Új hozzászólás Aktív témák

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz freeknight #2985 üzenetére

    Én is mondtam már neki, nem is egyszer, de még mindig nem cserélte ki és az a baj, hogy lehet hogy most van egy koax hálózati hibája is, viszont mivel szar a TC is, így nem derül ki pontosan, hogy mi is a probléma.

    Krystal_s: Ha úgy is kimennek a szerelők, akkor mindenféleképpen cseréltesd ki a TC-t egy Cisco-ra és a legtöbb probléma megszűnik, egy normálisabb gigabites Wi-Fi router meg nem olyan drága már, hogy egyszer ne lehessen rá beruházni (2-3 évig bőven megállja a helyét, főleg a magyarországon a PR hálózatán, ahol a gigabites sebesség álom marad) és ha ezek megvannak, akkor ha esetleg mégis van probléma, akkor az már csak a szolgáltató oldalán lehet.
    Nálam is Cisco modem van normális tápegységgel, routernek egy Mikrotik RB3011-es van és pont azért bátran kijelenthetem, hogy amikor nincs meg az adott sávszélesség, vagy valami más probléma van (szakadozó internet), akkor a szolgáltató oldalán szar valami, mert az én oldalamon minden követelmény teljesül, ami egy magasabb szintű szolgáltatáshoz kell, egy ilyen alacsony szintű szolgáltatást meg amit adnak, röhögve kihajt a hálózatom.
    Egyébként az érdekes , hogy nem tudnak ránézni a vonalra, illetve pontosabban a modemre, vagy a CMTS-re, mert azok adataiból már kikövetkeztethető, hogy hol és kb. milyen probléma van, na mindegy, a PR-nél már megszoktuk a magasfokú hozzá nem értést.
    Egyébként az egy másik dolog, hogy a Telekom rá tud nézni a vonalra, kicsit normálisabb technikai hátterű cégről van szó, csak az a baj, hogy a cég vezetése ott se olyan, akiket egy IT-vel foglalkozó cég vezetésével megbíznék, sőt még szerintem takarítói munkával sem, de mindegy, na meg arról nem is beszélek, hogy ADSL/VDSL vonal esetén általában nem sokat ér a távfelügyeleti rendszerük, ahogy a címmegadásos rendszerük sem, ugyanis az esetek 70%-ban hamis információt ad, nem is értem, miért vesződnek még a fenntartásával.

Új hozzászólás Aktív témák