Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Reggie0 #208 üzenetére

    Ez az autómentesség felé hajtás kimondottam vörös posztó a szememben, amit rendszerint azok hangoztatnak, akik az aktuális élethelyzetükben nagyon jól elvannak autó nélkül.

    A helyes irány szerintem az ésszerű autóhasználat felé terelés lenne, természetesen a megfelelő alternatív megoldás megteremtésével.

    A mobilitás érték, az idő meg egyre nagyobb kincs.

    Csak egyetlen példa:

    Anno boldogult apámmal volt ebből állandó konfliktusunk. Folyamatosan csesztetett azzal, hogy ő 6x évesen a legmagasabb kitüntetések birtokában tud metrózni, és meg 2x évesen porbafingó pályakezdőként autóval járok munkába.

    Csakhogy ő a busz/metróval napi 20-30 percet nyert, én meg a kocsihoz képest 60-70 percet veszítettem volna.

    MaCS

    UI: A városba amúgy én is csak évente 1-2 alkalommal járok be kocsival, de akkor kell is. Egyébként robogok.

    [ Szerkesztve ]

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Reggie0 #208 üzenetére

    Az elektromosra valo atallas kozben szerintem az ilyen alternativ megoldasok eloretorhetnek az autoeladasok "karara", ami jo dolog lehet. Sot az "autok" kozott is talan egyre tobb tri/quadrocycle jelenhet meg, foleg a fiatalabb vasarlok eseten. Az europai autopiacok tobbsege jelenleg nagyon konzervativ.

    A roller/hoverboard/segway nem az en vilagom. Ezeket kivaltom sajat gyalog/biciklivel, foleg hogy szuksegem is van a mozgasra. "Nagyobb" tavra johet az e-bike johet, esetleg e-robogo. Autok eseten viszont az igenyeimet az ev nagy reszeben ki tudna szolgalni egy Citroen AMI szeru valami is. Viszont a jelenlegi elektromos jarmu arazas egyik szegmensben sem sarkall vasarlasra.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák