Új hozzászólás Aktív témák
-
Semin
senior tag
válasz zolee0307 #12 üzenetére
A gyártókat a kereslet határozza meg és nem fordítva.
Ha te nem gyártasz villany SUV-ot majd gyárt más és ő adja el, mert le kell követni a piacot.
Ha nem tetszik nem veszel, és majd ha másik 5mill. ember sem vesz átalakul a piac" az akksi ennyire nem lehet drága"
De az... nagyon
Az sem sokat segít a dolgon, hogy ki kell termelnie egy valag fejlesztési pénzt is."Nem lesz itt változás."
Dehogynem. Brutális áremelés.
Az a több millióval olcsóbb benzines majd utoléri a villanyost (lásd Norvégia).Mi nem járunk jól ez tény
-
Chrys_
addikt
válasz zolee0307 #12 üzenetére
Az akku árára én is kíváncsi lettem. Tesla a 8 év garancia után, ha szükséges, kb. 15000 dollárért cserél. Akkor inkább ennek az összegnek a töredékéért egy belső égésű motort újítanék fel. Ennyi idős elektromos autók használt piaca emiatt hogy alakul? Mert az akku előbb-utóbb úgyis tönkremegy (annyira, hogy más célra lesz használható, de autóban a hatótáv nagyon lecsökken). Aki pedig ezen a piacon keres járművet, az eleve nem akar magas összeget költeni, szinte kizárt, hogy bevállal akkucserét önköltségen.
Új autóként viszont nekem tetszik az elektromos megoldás, 2021-s Model S (ami EU-ban 2022-ben lesz) nem rossz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot