Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Hi!King #323 üzenetére

    A bármely nem városi villanyautó simán egs felső-középkategóriáa benzines autó áran van. Ma nagyon kevesen tehetik meg, hogy megvegyék.

    Pluginról és villanyról volt szó, a plugin hibrid se olcsó ám. Nehezen hiszem hogy a 11-14 milliós árkategória felső-középkategória lenne benzinesnél. Mikor egy full fapad golf 8 millió..

    Teljesen mindegy kihez kerül, mert ha kevesebbnek ideális, az csökkenti a használt piaci árát, kereslet-kínálat.

    Szerinted. Az idő eldönti.

    És hogy jönnek ide a belsőégésű autók, már megint milyen szalmabábot akarsz cáfolni? Nyilván azok ara is sokat fog esni, ha a jelenlegieknél jobb elektromos autók lesznek a piacon, és olcsóbban.

    Mondjuk úgy hogy a plugin hibirdben benzinmotor van?
    De abban igazad van hogy a szöveget értelmezni kell ahhoz hogy ebben az esetben a belső égésű = plugin. Egyértelműbb ha csak plugint írok.

    Tehát összegezve semmit nem tudtál felhozni azzal szemben hogy a plugin hibrid nem egy nagyon pici rétegnek ideális autó jelenleg. Kár volt egymás idejét pazarolni.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • schawo

    titán

    válasz Hi!King #323 üzenetére

    Én végigjártam a villanyos létrát. Priusszal kezdtem. Amikor Priusom volt, marhára bosszantott, hogy kicsi a villanyos hatótáv, és hogy nem lehet feltölteni, pedig akkor mennyivel jobban menne minden. Lecseréltem egy Chevrolet Voltra, mondván, az a legjobb megoldás. A legnagyobb villanyos hatótávú plugin. Tényleg sokkal jobb, mint a Prius, de rendszeresen kifutott a villanyos hatótávból, szinte minden nap átléptem a 60km-t. Aztán télen 25kmes hatótáv borzasztó idegesítő. Mivel a benzinmotor nem megy, ezért az akkumulátorból fűt, és nagyon hamar elfogyasztja a kis aksit, közlekedés helyett melegítésre. Marhára bosszantott, hogy mindig tankolni kellett. Most egy e-Niro van és egy Model 3. Ezek a tökéletes autók. Annyit megyek, amennyit akarok, világból ki lehet menni velük. Másfél hónap alatt 7500km km van a Teslában, és 3 hét alatt alatt 1200 a Niróban. Rendszeresen megyek 4-500km-t, főleg a Teslával.

    Szóval a plugin hibrid egy félmegoldás. Jobb, mint a sima hibrid, az de csak egy félresikerült kitérő a cél felé vezető úton.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák