Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz jocomen #397 üzenetére

    200K keretbe úgy sem fér bele egy mai modern AM/Enduro, szóval mindegy is mi az előnye. Számodra ez most lényegtelen.
    26"-os gépek férnek bele, ebbe az árba, jó régiek.
    Egyébként egy mai modern vázgeo sok mindenben többet tud. Fordulékonyabb, nagy sebességnél stabilabb. Jó súlyban vannak. Sokkal alkalmasabbak vegyes használatra, ahogy fogalmaztál, nincs annyi felesleges pogózás tekerés közben, az adott rugóút hosszabbnak is érződik. Egy mai modern 140mm-es fully már egy vadállat lefelé.
    És már ne haragudj, de 120mm már elég jó tud lenni, ha megfelelő minőségűek a telók, és rendesen be is van állítva. Kevesen tudják még ezeket is kibringázni. De azt aláírom, hogy még egy tapasztalatlan ember is érzi a nagyobb rugóutat, persze minél nagyobb annál több lesz a kompromisszum felfelé és síkon is egyaránt.

    Egyáltalán milyen távokat szeretnél menni? És milyen utakon? Szeretnél fölfelé is menni? Milyen szinteket stb?
    Amiket néztél, azok a bicajok alsó hangon 20 kilósak, vagy akár kicsit több is. Ma egy pedelec össztelós van ilyen súlyban, csak éppen itt van egy 70-90Nm-es rásegítő motor is. :)
    Azokkal a régi FR/DH gépekkel ha nem konkrét DH pályára mész, csak bohóckodni lehet, de nem bringázni. Iszonyú lomhák síkon, és fölfelé meg teljesen tekerhetetlenek, tényleg erre van szükséged?
    Ha igen, akkor vedd meg, de ha olyan bringát szeretnél amivel kerékpározni is lehet, akkor javaslom, hogy valami régebbi 26"-os AM gépet nézz 120-140mm körüli tartományban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák