Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Az a nyomatékkülönbség itt nem sokat számít. A 4WD -sekben ott a felező és a Fordnak van brutál motorja az F -ekhez. Mindenképpen a tapadás lesz a gyenge láncszem. Azt meg a súly, a gumik a guminyomás és az aktív TRC döntik el. Aki vezetett már télen pickupot az tudja, hogy két 50 kilós homokzsák a hátuljába a minimum. A Tesla a specifikációk szerint alapból 500 kilóval nehezebb. Kemény, utcai gumikkal, hátsókerék-hajtással, kikapcsolt TRC -vel (különben nem füstölt volna) és könnyű hátuljával mindent elkövettek, hogy szegény F-150 -nek esélye se legyen.
A mozdonyokban pedig más miatt van ez az elrendezés.
1. a dízelmotor úgy a leghatékonyabb, ha állandó fordulatra van optimalizálva. Ezért hajt generátort.
2. A dízelmotort nem lehet terhelés alatt indítani, ezért közvetlen meghajtásnál kéne egy kuplungszerkezet, ami ekkora teljesítménynél nem oldható meg üzembiztosan.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G