Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #7601 üzenetére
A Giantem hatótávja is "erodálódik", először minimálisan, a végén durván, kb. így fest (Tour, városi / külvárosi terep, nyár, 35 körüli tempó):
- 100%->99%: 3 km / % ( )
- 99% -> 60%: 0.9 km / %
- 59% -> 20%: 0.8 km / %
- 20% -> 0%: kb. 6-8 km összesen. 14-15% körül rájön, hogy nem jól számolt, és onnantól kezdve 8-10%-ot ledob párszáz méter alatt. Az úgy elsőre elég pislogós volt, de aztán megszoktamPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #7601 üzenetére
Köszi az infót! Ez nem túl jó hír... Tesztelni fogom, megnézem mennyit megy el ezzel a töltéssel.
Egyébként ettől függetlenül később meglehet a 2000 méter, mert közel sem vagyok még "csúcsformában".gbors: Köszi neked is!
[ Szerkesztve ]
-
yle_greg
tag
válasz sebgutkopf #7601 üzenetére
Csak tippelek, de szerintem itt is a kapocsfeszultsegbol kovezkeztet az elektronika a meg tarolt energia mennyisegete, ami a li-ion cellak eseteben nem trivialis szamitas.
Egyreszt a feszultseg nagyon nem linearisan csokken, masreszt siman van olyan, hogy egy adott feszultsegrol indulva egy nagy terheleskor lecsokken a kapocsfeszultseg, majd a terheles vegen par masodperc mulva emelkedni fog a feszultseg, ahogy a kemia az akksiban a cellakat feltolti elektronokkal.
A cellak az akksiban mind kulonbozoek egy kicsit, mas a belso ellenallasuk mas a fajlagos "josaguk", ugyhogy nem lehet veluk pontosan elore tervezni, marpedig az egyszeri elektrinonika ezt teszi, szamol egy maximum es egy minimum kapocsfeszultseggel, meg egy gorbevel, hogy a ketto kozott egy egysegnyi feszultseg csokkenes az hany szazaleknak felel meg.
Nekem nincs szazalekos kijelzesem, csak (asszem) 5 kis pucuka jelzi a toltottseget. Onvedelembol ugy vagyok vele, hogy az utolso pucuka szamomra nem letezik, az utolso elotti eltunese szamomra a nulla szazalek. Igy meg nem maradtam az arokparton. :-)
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
nagyúr
válasz sebgutkopf #7601 üzenetére
Szombaton újra megcsináltam ezt a távot, de ezúttal 39%-os akkuval indultam neki. Sajnos igazatok volt, ezúttal nem jöttem ki 30%-ból, 36% lett a vége. Biztos ami biztos alapon magammal vittem a külső akkut is, de kiderült, h teljesen le volt merülve, így hazafelé már rásegítés nélkül jöttem. A statok alapján minimálisan kevesebb rásegítéssel tekertem, a menetidő is rosszabb lett valamennyivel. Azt figyeltem meg, h 15%-ig teljesen lineáris volt a fogyasztás, útközben azt hittem, h újra megcsinálom 30%-ból, de kiderült, h "nemúgyvanaz".
Egyébként ez az út még ugyanabból a töltésből ment, összesítettem az adatokat: 79 kilométer és 1820 méter szint jött ki egy feltöltésből. Ebben mondjuk volt egy kevés "bohóckodás", illetve rásegítés nélküli emelkedőn tekerés is. De ha egy kicsit javul a formám szerintem simán meglehet a 2000-es szint. Ettől többet szerintem soha nem fogok menni egy nap alatt, szóval elleszek ezzel az akkuval.Más: pár nap múlva jön az új Rise!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest