Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Aprósólyom
#50
üzenetére
8000 óra Kvéjk here, abból egy 300-400 QC, korábban konfig fájlokat fejből, üres txt-ből írtam már a végén, de még a Doom Eternallal is úgy kezdtem a barátkozást, hogy cfg editor megnyit, és 250-300 fps kiprésel a Vega 56-ból. Értsd nem beállításon múlott, szimplán csak gané, még bot match-ben is.
Nem is méltó egy mondatban említésre a QL-lel. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ja, nekem is két 24GM77-em van. Császár kis moncsi, minden forintot ért. Az egyiket újonnan vettem és már 6 éve nyúzom, alsóhangon napi 12-14 órát, heti 7 nap. BenQ 2411-szintű valós input lag, egyik legszebb színű TN, és csomó csatlakozó (1 x DP, 2 x HDMI, 1 x DVI-D, 1 x D-Sub, 2 x USB 3.0, audio jack) + minden irányban állítható talp + joystick-os vezérlésű, példásan egyszerű menü. LG FTW.
---------------------------------------------------------------------------------------------
(#46) Aprósólyom: Azért valljuk be, úgy igazságosabb lenne az összehasonlítás, ha a 240 Hz-es IPS-t 240 Hz-es TN-nel vetnéd össze.
Quake Champions: Annak a motorja mindenhogy egy gigantikus rakás fos. 200 fps-től kezd megéledni, de R7 2700 @ 4 GHz + 2 x 8 GB DDR4-2933 + 1080 Ti(!)-vel két körig bírtam idegekkel azt a mikrolagos, unreszponzív retket.
Ha esetleg eladod majd a GM-et (és hibátlan), majd dobj egy privit; lehet, hogy kelleni fog. Tudod, középen egy, meg kétoldalt egy-egy pivotban.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Oda lehetne neki csavarni a konfig fájl átírásával 300-at is csak nem biztos hogy helyesen működne a Quake3 motor ez esetben is."
Fix 125, 250 és 333 fps a mágikus számok, a 90 elég felejtős.
125 vagy 250 legyen, maximum frissítési rátával, ami a monitorból kifér (semmi sync); a 333 CoD 2-ben és 4-ben pl. nem volt tournament legal, nem tudom, hogy RTCW-ben ehhez hogy viszonyul a community.A normál, a sztenderd a 125, itt működik úgy a fizika, ahogy annak működnie kell, ez minden id Tech 3 game-ra igaz. CoD-okban a 250-nel picit alacsonyabbat, viszont hosszabbat tudsz ugrani, a 333-mal meg magasabbat ÉS hosszabbat, mint 125-tel. Mivel anno az utolsóhoz igen durva vas kellett anno, és ha tudod, mit csinálsz, akkor számottevő előnyt jelent, komoly körökben tiltott volt.
"A cikkre szereplő monitorra reagálva: azért érdekes, hogy TN paneles."
Nem az, hiszen az OLED-en kívül ez a legreszponzívabb (nyilván a CRT-n kívül, mert az a csúcs ebből a szempontból). Az emberek hajlamosak túlozni. TN és TN panel között is óriási különbségek vannak, és pörgős játékhoz még mindig jobbak, mint az IPS vagy a VA.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
Aprósólyom
#40
üzenetére
Igazából bármin látható és érezhető különbség, ami mozog a képen, nem feltétlenül kell hozzá Quake. Na jó, nem feltétlenül, mert pl. ha classic Doomot az old school, fixált 35-ös frame rate-tel játszod, ott nem látod, csak érzed, de újabb címekre levetítve az fps 1:1-ben Hz-hez igazítása mindig lagosabb lesz, mintha nem lockolnád az fps-t.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Vagy 250, de a rendes OSP/CPM szervereken 125 fps volt a limit, ellenben ott is játszhattál alacsonyabb értékkel (csak nem akartál, mert a fizika nem úgy működött, ahogy kellett volna), a szerver csak a maximumot fixálta. Fincsi is volt 640-ben Diamondtron CRT-n, 200 Hz-cel; azt az élményt a mai napig nem hozták be az LCD-k. : > Egyébként CoD 2-ben és 4-ben is ezek voltak a mágikus számok, bár gondolom, ezt tudod, hiszen id Tech 3 alapok, ET, miegyebek.
QL-ban meg 125, aztán jött később a 250 (ez a hanggal machinált, mert néha egy-egy lépészajt nem renderelt az engine, hiszen utólag implementált feature volt, viszont sokkal fluidabb lett tőle a cucc), de amúgy igen, ha hálózati anomáliák nem voltak, a szervernek az égvilágon semmi köze nem volt ahhoz, hogy hogyan fut a játékod kliens oldalon, és az engine sem mészárolta le a reszponzivitást; messze a fix 250 fps + Hz, ami a csövön kifér volt a legjobb feel (classic Doom ugyanez, csak ott az fps is, ami a csövön kifér, s ez gyakorta négy számjegyű
) .tl;dr: Azok akik célzottan ilyen kijelzőket vesznek, jó eséllyel tudják, hogy miért és mihez, és aztán nem is bánják meg.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
A frame rate-nek és a képfrissítésnek semmi köze a szerver válaszidejéhez, meg a tick rate-hez, mert teljességgel kliens-oldali dolgok. Attól, hogy packet loss miatt stutterelsz/warpolsz, még lehet három számjegyű fps-ed.
Doomban azért szívesen kipróbálnék egy ilyen ASUS-t (WAD-tól függően 650-3500 fps). Biztos állat.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Á, tudtam, hogy nem kellett volna tovább olvasnom, így is van épp elég fájdalmam.
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Warhammer 40.000
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Dell XPS 13 9370 - 9380 UHD touch, 16GB RAM, 256-512GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i3-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Új Razer Kraken v4 vezeték nélküli gamer fejhallgató
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Nem is méltó egy mondatban említésre a QL-lel.

