Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz #56573440 #9 üzenetére

    persze hogy nem fejeztem be a mondatod...

    aki még működik. Nem egy szívás van sper és társai vonalon, régi vasakba rég nem praktizáló gyártótól igen nehéz megfelelő papírokat keríteni, anélkül meg a hajadra kenheted a cuccod itt is ott is.

  • orion1025

    őstag

    válasz #56573440 #9 üzenetére

    A németek a kutyát sem érdeklik, de a briteknél például sokkal gördülékenyebb egy ilyen beavatkozás. Persze a dajcse ária vonalon sem olyan drámai a történet, meg lehet papírozni. Itt Orbánisztánban a megyei bizottság dönti el, hogy egyáltalán beépítheted-e a kiszemelt darabot, de addig már kiszórtál 100-130e valutát a lutrira. Szóval van olyan megye, ahol cseszheted, mert szinte semmit sem engednek, de mivel a lakcímed oda köt, nem mehetsz te borsodba az ország másik végéről, hogy szerencsét próbálj.

    De messzebb megyek. Azt miért nem szabályozzák, hogy egy karosszériás hogyan és miképp javít egy darabot a kocsin? Mert az tök szabályos, hogy a Józsi egy 100 lakosú faluban kaszabolja a kocsit ahol éppen gondolja, meg letaknyozza valahogy pálcával, de a kocsi szerkezeti romlása ilyenkor miért nem figyelendő műszakin? Meg széthullott rozsdafészkek átmennek nagy vígan, közben meg más ember egy vagyont öl az autójába, és baszogatják?! Én sem vagyok híve a Need for Speed féle megvalósításoknak, de egy igényesen összerakott vasat ugyan már tudjak magamnak összerakni megfelelő minőségű alkatrészekből, amit egyébként forgalmaznak itthon is. Apropó, akkor miért árulhatnak ilyen holmikat itthon? Meg műbizonylat nélküli kályhacsövet?

    "...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

Új hozzászólás Aktív témák