Új hozzászólás Aktív témák
-
jorgoszka
tag
Nem mindenkinek való autó.
Jobb ma egy gombóc fagyi, mint holnap egy se.
-
Annak idején nekem is hasonló volt az első gép, csak az 1.6-os kiadás. Meg fehér. Egyszer meghalt a motor, akkor kapott egy 1.9-est. Nemrég kapott teljes felújítást, mert habár egy jóideje már Subaru-s vagyok, sosem fogok megválni a géptől. Elnyűhetetlen, eddig 2 alkalommal fordult át az órája.
[ Szerkesztve ]
But who is watching the guardians?
-
Snoop-y
veterán
Hu basszus te is olyan vagy mint aposom hat nem kelle erre kolteni mert hat ez egy japan auto (suzuki 1.3 eroszak)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
félisten
Ne haragudj, dolgozok nem olvastam el, de nem rohad? Előszeretettel rohadnak.
-
Nirvanus
aktív tag
Kocka rendszám... 😁
[iTX-or-GtfO!]
-
Sztenly
tag
Ez ilyen játékautó, amit idősebb nyugdíjasoknak vagy papoknak érdemes választani kis faluk közti távra vagy azon belül.
Senki mást nem ültetnék bele -
simonzé
addikt
A cikk olvasása közben sokkal többször fogtam a fejemet, mint ahányszor bólogattam. Süt rólad, hogy nem sokat tudsz a kocsikról, ha egy Swiftet szinte minden szempontból közepesre értékeltél.
A Swift egy olcsó, és költséghatékony, strapabíró, full fapados, alacsony műszaki és biztonsági szintű megoldás arra, hogy A-ból B-be juss. Ha láttál volna mondjuk egy normális állapotú 20 éves F Astrát, máris más lenne az értékelésed.A leírt történetek nagy részét inkább hangosan tagadnám, semmint publikálnám. Önindítózás tologatáskor? 0 karbantartás 10 éven át? Csapatás Olaszba'? Rózsabokor kirángatása? Rendszeres agyatlan túlterhelés válogatott módokon? Ezek egy része csak idiotizmus, a másik része felelőtlen közveszélyokozás. Ami büntetendő. És ez szerencsétlen autó még mindig megy. Mint egy kiszúrt szemű, eltört gerincű süket kutya.
Szégyen hogy ezek közül bármelyik megtörtént. Csak hogy érezd, mit tettél a kocsival: Mi lenne, ha te nem kapnál ételt, italt, ellátást mondjuk egy hétig, közben meg válogatott kínzásokkal túlterhelnének? Mondjuk időnként 8 zsák cementet tennének rád, hogy vidd már át a szomszédba. Nem 2x4-et, nem 8x1-et, hanem agyatlan módon 1x8-at. Aztán néha a nyakadba kötnétnek egy betontömböt is, de mivel simán nem bírod, ezért közben még ostorral is csapkodnának.
Túlélnéd, de biztos nyomai maradnának. Lehet az egy repedt, torzult alváz, egy kilazult vonóhorog rögzítő csavar. És lehet hogy én jövök szembe, amikor az anyag a kocsidban elfárad, és lehet hogy az én családomból öl meg valakit az elszabadult utánfutód, vagy a leszakadó kereked. Volt már ilyen a családban, az is egy ilyen "hátezmégmindignemdöglötmeg' autós miatt.Gratulálok, szép munka volt!
I don't fit in. I fit out.
-
rover45
senior tag
Egyszer egy barátom azt mondta nekem, mikor átült a Swift Sedanból egy B5 Passatba, hogy:
"Olyan érzés átülni a Swiftből a Passatba, mint lovaskocsiról a Suzukiba"Ez nálunk azóta szállóigévé vált
-
bacsis
Közösségépítő
-
bacsis
Közösségépítő
Köszönöm!
Kirakom a pólómra az ide lőjjetek táblát... kérlek kövezz halálra, ezt érdemlem
Szerencsére vannak olyan emberek, akik egész életükben soha semmiben nem hibáztak, mindent jól csináltak, és tökéletesek.
Bízok benne, hogy következő életemben olyan ember lehetek mint te
Most pedig megyek és a síromat is megásom -
Épített. Vettünk egy nyers blokkot, bátyám autószerelő, kb fél évig dolgoztunk vele, az alap öntvény köré építettünk gyakorlatilag.
A végén csináltunk egy mérést és számítást, így jött ki. Át is lett papírozva, igaz, nem sima műszaki árában, de legális.But who is watching the guardians?
-
Ed3r_X_
nagyúr
Biztonság szempontjából az F Astra sem jobb, jobban porlad a Swiftnél is. Én F Astra helyett vettem anno a Stiftet, nem bántam meg. És nem a kínálat aljáról válogattam, hanem fél misi körül már..
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
#52931072
törölt tag
Az a 20 éves fastra semmivel nem különb szerintem, gyanúgy 1000 kiló, dettó papírjaguár mint a suzuki szedán.
Nekem abból az asztrából az rémlik, hogy alig fért el a lábam, mert baromi keskeny. A főnökömnek volt ilyen, azzal jártunk kecskemétre naponta. Mondjuk valamivel jobb a zajszigetelése a swiftnél. Mondom ezt úgy, hogy két 20 éves wagon r+ van otthon. Mindkét szedán elég ellenszenves volt 2000 körül, tipikus ormótlan utólag buherált formaterv, az asztra nem szedán kivitele egyébként nem nézett ki rosszul annak idején.
Azért vettük inkább a wagont, mert városi rohangáló autónak praktikusabb, magasabb az üléspontja, kiszállok belőle, nem a földről kell kikászálódni, mint a swiftnél. Akkoriban 2milka valahány ezerért jó vétel volt szerintem. -
#52931072
törölt tag
Rá se ránts, én is vittem a vagonerben, 500 kisméretú téglát ( mondjuk csak egy két utcát hússzal)
Azért a betolós szitu az engem is megríkatott. . Manapság már sokkal egyszerűbb az élet, beírod a keresőbe: "hogy kő betóni a szuzukit?" . Szereztem pdf-ben teljes szerelési útmutatót, olcsó az alkatrész és aránylag könnyű szerelni. Faterral golfon meg audi 80-on edződtünk, úgyhogy a wagon r sétagalopp. Itt csak a kerékagycsavarhoz kell két méteres erőkar. Asszem a japcsik szétkaptak egy golfot és megállapították, hogy " jó,jó, csak marha bonyolult," és megszületett a wagon r+. -
-
bacsis
Közösségépítő
jogos-jogos
catlaca!
Igaziból az cseszte fel az agyam a kollege kommentjén, hogy én voltam olyan tökös, és elmeséltem a bénázásaimat... De ettől még NEM VAGYOK IDIÓTA , és tudom hogy az igazi b*lf*szkodás volt, vagy tudtomon kívül átcsesztek, és épp ezért volt felelőtlen amit csináltam...
Simán azt mondták hogy EGR szelep csere+olaj csere-->50ezer... én meg jóhiszeműen kiperkáltam... Azt lövésem sem volt hogy csak a lóvét vették el, a munka nem lett megcsinálva.. Igen, felelőtlen volt úgy kínozni szegény autót... De lövésem/sünk sem volt hogy mit hogy is kéne... De itt vagyok és felvállaltam a sztorimat... és igyekeztem az egészet poénra venni.. erre megköveznek, és úgy vagyok beállítva mintha egy tömeggyilkos kaliberű bűnt követtem el...
NA ettől azért kinyílt a bicska a zsebemben.. De szerencsére vannak az országban tényleg tökéletes emberek, én olyan akarok lenni mint simonzé! ő a példaképem[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
"Nyilván ha egy autó szét van rohadva, akkor mindegy, hogy milyen márka..."
Kb ez a véleményem nekem is. Ha 90-100-zal ütközöl, szerintem egyikből se szállsz ki élve.
Mondjuk a légzsák nem tudom mennyit számít, nekem a 16V-ben már volt. Anélkül ma nem ülnék autóba, lehet bármilyen olcsó is.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
nuke7
veterán
azt tegyük hozzá, hogy épeszű ember fékez egy baleset előtt, ezért 50-80km között üktözik legrosszabb esetben is... ha ennél gyorsabban ütközöl az hatalmas hiba, esetleg szándékos ütközést tudok még elképzelni, ha valaki neked megy...
(#74) ivana: de ha nincs klíma, se rohadás akkor az azért egész jó vétel lehet.
(nekem van klíma az autómban, de annyira keveset használom, amennyire csak lehet...)[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
8th
addikt
Össze sem lehet hasonlítani a kettőt annyival jobb az astra minden szempontból, ne viccelj már.
(#72) nuke7: a történelmi hűség kedvéért jegyezzük meg, hogy a suzukit frontálisan csapták neki a falnak így szépen eloszlott az energia a két nyúlványon. így szétnyílt a picsába. Az astrát pedig részátfedéssel. Ott egyetlen nyúlványnak kellett felvenni az ütközés energiáját. Nagyon nem mindegy. Swift részátfedéses baleset. [link]
[ Szerkesztve ]
-
#52931072
törölt tag
Azt sejtettem, hogy levettek, mert nem tudsz erre évi százezret költeni. A párom is vett egy hasonló szedánt, de nem tudott vele létezni és egy hét múlva becserélte egy wagon R+-ra, na az megvan 20 éve. Tavaly a 300ezres szerviz lett 100ezer. Körbecsapágyaztam, új fékdobok tárcsák, munkahengerek, egy első lengéscsillapító, lengőkar+ egy kis hegesztés( a jobb küszöb hátul megszűnt létezni), nyilván más a leányzó fekvése, ha ezeket szervizben kell csináltatni. Ja majd elfelejtettem, vezérmű szíjat is cseréltem, meg kicseréltem a gyári vízszivattyút is (azonos tipusra, ilyesmin nem spórolunk). Wagon r-t szerelni nem agysebészet, csak pár spéci szerszám kell.
Ez van, abba pakolunk amire bukja.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Őszinte írás lett. Én meg 3 éve lecseréltem a Honda Civicem amivel még jártam hozzád grillpartikra.
Lehet meglepődsz de egy Suzuki lett az utódja.Més que un club!
-
bacsis
Közösségépítő
válasz Napfénysüti #79 üzenetére
Nekünk még meg van.. és meg is marad
Ha végre lehet szervezni újból összejárós bulikat, akkor ütközünk majd -
simonzé
addikt
Olvasd már el még egyszer, mit írtam! Egyetlen szóval sem utaltam arra, hogy bármiben is jobb lennék nálad, vagy bárkinél. Annyit írtam, hogy amiket itt közzétettél, annak egy része büntetendő. Ki beszélt itt arról, hogy én hibátlan lennék? Ha én nem, akkor miért adod ezt a mondanivalót az én számba?
Olvastál már a román halálkonvojokról? Vagy arról, aki egy ronccsá tört, életveszélyes transporterrel ment át az országon? Meg a tréleren szállított autó vonóhorgára kötött másik trélerről, amin szintén van egy autó? Hüledeztél te is ezeken a híreken? Van egy jó hírem: klubtag vagy, ugyanilyen kaliberű eseteket írtál le, amiket te követtél el.
Javaslom hogy ne személyeskedj, mert ebben a helyzetben nem te vagy a Jani.
A cinizmus pedig a gyengék fegyvere - pontosan tudod hogy hány %-ban van igazam.I don't fit in. I fit out.
-
kovsol
titán
válasz Napfénysüti #79 üzenetére
Abban a hondában még én is ültem párszor.
May the Force be with you!
-
bambano
titán
"Annyit írtam, hogy": holott megtehetted volna, hogy egyáltalán nem írsz semmit. mások is gondolhatták, hogy van problémás pont a posztban, csak megtisztelték bacsist egyéb tevékenységei miatt azzal, hogy nem szóltak be.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nuke7
veterán
válasz Napfénysüti #79 üzenetére
milyen hondát cseréltél le..? (de legalább japán az is )
https://youtube.com/user/nuke7
-
nagyúr
-
nuke7
veterán
válasz Napfénysüti #91 üzenetére
uuu, akkor az 180lovas volt!
majdnem vettem egy olyat, csakhát szét volt rohadva szegény...
nekem 7gen coupe van, de az sajnos nem VTi, csak 125 ló.https://youtube.com/user/nuke7
-
nagyúr
-
csibe1
addikt
Viszont ha a marha pont akkor csúszik meg amikor melléd ér, mert szerinte hóesésben, éjjel a legjobb tolni neki akkor esélyed sincs bármit csinálni.Hiába mész 70-el vagy akármennyivel, már esélyed sincs lassítani, csak arra eszmélsz, hogy a kocsi bal elejének annyi, és nyíltak a lufik.
Utána meg örvendezel, hogy túlélted másnak az idiótaságát, és beírod az új szülinapodat a naptárba.(#93) Napfénysüti
Az Integra Type R is 180 lovas volt 1.8-as blokkal. Azt nem tudom, hogy ugyanaz-e a két blokk.
Most néztem, hogy a hahun az Integrát 190 lovasnak írják. [link][ Szerkesztve ]
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
Mr.Csizmás
félisten
remek cikk lett
ui:
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte Brix GB-BRR3H-4300 4300u, 16GB DDR4, 256GB SSD
- HP Probook 450 G5 - 8th Gen i5/8GB/128GB
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron