Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz #79335424 #274 üzenetére

    Az biztos, hogy újonnan egy komolyabb modell az drága, de azt ne felejtsd el, hogy ekkora kapacitású lítium akku az nem olcsó mulatság, általában ez az egyik legdrágább alkatrész egy pedelec bringán.
    Ha lenne egy normális minőségű alap bringád, akkor mondjuk egy ilyen szettel használható konfiguráció lenne: [link]
    Én úgy gondolom, hogy ez nem egy elérhetetlen ár. 468Wh-s akkuval 60-100km körüli hatótávval számolhatsz.
    Persze lehet e helyett benzinmotoros kismotort is venni, de azt tankolni kell, illetve sokkal több a meghibásodás lehetősége. És súlyra is sokkal nehezebb. Ráadásul lehetnek olyan területek ahol nem nézik jó szemmel a motorokat, míg az elektromos kerékpár nyugodtan bemehet.
    Aztán ott van a használt: KTM e-Race Bionx. Nagyon megbízható a rendszer, a szoftverébe bele lehet nyúlni egy utólag megvásárolható eszközzel, úgy már 40km/h-ig besegít a motorja.
    Ezek szerintem egyáltalán nem brutális, és elérhetetlen árak. Ami húzós, az a középmotoros, minőségi Bosch, Shimano, Yamaha, Brose rendszerek. Ott 500-600k csak az elektromos rendszer, plusz a kerékpár ára. Így jön ki a brutálisnak nevezhető ár. Viszont ezek bivaj erős, nagyon megbízható, kiváló súlyelosztású rendszerek. Bár neked bőven elég lenne az olcsóbb agymotor is.

    ivana: Nincs nekem bajom a régi kempóval, ha arra használják amire kitalálták. :) Viszont amikor elektromos rendszert akarsz építeni egy bringába, figyelembe kell venni az állapotot, láttam én már eltört vázú, kitört villájú régi bringát, mert nem bírta a pedelec rendszer által nyújtott teljesítményt és súlyt. Ráadásul a váltó hiánya rontja a hatótávot és a hatékonyságot. Nem kell sok, de legalább egy jó állapotú, alap trekking kell alapnak. Meg ugye kéne egy normális fék is, ami szintén nem biztos, hogy van a régi kempingen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák