-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #195662 üzenetére
A gombot vakon is megtalálom, tapicskoláshoz meg oda kell nézni, célozni az úthibán és tükröződhet is.
Amúgy milyen hülyeség már, hogy balra-jobbra irányjelzéshez lefelé-felfelé kell mozdítani egy kart?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #195707 üzenetére
Van hátránya a kombinak?
Az esztétika szubjektív, az ár pedig adott.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz rbalint88 #195719 üzenetére
Nekem kombi van, a hátsó ablaktörlőt lehetőség szerint nem használom.
A merevséget mondta más is. Octavia Mk2 kombi hajlamos arra, hogy a hátsó ablak berobban: magas padka, egyik hátsó kerék a padkán és tud olyat csavarodni a kasztni, hogy az üvegnél feszül.
Zajban tény, hogy még az is számít, a csomagtérroló ki van-e húzva.Az is igaz, hogy a roló fölé ritkán pakolok, viszont amikor igen, akkor a szedánban nem férnék el.
A szedánok tetőíve miatt a hátsó fejtér jellemzően kisebb.
A kombi csomagtere jobban, kényelmesebben pakolható.
Tolatás, a kombi kb addig ér, ameddig látod, míg a szedánnál tovább. Ez még a parkolóradar, tolatókamerák és egyéb okosságok előtt volt mérvadó. Egy-két radaros autót vezettem eddig, teremgarázsban kijelző nélkül használhatatlan, már 1,5 méterről folyamatosan sípol és nincs több "árnyalata". Tolatókamera sokkal jobb, de nem tökéletes. Ahol azt látom, hogy már szinte hozzáér a lökös a falhoz, még van vagy 15 centi, én meg ujjnyi távolságra szeretek megállni.vzsryl: egy utazóautóban férjen már el hátul is kényelmesen az ember, szerintem.
Immy: a fogyasztásban szerintem nincs 10% különbség.
Utánfutóhoz meg kéne tanulni tolatni. Ahogy látni a városban, sokaknak se a merőleges, se a párhuzamos parkolás nem megy, nem hogy utánfutóval lemenjenek egy társasház teremgarázsába kirakni egy bútorgarnitúrát...bandus: én kevesebb cuccal költöztem fel Szegedről Budapestre, te meg nyaraltál ennyi motyóval...
f4lcon: igazad van, a többségnek felesleges a kombi, de én több előnyét élvezem, mint amennyi hátrányától szenvedek.
Transit/Ducato ellen megint ott a teremgarázs. A cégnél Ducatok vannak és hiába van a társasháznak garázsa, vagy akár udvara, ha nem fér be a kapun a gép. Múlt héten is 800 méterre tudott parkolni a kolléga a Bartók Béla úti címtől.Doki16: mindennapi használatra nekem egy Up! is tök elég lenne, elég is. De ugye az se szedán. Kettőnkre csomagokkal vidékre, nyaralásra, akár külföldre is. A gond már plusz 1 fő utassal és a csomagjaival lenne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
A mai szedán vs kombi sztori margójára. [kép]
Nem egy komplett konyhabútor, nem is hűtő, még csak nem is mosógép az, ami a tetőcsomagtartón van, hanem egy fűnyíró doboza. Nem néztem be a kocsiba, szerintem az esztergapad mellett már nem volt hely.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #195780 üzenetére
Én most azért várok egy-két dolog rendelésével, mert nem tudom, mikor hol leszek, hogy át tudjam venni. Munkahely is a két ünnep közt hektikusannnyitva, itthon nem vagyok végig és utazás is lesz.
Tehát szerintem most mem csak a fillérb@szás lehet az egyetlen lehetőség.
Pláne, hogy a doboz már nem volt új, itt-ott voltak rajta tárolási sérülések. Nameg nem most van a fűnyírás szezonja...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #195789 üzenetére
Az új helyen van teremgarázs, a helyemtől a második tároló az enyém. Azon vagyok, hogy a szintán garázsszinten lévő villanyóráktól a tárolóba saját mérőről vigyek áramot. Egyelőre még csak magához a tárolóhoz 1×16A, egyből kihúzom a három fázishoz a kábelt. Kábeltálca ki van építve, igaz, kb 20 méterrel több kábelt kér azon végigvezetve.
Jó lenne egy PHEV kombi, amiben van hely teljes értékű pótkeréknek. Azt úgy tudnám élni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #195813 üzenetére
A régi szar technikával van tapasztalat, tudjuk, mire jó 10, 20, 30, 30+ évesen, melyik korban mik a hátrányai, előnye, mi a használati értéke, mi a piaci értéke.
Az elektromos autók mai szemmel nézve a legtöbb esetben kompromisszumra kényszerítenek és csak tippelni lehet, mit fognak mutatni 20 évesen.Ahogy én látom, az elektromos autózás ott tart most, mint a led technológia a 10-15 évvel ezelőtti lakossági piacon. Király, fasza, poén, trendi, de a meglévő, ismert, megszokott megoldások mellett nem feltétlenül 1-1 megfeleltethető és kb a termék árában előre kifizeted azt, amit a várható élettartam alatt megspórolsz.
A mostani lakásban lett minden ledes, mostanra lett annyira elterjedt és olcsó, hogy a nulláról megérje nekem is váltani.A villanyautók is el fognak jutni idővel, addig viszont marad a kritikus szemlélet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195824 üzenetére
És 20 évesen?
35k km, 3 év, kb 2 mFt üzemanyag (prémium dízel). 9 év alatt ez 100k km, 6 mFt üzemanyag.
A példa kedvéért ezt tegyük egy 2012-es dízel Passat mellé. Majd a többiek segítenek számolni, nekem ez a korosztály ismeretlen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195832 üzenetére
Én ennyit mentem a kocsimmal, azért számoltam ezzel. Más autóval is ennyit mentem volna.
Te meg azzal számolsz, hogy a Teslának soha semmi baja nem lesz és semmi üzemeltetési költsége nincs.
A 12-15k km/év pedig igencsak jellemző, legalábbis a hahu-n szereplő használt autók közölt futásteljesítménye alapján.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195836 üzenetére
Alap kötelező szervizt számoltál a dízelre, a Teslára nem. Számolj Cascot is...
Nem akarom ekézni a Teslát, csak a helyén kezelni. Otthoni töltőállomással szeretném összehasonlítani társasház teremgarázsában napelemek nélkül sima lakossági villanyárral.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz IO.sys #196101 üzenetére
Láttam már 2,35 V-ra merült akkut is kocsiban. A tulaj mondta, hogy az eladás előtt álló autóban a távfelügyeletes, nyomkövetős riasztó szolgáltatását lemondta, de az akkunak senki sem szólt.
12 szelep... Hibázunk, a lényeg, hogy viszonyulunk hozza és okulunk-e belőle.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Csabadi #196108 üzenetére
A PDTDI már nem fiatal, nekem is az van. Ha csak simán megkínálod xado-val és az csinál valamit, a tanktól a kipufogóig minden megkapja. Teszem azt, feloldja az évtizedes dzsuvát a tankból, ami a PD elemeket eltömíti.
Kicsit olyan ez, mint fogmosás helyett fogselymet használni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Sógor 1.0 benzinest vett 3 gyerekes családra, Toyota Proace City Verso, manuális 6 gangos váltó. 130-ig élhető, utána megjön a hangja és az étvágya is. Városban nem érzi semmiben sem kevésnek. Horvátországi nyaraláson is átestek már vele.
Nekem a B5 Passat 116 lovas, igaz, a TDI más karakter, de ez is elég nekem mindenre.
Igen, gyenge lesz, mehetne jobban is nagyobb motorral, de egy higgadt sofőrnek elég lesz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #196340 üzenetére
Ebben van logika, de nem ismerjük a felhasználás módját. Akár 10 évet is ki kell szolgálni degradálódott akkuval, télen, esetleg csillaggarázsban tartva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #196358 üzenetére
Sokáig járattad, hogy ezt a kétes értékű győzelmet learathasd?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz bendikeee11 #196570 üzenetére
Nekem hasonlót az 1.9 PDTDI AJM 116 LE izzítógyertyák miatt csinált.
Nem is kellett neki kemény tél, már 3-5°C közt is érezhetően nehezebben indult a csillaggarázsban: lassabban tekert, de nem mondhatnám, hogy többet kellett fordulnia.Tesztre azt mondták, hogy álljak meg rámpán orral felfelé, ha hideg motorral még nehezebben akarna indulni, vagy egyáltalán nem, akkor PD-elem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bendikeee11 #196573 üzenetére
Nálam mind cserélve lett. Ahogy kinéztek, még a gyárban tették be őket, 380 k km-rel ezelőtt.
Azért ésszel, mert ha nem tudod elindítani az emelkedőn, akkor vagy fel kell tudnod húzni, vagy hátramenetben kell betolni...
Meredek emelkedő kell, legyen vagy 50 centivel is magasabban az első kerék, mint a hátsó. Apósomnál a pincegarázs lejárójára tolattam le egy éjszakára a próbához.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #196593 üzenetére
Nekem most van negyed felett egy hajszálnyival. Szegénységjelzőt egyszer sem vártam meg, általában negyed-fél közt tankolok. Negyed alatt ritkán van, akkor is csak a kútra menet és sosem nyáron.
Jövő hétvégén legurulunk Villányba, addig még lesz kb 50-70 km Budapesten 2-3 úttal. Szerintem majd Villányba induláskor tele tankolom.Sajnos az egyre több biokomponens miatt az üzemanyagok eltarthatósága romlik, elég havonta tankolnom. Helyben az utak kb fele csak azért van, hogy a kocsi mozduljon ki a garázsból. Ha ezek nem lennének, elég lenne kb 6 hetente tankolnom fél tankot (vidéki utak és 1, vagy 2 bevásárlás), de nem akarom, hogy talpán rohadjon el a kocsi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
B5 Passat AJM motorral.
Hátsó fék volt cserélve tavaly augusztusban (pofák, tárcsák, fékfolyadék). Azóta elment kb 3.300 km-t az autó. Néhány alkalommal (tényleg 20-nál kevesebbszer) kigyulladt sárgán a fék hibajelző lámpa (innen az 5-ös), ami leállítás után a következő indításkor nem jött elő.
Elvileg az elsők nem kopottak szerelői szemrevételezés alapján.A motortérben kicsit szétnéztem. [kép] [kép] [kép] Folyadék min-max közt, közelebb a max-hoz, viszont a legalsó fekete vezeték meg van törve. Az elektromos vezeték és nem számít neki, vagy folyadékvezeték és gond?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #196634 üzenetére
Azért a jobb kamerát ki is kell tudni szolgálni hardveres és szoftveres oldalon is, továbbá ott a megjelenítő is, mint lehetséges szűk keresztmetszet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Diák66 #196721 üzenetére
Hétvégén voltam Márokon a Passat záraival, facebook csoportokban ajánlott szaki.
Nekem az ajtózár nyákjainak forrasztásai engedtek el, gyakorlatilag minden ajtóban volt legalább egy hibás forrasztás, de volt, ahol a háromnegyedük az volt.
Alkatrészcsere nélkül 4 óra alatt megvolt a 4 ajtó, 40k-t fizettem, 1 év garit vállalt.Más szerelőtől olyan ajánlatot kaptam, hogy rendeljem meg a gyári alkatrészt 400 €-ért, berakja és talán jó lesz...
Ha érdekel, adok kontaktot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #196731 üzenetére
Zöld.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz zoo8800 #196818 üzenetére
Még sose kellett utántöltenem. - 1.9 PDTDI AJM ugyanez, 10k km alatt nem kellett töltenem. Persze ilyen korú PDTDI-nél már nem ez az általános.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196848 üzenetére
Dízel nem jó városba, mert lassan melegszik be, kormosodik.
Turbó dízel ezen felül a turbó miatt.
Szívó benzinnek nincs ereje.
Turbós benzinesen a turbó hal el.
Mindezeken felül ott vannak az egr, dpf, stb okosságok.
Hibridet csak akkor vegyél, ha tudod és fogod is tölteni, mert a belső égésű motorok azokban sem valók városba, de ha egy évben csak 3-5 vidéki utad van, akkor talpán rohad el, mert beledöglik az üzemanyag, megeszi az idő a gumi, műanyag alkatrészeket, évente dobod le az olajat, szűrőket 3k km után.
Ne vegyél tisztán elektromost, mert a Budapest-München távot 5 óra helyett 8 óra alatt teszed meg, ha szerencséd van, vagy vidéken élő rokonokhoz még éppen lejutsz péntek este, de hétvégén nincs autód, mert örülsz, ha a Tescos hosszabbítón feltölt vasárnapig.Amúgy város és város közt is van különbség. Egy mászkálós napomon Budapest belterületén simán megvan a 120 km (csak a munkahely oda-vissza kb 20 km), míg ugyanez Békéscsabán 20 km-ből meglenne, amiből a munkábajárás kb 8 km.
Tudomásul kell venni, hogy fogyasztói társadalomban élünk: vedd meg, használd, amíg kedved tartja és add el, vagy amíg bírja és dobd el.
Én se tudom, hogy mi az Isten haragját vegyek, ha kellene valami a Passat helyett. A 2 mFt-os autó ugyanúgy kiszolgálná minden igényemet, mint a 10 mFt-os autó. De hogy egy Swace plug-in hibrid induló ára is 20 mFt körül van, az vicces egy Suzukitól, miközben a Daciak egyre jobb kiállásúak...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz HUTCHDB #196859 üzenetére
Pofás, a CN verzió általában nagyobb lábteret is jelent, de kombi kell.
Az a tapasztalat, hogy a 10 évnél fiatalabb autókban az anyósülésen a térdem egyre kevésbé fél el. Sajnos a helyet feláldozták a dizájn, forma oltárán.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Keef_Lee #196863 üzenetére
Simán lehet kontakthiba. Úgy működhet, mint az egér görgője. Egyik szenzor a görgetést érzékeli, míg egy mikrokapcsoló a benyomást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #196873 üzenetére
Melyik részével kapcsolatban?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
-
macilaci78
nagyúr
válasz IntelKiller7 #196917 üzenetére
Nálam ugyanez van télivel, nyárival.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
Van ajánlott műhely, ahol be tudnak állítani egy B5 Passatba szerelt Depo lámpát és nem csak elbarmolják (Magyar Autóklub), vagy szarozzák a 20+ éves autót?
Zugló, vagy Dél-Buda előnyben.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz focvis #196965 üzenetére
Autóklubban azt mondták, a szar fos Depot be se lehet állítani és mutogatott a műszerére. Addig tekergette, hogy a jobb oldali keresztbe verte a bal oldalit. Eleve azzal kezdtük, hogy nekem kellett megmutatnom, hol vannak az állítócsavarok, mert az 50+ éves ősz hajú szakinak fogalma sem volt róla.
Kínomban a hétvégén foglalkoztam vele a teremgarázsban, így a jobb oldali távolsági már nem a gerendákat világítja meg, cserébe most mindkettő lefelé világít, üres tankkal és csomagtartóval.
Szerdán megyek gumishoz tele tankkal, rakás felnivel, kerékkel, ránézek megint. Az imbusz kulcsot ki se vettem a kocsiból, van bent pokróc is letakarni az egyik fényszórót, míg a másikat állítom.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen