-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
válasz monosgeri21 #194287 üzenetére
Vagyis be kell kapcsolni ahhoz valamit, hogy kikapcsoljak egy másik valamit... Nem értem én ezt a logikát.
Így valóban nem kapcsolt be. De! Econ bekapcsolva, Auto nem volt bekapcsolva. Elkezdtem a venti fordulatot emelni, erre kb. középállásban bekapcsolt az Auto. Tovább tekerve kikapcsolt az Auto, maradt az Econ.
Na majd felhajtok valahonnan egy "hivatalos" leírást, vagy hátha találok végre egy használatit a Golf V -höz, és kikupálom magam.Qru: Ez megvan, a Fordnál is ez a logika működik.
MunezXBK: Köszi!
Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194295 üzenetére
Nem a dizellel jaras volt a problema, hanem a DPF eltavolitasa*. Semmilyen elvaras sem volt tamasztva ami nem torvenyi kotelezettseg es igen, en ezeket betartom, joggal varom el mastol is. Tehat nem predikalok bort.
Toled es senki mastol sem vartam, hogy peldat mutasson(nem is ertem, hogy neked hogyan jott ki logikailag az, hogy ha en nem mutatok peldat akkor neked lenne kotelezo), csak az eloirt minimumot tartsa be.*Sot meg az sem volt tema, hogy ez tilos vagy nem, hanem az, hogy karos, az utobbira csak te terelted a temat.
Amugy te szedsz valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194293 üzenetére
Igen, a teny az, hogy a DPF kotelezo, mert a dizelkorom karos., DPF nelkul, pedig nagysagrendekkel karosabb a motor.
Es igazad van, ezeken a tenyeken sehogy sem valtoztat, ha megprobalod relativizalni.
Tovabbi olvasgatnivalo: https://a.te.ervelesi.hibad.hu/te-is
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #194291 üzenetére
Amit nem teszek direkt meg karosabba. Eur 5-os.
Miert nekem kene peldat mutatnom? Nem eleg, ha a kozossegi szabalyokat betartom? Elarulom muanyaggal sem rakom meg a kalyhat es az avart sem egetem, ez max feletek meno dolog.Amugy igen, a dizel jo budos, utalom is a szagat, amig ki/be allok a garazsbol. Ha lehetne itthon kapni, mar SCR-t is rakattam volna ra utolag.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Asbee #194288 üzenetére
Elbeszéltek egymás mellett. Te azt mondod, nem ereget semmilyen színű füstöt EGR és DPF nélkül a dízel, Reggie0 meg azt mondja, hogy szabad szemmel láthatót nem, de kis részecskéket még igen. Nincs smoke & charm, mégis mind meghalunk.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
monosgeri21
tag
Nagy vonalakban az az alap gondolat, hogy a klíma mindig megy, jó'vanazúgy!
Ezt a default állapotot tudod felülbírálni az econ funkcióval, amikor is kikapcsolod a klímát. Emlékeim szerint pont emiatt az AUTO és Econ nem megy egyszerre. De aki jobban emlékszik majd kijavít. Én mindig Econ kikapcsolással kapcsolok klímát.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #194285 üzenetére
Igen. Tudod a targyak lathatosaga fugg a meretuktol. Ezert nem is tudtak az emberek sokaig, hogy leteznek bakteriumok.
Szerinted a reszecskeszuro mit szur, ha nem reszecskeket es te nem fogadod el, hogy letezik, mert nem latod? Csak odaraktak, hogy legyen mit eladni?
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz bitpork #194273 üzenetére
Visszaolvastam, használtam a keresőt. De nem igazán tudom hogy mi a szerepe az Econ gombnak. Az Auto az ok.
Olvastam a Te korábbi hozzászólásaidat is. Most mire érdemes kapcsolni, ha csak szimplán fűteni akarok? Akkor az Econ?Nem bírok a neten találni egy qrva használatit a Golf V-höz.
Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
bitpork
nagyúr
válasz szika87 #194274 üzenetére
A légkondinál csinálj végig minden tesztet. Ott az egyik a léptető motor. Ha ott nem hoz hibát akkor a csap szorul ami típus probléma.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szika87
aktív tag
Sziasztok!
A következő lenne a problémám, a középső ventikből nem jön a fűtés, a szélsők fűtenek rendesen. Mindegy hogy econ-ra állítom vagy auto-n megy klímával, középen nem jön meleg levegő. MMI-n belül külön beállítottam hogy meleg levegő jöjjön középen is, mert alapból középső álláson van mindegyik, de ez sem segített. Ha állítom a venti sebességét (0-12ig) akkor szépen dolgoznak a két szélső ventik és reagálnak rá ahogy növelem vagy csökkentem a sebességet.
A fűtéscsapokat megtisztítottam még nyáron, hibakód sincsen. Gondoltam rá hogy rossz a motor középen, de itt jön a csavar, ha leveszem 19fokra a fűtést, akkor beindul középen is a levegő és fújja rendesen, és tudom állítani az erősségi fokozatokat is, azonban amint felviszem akár csak 20fokra-ra, bumm azonnal megáll középen a levegő és nem jön semmi, míg szélen továbbra is dolgoznak.A6 4f
Köszönöm a segítséget mert teljesen megvagyok lőve mi lehet a bajWe are here for a good time, not a long time.
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #194155 üzenetére
Ma mentem a Golffal kb. 2x12km-t.
Normál / papás tempó és hármasban 4ezer fölé pörgetés is volt. Annyit vettem észre, hogy ha nyomok egy nagyobb gázt, mintha egy hajszálnyival lassabban reagálna. Nem tudom, hogy ez az új vezérlő miatt van így, vagy ilyen volt, csak most jobban figyelek minden apró dologra. (Ugye a másik furcsaság a teszt alatt váltakozó fordulatszám volt.)
Minden esetre holnap tervezek egy hosszabb utat. Remélem most már rendben lesz, és gyógyultnak tekinthető. -
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #194263 üzenetére
Nem dízellel van bajom(nekem is az van)
Elektromos vagy más megoldás lesz a jövő, és igen jövő jelenleg nem életképes míg kicsi a hatótáv és nincs elég töltő
Városba egy 200Km hatótáv elég lehet(lékondi fűtés nélkül
De nem városiaknak vagy akár azoknak akik 20-30Km ingáznak 200Km az kevés lehet, nem telefon a kocsi hogy naponta töltőre keljen dugni
(Bár ma már jobb telefont se kell naponta tölteni normál felhasználás mellet)300Km(fűtéssel, klímával) arra már nekem is az a véleményem hogy igen elég
Na meg attól kapok agyfa@szt hogy ezek a villamos kocsik autópályán 100-al tötyögnek, és van pofájuk arra fogni hogy á de ők környezetvédők és azért, nem is azért mert akkor a 150Km helyett tudnának 80Km menni
(És természetesen kicsit gyorsítanak mikkor véletlen utolérnek egy kamion, torlódás okozva)Ugye ezzel kezdted
DPF-t ki kell íratni.
EGR-t lefalazni.Az hogy szándékosan rontani a kocsi káros-anyag kibocsájtását én min olyan büntetést adnék érte mint amikkor valaki egy teli hordó vegyszert elás egy játszótér alá
Azt a céget amelyik meg megcsinálja egyből bezáratnámTuninggal sincs bajom, ha rendesen le van papírozva
Nem hiányzik hogy egy tunnyingol majom elüssön a járdán, mert valami ilyen olyan ültetést csináltak a kocsin és a menettulajdonsága meg olyan sz@r lett hogy egy kanyar nem tud bevenni vele
(kanyarodás közben ráhajt egy úthibára és a nem megfelelő futómű miatt el is dobta, úthiba az van elég)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bitpork
nagyúr
válasz IntelKiller7 #194262 üzenetére
csak kérdem h láttál te már hibás cr elemes kocsit?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
K Norbi
addikt
válasz bul07 #194256 üzenetére
Az a baj, túlságosan szűken látjátok ezt a világot.
Nem ez fog megmenteni minket.
És már nem is lehet.
Villanyautó ide vagy oda.Mondd azoknak akik üzemeltetik a több ezer műholdat, és egyéb külső behatásokat amit nem látsz.
Moslék ételeket amivel tömnek minket. Fasza arzénnal teli víz amivel főzöl, fogat mosol, fürödsz.
Arról nem beszélve hány ezer cár, hidrogén és atom bombát robbantottak csak úgy fel, teszt jelleggel.
Ott nem számított a környezet szennyezés. Meg amivel eddig senki nem foglalkozott.
És nem is fog.
Mivel ma a pénz a legfontosabb.
Az emberek túl birkák már ahhoz hogy változtassanak.Egy valamit kell megérteni, nem az ma a cél hogy te én, és az utókor.
Hosszú, egészséges és jobb életet éljen.
1 valamit ha kikerülsz, kapod 100 másik helyről.
Ami pikk pakk a föld alá tesz.Ideje lenne felébredni a csipkerózsika.
És szét nézni mi zajlik körülötted. -
IntelKiller7
veterán
válasz bitpork #194261 üzenetére
Azert annyi kormot ne varj ezektol mint a regi PD-s motoroktol. Foleg utes rendszerrel. Eltunt benne a jo isten is mogotte, ha ellotted neki.
foleg amikor a gyari teljesitmeny tobbszorosere voltak megcsinalva.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
bul07
nagyúr
válasz K Norbi #194252 üzenetére
Persze itt dögöljön meg mindenki aki mögötte van de kintre már nem mer vele menni
Az ilyenek miatt is van meg a jó kis negatív vélemény a dízelekről
Remélem előbb utóbb itthon is kiveszik a forgalomból a karmoló autókat és soron kívüli műszakira küldik de szigorúan úgy hogy helyben le a rendszám
És benzineseket is, minap is jött szembe egy olyan benzines hogy ködöt csinált maga mögött jó kis kék füstből( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
simonjoe
őstag
válasz K Norbi #194250 üzenetére
...megnézném, h mennyire kormos a segge a kocsinak!!
Norbikám!, nekem ez nem pálya, szinte csak külföldön autózunk vele, ha kint műszaki kontrollt kapok, és kiderül a turpisság, fizethetnék. Vagy ott kellene hagynom, mert nem érné meg a büntit kipengetni. Szóval rizikózzon a faxom!!Joe
-
K Norbi
addikt
DPF-t ki kell íratni.
EGR-t lefalazni.Haverom így csinálta.
Azóta az új neve" A Kormoló"
Persze nem füstöl meg semmi.
Most olyan 200 ló, jót húz.Kapott Conti Black Chili gumikat.
Huu huu legjobb..
Én néztem ki. Csak jó lehet.
Na meg szoktuk szerelgetni néha néha.
Csöves Bmw -ket elveri, fos hátsó kerekesek, ez az árokba rak csak.
Ez olyan mintha sínen menne a Quattro. Párja nincs[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz cross56 #194207 üzenetére
Két hete voltam én is egy optimalizáláson, gyári 143,6 LE és 329,7 Nm mért adat után kapott 178,5 LE-t és 390,7 Nm-t.
Az az igazság, h a mi vezetési stílusunkhoz ez nem igazán kellett. Sokáig hezitáltam ezen. De, vannak helyzetek amikor nagyon jól jön ez a többlet. Most, h ezt megtapasztaltam, így már nem bánom. A DPF-et folyamatosan nézem. Amikor elvittem előtte volt két hosszú pályás utam, és 1300 km után még nem regenerált. Általában 1100-1300 km-t mentem idáig két regenerálás között. Kíváncsian várom, h most mi-hogy fog változni. Az biztos, ha ez az érték nagyban csökken, akkor visszaíratom.Joe
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194246 üzenetére
Nem eloremutato, hanem olcso. Ket kulon dolog.
A cserelheto telepek azon is elvereztek, hogy ezeket az autokat nem a nagymeretu telep cserejere tervezik, igy geppel kell kiemelni alola, stb. stb.. Az alu-levego telep azert mas kategoria, sokkal nagyobb az energiasurusege. Inkabb ugy kepzeld el vegleges formajaban, mint egy kisebb gazpalackot, amig bepattintasz a foglalatba es kesz, csak kiegeszito akku.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #194244 üzenetére
Tehát jelenleg az az előremutató, hogy bányásszuk a lítiumot, mint újrahasznosítsuk? Ez is csak addig fog menni, amíg egy-egy bánya ki nem ürül, vagy az adott ország be nem húzza a féket környezetvédelemre hivatkozva.
Az autókban cserélhető telepek már azon is elvéreztek, hogy így csökkentsék az autók energiával feltöltéséhez szükséges időt. Gyorsabban lehetne akkupakkot cserélni, mint töltögetni, de még töltőcsatlakozóból is többféle van, nemhogy akkuból.
hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol - a szegedieknél van a know how.
A felső vezetékkel kapcsolatban sokkal prózaibb a hiszti tárgya. Helyezd el úgy, hogy adott esetben a túlméretes rakomány is elférjen, de egy nagyobb szél se borítson fel egy kis kategórás autót a tetején az áramszedővel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
Egyaltalan nem ott tartunk. Csak jelenleg meg olcsobb banyaszni, mint ujrafeldolgozni. De tokeletesen fel lehet dolgozni a hasznalt cellakat.
Kiegeszitonek meg ott van a sarokban az aluminium-levegu elem, amit autopalyazas elott betolod, majd a vegen leadod ujrahasznositasra. Az aluminium-oxid ujrahasznositasa(ertsd aluminium elektrolizise) elegge hetkoznapi dolog.
A felsovezetekkel az a problema, hogy hogyan fogsz kanyarodni vele vagy lehajtani az autopalyarol, hogyan csatlakoztatod az aramszedoket. A troli vonalak sem valami szerteagazoak, nem veletlenul.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
Én azt mondom hogy elég lenne egy PHEV méretű akksi 30km hatótávval, ha a főutakat, autópályákat teleaggatnénk felsővezetékkel és áramszedőznénk. Olcsóbb lenne mint ez a sok kurva lítium.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #194239 üzenetére
(#194238) Qru Egyszer elfogy.
Vagy nem, de lesz 1000Ft literje.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #194237 üzenetére
Nem olyan biztos, hogy a villany hozza el a megváltást. Pontosabban nem az akkumulátorok.
Még mindig ott tartunk, hogy az elhasznált telepeket csak tárolni tudjuk, mint a nukleáris hulladékot, az pedig nem fenntartható.A dízel büdös meg olyan, mint nekem a féklámpa. A sajátom nem zavar, csak az előttem lévő.
Viszont a hidrogén üzemanyagcella egyre inkább kezd élhető lenni. Már van kémiai eljárás is, amivel gazdaságosabban előállítható a H2, mint a víz elektromos árammal való bontása.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Winne #194233 üzenetére
Elve úgy egyeztem meg a céggel, hogy névre írva kérem az autót (rádobtak egy P rendszámot és elvitték lábon eredetvizsgára). Adtam előleget meg egy meghatalmazást az ügyintézéshez aztán mikor megvolt a nevemre szóló forgalmi kifizettem a maradék pénzt és elhoztam a kocsit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
iceQ!
addikt
válasz Reggie0 #194225 üzenetére
Kaptál már árajánlatot erre a melóra? Kíváncsi vagyok, hogy mennyi az annyi anyag + melódíjjal együtt.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Winne
nagyúr
válasz focvis #194224 üzenetére
Csak ehhez ott kell lennem, nem? A héten esélytelen, hogy szabit kapjak.
@ #194231 Qru : ebben az esetben előre fizetek, vagy fel kell mennem érte kétszer és egyszer fizetek, egyszer meg majd elhozom?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #194226 üzenetére
Sima ugy. A mienkbe anno mondjuk csapvizet toltottem de annak mar mindegy volt.
#nincsbennetarcsi
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #194229 üzenetére
Úgy rémlik, hogy a pisztolyosban nagyobb a megengedett szemcseméret, ami dugulást okozhat a kisebb motorokban. De lehet, rosszul emlékszem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #194202 üzenetére
Fura lenne, a név ugyanarra kellene vonatkozzon szabvány szerint, nameg mi történik ha teherautó/traktor kannás AB-t kap?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #194205 üzenetére
+1, rájuk kell bízni az átírást, kisötösért meg szokták csinálni.
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194223 üzenetére
Biztos nem sokan.
Amugy ki ez az iroember, erdekelne a kontakt hosszutavon.Az enyem most fog menni motorgeneralra. Eddig ami kinez:
kettostomegu, injektor felujitas, lanc, szijtarcsa, kuplung, motor tomitesek, szilentek, egr/szivosor tisztitas, es elso/hatso felfuggesztes kopo elemei.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Winne #194220 üzenetére
Nem fog belemenni, hogy későbbi dátumra szóljon a szerződés. (Amúgy is gáz, ne akard.)
Vettem már kivont autót, dupla átírással, úton az okmányirodába menet derült ki, hogy ki van vonva (wow).
Megoldási javaslat: holnap elintézitek az eredetvizsgát Fóton, valahogy eljut oda az autó, majd még Fóton átíratod a nevedre, egyben visszahelyezik a forgalomba. Ehhez kell az eladó együttműködési készsége, de miért ne lenne együttműködő? -
bitpork
nagyúr
válasz Reggie0 #194222 üzenetére
Szerintem a egységsugarú vevő azt kapja amit keres. Több "dinamikát". A többi már csak happening.
Innen PHról egy barátom felhívott mert kollégája megtalálta élete álmát egy GL420cdi-ben. Megvette hazavitte , kormolt. Kérdik tőlem mi lehet a baj? Mondtam neki hogy tipikus "javítás" ha gyengül a nagy ccm hogy megküldik csipessel, uh elküldtem profihoz. Elvitték, na ott az íróember kb 20 percig kontrollálatlanul káromkodott azon amit talált. Miután lehiggadt pár perc melóval füstmentessé tette az autót majdnem észrevehetetlen teljesítmény csökkenés árán. De szerinted hányan mennének ennek utána?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194221 üzenetére
Olyan nincs. Olyan viszont van, hogy erosebb motort adnak el gyengebbnek. Nyilvan nincsenek csodak, a hulyeknek meg koltsegesebb az elet is.
Viszont en azt el tudom kepzelni, hogy remap soran reszterhelesen ne boruljanak fel az uzemviszonyok. Csak nehez megmondani, hogy olyan helyet talalt-e az ember, ahol ezt megkapja, mert igerni barmelyik tudja
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Reggie0 #194219 üzenetére
Mert megint magadból indulsz ki. Szerinted az átalg mit fog csinálni ha felvillan a lámpa? Felmegy arczkönyvre és megfogajda hogy jól meghajtja pályán. Egymás után sokszor. És jéééé máris konyul a turbó, törik a főtengely szopósodik a dugattyú mert a marharépa nem tudja hogy a motorolajba gázolaj kerül regeneráláskor és ha nem tud végbemenni de sokat erőltetik akkor megkotlik a motor.
Aki erősebbet szeretne vegyen erősebbet. Olyan nincs hogy kevés nyál és 900 tonnát elvontat vagy legyorsulja a bugatti veyront. Kétszer. Rükiben.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Winne
nagyúr
Na olvasgattam a korábbi kivonásos témában. Számomra az a baj, hogy a kereskedés, mint tulajdonos helyeztetheti vissza forgalomba, szintén okmányirodában, de kell rá kötnie biztosítást, hogy szabályosan haza tudjak vele jönni és az adásvételivel átiratni a saját nevemre az általam megkötött biztosítással és adásvételivel.
Ezzel az egy-két nap biztosítást spórolta meg, de nekem meg keresztbe tett.
A kérdés. Ha holnap megveszem egy holnaputánra dátumozott adásvételivel és hazamegyek vele, majd valami gond lesz (Véda vagy rendőr vagy nem tudom) akkor még nem én kapom a bírságot, ha nem helyszíni bírság van?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #194216 üzenetére
Oke, de a DPF fogyoeszkoz. A kocsi elettartama nem lesz tole rovidebb, ahogy a fekbetetet sem szamoljuk bele a kocsi elettartamaba. Meg a DPF tomitodeset azert legalabb nyomon lehet kovetni, nem ugy, mint a henger kopasat peldaul. Ha hirtelen sokat regeneralgat, akkor le kell szedni a chipet.
Ha azt mondjuk, hogy a DPF bir kb 250e km-et, akkor kb 1Ft/km a koltsege.
Ha a fekbetetet 60ezer km-enkent kell cserelni, akkor az is kb. 1Ft/km.[ Szerkesztve ]
-
-
cross56
senior tag
válasz IntelKiller7 #194212 üzenetére
Kéziváltós, úgyhogy arra nincs szükség.
Én most 70.000-res ajánlatot kaptam tőlük.
+10.000 ha egy elôtte-utána padon mérést is szeretnék.Örülök, hogy többen is pozítív véleménnyel vagytok a la chipről. Akkor nem kell félnem ezek szerint.
-
iceQ!
addikt
válasz cross56 #194211 üzenetére
Én LA Chipet raktam rá pár hete. 105-ből lett 140. Korrekt és megbízható cég. Átnéznek mident tuning előtt.
IntelKiller7
18. kerben 65 ezer Ft volt (ez szerintem best buy volt)[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
cross56
senior tag
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
Nem széthúzni szeretném, csak dinamikusabbá tenni.
Elvileg minden probléma nélkül 180 LE 410nm kihozható a motorból. Legalábbis az LA-Chip szerint. -
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
Csak ha kihasznalod.
-
veterán
válasz macilaci78 #194208 üzenetére
az állatkertet szaporítod
Ez nagyon tetszett!
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Chiptuningtól rövidebb lesz az autó élettartama?
140 lovas optimalizálásán gondolkoztam el, de nem tudom megmerjem e lépni. -
Winne
nagyúr
Értem. Akkor reggel felhívom, hogy Ő ezt hogy gondolja, aztán beszéljük meg. Biztosítást Netriskezzem? Később a saját verdáról akarom áttenni a bónuszt, ami B10- meg volt egykorábban eladott autóm, amin meg B2 vagy 3 volt, még az is él.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
veterán
válasz Winne #194199 üzenetére
Ha jól értem, egy kereskedésről beszélünk. Ma átíratta a cég nevére, majd kivonatta a forgalomból, hogy ne kelljen biztosítást fizetnie.
Holnap helyezze vissza ő vagy intézzétek együtt. Ő tudni fogja pontosan a teendőket. Te kösd meg előre, vagy a helyszínen a kötelező biztosítást a saját nevedre, ez kelleni fog. Biztosítás és forgalomba helyezés nélkül ne hozd el az autót.
-
iceQ!
addikt
válasz Winne #194199 üzenetére
Azzal sehogy sem tudsz menni. Törzskönyv még a kisebb baj, mivel ha lejelenti hogy elhagyta akkor kitolják az átíratást.
MIért vonták ki a forgalomból? Nem lett befizetve a kötelező?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest