Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz Noukoum #319 üzenetére

    "300km egy villámtöltéssel télen 130 km/h klímával. Ezt bármely nem városi villanyautó tudja most, nem kell hozzá tesla. Szóval de, tud ennyit. 200km-t meg töltés nélkül is tudnak."

    A bármely nem városi villanyautó simán egs felső-középkategóriáa benzines autó áran van. Ma nagyon kevesen tehetik meg, hogy megvegyék.

    "Az gondolom eszedbe se jutott hogy olyan tulajhoz kerül az autó akinek bőven jó a lecsökkent hatótáv is. "

    Teljesen mindegy kihez kerül, mert ha kevesebbnek ideális, az csökkenti a használt piaci árát, kereslet-kínálat.

    " A belsőégésű autók pont erről híresek, hogy nincs bajuk de ha véletlen van akkor olcsó a javítás. "

    És hogy jönnek ide a belsőégésű autók, már megint milyen szalmabábot akarsz cáfolni? Nyilván azok ara is sokat fog esni, ha a jelenlegieknél jobb elektromos autók lesznek a piacon, és olcsóbban.

    A plugin hibrideké is sokat fog esni, nyilván, nem állítottam az ellenkezőjét, de ugyanazon okból a jelenelgi elektromosoké is.

    A többit elolvasva javaslom, hogy magaddal vitatkzozz tényleg olyan dolgokat próbálsz cáfolni, aminek több esetben is 180 fokban az ellenkezőjét állítottam (lásd plugin hibridek). Az meg, hogy azt írtam, másodlagos autó, abban is lattam megragadtad a lényeget. Nem az a lényeg, hogy melyiket használjak többször, hanem az, hogy nem váltja le egyelőre az elektromos a benzinest, ezért mindkettőre szüksége van a csaladnak. Vagy bérel néha egyet, csak már arról is írtam, hogy macerás.

    Részemrő lennyi volt, latom nem kedveled a kulturált vitát, sajnálom, hogy az első szalmabábnál nem vagtam le, hpgy mekkora troll vagy.

Új hozzászólás Aktív témák