Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A frame rate-nek és a képfrissítésnek semmi köze a szerver válaszidejéhez, meg a tick rate-hez, mert teljességgel kliens-oldali dolgok. Attól, hogy packet loss miatt stutterelsz/warpolsz, még lehet három számjegyű fps-ed.
Doomban azért szívesen kipróbálnék egy ilyen ASUS-t (WAD-tól függően 650-3500 fps). Biztos állat.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Vagy 250, de a rendes OSP/CPM szervereken 125 fps volt a limit, ellenben ott is játszhattál alacsonyabb értékkel (csak nem akartál, mert a fizika nem úgy működött, ahogy kellett volna), a szerver csak a maximumot fixálta. Fincsi is volt 640-ben Diamondtron CRT-n, 200 Hz-cel; azt az élményt a mai napig nem hozták be az LCD-k. : > Egyébként CoD 2-ben és 4-ben is ezek voltak a mágikus számok, bár gondolom, ezt tudod, hiszen id Tech 3 alapok, ET, miegyebek.
QL-ban meg 125, aztán jött később a 250 (ez a hanggal machinált, mert néha egy-egy lépészajt nem renderelt az engine, hiszen utólag implementált feature volt, viszont sokkal fluidabb lett tőle a cucc), de amúgy igen, ha hálózati anomáliák nem voltak, a szervernek az égvilágon semmi köze nem volt ahhoz, hogy hogyan fut a játékod kliens oldalon, és az engine sem mészárolta le a reszponzivitást; messze a fix 250 fps + Hz, ami a csövön kifér volt a legjobb feel (classic Doom ugyanez, csak ott az fps is, ami a csövön kifér, s ez gyakorta négy számjegyű ) .
tl;dr: Azok akik célzottan ilyen kijelzőket vesznek, jó eséllyel tudják, hogy miért és mihez, és aztán nem is bánják meg.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerencsére ezen már túlléptünk, a mai problémák inkább olyan jellegűek, hogy a játékban az egyes számítások már eleve a szerveren történnek. Például a BF4-ben a tenger mozgását a szerver kalkulálta, és mindenkinek elküldte a friss adatot, hogy mindenki ugyanazt lássa a hullámzás szempontjából (ez tulajdonképpen egy geometria volt). Na most itt hiába van 240-500 Hz-ed, másodpercenként 30-szor érkezik friss adat, tehát 30 Hz-en frissít a tenger mozgása. Nem tud a gép többet, mert nem kap több adatot a szervertől. Ehhez hasonlók a tipikus gondok ma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING + Intel Core i5-8600K + SK Hynix 16GB DDR4 2666MHz - Számla + Garancia
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Eladó! ASRock H110M-ITX/AC + Intel I5 7500 (csomagküldés az árban)
- Asus X99 -A II, i7 5820k, +CM BladeMaster hűtő, eladó!
- S.O.S Budget king gamer pc ! ezzel biztosra mész ! ha ma viszed ajándék !
- GAMER PC! AMD RYZEN 5 5500 / RTX 2060 / 16GB / 240GB SSD / 500GB HDD / 600W - GARANCIA
- GAMER PC I5 8400 / RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 / 240GB SSD / 1TB HDD / 550W
- DELL OPTIPLEX 3060 8.gen I5 Szép állapotban 1hónap garancia