Új hozzászólás Aktív témák
-
GreenGoblin
tag
Jöhetnének már a megfizethető EV-k is végre, mert amiket idén eddig bejelentettek egyik mind pénznyelő egytől egyig.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #146 üzenetére
Mondjuk ez mióta a felhasználók bűne?
Mi tehetünk arról, hogy a gyors kaja olcsóbb mint a minőségi?
Mi tehetünk arról, hogy kínából megkapod ugyanazt olcsóbban mint EU-n belül? Amúgy sokan eladják ugyanazt a kínai terméket EU-ban is csak átcímkézve…valaki még az átcímkézésre sem képes és a kínai ár többszöröséért adja.
Minden ami a földnek az emberi testnek nem jó az olcsó, ami meg jó lenne az drága. Ez a mi hibánk?
Köszönhetjük annak a pár ezer befolyásos embernek akik irányítják a világot... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz Elektrosokk #210 üzenetére
Szépen le lett írva az amiről nagyon sokan nem beszélnek.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #220 üzenetére
MKBHD szokta mondani soha ne az ígéretekre támaszkodva dönts. Nézd meg mit tud a technológia most és ha az elég neked, zöld az út.
Viszont visszatérve az akkura emlékezz vissza mennyit cikkezett mindenki, beleértve a MA-t is az új mobiltelefonok akkutechnológiájáról. Gyakorlatilag egy hetes üzemidőkről volt szó. Hát ez nagyon eltűnt. Tesla is ígérgeti az új fejlesztéseit azt mindent csak tologatnak, késnek vele. Hülyítik az embert hogy váltson mert jön a kánaán. Mintha csak a politikusainkat látnánk választás előtt. Nem vagyok pesszimista és szerintem beszélhetek a többiek nevében is akiket az EV fanboy-ok megbélyegeztek antifan-eknek (ami nem igaz, mert az hogy nem értünk egyet nem jelenti hogy antik vagyunk), inkább realista a szó ami ránk igaz. A cél közös, olyan megoldás kell ami jó a bolygónak és az emberiségnek de azt be láthatjuk ez azért kicsit összetettebb annál hogy EV-t használunk vagy a másikat... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Nem megy tönkre 10 év alatt csak romlik a kapacitása jelentősen felhasználás mértékétől függően. Egy 10 éves Leaf akksija (kíméletesen volt használva) amit volt szerencsém vezetni 60 százaléka az eredetinek ami akkor sem volt képes nagy hatótávra. Kocsmába járásra még jó azt kb. ennyi.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Mondjuk a kis benyós autómmal én is lassabban szüttyögök pályán amit napi szinten használok mert így sokkal jobb a fogyasztásom. Kb. 5 perccel később érkezek meg mintha sávok között oda-vissza ingáznék és kitolnám a szemét. Az egy plussz pont hogy kevésbé vagyok veszélyes így a környezetemre meg magamra.
Így is lehet az ember zöldebb, hogy értelmesen vezet benyós-dízeles autót. Ja és az igényeimhez mérten választok autót. Pont ezért nem veszek nagy autót és nem is fogok sosem, mégha milliomos lennék sem... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Nincs semmi baj azzal amiket leírsz csak az a baj (igazak is lehetnek valószínűleg), hogy mindig a saját szempontodat veszed figyelembe. Vannak viszont olyanok is akik nem akarnak kompromisszumot kötni, nem adja ki a matek vagy nincs della.
Ezt kéne elfogadni neked és minden EV fanatikusnak, mert ez amit csináltok már fanatizmus beleértve azt is amit korábban említettem, amennyiben valaki nem ért veletek egyet márt EV ellenes (ami nem igaz). Én is vennék EV-t hidd el, figyelem a híreket velük kapcsolatban, nézem az árakat napi szinten, ajánlatokat gyűjtök, stb. de a három ok amit fent írtam jelen van még mindig és igen úgy fest még jó pár évig jelen is lesz. Lehetnek itt hittérítők, influencerek ha az a három dolog nem tűnik el nem lesz itt sz@r sem... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #373 üzenetére
Én tuti nem várnék mert,
1. Ha hosszabb távra megyek akkor pályán megyek ahol a töltési árak az egekben vannak. Egy-két töltőnél már most annyi egy töltés mint a benyó.
2. A nagy utazás eleve stresszes, pláne ha gyerekkel van az ember és még meg is kell állni párszor.
3. Lassabban is kell mennem, hogy spóroljak az akkuval különben gyakoriak lesznek a megállók kivéve ha olyan EV-d van amiben van szufla, de arra kinek van dellája.
4. Nem működő hibás töltők miatti kellemetlenségek főleg ahogy írtam családdal.
Elméletileg mindennek rózsaszínnek kéne lennie…de nem az MÉG.
Mondhatnék még érveket de az ellenérvek is záporoznak rá így sosem lesz vége... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #378 üzenetére
Lassabban kell menned? Minél lassabban?
Nem mindegy 100-al mész vagy 130-al elektromosnál. Benyóssal simán végig lehet 130-al tolni egy nagyobb távot, míg EV-nél max. a nagy hatótávuakkal. Leírtam de látom nem esett le.
Amúgy meg nem kell 60-80 lieteres tank. Az enyém ha jól emlékszek 45 lieteres és elmegyek vele. 800 kilómétert egy telivel... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz stickermajom #387 üzenetére
Menjél fel egy Renault, Tesla meg a társai oldalára. Mindenhol azt emelik ki mennyit tudsz spórolni vele. Persze ha egy benzinégető sz@rban ül az ember akkor igen. Lassan ezek szépen lekerülnek mert ahol lehetne spórolni azok eltűnnek majd, valahol már így is van. Akkor nem elég kiad az ember egy valag pénzt de még spórolni sem tud de legalább elmondhatja zöldebb...
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
A mai modern autók 5-7 litert fogyasztanak és ajánlott a prémium üzemanyag...
Elhiszem, hogy véded az EV-ket, hisz furán is jönne le hogy ellenük kommentelsz mikor te is olyat használsz de azért nem kéne túloznod.
sheratan: Problem? Válaszoltam az írásodra mert te is túlzol mont Rolly erre bele akartok kötni ha megmondanám hányszor megyek olyan hosszú távot?!
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz Ezekiell #395 üzenetére
Láttad mit írt amire reagáltam. Segítek bemásolom. Még vissza sem kell görgetned:
Ez akkor igaz, ha ilyen 60-80 literes tankod van és valami dízeled, ami keveset fogyaszt. Ezzel az év 90%-ában kényelmetlenebb közlekedni, de cserébe letolja egyben a Rijeka távot.
Ez nem kicsit túlzás. Erre írtam a példám amire te kérdezted hányszor megyek akkora távot mintha a beszélgetés tárgya lett volna.
Nem akarsz belekötni csak megmondani, megmagyarázni a frankót mint amost most is tetted... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Én meg egy 1.5 Mazda2-vel fogyasztok 4.7-5.1 közt. Ja és ez benzines!
Premium benzint ez még sosem látott, viszont rendszeresen szervizeltetem évente, nem vezetek őrülten és meghálálja.
Amennyire tudok zölden vezetek szóval váltani nekem EV-re ilyen fogyasztás mellett csak plusz költség lenne amit sosem hozna be... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
Mindenki arról beszél hogy drága a villanyautó, ezért nem terjed itthon mert a magyaroknak erre nincs pénze. Ez csak részben igaz, mert a többség nem is számolja mennyit költ az autójára.
Azt azért latja az ember, hogy 3-4 millával drágább az elektromos verziója ugyanannak a benzinesnek és tisztában van vele hogy a büdös életben nem hozza be az árát. Amennyit tudna spórolni az EV-vel (de ezt is leírtam, hogy ez az előny egyre jobban tűnik el) annyival több lesz a hitel, lízing az autóra, ergó csődbe viszi a családot. Ja hogy vegyen napelemet is és akkor még olcsóbb lesz az EV. A napelem is pénzből kerül fel a tetőre. Nem kell matematikusnak lenni hogy ezt belássa az ember hogy megéri-e neki azok a plussz millák vagy sem. Van akinek bejön és pozitívba jön ki van akinek nem.
Majd világszerte lehet olcsón kapni EV-ket mint pl. Kínában vagy amit a Dacia csinált akkor menni fog az ipar. Addig jöhetnek itt hiperszuper EV-k, majd veszik akiknek van pénze. Ennyi... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #431 üzenetére
Igen ha benzintemető autót cserélünk EV-re akkor gyorsabban behozza és pozitívba billen a mérleg. Viszont ha valaki kisautót használ ami alig eszik már nem ilyen egyszerű a helyzet.
Noukoum:
1. Nem odahaza élek. Erre felé az üzemanyag árak nem ingadoznak annyira mint odahaza.
2. Igen levezettem és nálam az én szokásaimmal laza 10 év alatt térülne meg a kinézett EV autó a benzines társához képest. A havi részletem a mostanihoz képest ha leszámolom azokat amiket megspórolnék ha EV-re váltanék még mindig nagyon nagy lenne.
3. Persze 10 év után megtérülne csak addigra a technológia már elavult lenne és vehetnék újat, ergó kezdődne elölről az egész.
4. Amennyiben a saját bukszám ellensége lennék már rég vettem volna EV-t.[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #436 üzenetére
Nem tudom olvastad-e mennyit eszik a mostani autóm, mennyit bírok elmenni egy tankkal. Kiszámoltam mennyi benzint tankolok egy évben és mennyi lenne az energia amit beletolnék az EV-mbe ha lenne. 15%-ot spórolnék csak. Ami miatt nekem nem éri meg az a plusz 4-5 milla extra.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
A technológia olyan gyorsan fejlődik, hogy nem is érdemes autót birtokolni kivéve ha van della. Valószínűleg a mostani autóm lesz az utolsóm amit kifizetek teljesen. Lízing a legjobb de mégha úgy is veszünk autót az EV-k úgy is drágábbak nem kicsit de hát megmondták lent, aki csak ül a seggén az nem fog fejlődni.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
10 év után megtérülne ha, HA utána is ugyanazt az egy sz@rrá hajtott autót használnám amiben már az akku sem lenne a régi. Viszont 10 évig meg zsíros kenyéren élnék. Miért nem tanultam mi gondolom most ez jön?!
Mit gyújtasz te fel?!
Szerintem ne erőltesd ezt a stílust! Szégyen amit művelsz.
Köss bele ebbe is, hogy tiéd legyen az utolsó szó azt dőlj hátra büszkén hogy megmondtad ismét a tutit. Hagyom!.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
GreenGoblin
tag
válasz #16820480 #501 üzenetére
Ezt mondogatom állandóan ha az emberek az igényeikhez mérten választanának autót (és itt most a benzines-dízelesekről beszélek) már előrébb lennénk és kisebb lenne a szennyezés mértéke.
Én is járhatnék SUV-vel de minek ha ebbe a pici 2-es Mazdában elfér a család. Sőt lehetne másod autónk is, hogy párom ne nyomorogjon tömegközlekedésen de minek ha ő be tud azzal járni. Sajna én nem. Én kocsihoz vagyok kötve.
És ha még az értelmes autó választáshoz értelmes vezetés is párosulna, még kisebb lenne a környezeti terhelés. Az autók által okozott környezeti károkat legalább a felére lehetne csökkenteni a fenti két dologgal... ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- MG4 menetpróba
- Ubuntu Linux
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...