Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Persze, mert,. mint említettem a teljesítmény egyszerre arányos a fordulatszámmal és a forgatónyomatékkal. Ha a forgatónyomaték csökken, de a fordulatszám nagyobb mértékben nő, akkor a teljesítmény is emelkedik. Hogy pontos fizikai megfogalmazással éljek, a teljesítmény arányos a forgatónyomatékkal és a szögsebességgel (P = M × ω). A szögsebesség másik kifejezési formája a fordulatszám.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Én végigjártam a villanyos létrát. Priusszal kezdtem. Amikor Priusom volt, marhára bosszantott, hogy kicsi a villanyos hatótáv, és hogy nem lehet feltölteni, pedig akkor mennyivel jobban menne minden. Lecseréltem egy Chevrolet Voltra, mondván, az a legjobb megoldás. A legnagyobb villanyos hatótávú plugin. Tényleg sokkal jobb, mint a Prius, de rendszeresen kifutott a villanyos hatótávból, szinte minden nap átléptem a 60km-t. Aztán télen 25kmes hatótáv borzasztó idegesítő. Mivel a benzinmotor nem megy, ezért az akkumulátorból fűt, és nagyon hamar elfogyasztja a kis aksit, közlekedés helyett melegítésre. Marhára bosszantott, hogy mindig tankolni kellett. Most egy e-Niro van és egy Model 3. Ezek a tökéletes autók. Annyit megyek, amennyit akarok, világból ki lehet menni velük. Másfél hónap alatt 7500km km van a Teslában, és 3 hét alatt alatt 1200 a Niróban. Rendszeresen megyek 4-500km-t, főleg a Teslával.
Szóval a plugin hibrid egy félmegoldás. Jobb, mint a sima hibrid, az de csak egy félresikerült kitérő a cél felé vezető úton.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat