Új hozzászólás Aktív témák
-
Kernel
nagyúr
válasz Inhouse #2104 üzenetére
Nem csak gyakoribb, elvileg ma már minden akkuban ott a kalcium, miután a régi akkuk már kihaltak szerintem. Tehát a gondozást kevéssé igénylő, rejtett dugós stb. akkukról beszélek, ami már mind kalciumos elvileg.
Épp a kalcium járul hozzá egyebek mellett ahhoz, hogy ezek jobban tartják 14,4 V vízbontási küszöböt az öregedés során is, de szerintem melegedés során is. Ha ez nem így lenne, akkor a gyártók előírhatnák, hogy nyári melegben tilos 14,4 V közelébe tölteni. Nem tudok ilyen előírásról.
Kalciumosnál meleg hatására nem növekszik a felvett áram, állandó töltőfeszültséget feltételezve, tehát nem melegíti önmagát, ami gyakorlatilag egyenlő a jobb hőfoktűréssel.
Nyilván addig folyik áram, amíg az akku töltődik, de ez az áram egyre csökkenő, a generátor stabilizált feszültségén tartva.
Noha a tegnapi hozzászólásomban nem részleteztem, hogy mennyire klasszikus akku, kalciummal vagy anélkül, de szerintem manapság már az előbbi alapértelmezett.
Hozzászólásom azért született, mert egy másik fórumozó kérdésére válaszoltam, ami nem járműről szólt, hanem hálózati töltésről. Nem hidegről, nem melegről.
[ Szerkesztve ]
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- ThinkPad T14s Gen2 14" FHD IPS i7-1165G7 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen