Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz #52931072 #149 üzenetére
pont az ilyen megalapozatlan kisvárosi legendáktól szoktam a falnak menni, mint hogy a suzukit ritkábban kell szervizbe hordani. ha annyiszor kellett volna szervizbe vinnem az astrámat, mint ahány toyota visszahívást láttam, rég belöktem volna a Tiszába.
a szervízt hagyjuk, a benszülött törzsek varázslóinak itala egy teljesen másik történet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#52931072
törölt tag
Nem legenda, van 20 éves suzukim, jó nem swift, vagon r+, egy használati tárgy, én szerelem, tudom mennyibe került, tudom a gyengéit, astrával is jártam sokat, valamivel jobb a zajszigetelése az opelnek, de drágább is volt annak idején, és szerintem egy kutya mind a kettő. Vektra méretű suzuki szerintem nincs a mai napig sem. Ezt lejátszhatja veled is egy burzsuj mercis, hogy a vektrád egy fing. A lényeg, hogy két kocsit legalább a saját kategóriájában értelmes összehasonlítani. Ha meg rajongani akarsz egy márkáért, az a te dolgod. Tőlem trabantozhatod a suzukikat, attól az opel még nem változik ladává.
Amúgy feltűnt, hogy az általad felsorolt tulajdonságok teljesen más árkategóriát, felhasználási célt képviselnek?
A swift egy városban rohangálós, bevásárlós kiskocsi( a szedán is), mint a corsa. Az, hogy sokan sztrádáznak meg olaszba járnak vele, azért van mert nem bukja jobbra. Tudom, hogy a burzsujok szerint akinek nem bukja merdzsóra, az dögöljön meg rozsdás biciklin, de mi szarunk rájuk, akinek nem tetszik a megengedett sebesség, kerüljön ki, úgyis utolérem a következő lámpánál.
Azt is tudjuk persze, hogy a közlekedési szabálysértés a gazdagok sportja.
Ami a jasztrát illeti, törzsi területeken már leváltotta a kocka lada kombikat, tehát van a márkának respektje.[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
1) ha jól láttam az s-cross tengelytávja pont akkora mint a régebbi vectráé, az új meg 4cm-el hosszabb...
2) se a vitarában, se az s-cross-ban se a sport swift-ben nem merev tengely a hátsó futómű - talán inkább a toyota hilux-ra (és hasonló autókra) jellemző ez.
3) ez szubjektív, de pl. a Honda beltere sokkal szebben öregszik mint egy korabeli ford vagy vw... (mivel nem degradálódik a műanyag)
4) itt megint senki nem beszélt a wagonR-ről, ez a fixa ideád... De amúgy megnézném, hogy egy 7 milliós, 2018-as wagonR milyen utazási komfortot biztosít és mennyivel több extra van benne mint a j astrában
melyik/milyen 20 éves autóban ültél, ami kielégítette az igényeid..?
5) ez szubjektív.
6) ez megint szubjektív - ami az egyik embernek kényelmes, másiknak lehet, hogy nem.
7) ez maximálisan igaz, és ezért vannak jó fékek a vitarában és a swift sportban is
8) minden hatchback-nél vagy kombinál van hátsó ablaktörlő csak a sedan-oknál nincs...
9-10) erre nem tudok reagálni de a kétzónás digit klíma szerintem teljesíti ezt a feltételt is...11) ez meg valami baromság lehet... nekem budapesten a 28 éves daihatsuval is, 28éves kis fényszóróval, pont ugyanannyira adják meg a helyet (nem az elsőbbséget, mert az mindig(!!), különben fizet a biztosító!!!) mint a felannyi idős Civic-el. Aki nem tud közlekedni kis autóval (kis fényszóval?!) az szerintem naggyal se tud
Valószínűleg akinek nem adják meg az elsőbbséget, nem tud vezetni, erre nincs más magyarázat, nincs köze az autóhoz.[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
félisten
Figyelj a mostani Sx 4 és Vitara az első amire azt mondom hogy megvenném családi autónak és cégesnek is. Az opelek már nem túl jó kocsik. Az insignia motorikusan egy csőd a J Astra az egyik legmegbízhatatlanabb kocsi amit láttam közel 6 millió forintért s olyan szar benzines motorral ami mellett 7 litert eszik, úgy hogy egy autópálya kell előzéshez 100 fölött.. vállalhatatlan.
nekem az 1.7 CDTI már jó volt ,amikor ment és épp nem csere autót hajtottam mert tréleren szervizben pihent. NAX volt a rendszáma, már ismerték a szervizesek fejből amikor megláttak.
A K Astra most 2,5 éves 112 ezer km hivatalosan . 1.6 dizel, tökéletes fogyasztással ( 4,4 liter) remek váltóval és eddig megbízhatónak bizonyult, de tavaly frissítették a modellt átvették a franciák az Opelt már az új Opelekkel ismét rengeteg gond van, elektromos tiltások, szelep hibák, A kollégámtól megkérdezték azt egy 6 hónapos 27 ezer kilométer futott Astránál, hogy kicserélte e a kábelköteget mert nem hiszik el hogy szigetelések nélkül van bekötve a motorvezérlő elektronika a francia változatban...A vectra gyártását 12 éve abbahagyták életem egyik legjobb autója volt a benzines 2.8 OPC amit az építkezés miatt adtam el, az opel Gemenc igazgatójának kocsija volt, tőle vettem 176 ezer kilométerrel.... egészen ezt gondoltam addig amíg meg nem jött az Avensis családi autónak ( közben mercit használtam cégesnek 7 éve kb) amit a párom nem volt hajlandó vezetni, ezért megvettük a Toyotát, ami a maga kis igénytelenségével és egyszerűségével úgy ment át 2 műszakin hogy olajat cseréltem ,semmi mást, míg a vectrára 4 év alatt ráköltöttem 560 ezer forintot számlákkal igazoltan, munkadíjak nélkül, mert Opel dolgozó voltam.( azóta a Toyotát sírom vissza mert azt azért adtam el mert jött a J Astra és azt a párom már elvezetgette néha, felesleges volt fenntartani.)
Itt pár kép neked a 2,5 éves 112 ezert futott K Astra tartósságáról :
a kormány 2 évesen akkor még 95 ezerrel elkopott, ragadt az első céges kocsim amire kormányvédőt kellett vennem :Az ülés nem fehér vagy összekent egyszerűen kikopott:
Az ajtók széleknél elkezdtek a peremüknél ledobni a fehér festéket nem lekopás vagy leütés, málik le...
elfelejtettem lefényképezni a pedálok állapotát. a gázpedál konkrétan elmálik...én a Di fer autóházba hordom szervizelni, hivatalos Opel szervíz és Suzuki márkakereskedés Dunaújvárosban. Rengeteg Suzuki van kiállítva, a Cégünk az irodai dolgozóknak vett S cross és Vitarákat tavaly. Vihetik hétvégén haza is őket nyaralni stb, 7-8 nő, Pesten mindenki nyúzza húzza őket
Az új scross szerintem nagyon kényelmes ( bár nekem is kicsit kicsi) nagyon jó menet tulajdonságokkal és baromi jól felszerelt autó. Az első Suzuki nekem - és ebben igazat adok- ami szerintem legalább olyan szintű minőség érzetre mint az opel de abban biztos vagyok hogy tartósabb annál.
A K Astrának jobb a váltója és a kormányzása, az egyik legjobb autóm eddig a Váltó/ kormány/ motor összeállításban. 207 volt a végsebessége eddig ,de a 150-160 nem probléma neki hosszú távon és belül akkor még simán kommunikálsz és jól érzed magad te is és az utasaid is. De ezt elkúrták azzal, hogy a franciák első húzása az volt hogy a saját motorjaikat a saját váltóikkal nyomták bele már... aki jó K astrát akar az az első verziót vegye.. Most már eszembe nem jutna új autóban venni Astrát francia lélekkel és a J astrát sem tudom senkinek ajánlani azaz az utóbbi 2 genből egy fél ami versenyképes egy Suzuki megbízhatóságával szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Az utolsó ponthoz: ez egészen konkrétan nem így van. Szemmel látható összefüggés van az autód mérete és az autóstársak viselkedése között: minél nagyobb autóban ülsz annál előbb nem mernek bevágni eléd, megtagadni az egyébként járó elsőbbséget adott esetben.
https://www.coreinfinity.tech
-
bacsis
Közösségépítő
Itt van-e kedves fórumtársak!
KÖSZÖNÖM!!!!
...Amikor mondtam, hogy a Suzuki*japánok tudnak műanyagot gyártani...
A mi Suzy-nk 260ezer km-el... semmi műanyag kiféynesedés, semmi kopás, vagy kiszőrösödés... mintha új lenne...
De azért jól megkaptam, hogy látszik hogy nem ültem más autóba
...Miközben több példát is írtam
De amúgy az autó, olyan mint a politika...
Lassan skaccok itt ölre mentek... Van aki a Vectra-ra esküszik, van aki a Honda Civic-re.. én a suzukimba vagyok belebuzulva, és röhögök hogy egy közép szerű prémiumba is simán belerakják a kurblis ablak emelőt
Ez ilyen gyerekek... úgyse lehet meggyőzni a másikat a saját igazunkrólszerk:
Még annyi, hogy én tök pozitív véleménnyel vagyok a közlekedő társaimról... nagyon sok előzékeny emberrel találkozok... még Budapesten is!
nem próbálnak letaposni, semmi ilyesmi[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
hát vidéken lehet, hogy így van, de budapesten nem. A civic-em majdnem 4,5méter hosszú és simán bevágnak elém kisebb autóval is, de olyan még nem volt, hogy ne adták volna meg az elsőbbséget és nem érzek semmi változást amikor a kb. fele akkora daihatsu-ba ülök be...
(vagyis de, egyszer nem adták meg a mammutnál, bevágott elém és még neki állt feljebb. Fizetett is a biztosító )Te hol tapasztalod ezt..?
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
8th
addikt
A 'zopel a világ legjobb ótója ha nem értetek hozzá ne okoskodjatok.
-
bambano
titán
egész pontosan mi a bajod az insignia motorjával?
négy év alatt 560 ezer egy opc vectrára? és ezzel egész pontosan mi a probléma?a 2 év alatt 95 ezret futott astrával is konkrétan mi a probléma? ha belenyomsz egy autóba 2 év alatt 8-9 évnyi átlagos futásteljesítményt, akkor az nem két évet fog öregedni, hanem 9-et.
abban egyetértünk, hogy én sem tudom, mit vennék, ha ma kellene autót vennem. de ez a probléma egy jó darabig most nem fenyeget.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Qtya123
őstag
Ennyi. Pontosabban csak bőr kormánnyal, mert idézem: "rendes autóban a kormány mindig bőr stb..."
Van egy olyan érzésem, hogy a kolléga felsorolta a vectrája felszereltségét és meggyőződése, hogy kizárólag azon lista alapján lehet jó és minőségi egy autó.
Humor ON: Én is tudok ilyet írni, szerintem meg a rendes autó hátsókerekes, aki mást mond nincs igaza, a topik zárható Humor OFF
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
az eredeti kiinduló felvetés nem arról szólt, hogy a swift rossz, hanem arról, hogy amikor én autót kerestem, a swift túlárazott volt a j astrához képest.
ennek a mondatnak a pontos tartalmát nem tudja értelmezni a topic könzönsége, ennyi a történet.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Qtya123
őstag
-
nuke7
veterán
amúgy igazad van, a rendes autó hátsókerekes
egy év alatt a rendes használat az 20-30ezer km alatt van, azalatt nagyon megkímélt... szóval a kolléga két év alatt 3 évet tett bele az autóba, azért ez annyira nem durva, én két év alatt 50 ezret tettem az enyémbe és nem igazán látszik meg rajta belül a 190 vs 240
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
kovsol
titán
Én előbb be fogok engedni valami régi kocsiban ülőt, mert annak annyiba kerül a kocsija, mint nekem a fényezés. A 15 millás kocsival nem fog lezúzni úgyse ha nem engedem be, mert félti a kocsiját.
[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
spirit007
senior tag
Jól tetted, mert _valójában_ 4 millióért 2018-ban egy erős alku után vehettél volna új J Astra Sedant-t, alap színben, szívó 1.6 116 Le motorral, alap felszereltséggel (start-stop, pótkerék stb.)
Azért tudom ilyen pontosan mert benne volt a merítésben 2018 tavaszán és Duna Autónál (Opel/Suzuki) ki is próbáltuk.
Ott gyorsan rájöttünk, hogy egy K Astra HB akár 1.4 101 Le motorral is sokkal de sokkal jobb vétel 4.290.000-ért, mint az ólommadár J Astra sedan.
Az 1.4T Enjoy felszereltséggel 5 millióba került J-ből, K-ból meg 5.4millió... amihez nekünk még kellett volna a winter csomag.
Szóval valaki hazudik... vagy erősen ferdít.
Viszont ~80 méterre a Opel Duna mellett ott a Suzuki Duna.
És ez akkor meg is pecsételte az Opel sorsát mert a Vitara 1.6 GL+ felszereltséggel (ami több mint az Opel Enjoy) megállt névre írva 4.2 millióban.
Azután viszont fordult a kocka, mert 2019-ben a "kifutó" GM motorokkal jobb ár érték arányúak lettek pl. Mokka X mint pl. a Vitara.
Nekünk pl. ezért nincs mégegy Vitara -nk -
félisten
-ajánlom a figyelmedbe ezt a népítéletet. [link] meg úgy általában a többit is.Úgy általánosan leírja mennyire rossz konstrukció volt. Ez nem egy radom kiragadott ítélet , ismerem a tulajt, az egész előzményeket ismerem a kollégákat akikkel együtt dolgoztam az Opelnél évekig, mai napig összejárunk. Egy insignia nem egy olcsó kategóriás kocsi volt,de a Turbó motorjai úgy hullanak minta legyek. Jó amikor jó,a la J Astra de rengeteg hiba van benne, kerülendő szerintem. 3 hónapig használtam az ALD től bérelve , amíg vártam az új kocsi megjövetelére, hibamentesen, de a helykínálat a méretéhez képest vicces volt 2 gyerekkel és amikor vissza vittem sokat sztorizgatott róla az ALD-s kolléga, én meg csak néztem hogy így utólag kifizetve majd fél milliós díjat rá 3 hónapra, ezeket bele tolja a képembe milyen problémák és szervízeken esett át egy 4 éves kocsi én meg közben 2 gyerekkel és a párommal körbejárta vele többek között Erdélyt, amiből ha scak egy velem történik nem jövök onnan haza nagyon sokáig...
-
Mi a baj vele? Az hogy én 17 éve ennyit megyek minden céges autómmal sőt többet. egy sem kopott még el ,ez az első.
-De amúgy sok mindenben egyetértek veled és tudom mire gondolsz úgy általában a Suzuki vs Opel dologban,de az ma már nem állja meg a helyét szerintem pont a fent felsorolt dolgok miatt, az Opel minősége nem túl jó már, a Suzukié sokat javult és közben olcsóbb maradt mint a villám.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
8th
addikt
Amikor a munkás autóval vagyok és időre kell mennem ezt simán kihasználom. Simán betolom az orrát a legkisebb lyukba is, hogy a nyomakodó szabálytalankodó bepofátlankodó köcsögök hátulról ne tudjanak elém bejönni a sorba. Szoktam röhögni amikor tudatosul bennük, hogy hiába a szép fekete suv és hiába néz át csúnyán itt és most kurvára nem lesz beengedve. Amíg én a hibátlan gyári karosszériaelemet megveszem három doboz cigi áráért a bontóban addig neki kb. a betört lámpabúrája többe kerül mint az a szar kompletten amiben én ülök.
szerk: ami véletlenül pont egy opel.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tudom, mi volt két éve egy Suzuki szalonban, mert egy éve is pontosan ugyanaz volt. Tudom akkor mibe kerültek a Suzukik.
"ha a fullos suzuki 4 misi lett volna, a közepesen gagyi astra meg 6, akkor lett volna értékarányos."
Na, ez jelen pillanatban hasonlóan van. Egy gagyi Astra 6,7M, a közepesen gagyi az 7-8M, ennyiért fullos vitarát kapsz, automatával (ha lenne, tegyük félre azt, hogy most nem kapható)Astrát közben láttam, hogy miféle, csak már nem szerkesztettem.
Lassan viszont hagyom a dolgot, mert belőled erősen a sznobság beszél, az utóbbi hsz-eid alapján, merthogy Suzuki.
Egy viszonylag jó felszereltségű A Zafirából ültünk át új Scrossba. 2 dolgot vettem észre: Az elektromos ablak nem olyan finoman működok és hogy csak a bal első automata. Anyagminőségre gyakorlatilag semmit nem venni észre, bár tény, hogy én nem azaz ember vagyok, aki vezetés közben a műszarfalat kopogtatja folyamatosan. Vedd le a sznobszemüveget és próbáld objektívabban látni a dolgot. Van élet aPeugeotizé Opelon túl is.Abbahagytam.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
félisten
nem arra értettem, hanem arra ahogy osztályoztad. Semmi másra. hidd el hogy nagyon fapad a suzy és akkor is annak számította konkurenciahoz képestde cserébe olcsó, megbízható olcsón fenntartható. közepes osztályzatot akkor sem érdemelt menet komfortra és kényelemre, ma meg már főleg nem.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bambano
titán
máris veszem a telefont és hívom a bátyámat, hogy értesítsem arról, sok légy van a motor helyén az autójában...
nekem személy szerint nincs tapasztalatom az első generációs insigniával, mivel én második generációsat vettem, amikor ez az ominózus autókeresgélés történt... nem mondom, hogy nincsenek vele kihívások, mikor például a helyi tróger opel márkaszerviz közli, hogy ne vigyem oda az autót szervizre, mert nincs villanyászuk, de majd elboronálom ezeket a problémákat.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Ed3r_X_
nagyúr
De érdekes, hogy minden cikknél kötözködni látlak.. lételemed, úgy látom
Természetesen mindig más a helikopter, meg aki nem érti a dolgokat.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
bambano
titán
1. valóban egyforma, az sx4 s-cross tengelytávja 2600 mm, a c1-es vectráé meg 2700 mm. ez pont egyforma, ha azt a tíz centit nem számoljuk...
2. [link] ebben a swiftben, amit fotóztak, merev tengely van. megpróbálok keresni swift sport képet is... rendben, te ezt nem merev tengelynek hívod, hanem csatolt lengőkaros felfüggesztésnek... [link]Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
félisten
Ecotec bicikli lánc vezérléssel. Soha többet opelt. Corsa D alig 20.000km-el rozsdás, alig megy garázsban tartott. Újonnan vették szüleim. Nekem a 2007-es SX4-en össz nincs annyi rozsda mint annak a bal kereke körül alul. De a csóró ignisüblnk is 2003-as ebben az ütemben még 10 év védelem nélkül mire szétesik.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Gyerekek, engedjük el ezt a témát, máshogy nem fog menni. Az Opel a lehető legjobb, leghibátlanabb road presence császár. Ha rossz egy opel nem az opel rossz, hanem a tulaj hülye. Ha gyenge egy opel, nem az opel gyenge, hanem a tulaj hülye. Fogjuk már ezt fel és haladjunk tovább, mert amíg nem ezt írjuk mindannyian úgysem lesz vége...
[ Szerkesztve ]
-
nuke7
veterán
-
opr
veterán
Mindenhol azt irod, hogy vectrad van, itt meg hogy insigniat vettel. Akkor most gyak a B insigniat hivod E vectranak? Vagy van egy C vectrad meg egy B insigniad? Vagy a C vectrat valtotta a B insignia? Vagy valaki masnak segitettel vasarolni, O vett insigniat?
(Tudom, hogy sehol nem hivjak B insignianak, csak uj insignianak, de annyira logikatlan, plane hogy minden mas modellnel abc van, hogy csakazertis B-nek fogom hivni)
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
bambano
titán
2000-ben az akkori munkahelyemen kaptam egy 1999-es g astrát céges autónak. mikor onnan eljöttem, jó áron meg tudtam venni, úgyhogy megvettem.
2005-ben távoztam következő munkahelyemről, ahol fóccvágen bora 1.6 benzines céges autóm volt, amit utáltam, és akkor kellett vennem valamit helyette. mivel a rendes motoros vectrákat nagyon alulárazta a piac, akkor vettem egy másfél éves használt vectrát. ez a vectra kiválóan szolgált 10-11 évig, akkor kellett rá költeni egy kicsit. mivel nekem muszáj, hogy legyen működő autóm, ezért úgy döntöttem, hogy veszek egy másikat. ez volt 18 elején a második generációs insignia. kicsivel később rájöttem, hogy azt, amit a régivágású autó nyújt, nem szeretném elengedni, illetve amennyit adna a piac a vectráért, annyiért inkább rozsdásodjon a ház előtt, úgyhogy úgy döntöttem, nem a normális ügymenet lesz (hogy ember autót vesz, a régit eladja), hanem jó lesz az a vectra egyrészt hobbi autónak, másrészt hot-standby autónak az insignia mellé.
úgyhogy most három autóval pusztítom a kisfókákat, az asszony jár a g astrámmal, nekem parkol egy vectra, és ha mennem kell, akkor rendszerint a b insigniába ülök bele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bacsis
Közösségépítő
dehogy fapad... vagy pedig a 96 előtti ezres csettegő GL-ből indulsz ki
Hidd el, ültem GL+ vitarába, és hát azok az ülések Ismerősnek van egy P20-as Nissan Primera-ja... hátsó ülésen 20 perc után már fáj a nyakam... Szóval igenis közepes a kényelem... Haljak meg, hozzunk össze egy találkozót, próbáld ki a kagyló üléseket, hidd el, le térdelsz, olyan faszányosak
Menetkomfortra külön nem tértem ki... Az amúgy tényleg elég gyenge, talán a leggyengébb az autónak... a virsli gumik nem tesznek csodát, és a zajnál is csak gyenge 3-ast adtam
Szóval... az értékelésemet továbbra is fentartom, és azok alapján, hogy sok autóban ültem, sok autóval hasonlítottam össze -
félisten
Csak hogy értsd mire utaltam :
ülj bele egy 2005 ös évjáratú Audi 6 ba vagy Citroen grand picassoba, Ford C maxba,Mazda 6 ba, Egy H astrába ,Peuget 307 be,407 be,Renault Meganba vagy Lagunába. utána nem fogsz adni 3 as osztályzatot a 2005 ös Suzuki swiftnek
most ilyenről hogy Mercedes E , vagy Citroen C5 nem beszélek. Hiába más kategória ezek az autók, az osztályzatot nem lehet kiosztani anélkül hogy ne vennéd figyelembe hol tart a többi autógyártó vagy hol tartott 2005 ben kényelem és komort terén. Ezek igazából a közepes/ jó kényelmű autók.
Egy kagylóülés elhiszem hogy változtatott de azért általánosan/ átalakítás nélkül nézzük itt a legtöbben a swittedet mert akkor ennyi erővel egy Renault Meganba is beleteszel egy kagylóülést és az akkor 5 ös kényelemből mert alapból is baromi jó.
Ezért nem értek egyet azzal hogy osztályoztál,de ezt ne vedd támadásnak, ez az én preferenciám csupán, de tapasztalat nélkül ezt jobb elkerülni szerintem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
bacsis
Közösségépítő
Audi A3 meg volt... deréktámaszos meg minden, hangyányit kényelmesebb...
Mazda 6 meg volt (első gen-es) hangyányit tényleg jobb...
BMW X6 van a rokonságon belül. tényleg jobb... ezek az autók lennének a 4-es 5-ös osztályzatúak számomra
Egy kagylóülés elhiszem hogy változtatott de azért általánosan/ átalakítás nélkül nézzük itt a legtöbben a swittedet mert akkor ennyi erővel egy Renault Meganba is beleteszel egy kagylóülést és az akkor 5 ös kényelemből mert alapból is baromi jó.
ebben a részben akár igazad is lehetne de csak majdnem a gyári GLX ülések sem rosszak ám... azok is deréktámaszosak meg minden... de nekem azoknak keményebb volt a tömése... tehát arra gyenge hármast adnék amúgy... Illetve azért írtam, hogy cska majdnem értek egyet veled, mert a jelenlegi kagylóülések is teljesen GYÁRI SUZUKI SWIFT ülések az hogy a nálunk lévő példány nem ezekkel az ülésekkel készült, attól még volt sok-sok olyan régi Swift ami meg ezzel az üléssel jött
Jahh, és persze, dehogy veszem támadásnak teljesen más a "hangnemed" mint egyeseknek, szóval veled akár még bele is megyek a részletekbe/vitákba
A vége persze attól még az lesz, hogy én nem foglak meggyőzni téged, te meg engem
szerk: komolyan mondom, hogy ütközzünk egyszer, próbáld ki, tapizd meg, ülj bele, stb, fostos lenézett Swift de nem véletlen mondom hogy átlag mai autókat is keményen megszégyenít[ Szerkesztve ]
-
félisten
megbeszéltük.
A színe baromi jó, amióta nézegettem a cikkedet ránéztem a Skoda Octaviara, hogy jövőre tudom e rendelni náluk majd ehhez hasonlóban.
Ezt találtam : versenykék metál
Szóval most miattad lesz ( ha lesz ) kék autóm"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
bacsis
Közösségépítő
Akkor már célozzál meg egy Subarut, az is pont ugyanolyan kék
És akkor legyen még egy sztori!
Ahogy írtam, sokat járunk vele Olaszországba... nos arrafelé (ide érrtve az osztrákokat) Suzuki Swift még csak-csak volt... úgy 10-15 éve, már mint ezekről a klasszik Swiftekről beszélünk nem az újak/újabbakról beszélünk. De Sedan egyáltalán nem is volt.
ellenben Subaru az volt és van is.
Na most frankón messziről kevésbé avatott szemek simán azt hiszik rá, hogy ez is "valami Subaru féleség"... Ugye egyrészt pont ugyanolyan színű. Ott van a hátsó spoiler a miénken is, mégha kicsit kisebb is... ééééés... nos igaz már nem az a kályhacső van rajta, mint amit írtam is a sztoriknál... de azért elgé sportos a hangja most is... Na és mindig az van, hogy mikor kint vagyunk, tényleg rendszeresen bámulják az autónkat. Én meg direktbe túráztatom nekik, mondom ezt halgassátok. a feleségem meg mellettem mindig morgolódik, ne égess már, hagyd abba, ne csináld már, tiszta égő... én meg csak azért is nyomatom jóó, leírva lehet nem annyira vicces, de külsős szemmel nézve, elgé mókás ahogy én büszkén túráztatom, a zassony mellettem meg folyamatosan morog -
Qtya123
őstag
Az olaszokkal nekem is van egy sztorim. Régen volt egy hobbi Ladám. Kereklámpás 2101-3.
Néha elmentünk vele külföldre is nyaralni, mert feelinges volt. Kívülről széria kinézet volt, de a beltér, futómű, motor, váltó, minden át volt alakítva. 1.6-os blokk volt benne kissé megtuningolva. Pályán simán lehetett vele menni GPS szerinti 140-es utazót, volt is sokszor nagy nyaktekergetés, mikor mentem el vele a belső sávban. (Amúgy GPS 140-nél az óra 180-at mutatott az eltérő kerékméret és másik differenciálmű miatt ).Na szóval ugye a kereklámpás nagyon hasonlít a 60-as években készített Fiat 124-re, gyakorlatilag abból készítették az oroszok.
Az olaszok meg voltak vadulva érte. Gondolom azt hitték első ránézésre, hogy az ő Fiat 124-es autójuk. Sokszor nézték, integettek. A mellem akkor dagadt, mikor egy nagy tenger melletti parkolóban két autó köré gyűltek az emberek. Az egyik előtt a 10-20 éves gyerekek álltak, az egy Ferrari volt. A másik meg az én dinnyésem, amely előtt a 30-40+ os korosztály sereglett.[ Szerkesztve ]
-
bacsis
Közösségépítő
Bátor vagy, hogy ezt így itt leiírtad, mindjárt jönnek és szétszednek, hogy miylen felelőtlen vagy
A sztori amúgy hatalmas Jahh, a Fiat124-ből faragták a Ladákat Bár szerintem inkább azért néztek, mert (Észak Olaszországban meg ugye pláne) nem nagyon akad 10 évesnél régebbi autó
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Robot fűnyírók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Crypto Trade
- sziku69: Szólánc.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- További aktív témák...
- Nintendo Super Mario Bros. Wonder
- Nintendo Switch tok plusz tartozékok
- Cseréltesse le régi elavult rendszerét!
- FET-es Dual-Mono dupla toroid tápos végerősítő/végfok. Gyakorlatilag 2 monoblokk egy házban! 2x75W!
- Eladó több darab HP 400 G4 I3 7. gen számítógép Windows11, 250 gb SSD, 8gb ddr4 ram 6 hó gari!