Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Kiváló terep feltenni a napelemeket, amik növelik a feszültséget.
Persze a szolgáltatók szerint azt sem bírja a hálózat...
Szomorú ez a világ, na!
Bizakodom, hogy végül csak sikerül kilábalniuk a depresszióból... és rájönnek, hogy nekik abból van pénzük, hogy az kliensek megveszik az áramot.[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
-
őstag
Ez gondolom része annak, hogy kilométerre vetített CO2-vel meg üzemanyag/fenntartási Ft-okkal számolnak.
Meglepő, de:
- a dugóban 0km alatt is fogyasztanak a belsőégésűek
- két piros között nem csak fékport, de hatótávot is nyerhetszEzt megfejelve azzal az asztalveréssel, hogy de az akksit milyen nehezen hasznosítják újra (most). Bezzeg az elégett kőolajat, azt simán! Ja persze, hisz annak a környezetszennyezését már "elszámoltuk" a CO2 g/100km-ben, akkor többször nem kell meggyónni. Hiszen már nincs többé. Ellentétben az akksi létezni fog *1millió km után is, ami miatt egyszer megdobjuk a teljes életút CO2-t, aztán meg a nyakunkon marad...
Tegnap még működött...
-
őstag
-
őstag
"Persze megoldható csak mindenki sz@rni fog bele. Ugyanis utcai töltővel nem fogsz annyival olcsóbban kijönni hogy megérje az idődet. Ehelyett a benzinmotort fogod használni, rosszabb fogyasztással mint egy ugyanolyan benzines autóval.. "
Próbáltad? A plusz súly nem ad ám akkora fogyasztás többletet. Egyébként pedig konstrukció függő.
Egyébként idő kérdés... nincs is jobb, mint amikor tele van a parkoló, de van pár töltőhely, ami teljesen üres. Beállsz, bedugod. Érdemes megfigyelni. Persze, ha mindenkinek dugós kocsija lenne ez is változna, de azért nem holnapra cserélnek autóparkot az emberek.[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
-
őstag
"Nem, nem elég. Főleg akkor nem, ha nem tudod otthon tölteni, mert nem családi házban laksz, így a hétvégi program előtt el kell vinni tölteni..."
Csakhogy a magyar lakosság 70%+ ott él (KSH 2019). És akkor nem is beszéltünk arról, hogy leválogassuk azt a réteget, akinek van pénze akkumulátorra.
Infrastruktúra akkor a lakkosság 70%-ának adott, hiszen be tudja dugni otthon a villásdugóval.
#296: a Toyota hibridek kivételek, pont cégeknek éri meg a zöld rendszám miatt, egyébként elképesztő feláras a PHEV. Cserébe, mivel a PHEVeket a legkisebb töltővel szokták felszerelni, nem nagy durranás az infrastruktúra hozzá... egy 2x22kW töltő helyére tudsz rakni 12*3,6kW töltőt... Vagy ennél is több villásdugót.
[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
-
őstag
"Ez a parkolóhelyes dolog jópofa, de a töltőhely nem parkolóhely. 80%-nál illik onnan elállni szóval nem hagyhatod ott félnapra."
Hasraütött statisztika, plusz nem létező etikett tiltja meg?
AC töltőn a nem ingázás visszatöltése (tehát teljesen valid x-100 töltés) azért igénybe veszi a töltést 4+ órán át is.
Jópofa, hogy megyek bevásárolni, és 0,5-1 órát töltőn hagyom a kocsit?
Jópofa, hogy van a parkolóházaknak elkülönített zöld részei?
Jópofa, hogy kiránduláskor 3-4 órán át töltök egy közeli töltőponton, ahelyett, hogy parkolóhelyet keresnék?Szerintem fogadd el nyugodtan, hogy az AC töltők (amik nem az esetek 20%-a) esetén órákig ott lehet és szabad is állni, ami az én elvárásaimnak/igényeimnek megfelelően parkolóhely.
Lásd még: desztinációs töltőpont.
Tegnap még működött...
-
őstag
"Az AC töltő arra való hogy töltsd addig az autódat amíg ott vagy valahol. Nyilvános töltőn amúgy sem töltöd 100-ig az aksit."
https://villanyautosok.hu/tolto-hasznalati-etikett/
Sehol egy betű arról, hogy nem lehet 100%-ra tölteni. Egyébként szép logikai bukfenc, de képzeld, ha nem vagyok ott "valahol", akkor a kocsim sincs már ott, mert azzal jöttem, azzal megyek.
Többi írásod nettó személyeskedés némi szalmabáb érvelési hibával. Köszi, de anyukám jól van. Kívánok neked is erőt, egészséget.
[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
-
őstag
Akkor idézet tőled:
"Persze megoldható csak mindenki sz@rni fog bele. Ugyanis utcai töltővel nem fogsz annyival olcsóbban kijönni hogy megérje az idődet. Ehelyett a benzinmotort fogod használni, rosszabb fogyasztással mint egy ugyanolyan benzines autóval.. ""Ellenben normális ember nem fog plugint ilyen helyeken tölteni mert nem arra van kitalálva. Az az elektromos autóknak van, nem neked."
Tehát vagy bunkó vagyok, mert szarok a töltésre, vagy bunkó vagyok, mert mások (akik megérdemlik, mert teljesen elektromos autót vettek, nem én proli PHEVes) elől veszem el a töltőt.
"A cikk egyébként nem említi hogy a nyilvános AC töltő nem éjszakai töltésre való, de azt sem hogy arra valók."
Érdekes mód, ezt nem tudtad tőlem idézni, mivel nem ezt mondtam. A parkolóhely a te értelmezésed szerint éjszakára van, az enyém szerint meg nem kizárólag. Hanem az úti célom közelében lerakott autómnak.
"Szalmaláb érvelés, ilyenekkel általában azok jönnek akik nem tudnak érveket felhozni. Mint most te. "
Van érvem, csak hülyeségre nincs. Lásd fent. Érvelsz amellett, hogy csak a parasztok töltik egész éjjel az autót, mint én, csak én ilyet sose fogalmaztam meg.
Vagy szalmabáb 2.:
Első idézeted volt, hogy időpazarlás a PHEV töltésével foglalkozni, ezért úgy is szarnak bele. Az én érvem az volt, hogy számomra idő és idegmegóvó jellege van, hogy az amúgy közel lemerült autómat a töküres, és senki által nem használt nyilvános töltőre tenni. Szinte mindig van hely, szinte sose áll mellém senki (ergo nem basszák nekem az ajtót). Ez volt az én érvem... mi a te érved erre? Mutatom:
"Igen jópofa a hülyeséged, nyugi. Ellenben normális ember nem fog plugint ilyen helyeken tölteni mert nem arra van kitalálva. Az az elektromos autóknak van, nem neked. Az meg hogy kirándulással akarod megmagyarázni a plugin értelmét.."
Tehát szó nincs már az időelbaszásról, meg töltő keresésről, hanem arról, hogy milyen beteg az elmém, és hogyan merészelem a tölthető autómat tölteni."Az AC töltő nem feltöltésre való hanem töltésre... Amiről te beszélsz az a DC (villámtöltő)."
A PHEV-eken rendszerint nincs DC csatlakozó. DC-n legtöbbször nem lehet "feltölteni", és pont az etikett tiltja, hogy addig foglald a villámtöltőt a lassú 80% feletti töltéseddel, míg az valakinek villám is lehetne. Tehát nem, feltölteni itt nem lehet, és etikett szerint nem is szabad. DC áthaladó forgalomnak van kitalálva. Erre a PHEV tulajoknak tényleg nincs idejük, sem szükségük és legtöbbször lehetőségük sem."Tulajdonképpen te fent azt írtad le hogy AC töltés közben ott maradsz végig az autónál, mert ha már nem ott vagy akkor az autó sincs ott. "
És nyilván ilyet se állítottam. Te állítottad azt, hogy csak addig használjam, amíg ott vagyok valahol (nekem azt jelenti, hogy a közelben). Ha nem vagyok a közelben, akkor az autóm sincs ott, mert elmentem. Nyilvánvaló, csak nem akarod érteni, hogy rosszul fogalmaztál. Mert abból indultál ki, hogy én éjszakára meg P+R-ben használom, ami szintén sehol nem volt leírva, de neked ez lehet a parkolóhely jelentése, nekem meg más.[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
Új hozzászólás Aktív témák
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)