amit egyes TSI motoroknál is írtok, ezek milyen mértékűek pontosan?
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Asbee
veterán
válasz HUTCHDB #196807 üzenetére
Pontosan milyen motor? Milyen felhasználás mellett eszi így az olajat ? Ez egy normál periódus alatt 5 liter olaj... Simán felújítás szint. Valószínű gyűrűk kopottak ezért nem láttok füstöt. Mondjuk én sem láttam sosem füstöt, aztán amikor haver jött mögöttem autópályán és éppen nyomni kellett magasabb fordulaton, szólt hogy füstöl a kocsi...
Nem fog semmilyen bele való olajtól drasztikusan csökkenni. Total Quartz 5w-40-et próbáljatok meg. -
6030D
őstag
-
BullKoxa
őstag
válasz tresh #196804 üzenetére
Szia. Most akkor megint nem tudom mi legyen, te a TSI-re mondod nem jó ( naív fejel szerintem az 1.8 Tsi a 160LE -vel jó) más azt írja a CR TDI-k nem jók (naív fejel szerintem 2.0 140LE jó ) , csak az 1.9 PD TDI ami elég gyengyusz szerintema 105LE vel. Semmit sem értek a kocsikhoz, azt gondoltam egyszerűbb lesz választani, de inkább kérdezek mint hogy valami pénz nyelöt vegyek.
Most próbálok itt érdeklődni, hogy milyen kocsira menjen el a pénz,de nagyon nem egyszerű a döntés, főleg hogy már többen mondják a B6 Passat belsőleg jobb mint a II. Octacia.[ Szerkesztve ]
-
HUTCHDB
nagyúr
Ahogy olvasom a fórumot, más, sokkal modernebb, drágább autók is eszik az olajat, es szerintem mióta megvettük a fiamnak az autót kb 3 litert öntottünk bele a kb 6 e km alatt, így arra gondolok, hogy azért ez nem is annyira gáz.
Az auto nem füstöl, nem párszáz kilometerenkent kell bele az olaj, szerintem még nem érdemes felújítani.
Szoval itt is írtátok, hogy ha pl. ezt az olajat teszem bele x autóba eszi, ha meg a masik olajat, akkor meg sokkal kevésbé.
Arra gondoltam, valaki tud ajanlani olaj típust, ami kevésbé “híg”, és akkor azt kipróbáljuk." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #196803 üzenetére
Használj egyszer hosszabb ideig Nissan-t. Mindjárt visszasírod az Opel-t.
Volt egy 2005-ös Almera-m 4 évig, és lassan 5 hónapja váltotta a 2002-es G Astra. Ez utóbbi 2 évet állt, és így vettem meg gombokért. Városi szaladgálásra sajnálom használni a Superbet, és az Astra egyedül annyiba került, mint egy drágább kopó alkatrész a Skodába.
Ettől függetlenül az Astra sokkal autószerűbb, mint a modernebb Almera. Csendesebb, sokkal puhábban rugózik, mégis legalább ugyanolyan szinten fogja az utat (ebben nekem nagyon G4-es), mindenhol puha, habosított műanyag felületek stb. Egy nagy hátránya van - ami itt városon belül a néhány km-es szakaszokon nem annyira zavaró - az alapülés olyan benne, hogy vetekszik egy 30 éves Swift-tel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
veterán
válasz BullKoxa #196803 üzenetére
A régebbi b6 és b7 eleji TSI-ket én nem erőltetnem. Szerintem ott a diesel jobb parti minden téren. Azért az oktáv messze messze van egy fapad passatól is ... (jó egy L&K már ok de tű a szénakazalba) A haverinád 2.0 HDi-je örökélet +1 nap főleg ha a 110 lovas..és azért gyenge mert városba gyilkolja amit imád a CR diesel.. jah nem...le van kormolodva nem néznék bele a szívósorba, hogy verte tele szarral az EGR. De látod még ezt is bírja.
#196799kazsolt: az már határeset a lendkeréknél főleg ha tényleg botláb volt az előző gazda azt budán az emelkedőn 1200-es fordulaton 5 be mászott fel. De tényleg látni/hallani kéne így nehéz megmondani. De ha netán szét kell újra szedni akkor cserélj lendkereket is és akkor tuti nem lesz bajod azzal se jó darabig.
-
BullKoxa
őstag
válasz K Norbi #196802 üzenetére
Nekem ez a 2. Opelom, és megfogadtam soha többet. Öcsémnek Audia van A6, bátyámnak B5 volt mig össze nem törték. Most B6 a Porsche mellett . Ő már írta hogy egy Octavia nem lesz anyira sem kényelmes mint egy B6 Passatt. Igazából nekem mindegy Skoda Octavia Vagy B6 Passat. Jelenleg TSI fele megy az eszem, de nem szeretnék fél milliókat költeni rá egyből ha veszek valamit. Ezért parázok a Diesel-től. Családban van egy Peugeot 307-s 2.0 Diesel a csaj nem megy sokat messze sokat megy városban és 5 éve van nála és motorikusansemmi baja sincsen. Tény nem olyan fürge mint mikor vette.
-
K Norbi
addikt
válasz BullKoxa #196801 üzenetére
Nekünk van 2014 es J Astra 1.4T
Az én szemembe az Opel nem autó.Váltó meg a kormányzás, az egész vezetési élmény siralmas.
Semmi nincs kéz alatt!
Vagot másabb vezetni..
Minden ott van ahol kell.
Próbálom terelni az öreget a Passat vonalra, de sajnos ő nem érzi és látja azokat amiket én.
És még Audiba nem is ült.
Na az más világ...
Nemhiába mondom mindig.Van az Audi és a többi autó...
[ Szerkesztve ]
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Ahogy nézegetem lehet megfelel nekem az 1,4 TSI , erősebb a 122LE-vel, mint a 101LE Opel, de nagyobb is. És a fogyasztás is elvileg jobb mint a Opelnak.
Évi 5-7000 Km megy bele . Igaz kisfiam miatt majd lehet többet kell utazgatni Budapestre, és hetente 1x , 2x 40-40km-t gyógytornára és gyógyúszásra.
Ez akkor nekem jó megoldás lehet ?
Itt írták hogy jó motorú az is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest