Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz freeknight #2985 üzenetére

    Én is mondtam már neki, nem is egyszer, de még mindig nem cserélte ki és az a baj, hogy lehet hogy most van egy koax hálózati hibája is, viszont mivel szar a TC is, így nem derül ki pontosan, hogy mi is a probléma.

    Krystal_s: Ha úgy is kimennek a szerelők, akkor mindenféleképpen cseréltesd ki a TC-t egy Cisco-ra és a legtöbb probléma megszűnik, egy normálisabb gigabites Wi-Fi router meg nem olyan drága már, hogy egyszer ne lehessen rá beruházni (2-3 évig bőven megállja a helyét, főleg a magyarországon a PR hálózatán, ahol a gigabites sebesség álom marad) és ha ezek megvannak, akkor ha esetleg mégis van probléma, akkor az már csak a szolgáltató oldalán lehet.
    Nálam is Cisco modem van normális tápegységgel, routernek egy Mikrotik RB3011-es van és pont azért bátran kijelenthetem, hogy amikor nincs meg az adott sávszélesség, vagy valami más probléma van (szakadozó internet), akkor a szolgáltató oldalán szar valami, mert az én oldalamon minden követelmény teljesül, ami egy magasabb szintű szolgáltatáshoz kell, egy ilyen alacsony szintű szolgáltatást meg amit adnak, röhögve kihajt a hálózatom.
    Egyébként az érdekes , hogy nem tudnak ránézni a vonalra, illetve pontosabban a modemre, vagy a CMTS-re, mert azok adataiból már kikövetkeztethető, hogy hol és kb. milyen probléma van, na mindegy, a PR-nél már megszoktuk a magasfokú hozzá nem értést.
    Egyébként az egy másik dolog, hogy a Telekom rá tud nézni a vonalra, kicsit normálisabb technikai hátterű cégről van szó, csak az a baj, hogy a cég vezetése ott se olyan, akiket egy IT-vel foglalkozó cég vezetésével megbíznék, sőt még szerintem takarítói munkával sem, de mindegy, na meg arról nem is beszélek, hogy ADSL/VDSL vonal esetén általában nem sokat ér a távfelügyeleti rendszerük, ahogy a címmegadásos rendszerük sem, ugyanis az esetek 70%-ban hamis információt ad, nem is értem, miért vesződnek még a fenntartásával.

  • Krystal_s

    addikt

    válasz freeknight #2985 üzenetére

    és alteran95:
    Ez egy "korrekt" cég. Múlt héten csütörtökön vettem észre mennyire lassú a net és akkor mértem rá, de már előtte pár nappal is furcsa volt. Pénteken lett jelentve a hiba. Mondták csak hétfőn, azaz ma fognak kijönni. 3 után még semmi. Apu hívta őket mikor jönnek már, órák óta várta őket, erre közölte az ügyfélszolgálatos nő, hogy valami komoly hálózati hiba van és nem sikerült helyreállítani, meg ünnepek, meg.... a lényeg, hogy nincs szerelő és talán csütörtökön tudnak nekiállni. :Y El sem hiszem, hogy ilyen van. :Y Szavakat nem találok........ Most tudok írni, de reggel még a weboldalak sem töltődtek be a 0 sebesség miatt.

Új hozzászólás Aktív témák