-
Fototrend
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moby
addikt
-
Moby
addikt
válasz cyberkind #81660 üzenetére
>Szép ez a mindenhova kell valami, csak nem értem minek
Azért, mert ha most bejelentenek mindent, akkor utána mindenhova azt kell vinni, és az egyrészt unalmas, mésrészt meg a harmadik ugyanolyan show után itt kiabálnál, hogy nincs náluk semmi, ugyanazt mutogatják mindenhol
-
addikt
válasz cyberkind #81657 üzenetére
Nincsenek beszántva, gőzerővel dolgoznak, jelentősen bővítették a csapatot, ahogy most is van felvétel több pozícióra.
Amúgy a Men In Black idejekorán kikerült a webre az ausztráloknál, amin a Bend Studio szerepel készítőként. [#80850] természetesen pár óra múlva le is vették. ([link])
Azért egy Days Gone jellegű MIB eléggé odaverne a piacnak, ráadásul a filmes jogok is a Sony tulajdona, úgyhogy az eredeti figurák és minden más nyugodtan bekerülhet.Most egy kukkot se szóltak róla, de egyesek szerint a Tokyo Game Show 2021 ideje alatt esélyes a meglepi, vagy pedig év végére hagyják durrantásra... de van aki szerint egészen addig húzzák a bejelentést, amíg nem lehet konkrétan időzíteni. Egyébként - szintén állítólag - ez lett volna az egyik agyeldobós bejelentés.
Viszont az biztos, hogy a Days Gone tapasztalatai után nem engednek ki tőlük még egyszer semmit annyi hibával.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz cyberkind #81679 üzenetére
Akkor lesz hihető az egész, ha már megvásárolható. Most is büszkén tolták a "hiteles" szivárogtatók az infókat a bemutató előtt, most meg kb. csak magyarázkodnak mindenhol.
Igen, a Days Gone a közel fél éves halasztás után se volt igazán hibamentes, jórészt ezért is húzta le a szakma (eleinte), de az időzítéssel már kénytelenek voltak lépni, mert semmiképp nem akarták a Death Stranding közelében kiadni a 2. félévben. -
keIdor
titán
válasz cyberkind #81687 üzenetére
Egy notebook előtt, tapasztalat hiányában aztán biztos objektíven meg tudod ezt ítélni…
Sokkal jobb a parchelt és PS5 kiadásokkal játszani egy címet, mint PS4-en és ezt a topik 99%-a meg is erősíti neked rajtam kívül.
Mondom, ki kéne próbálni és nem tapasztalat nélkül flamelni.Bocsi, ha nyers vagyok…
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
syler123
veterán
válasz cyberkind #81687 üzenetére
Jobb lett volna ha kijön 2 év múlva és rá 2 évre jönnének a next gen címek? Nyilván ahhoz ki kell hozni a gépet, hogy tudjanak rá fejleszteni.
Tomasonda: azoknak a legnagyobb a szája, akik eddig genváltáshoz közeledve vették meg az akkori "jelen" generációs konzolt és úsztak a játékokban, gen elején sosem volt ennél több ex / "next gen" játék. Én is a végén vettem a pro-t, király is volt, tényleg úsztam a játékokban, ennek ellenére tetszik a Ps5 és nincs gond a felhozatallal sem, minden jobban fut.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz cyberkind #81690 üzenetére
Nem csak a grafika van.
-framerate, frametime magasabb/stabilabb
-válaszidő alacsonyabb
-játékok betöltése, nincs textúra pop-in
-a controller zseniális, Ghost of Tsushima alatt is, de amíg nem próbálod, nem fogod érteni, hogy milyen
-a gép csendes, fényév különbségek vannak pozitív irányba a Pro-hoz képest.
-WiFi-n a letöltés nagyon gyors, itt is fényév különbségek vannak pozitív irányba.
Nagyon is kellett már ez az új gen. A másik oldalon az XOX-XSX váltást kissebbnek érzem, mert ott már az XOX se volt gáz.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
syler123
veterán
-
KaitouP
Topikgazda
válasz cyberkind #81701 üzenetére
Akkor viszont nem szóltam, és jöjjön a cucc ha jönnie kell. Én csak a filmeket ismerem, de nálam az is olyan hogy egyszer megnéztem őket, és elég is volt 10 évre. Well, not my cup of tea.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
saelin
veterán
válasz cyberkind #81706 üzenetére
Nem ismerem az ottani szabályozásokat, de ha tényleg csak annyi, hogy angolra fordítják a játékot (csak sub) akkor még akár nekünk jó is lehet. Mostmár kíváncsi vagyok mi sül ki belőle.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
-
thrill
tag
válasz cyberkind #81668 üzenetére
Valóban nem kell mindent elhinni, pláne ami a Te fejedben születik meg. Ne haragudj, de én Hermen Hulstot hitelesebb forrásnak tartom (tudod, a PlayStation Studios feje). Ráadásul több más (hiteles) forrás is megerősítette korábban.
"And you know, Bend Studio is working on a very exciting new IP that they’re very, very passionate about. They’re building on the deep open-world systems that they developed with Days Gone. So I’m really happy for Bend Studio."
https://blog.playstation.com/2021/06/02/hermen-hulst-qa-whats-next-for-playstation-studios/
#81674 RudY:
A Men In Blacket szerintem felejtsd el, majdnem biztos hogy fake. -
thrill
tag
válasz cyberkind #81713 üzenetére
Honnan van az infód, hogy nincs szabadság annyira? Ha ennyire bennfentes vagy, miért nem tudod min dolgoznak?
Szerintem nagyon tévúton jársz. A DG trailere pont azért jött 3 évvel a megjelenés előtt, mert kurva sokat csúsztak a fejlesztéssel.
Tudni kell választani ki hiteles és kinek az infóját hiszed el.
4chan, idióta leakelgetők = nem hiteles
iparági szakemberek (pláne ha az adott stúdió embere, vagy az egész üzletág feje) = hiteles
(CDPR-t ne vegyük ide, és az olyan nagyot mondókat se, mint pl. Randy Pitchford)Michael Mumbauer és John Garvin (keresd ki kik ők) is beszélt erről nemrég, pedig őket kvázi kirúgta/ellehetetlenítette a Sony, mégsem ezt mondták amit Te.
Nagyon egyszerű a képlet, miért nem mutatták min dolgoznak: mert nincs olyan állapotban. Ha megfigyelted a Sony (és szinte mindenki más is) változtatott a stratégiáján és nem mutogatják nagyon előre a portékákat, csak maximum ha kvázi annyira megbízható fejlesztőről és annyira hot címről van szó, mint most az Insomniac esetében. Köszönhető ez a Covidnak, az egyre nagyobb fejlesztési költségeknek/időnek, és a sok idióta leakelgetőnek, meg fórumokon anyázóknak. Szerintem jobb is így.
[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz cyberkind #81717 üzenetére
Nézd, a Bend sajnos nem azt szállította ami elvárt volt. Késtek a projekttel és tele volt buggal, problémákkal, nem hozta a számokat. Hasonló helyzetben valóban "beszántottak" már pár stúdiót, akik nem tudtak élni a lehetőséggel (Ninja Theory, Ready At Dawn, Evolution). Ehhez képest a Bend kapott új esélyt. Ha szigorúbban is fogják őket, az teljesen jogos. Ez üzlet (is) és erős a konkurencia házon belül. De azért ha új IP-n dolgozhatnak és szabad kezet kaptak hozzá, az nem olyan rossz.
A játék rendezőjét fentebb említettem. Ne csak a cikkeket olvasd el, ami a szenzációhajhászásra mennek rá, hanem hallgasd végig a 2 órás David Jaffe interjút ha érdekel. Én megtettem. Érdekes dolgokat mond, plusz azért azt is vegyük hozzá, hogy azért emberekről van szó. Esélyes lehet, hogy nem végezte maximálisan jól a melóját és a sértettség is beszél néha belőle.
Fórumokat nem olvasol, de cikket igen. Amik fórumos böfögésekből és 4chanes szakértőkből táplálkoznak. Ez itt a probléma. Például csak tekintsünk vissza pár nappal ezelőttre, hogy mennyi bullshitelés ment a Sony Eventtel kapcsolatban. Most már senki nem emlékszik rá, és amikor legközelebb ilyen lesz, mindenki beszopja majd újra a sok hülyeséget. Mert az emberek hamarabb elhiszik azt, amit látni szeretnének, a realitással ellentétben. -
addikt
válasz cyberkind #81713 üzenetére
Jut eszembe, én inkább a Quantic Dreams-re lennék kíváncsi, hogy mégis mi a túró van velük és mivel foglalatoskodnak a Detroit óta. A blogjuk rendszeresen frissítve, vannak érdekes momentumok, pl. az, hogy új stúdiót nyitottak, tovább növekedtek, viszont a legérdekesebb, hogy teljes jogú kiadóvá váltak és nem erőltetik a Sony exluzivitást... ezeken kívül viszont síri csönd.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz cyberkind #82119 üzenetére
Hát kb.
Amúgy őszintén kíváncsi leszek rá, hogy valaki be fogja-e építeni a konkrét játékmenetbe ebben a generációban valaha is, hogy valami haszna is legyen felhasználói szempontból is."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Kanczy
veterán
válasz cyberkind #82250 üzenetére
Nekem aztán édesmindegy, hogy megjelenik-e valami PC-re is, nem befolyásolja a játékélményt egy kicsit sem. Sőt, ha több lesz a PC-s kiadás miatt a bevétel, feltehetőleg utána még jobb játékokat fogunk kapni
[ Szerkesztve ]
You don't get it, son. This isn't a mudhole... It's an operating table. And I'm the surgeon. (Batman: The Dark Knight Returns)
-
3L1T3
addikt
válasz cyberkind #82484 üzenetére
Pontosan ez történik.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
opr
veterán
válasz cyberkind #90935 üzenetére
Egy AAA játék elkészítési ideje covid meg egyéb baromságok nélkül 5-7 év. Egy konzolgeneráció 7 év. 2 AAA játék egy nagy stúdiótól egy generáció alatt teljesen normális, ez alól az egyetlen kivétel, ha volt AAA launch címük, mert akkor talán a három beleférhet. Ennél több max akkor, ha akkora a stúdió, ha párhuzamosan kettőnél több címet tud párhuzamosan fejleszteni úgy, hogy mind optimális tempóban készül (avagy 9 nő nem tud szülni egy gyereket egy hónap alatt).
Ha viszont egy stúdió dolgozik két címen, akkor mellette minimum másik 4-8 kísérlet megy a háttérben, kis csapatokkal, hogy legyen jövőkép, ne az legyen, hogy kiadták a mesterművet, aztán annyi a maradék terv, hogy patchelés meg patchvakarás.Szóval, ez a 2-3-4 cím egy generáció alatt, azt feltételezve, hogy ebből legalább egy remaster, ami ki van adva valami kisebb félig meddig külsős csapatnak, egy multi, amiben az assetek 99%-a már az előző címből kész van, és a maradék teljes értékű játék, esetleg teljesen új IP, teljesen normális.
ui.: tegyük hozzá még azt, hogy ízléstől, történettől abszolút függetlenül ki lehet jelenteni, hogy naughty dog szintű, kidolgozottságú, részletességű játékot az egész bolygón kizárólag a naughty dog tud csinálni, és akkor pláne igaz a fenti.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
sting2
addikt
válasz cyberkind #91750 üzenetére
Igen, az egy rendkívül kellemetlen helyzet, hogy 2 - 3 hét " nyűglődés " után berendeled A Fejest és vagy szarul szól vagy kényelmetlen mert egyikünk feje sem fagyikanállal kerekített.. Ettől függetlenül az Astro héber tervezői jól tudták, hogy univerzálisan kényelmes, illatos, kiváló anyagokból kell összerakni (az egyébként bőven nem " acélos " hangot) ezt a perifériát, hogy aztán híresen drágán tudják árulni, hosszú, hosszú, éveken át..
Sound & Vision : Marantz- Sony - Playstation
-
Wesder
félisten
-
NyMRooD
őstag
válasz cyberkind #97198 üzenetére
Azért ez nem úgy működik, hogy bemegy az MS (vagy a Sony) a videójáték kiadó boltba és leveszi kedvére bármelyik céget a polcról, egyrészt a cégnél meg kell lennie a szándéknak az eladásra, másrészt az aktuális részvényárfolyamot meg kell fejelni annyival, hogy azt rövid és középtávon is megérje a cég tulajdonosainak, magyarán Take 2 és EA nem valószínű, hogy eladósorba kerül, aztán meg ott van még az, hogy ha az adott cég vezetése másképpen gondolkodik mint a nagyátlag pl a japán cégek (ők nem japán cégnek biztos nem adják el magukat) vagy a ubisoft (az alapítók nem fognak engedni egykönnyen semmilyen felvásárlást).
u.i. de mivel nem értek az üzlethet, simán jöhet megint valami nagy meglepi, csak szerintem nem a legnagyobb kiadók lesznek a célpontok.
[ Szerkesztve ]
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Rony949
őstag
válasz cyberkind #98447 üzenetére
Pontosan!
Mennyi olyan játék van már, ahol a normál fokozat túl könnyű, míg a hard fokozat már túl nehéz. Rengeteg. Nem olyan egyszerű ezeket kibalanszolni normálisan hogy teljesen szórakoztató legyen.
Illetve vannak még azok a játékok is, ahol pl. a normál az a fokozat, amilyennek eredetileg megálmodták a készítők, az a fokozat okés, míg az összes többi broken. Ott vannak pl. a STALKER játékok, amelyek viccen kívül a legnehezebb fokozaton a legszórakoztatóbbak, míg kisebb fokozaton szenvedés a bulletsponge ellenfelek miatt.
Igaz ami igaz, egyes játékoknál jól megcsinálják a különböző fokozatokat, de a Souls játékoknál ez rohadtul nem hiányzik. Elég EGY Souls játékot kijátszani és ezután annyira a véredben lesz a játékmechanika, hogy már ösztönösen játszol a többi résszel.
Ha pedig egyáltalán nem tudsz FromSoft játékkal játszani, akkor sajnálom, de ez nem a Te játékod, keress másikat, teszem azt a Jedi Fallen Order-t, amiben mellesleg van fokozat állítás és szintén Souls-like.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz cyberkind #99737 üzenetére
Ez a játék perpillanat jóval szarabbul néz ki mint a CP77 ami az openworldök közt abszolút etalon jelenleg látvány tekintetében (pc,és talán majd nextgen verziók), és még szarabbul is fut...Az hogy ez a látvány ps5-ön 1080p-ben képes a 60 fps-re az vicc kategória ahogyan vicc kategória hogy pc-n 3090 is vergődik alatta. Optimalizálatlan bughalmaz. A gameplay egynek elmegy de semmi egetrengető, jóindulattal mutat túl egy n+1 ubisoft játékon pláne változatosság tekintetében. Abszolút értelmezhetetlen számomra hogy erre hogy tudtak néhány helyen durva szemellenzővel 8-9 pontokat dobni.
[ Szerkesztve ]
-
-
belan
addikt
válasz cyberkind #103699 üzenetére
Nem demon souls a legkönyebb ,mindegy később tudok erről nyilatkozni .😂 hat nem tudom nioh egy nem volt könnyű második rész talán könyebb volt első végig játszása nem volt nehéz nekem de lehet azért mert ott jobb harcrendszer és 1 másodperc már ellenfél háta mögött voltam szét vágtam imádtam a harcrendszert benne nagyon gyors .
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 slim & LG OLED65C9.Best games Last of us. Metal Gear Solid 1,2,3,4. ELDEN RING
-
Elderath
őstag
válasz cyberkind #103835 üzenetére
Az egész északi részt a capital után kukázni kellett volna és a katakombák felét is. A játék fosul is fut, olyan input lagos mint a picsa és a bossok rendre olvassák, hogy miket nyomsz. Healelni akkor tudsz kb, ha elfutsz a pálya másik végére. Szörnyű volt melee buildel menni ebben a játékban.
Általában egyből nekiálltam minden souls játéknál NG+nak ahogy befejeztem, de ezt sose lássam többet
[ Szerkesztve ]
Xbox Live : SirLuipadre PSN ID : SirLuipadre
-
belan
addikt
válasz cyberkind #103835 üzenetére
Ne is mond már le győztem Crucible Knight, meg ló fejű oroszlánt is 😂 erre be dobja őket jóval nehezebb fokozaton nesze neked 2x ugyan azt ,ráadásul 20 másodperc múlva jön rad a Crucible Knight is ,oroszlán nem téma általában mindig végzek vele de ez lovag nagy pajzsával , hat OW nem miden játéknak áll jól de azért itt nem lett rossz de jobb lett volna ha marad a régi recept szerintem bőséges játék idővel , szerintem 150 160 szint kell vége felé és +25 kard . De ott a nioh első része szerintem nehezebb volt mint ds3 és sokkal gyorsabb a játék menet , de még is lehetet érezni a fejlődést és azt is hogy kurv@ jó a harc rendszer meg build építés és ha érted a dolgod határ a csillagos ég a játékba . Sajna itt sok Boss gyors én meg tetű lassú vagyok hozzá tényleg jó játék lett de túl tolták néha unfair sajnos .
[ Szerkesztve ]
Playstation 5 slim & LG OLED65C9.Best games Last of us. Metal Gear Solid 1,2,3,4. ELDEN RING
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen