Új hozzászólás Aktív témák
-
"Pedig baromi sokan vannak azok, akik egy autót tudnak, akarnak fenntartani, ezért a villanyautó nem jöhet szóba a hatótáv miatt."
Amit főleg egy ekkora országban nem értek.Nekem Fehérvár-Laposvár van néha, anyósék laknak ott, anyám közelebb. Arra már oda-vissza is elég lenne egy 400km hatótávú, amit már lehet kapni régóta. De mivel nem egyben nyomjuk le, egy 200km-essel is meglenne oda-tölt-vissza módban.
Arról nem beszélve, hogy anyám útbaesik, ott is meg lehet állni tölteni.
Butapest 70km innen, ezer évente járunk arra is.
És még rengeteg ember van, aki annyira használja az autóját, hogy elmegy a közeli valahova, meg vissza (melózni is), csak azért "nem felel meg" neki a villany, mert ha elmegy nyaralni a horvát tengerpartra, akkor közben kell tölteni.
Mutogatni való hater díszpinty
-
Noukoum
veterán
Pedig baromi sokan vannak azok, akik egy autót tudnak, akarnak fenntartani, ezért a villanyautó nem jöhet szóba a hatótáv miatt.
Sokan? A mai belépő “nem városi” villanyautók több száz km-t tudnak menni egyetlen villámtöltéssel (30-35p) télen klímával autópályán 130 km/h tempóban. Nyáron vagy esetleg alacsonyabb sebességgel még annál is jóval többet. Ez nem elég?
Aki 1x millió forintot kiad egy autóra az szerinted 1 autót akar fenntartani? Nem igazán.
Plugin hibridnél azért kevésbé kritikus a töltés, mert rugalmasabb, hiszen egy hétvégi út előtt nem kell fullra tölteni, mint az elektromost, napi ingázás vagy városi, környéki alkalmi utaknál meg megoldható nem otthon is a töltés.
Persze megoldható csak mindenki sz@rni fog bele. Ugyanis utcai töltővel nem fogsz annyival olcsóbban kijönni hogy megérje az idődet. Ehelyett a benzinmotort fogod használni, rosszabb fogyasztással mint egy ugyanolyan benzines autóval..Nem is írtam, hogy végleges megoldás, de a jelenlegi infrastruktúra és hatótávok mellett a többségnek csak második autónak lenne jó a teljesen elektromos.
Ja mert a többség minden nap megy Münchenbe háromszor egyseggel gondolom.
Igazán érdekelne hogy a többség hova kívánkozik menni, amire nem elég az a néhányszáz km hatótáv.
A zöld rendszám pedig el fog tűnni teljesen, ha elég elektromos/hibrid lesz, azzal egyetértek, hogy előbb fog eltűnni hibridnél.Persze csak a kettő eltűnése között lehet lesz 10 év.. ha már matek. A cégek miatt a pluginok száma hirtelen nő, ellenben a villanyautók száma itthon lassan növekszik a hazai autóeladásokhoz viszonyítva.
Szemét dolog lesz ha 5-10 év múlva elveszik a plugintól a zöldrendszámot azért mert aki normálisan töltögeti azzal nincsen gond. De számolni kell vele.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Revolut
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- EAFC 24
- E-book olvasók
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080