Új hozzászólás Aktív témák

  • hatragyi

    tag

    válasz Brogyi #270 üzenetére

    Én is erre tippelek (remélem). Azt terveztem, hogy holnap kikapom az akkut és rárakom bent az irodában.

    Viszont ez így érdekes lehet. Hol lehet a hőmérséklet érzékelő? A töltő testben, vagy a csipeszben, ami az akku közvetlen közelében van?
    Az én esetemben az autóval éppen mentem 60 km-t, tehát a motortér, akkumulátor bőven üzemi hőmérsékletű lehetett, még ha kint 0 fok körül is volt. Én a motor leállítása után kb 5-10 perc múlva rátettem a töltőt, motorháztető lehajtva, a töltő pedig a kocsi előtt a 0 fokban egy dobozon.
    Ebben az esetben szükséges volt e hőmérséklet miatti emelt feszültség? Fel sem merült bennem, hogy a töltőt is a motortérben helyezem el (szellőzési okokból), pedig lehet azt kellett volna, mert így az akkuval egy hőmérsékleten lett volna.
    Érdekes. Nem értek hozzá, csak belegondoltam.

    A műszer nem egyszerű eset, egy Fluke. Az alábbi mérés pénteken történt vele, 1-2 óra állás után, a minimum az indítózás közbeni érték, a max pedig a generátor töltése. Mivel szintén hideg volt és a Fordnak valami pcm vezérelt intelligens töltése van, ami szintén hidegben emeli a feszt. 1. Ford PCM vezérelt töltési rendszer, az oldal alján

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák