Új hozzászólás Aktív témák
-
Inhouse
őstag
Minden érték függ a hőmérséklettől, a nyugalmi feszültség, a teljes feltöltés feszültsége, a gázképződés feszültsége és a fagyáspont feszültsége is. Nem lehet kiragadni egyet, és a többit figyelmen kívül hagyni. Az előzőleg linkelt dokumentumokban is benne van a töltőfeszültség szükséges kompenzációja a hőmérséklet változása esetén. Egyébként manapság sokkal gyakoribb a Ca, vagy Ca-Ca technológia, ami épp az elektrolit benntartását segíti az edényzetben (valamint csökkenti az önkisülés mértékét). Ezért is lehet, hogy az autók töltése inkább 14V-14,4V-on van télen-nyáron, biztosabban feltöltődik, a többit a Ca elintézi.
Ha neked elég a 13,6V, hát elég. Az viszont valószínűtlen, hogy az összes autógyártó/akkugyártó/töltőgyártó téved és mind azért javasol/gyárt/állít be 14,2-14,4V küszöbértékű töltést, mert nem értenek hozzá, vagy érdekeltek az akkuk mihamarabbi tönkremenetelében.Üdv Inhouse
Új hozzászólás Aktív témák
- Micro Four Thirds
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Nyaralás topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Hisense LCD és LED TV-k
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Android szakmai topik
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen