-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
"VALAKINEK LENE FELESLEGES OSB LAPJA AZSE BAJ HA NEM EGÉSZ"
Give them hell Ukraine!
-
cbmfan
senior tag
válasz Gyuri27 #51502 üzenetére
műholdas TV mellé is lehet előfizetésed mobilra, csak nem mindegy, hogy hol laksz. itt a térkép lefedettségről. plusz kell egy telefon Oreo-val mert az alatt nincs VoLTE/VoWIFI, mert anélkül nem lehet érteni egymást.
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
cbmfan
senior tag
válasz Sethdobaloah #51506 üzenetére
jó neked, egy-két perc után csak szótöredékeket hallok. benn van tré kártya is, azzal semmi gond.
Mate 8-on azzal nincs. van rá Oreo is amivel elvileg tudja, de csak kínai verziókra...
[ Szerkesztve ]
Close the world, ʇxƎu ǝɥʇ uǝdo
-
válasz forintuser #51508 üzenetére
Kedddiii
Jó kis autó az, szívódezsővel olyan mint a nyomorúság. Csak kényelmetlen, nem megy, büdös, hangos... Naponta megyek ennek egyel újabb verziójával.Vintage Story PH szervere újra fut!
-
South Velen
addikt
válasz forintuser #51508 üzenetére
A Kedy biztos jómunkásautó... vót valamikó..!
-
koko52
veterán
válasz koby11h #51512 üzenetére
Kb 12 éves a purgyé, de lehet érettségije ha zseni és az általánost és a gimit kettesével végezte. Mondjuk erre nem sokat tennék fel.
[link][ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
-
addikt
válasz MasterDeeJay #51521 üzenetére
Meg a 710-es alkatrész
-
opr
veterán
válasz MasterDeeJay #51521 üzenetére
A "jade" az melyik? Arrol meg nem hallottam.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Sethdobaloah #51526 üzenetére
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#89309696
törölt tag
válasz MasterDeeJay #51509 üzenetére
Alsó középkategóriában minden dobozos munkásautó fapados, full extra felszereltséggel is. Ezeknél az elvégzett munka a mérvadó, fullextrával tudja azt amit egy személyautó fapaddal. Akinek kényelem is kell annak a magasabb kategóriájúak között kell nézelődnie (Sprinter pl).
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
Most az 500ft-os kijelzővédő fóliámat akarja megvenni valaki, utánvéttel. Mondtam neki felőlem rendben, de only Jófogás GLS játszik ami +2400ft. Válasz még nem jött.
Give them hell Ukraine!
-
#89309696
törölt tag
válasz seniman #51531 üzenetére
Akkor keverem valamelyikkel, nem arra a nagy furgonra gondoltam. Hanem a kis dobozos Mercire.
Mindegy is igazából, mert az alsó-középkategóriás Caddy, Combo, Kangoo stb. vonal az soha nem a kényelemről, minőségi beltérről és sok magas felszereltségről szólt, ezektől nem is várható el.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz seniman #51533 üzenetére
A Kangoo talán a legkényelmesebb ezen árú dobozosok közül fél éve adtam el az enyémet, de összességében nézve egy személyautó társához képest (Megane pl.) nagyon kacat még így is. Nagyon munka jellegűre vannak ezek a dobozosok mind csinálva ebben az ársávban.
Nem minden francia kényelmes, a 206 egy kacat egy Cliohoz képest. Nem szar a francia, csak a magyar ember van megbuzulva a német és japán autómámorban, nem látva a valóságot tőle. Most is francia autóm van.[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
válasz seniman #51535 üzenetére
Jo, de ez nem fair osszehasonlitas, a C5 ilyen szempontbol konkretan legendas volt, kenyelemben igazan csak a joval dragabb markak vehetik fel vele a versenyt, es azok se mindig.
Nekem amugy az a tapasztalatom, hogy az elso 8 eveben nagyon jo a francia auto, csak annal tovabb megtartani hiba (plane dizelmotorral)."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#89309696
törölt tag
Elektronikára kényesek, egy két tűs csatlakozót nem tudnak normálisan legyártani, hogy ne legyen idővel kontaktos, én is egy nagy flakon WD40-nel és fogkefével járkálok és már sokszor kellett is. Ebben balfaszok nagyon.
Azon kívül komolyabb bajuk nincs, van pár gyenge típus, de az megvan németnél, japánnál ugyanúgy. A HDI és a DCI is jó motor, csak kicsit oda kell figyelni rájuk és nem ehhez szokott a tídíáj fanatikus réteg. -
opr
veterán
válasz #89309696 #51538 üzenetére
Haaaat, a HDI-vel nekunk voltak bajaink rendesen, pedig oda volt ra figyelve. Jo uzemanyagot kapott (shell extras dizel), mindig figyeltunk ra, hogy hosszu autopalyas utan ne legyen azonnal leallitva, aztan megis ra kellett kolteni majd 600.000ft-ot, mire elerte a 8 evet. Utana meg hengerfejes lett, az tette be vegul a kaput, meg elojott a sok elektromos hulyesege szegeny autonak. De addig imadtuk, kenyelmes volt, jol ment, csendes volt (mondjuk aki a valtojat csinalta, azt pofan vernem, de ez ilyen).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
#89309696
törölt tag
Hengerfej az tipikus hidegen elindulás, retek modern dízel rákfenéje, hogy nem melegszik be, hiába körözget vele az ember az utcában akár és ahogy megindul vele nem egyenletesen melegszik. Ez nap mint nap csak az idő előtti deformálódást adja ki, a V6-ok bírják jól, mert a három hengert lefedni jóval kisebb hengerfej kell és jobban bírja.
A befecskendező halálát a gagyi és ritkán cserélt szűrő is okozza. A DCI főleg érzékeny erre, 20-30 ezrenként kellene a szűrőt cserélni a gyári 60 ezer helyett és pár évente a tankot is le kell venni kipucolni, meg nem kellene kifogyasztani lámpáig se. Ki az aki manapság ezekkel foglalkozik... Egyszerűen idő nincs rá, meg életkedv. Én se foglalkozom mindig az autóm gyenge pontjaival, hanem használom, nem vitrintárgy. Úgyhogy tönkremennek, olyan autót még nem találtak fel ami nem ment tönkre az életében legalább egyszer.[ Szerkesztve ]
-
nullpoint
senior tag
válasz #89309696 #51541 üzenetére
Hdi motornál tízezrenként cserélek olajat és minden szűrőt, köztük az üzemanyagszűrőt is. Nagyon ocsmányul néz ki mindig, pedig prémiumot tankolok csak, és nem járok vargáné kútra (auchanra sem). A gyári előírás 60ezer lenne, ami tényleg egy vicc.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
opr
veterán
válasz #89309696 #51541 üzenetére
Nem tartottunk be semmilyen hulye gyari csereperiodust. Sose szoktunk. Minden szurot es folyadekot 10.000km vagy egy evente cserelunk, kiveve a valtoban az olajat, ami elvileg orokke tart, azt minden 50.000km utan csereljuk. Hidd el, torodve volt az autoval rendesen, hidegen sose nyomtuk neki, rovid utakat ritkan kapott, stb. Mindegy, azota sok viz lefolyt a dunan, ket fajta autom soha tobbe nem lesz: uj es nem szivobenzin (vagy majd egyszer elektromos, ha eljut addig, hogy szamomra is hasznalhato legyen).
Egyszeruen pazarlasnak latom az uj autot, sokkal ertelmesebb dolgokra is el tudom egetni a penzem. Plane, hogy angliaban rohejesen olcso a jo hasznaltauto, a szerviz meg nem sokkal dragabb, mint otthon, ugyhogy az uj modszer az, hogy kinezek egy kenyelmes, megbizhato, 2000-2008 kozotti szivobenzines autot, aztan lesben allok arra a vetelre, ami nekem jo addig, ameddig kell. Fogyasztas ujabban nem erdekel, annyit nem hasznalom, hogy szamitson, kb havi 3-400km-t megyek vele atlagban ugyis."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
szebe
őstag
Városba vagy autópályázásra amúgy jó a jobbkormányos is, csak egy teleszkópos csipeszt be kell szerezni a parkolóházak miatt
(#51540) opr
"hogy hosszu autopalyas utan ne legyen azonnal leallitva"Nem azt mondom, hogy berongyolva a pihenőbe téphető ki egyből a kulcs, de pályán egyenletes terhelést kap a kocsi, ha a lehajtón szépen hagyod kigurulni, az elég neki.
Városi dinamikus terhelés sokkal jobban megterheli, ott már nem baj, ha amíg összepakolja az ember a cuccát, járatja a motort."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Starchm
őstag
Ha már mindenki olcsó vga-t akar, akkor itt egy brutál akciós darab. Nem eszik annyit mint egy rx570 és olcsóbb is valamint tökéletesen kiszolgál 2 kijelzőt is egyszerre.
[ Szerkesztve ]
-
opr
veterán
Pontosan. De nekem ez igy jo. Mondhatnam ugy is, hogy amig atszamolva 650kHUF-ert veszek hibatlan allapotu IS250-et, addig pont lesz@rom.
Jo, ok, csalok, fel evig vartam a jo vetelre, addig elvoltam az elodjevel (IS200), amugy inkabb 900kHUF korul vannak a jo vetelek. De ezt se az ara miatt vettem meg, hanem mert tokeletes volt, az, hogy olcson is vettem meg (mert a bus picsa kellos kozepetol picit balra arultak, ahova mar senki nem hajlando itt elmenni az ilyen barmokon kivul, mint en, hogy vegyen egy regi hasznaltautot ), az mar csak extra. Jo extra, nem azert mondom, de csak extra.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Cs1csó
félisten
Mélyláda eladó (ahogy nézem CSAK a mélyláda )
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen