Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #536 üzenetére
Szia! Nem ismerem ezt a márkát, de az majdnem biztos, hogy ez nem lesz túl erős. Nekem a minőségi gyártókkal van tapasztalatom, ebben tudok neked tanácsot adni, aliexpress-ről nem rendeltem.
A középmotorok azért általában jobb hatásfokkal működnek mint az agymotorok, és a fogyasztásuk is kevesebb, persze vannak bivaly erős agymotorok is, de azokhoz hatalmas mennyiségű akku kell.
Ettől függetlenül az agymotor teljesen jó lesz aszfaltra, inkább az akku lesz a szűk keresztmetszet.Nem akarlak elkeseríteni, de 7 órás tekeréshez, ekkora súllyal, max rásegítésen, elég combos akkura lesz szükséged, minimum 1KWh. Egyébként nagyobb segítség lenne, ha meg tudnád adni a távot és a szint emelkedést, ez alapján jobban be lehet lőni azt, hogy kb mennyi akkura lesz szükséged. Így látatlanban azt mondanám, hogy minimum két db 500Wh, de az is lehet, hogy 3db is kellhet 7 órás tekeréshez, max rásegítésen. Attól is függ, hogy milyen sebességet szeretnél tartani, és az sem mindegy, hogy sík úton vagy vannak combos emelkedők.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #538 üzenetére
Bocs, csak elkerülte a figyelmem, hogy Budapest.
Valóban ez nagyjából sík terep, persze vannak kerületek ahol azért már nem.
A középmotor ideálisabb erőátvitelt tesz lehetővé, még akkor is ha azonos a nyomaték pl egy agymotorral.
Nekem is volt olyan montim amiben agymotor volt, 30Nm körüli nyomatékkal, és nem volt azért az rossz.
De mondjuk összehasonlítva a mostani Bosch CX középmotorossal, hát ehhez képest játékszer.Ha csak 50-60km a táv, akkor nincs nagy gond, én úgy értettem a 7 órát, hogy az 7 óra a kerékpáron ülve, mert az úgy már combos. 60km, 30km/h-val 2 óra kerékpáron töltött idő.
Én úgy gondolom, hogy két db 500-as akku azért kelleni fog, lehet kibírja 1-is, de valószínűleg belenyal a másodikba is. Ha nem teherszállítóval mennél, akkor 1db 500-as is kibírná.
Vagy ha elérhető, akkor akár 500-as-nál nagyobb akkut kell rátenni, és akkor nem kell vinned a tartalék akkut.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #541 üzenetére
Fizikai számításokat nem végeztem ez ügyben, de az tény, hogy a középmotor kevesebbet fogyaszt mint az agymotor, ez már eleve egy bizonyíték arra, hogy hatékonyabb az erőátvitel. Természetesen vannak nagyon erős agymotorok, mint a cikkben is láthattad, a Stealth boomber-en. Ezek akár sokkal erősebbek is lehetnek mint egy szabvány középmotoros pedelec. Viszont baromi nagy akku kell hozzájuk.
Nekem volt már jó pár pedelec bringám, és kb kipróbáltam az összes nevesebb gyártó gépeit.
Én most a szabványos, 250W-os motorokról tudok elsősorban nyilatkozni. A középmotoros sokkal erőteljesebben húz, és mászik fel egy emelkedőre mint az agymotoros. Egyszerűen optimálisabb a súlyelosztás. Ha nem így lenne, akkor a mai napig agymotor lenne minden montiban.
Egyébként a szabvány 250W-os motor is többet ad le, ha ki van véve a 25km/h-s korlátozás. Akár 350-500W is lehet a csúcsteljesítménye.
Neked aszfaltra egyáltalán nem létszükség a középmotor, tehát ezen különösebben nincs is mit agonizálni.
Utólagos építés középmotorra amúgy sem lenne szerencsés, az csak gyári építésben jó.
Annyi a fontos, hogy az agymotor-t a hátsó kerékbe építsd, ne az elsőbe.
Az ilyen aliexpress-es motorok teljesítményét szerintem erős fenntartással kell kezelni.
Repkednek a Wattok meg kiló wattok, hogy aztán ebből mi a valóság, az majd akkor derül ki ha elkezded használni. Én kifejezetten ajánlani csak a neves gyártók modelljeit tudom. Mint pl a Bionx, ha ugye agymotorról beszélünk. Illetve olcsóbb kategóriában a Magyarországon is forgalmazott Apache.
Persze ez nem jelenti azt, hogy egy aliról rendelt motor nem lehet jó, de ezzel kapcsolatban nem tudok neked tapasztalatokról beszámolni, nagy a minőségbeli szórás az biztos. Utána kell olvasni.Ha egy normális gyártótól választasz, akkor szerintem egy 36V-os, szabvány 250W-os rendszer is elviszi a teherbringát. Csak akku legyen elég hozzá.
Az akkuban a wattóra azt jelenti, hogy 1 óráig képes leadni azt a wattot ami szerepel az aksin. Tehát ha van egy szabvány 250W-os motorod, és rá van kötve egy 500Wh-s akku, akkor elvileg 2 órát tudja hajtani max terhelésen a motort. Ha 1000W-os a motorod, és maxon akarod hajtani, akkor kb fél óra alatt leszív egy 500-as akkut.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #549 üzenetére
Gondolom, hogy van jelentősége.
LaptopSystem: Ha az új árát vesszük figyelembe, akkor megéri persze. De figyelembe véve a magyar használt piac nyomott árait, kicsit sokallom.
Jó motor, megbízható, de a CX kicsit erősebb. Egyébként személyes véleményem az, hogy nem vennék merev vázzal pedelec bringát. Iszonyú merev a váz, szét rázza a segged, csak aszfalton élvezetes, vagy jó minőségű föld úton. Terepen nem lesz túl komfortos.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #611 üzenetére
Ha agymotort csinalsz, meg amugy egyebkent is, ketszer merj, egyszer vasarolj.
Nezd meg mennyire szeles tengelyhez valo a motor, es merd meg mekkora helyed van ra. Alapos tervezessel sok fureszelest, reszelest, fejfogast meg lehet sporolni. Ha nem kerekbe beepitve adjak, majd kullot kell szerezned(van szett amelyikhez adnak) aztan egy bicajboltban befuzik neked. De jofele kullokre lesz szukseged, mert nehezebb motorok alatt konnyebben tornek. Felni szerintem jo a meglevo is.Egy ilyen felszerelessel, egy 48v 15ah vagy 52v 13ah akksi ugy 40km-et fog elvinni, ha hajtod kozben, kb dupla annyit. Amugy nagyon ritka az a 48v szett, ami 48v-n elmegy, de 52v-n nem. Kissebb az akksi valasztek, de 52v rendszeren nagyobb a csucs sebesesseg, illetve azonos teljesitmenyen a hatekonysag(kevesebb hoveszteseg), ugyhogy majd azok kozott is szetnezhetsz.
Ilyen nyomatek szenzort en meg nem szereltem.
[ Szerkesztve ]
-
Devid_81
nagyúr
válasz Akasztott #611 üzenetére
Teljes mertekben egyetertek big-J kollegaval.
2x merj mindent, es csak aztan vedd meg.
En epitettem, a vegere odajutottam, hogy parszaz £-os vaz ment a kukaba, mert szo szerint eltorte a hatsovillat a cucc.
Baromi jol hangzik az 1000W, torque olyan van mintha robogon ulnel, de arra keszulj, hogy nem mindegyik bicoalkatresz van arra felkeszitve, hogy mindezt el is viselje.
Vaztol a fekig, es nem beszelve a deffektmentes gumiig, mindenre gondolni kell.
En kb 2 honapig folyamatosan "epitettem" az enyemet, amikor egyszer oda jutotta, hogy onnan mar nem volt visszaut, szerencsemre nem 50km/h alatt tort el a hatso villa, igy most itt vagyok es potyogok neked...
Arra is keszulj, hogy bar minden gyorsan felrakhato a bicora, semmi semmivel nem kompatibilis, szinte lehetetlen elkerulni azt, hogy ne kelljen magad kitalalj dolgokat, mit merre hogy.
Nem lebeszelni akarlak rola, nincs jobb erzes mint egy ilyen sajat magad epitett geppel szaguldozni a vegen, csak annyi, hogy jarj utana mi merre hany meter elobb...
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #730 üzenetére
Ekkora kulonbsegnel >>azonos sebessegnel<< nem lesz erdemi fogyasztaskulonbseg.
Igen, erdemes meg a motornal is nagyobb ereju akksit venni, durvan 1.5 szeresen.
A motor pedig csak akkora teljesitmenyt fog felvenni, amit a motorvezerlo lead. Ha egyutt adjak oket, durvan egyezni fog a nevleges adat(+20-30% nem ritka).[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #732 üzenetére
Rasegitessel 100km-hez, minimum olyan 800wh-ra lenne szukseged. Viganhoz inkabb 1kwh. Rasegites nelkul minimum 1.5kwh, viganhoz 2kwh. Ezt olyan 32-38kmh tempoval.
Pl. neked, 1000/48=20a motorvezerlohoz 30a-t biro cellak es akksi management.Ha gyorsabban mesz, jo esetben felezodik a hatotav, rossz esetben negyedelodik.
De egy nem nagy sebessegre tervezett geometriaval rendelkezo vazzal amugy is ongyilkossag gyorsan menni.
Mtb eseten:
26kmh 160w
33kmh 300w
40kmh 500w
50kmh 1000w[http://www.kreuzotter.de/english/espeed.htm]
Gondolom ebbol latszik, 1000w-al, nem fogsz 71et csinalni, max ha a kerek a levegoben van. (Mennyit megy ha all )
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #739 üzenetére
Akksi melegites:
Ha elegge zart terben van menet kozben es nem jon ra direkt szel, es ahol toltik/taroljak meleg van, menet kozben nem fog veszesen lehullni az akksi. Ha kozben orakat all valahol, az mas, zart terben melegitesnek jo lenne siman 2-3 darab ilyen usb-s eszkoz, a kutyahazban nekem bevallt:
[link]Motor:
Ez egy nagy bicikli, es nehez is lesz, ehhez mas motor konfiguracio lesz jo. Mivel cargo bike-al nem lesz szukseg 70kmh-ra, a tekercselest mashogy is lehet kerni itt a leafeseknel. Gondold ugy, mint a sebessegek a biciklin. Ha olyan fogaskereken vagy, ahol a max 70kmh, akkor lassan fogsz gyorsulni, es kemenyebben fogsz dolgozni, dombon felfele meg annal is inkabb melegedni fog.Ezt irjak:
>>. Max speed: 73.3 kmh -- 45.5mph Default (Optional other speed: 35mph or 25mph,15mph...please leave message)
73, 58, 41, 25 kmh kozul lehet valasztani, szerintem a ketto kozepso lesz neked az erdekes, de leginkabb a 41-es.Az 1500w motorjuk a 1500w-os motorok kozott is egy kivalo, kulonosen jol megtervezett darab, kovetkezo gepezetemnek en is ilyet neztem ki, es csak kicsivel dragabb a 1000w-osnal. Nem hulyek, hogy 73kmh max-os darabot adjanak, 1500w-kent, mert nem is 1500w alatt eri el azt. Ezeket siman lehet 3kw fole tuningolni, ugy pedig a tekercseles vissza fogna a max sebesseget. Na ezert adhatjuk lejjebb a max sebesseget.
En erosen meggondolnam a nagyobbat, ha mar leaf-tol veszel. Amit tudnod kell, hogy a gyari 250w-nak eladott pedelecek is valojaban 600-700 koruli teljeseitmenyt vesznek fel, es ezek nem cargo bike-ok. Nem bannad meg egy pillanatra sem.
A tobbi zold szoveges opcioba nem szolok bele, nem ismerem a biciklid.
Akksi:
Amit linkeltel, itt 30Q-s (20A max egyenkent) cellakbol akarnak adni 8 darabot parhuzamosan, 8x20=160A potencialis teljesitmennyel, 30A akksi management korlattal. Ennek semmi ertelme. Van kissebb teljesitmenyu cellakal szerelt akksi is, olcsobban, ugyanekkora/esetleg nagyobb kapacitassal.Pl 1000w-oshoz:
[link]Amugy irjak a 1500w-os szettnel az ampert, 40A-ban hatarozzak meg, ugyhogy itt az oldalon egyik akksi sem fer bele alapbol. Mivel azt irjak egyedileg gyartanak, irni kell nekik, hogy van-e nagyobb BMS-uk, ami 40-50A max-ot tud. Ha nem, kenjek a hajukra, ezek viccesen kis ertekek, igencsak nagy akksik melle. Ha nem foglalkoznak nagyobb BMS-el, akkor nekem gyanus lenne, hogy nem eleg megbizhatoak a forrasztasaik a nagyobb teljesitmenyhez, ami esetben amugy sem kellenenek toluk akksik.
Ha nem 0-rol akarsz indulni epitkezesben, es eleg csak a felfogatast kitalalnod, inkabb ezt vennem:
Nekem mar 2 akksim van az UPP-tol, meretre is gyartanak, nekem 50A helyett 70A BMS-ert, 20 dodo extrat kertek.
Itt nem lesz ra szukseged, mert alapbol 40A-s. Ezen meg usb aljzat is van, ugyhogy ha valami lampat, telot, vagy melegitot akarsz rakotni egyszeruen megoldhato. Esetleg a hatso csomagtartos verzio is ott van, bar azt dragallom. Sima hatso csomagtartot is lehet kapni alin $20-ert.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #742 üzenetére
A leaf meg az edge 1500w-osa a legenergiahatekonyabb. Az mxus, qs, cromotor, mind vastagabb lemellakbol epul fel, bar erosebbeket (is) epitenek, de iparibb megoldasok.
Ugyanolyan sebesseggel nem fog tobbet enni. En most valtottam 1.2kw motorrol 4.5kw motorra, ugyanazzal az akkupakkal hasznalnom (még), ugyanannyik a tavolsagok.
Irtam, 40A-s akkupakk kellene a 1500w-oshoz. Amit linkeltem a nemetektol akksit olcsobb es nagyobb kapacitasu, mint amit te mutattal, ha ra tudod venni oket hogy 40A-s valtozatot csinaljanak, akkor jo, ha nem akkor a linkelt alis eladonal nezz korul vagy veluk epitess.
Ha tekersz is hozza kicsit is nem lesz gond ezekkel a 26Ah koruli akksikkal amit mutattam.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #744 üzenetére
30ah-nak lehet mar meredek lesz az ara, ez a 27.6ah-os csak masik bms-el lehet jobb lesz, majd szamold ki ah-ra levetitve az arat.
Nem neztem meg utana hol lehet venni.
Igen, ott is ugyanugy, szerintem vedd a 41kmh-st, de mindenkepp ne a 73mast. Ha van eszuk ezek a sebessegek a nevleges voltnal vannak megadva, szoval tele akksival tobb, kozepessel pont annyi, merulttel, kicsit kevesebb lesz.
Amugy en ugy lattam, a te biciklid 26"-os gyarilag, akkor itt is jo lenne azt a szettet venni, mert 27.5-osnak a linkjet kuldted.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #747 üzenetére
abbol lehet barmi hatranyom, hogy 3500mah cellakbol epittetem? a toltesi ciklusok szama min mulik? lattam mar 800-2000 toltest biro leirast is. es milyen vegu csatlakozoval kerjem? mert errol nem talaltam leirast leaf-nel.
viszont azt latom, hogy eleg tag hatarok kozott kezeli a motor a voltokat.
52v-ot erdemesebb lenne kerni UPP-ektol?
[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #747 üzenetére
En olyat probalok kerni hozza, ami a nagyjat, tehat 20-tol 70%-IG 2-3 ora alatt feltolti. 13ah eseten ez 2-3A tolto, 20-23Ah eseten 5-6A. Nem lenne gond neked a 3500mah-os cella sem. 35E es MJ1 pl. azok, 8 parhuzamosan, 40/8= egyenkent csupan 5A-val terhelned oket. Ezt meg a leggyengebbek is birjak.
Toltesi cikklusok szam durvan azon mulik, hogy tele vagy fel(jobb) toltesen tarolod, illetve 0-tol 100%ig, vagy 20-tol 85%ig(jobb) hasznalod oket altalaban, illetve toltod-e oket amig nagyon hidegek(nem jo). Ezt a par dolgot betartva, 300-rol siman 1500-2000-re ugrik az elettartam.
En mindent xt90s-el kerek, 90A folyamatosra van tervezve, es a S-es valtozatban van szikra elleni vedelem is osszedugaskor. Akksit mindig megmondhatod, hogy mivel kered, motort nem mindig.
52V kb mindenben jobb, ha a motorvezerlo birja, szinte minden 48V-os motorvezerlo birja, de meg nem talaltam konkret megerositest a leaf-esrol. Egy 48V-hoz 41kmh-ra tekercselt motor 52V-on mar 45kmh korul menne. Nekem gyanus, hogy nem problema, mert sokan hasznaljak ezt a leafet 52Vx50A alatt, es ha masik vezerlot vennenek, akkor a gyarinal dupla vagy haromszor nagyobbat szoktak venni. Igy mar 48Vx40A=1920W helyett, egy kis butykolessel 52Vx50A=2600W utne markodat. Haladunk, haladunk.
Csak az akkuvezerlonek kell 50A-snak lennie. Az upp-nek 30A, 50A, 70A-sok vannak.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #755 üzenetére
Igy van, a 27.5-re valtast viszont nem javaslom, altalaban pont kissebbre szoktak valtani hub motornal. Nagyobb kerekkel nagyobb az erokar a vazon es nagyobb a stressz is. A torque armoknak majd nezz utana, ilyen amugy is jo otlet, meg a 1000w-os melle is jo lett volna.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #757 üzenetére
Szerintem tudsz venni ra, legtobben csak vesznek. Mutass egy kepet a befogatorol.
Az agymotor a kerekbefogato resre fejt ki csavaro erot, ezt kell elosztani a torque armmal a kerekbefogatot tarto csovekre.
Vannak univerzalisak, szinte barmely biciklihez jok, ebbol kell egy mindket oldalra.
Pl:
[link][ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #761 üzenetére
Van nekik xt90s, fontos a vegen, hogy s legyen, nem sima xt90. Amugy UPP-nel toltot is lehet nagyobbat kerni, ugyanugy 20 dodo extra kb. Ha egeszen lemerited a tiedet, 2-3A-s toltovel amikortol hazajosz reggelig pont feltudja tolteni.
Ha nincs teleszkop elol meg nem terepezel, akkor nem annyira szamit elol vagy hatul van a motor. Igen, felesleges lenne, meg 3kg nehezebb lenne. Persze ha jo aron adja mindennek van ertelme.
A regenerativ fekezes, az inkabb arra jo, hogy megkimeld a fektarcsakat, sok energiat nem szed vissza. Persze van ahol allithato, de siman be tudja blokkolni a kerekedet ha olyanra allitod. Bicikli viszonylatban csak par % amit vissza tudsz termelni. Ha a leafesek egyutt aruljak a rendszert, neked semmi dolgod azzal kapcsolatban, csak osszeszereled. Elvileg az akksi felol nem szabadna akadalya lennie, hogy mennyivel lehet visszatolteni, ha esszel van csinalva.
Nagyon lesarkitva: Extra fesz = nagyobb max sebesseg, extra amper= nagyobb nyomatek. Igy igen, siman tul lehet lepni a gyarilag megadott adatokat, mindket iranyban.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #764 üzenetére
Nem azt irtak hogy nem lehet, hanem azt hogy szerintuk nem muszaj.
52v 50a jo lesz, amugy meg nem muszaj 3500 cellakbol epuljon, az ossz AH legyen meg.
2900 (pf) cellakbol kevesebb penzbol megvan lehet, mint 3500-asokbol, attol fuggoen, hogy f1l vagy valami ertelmesebbol valasztanak 3500-ast.
Csak ird le hogy mit akarsz es epitik.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #766 üzenetére
A te bicikliden boven van hely, meg mivel cargobike, a suly sem annyira fontos. 1-2 kg-rol beszelunk.
En 10A 2900-asokbol csinaltattam, mert olcsobb, mint 10A 3500-asokbol osszehozni ugyanazt a kapacitast, es a olcso 5A 3500-asok pedig nem adnak eleg kakaot.
Lehet azert akadekoskodnak, mert F1L cellakbol akarjak osszerakni. 4.8A-t tud hivatalosan maximum. Szoval 8x4.8A= 38.4A. Ezek szar cellak, mar 3A-nal melegednek, nekem van egy pakkom veluk, zseblampaba valok.
Konnyu, nagy kapacitas, nagy terhelhetoseg, nem atomdraga. Valassz harmat a negybol.
Ha kocka alaku ez az akksi, egy nem haromszogben kered, keptelenseg lesz mas biciklihez adoptalni. Igy felesleges 70A-ra menni. Ezert irtam, inkabb valaszd a haromszog megoldast. Oda is ugyanugy lehet dobozt fabrikalni, en is azt teszem.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #773 üzenetére
bar nekik csak sima xt90 csatlakozojuk van. de ezt max itthon kicsereltetem valakivel, ha amugy ajanlott ez az akksi.
itthon hol tudom megvizsgaltatni a komplett akkit, hogy minden oke e vele?
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #773 üzenetére
LG 3400 = F1L. Mondjuk ha mar 10 van parhuzamusan, akkor nem akkora gond, a baj az, hogy semmilyen info nincs ezekrol az eladokrol a neten, es amit en beszeltem alis gyartokkal (az osszesnek irtam mar) az derult ki, hogy eloszeretettel valasztanak olyan anyagokat, amik duplan annyira melegednek, hogy fillereken sporoljanak. Ha nagyon megtetszik egy pakk, en inkabb irnak az upp-nek, hogy ok mennyiert gyartanak le, a minoseg valoszinuleg jobb lenne.
Ha meg akarod tudni, hogy egy eladonak milyen cellai vannak, nezegesd meg mit arul es azokba mik vannak. Aztan azokat a cellakat kell nev szerint kerni, amikor megtervezted a rendszert es eldontotted ahhoz melyik cella lesz a legjobb. Isten ments, hogy ok tervezzek meg a rendszerem, vagy barmibe is beleszoljanak.
A kemeny muanyag tokosokat siman szet lehet csavarozni, ezeket a kek meretre keszult vekony falukat bonyolultabb, de meg lehet csinalni, csak ha kart teszel a csomagolason lehet szetszedni, ugyhogy ha vissza tudod csinalni, csak akkor erdemes.
Magamon kivul itthon en senkire nem biznek ilyet cangooify-on kivul, de o sem foglalkozik ilyesmivel uzletszeruen. Tapasztalat, hogy 1-2 kiveteltol eltekintve ilyen kerdesekbe mindig az a valasz, hogy ha valamit jol meg akarsz csinalni, neked kell.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #777 üzenetére
58.8v egy 52v pakk tele toltve. Ez tehat a valasz.
Ez konkretan igy irtam le nekik mit akarok:
72v 23.2Ah, 20S8P Panasonic 2900PF, 70A BMS, 5-6A charger
Erre ok azt irtak, nincs raktaron 70A bms, ugyhogy varni kell par napot, irtam, ok, kuldtem a kepet a lehetseges maximalis meretekkel. Visszakuldtek egy rajzot a konkret akksi meretrol(kissebb), mondtam, jo. 10 munkanap mulva itt az akksi. Amikor dontottel, annyira, hogy igy egy sorban le tudd irni, mi kell, akkot kell irni nekik.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #779 üzenetére
20s = 20 cella sorosan, 8p = 8 cella parhuzamosan. Igy jon ki 160 cella. De a 72 voltbol is kiderul, hogy 20s ha 18650-rol van szo, mert 3.6v*20=72v, mert az li ion 18650-nek nevleges feszultsege 3.6(uresen 3.0, tele 4.2, igy pont fele a nevleges).
A parhuzamos cellak szama pedig a teljes Ah-t adja meg, 8*2.9=23.2Ah. 2900mAh cellak miatt a 2.9.
En telefonos szogmero appot hasznaltam, siman jo, tobb fele iranybol ellenorizni kell amit mertel.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #781 üzenetére
En azt mondanam, nagy hatrany. 1 darab osszedugas eredmenye:
A femet ha megnezed azon az oldalon a hegye sem csillog ugy, az is deformalodott kicsit, mintha reszelovel par masodpercig reszeltek volna. Belul arnyek van de az rendben van mert a szikra nem ott tortenik. Masoktol hallottam, hogy ok rendszeresen cserelik oket... Nekem nincs ilyen bajom a S valtozattal.
Csak az akksi feloli oldalon van xt90s, tehat az anya oldalon. Az apa oldalon xt90 is van csak, mert a szikracsillapitas resze az anya oldalon van implementalva. Szoval leafesektol xt90, akksisoktol xt90s-t kell kerned. Ami a kepen van az anya feloli xt90, ezt kell elkerulni.Nem tudom, hogy a vezerlore tesznek-e keresre mas csatlakozot. Ami a kepeken van leafnel, csak ket zsinor, azt amugy is cserelned kellene.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #786 üzenetére
Fekerzekelot ennyibol meg lehet oldani. Magnest fel a karra, erzekelot fel a testre.
Az, hogy a pas milyen gyorsan valaszol, programozastol es a magnesek szamatol fugg. A gyors es a rovid valaszt is meg lehet szokni es mindkettonek van elonye hatranya. Nem szokott problema lenni.
Kijelzo nelkuli mukodes teljesen gyarto specifikus dolog.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #905 üzenetére
Barmit lehet csinalni. Ez a jo, ha nem ilyen nagy markas cuccod van. Minden egyszeru, mint a faek, es csak a kepzelet szab hatart.
Kulon kapcsolot ebayen talalsz ezresevel.
Nem tudok mindenre valaszolni amit irtal, mert mindegyik dologot tizfele keppen meg lehet csinalni es tiz dolgot irtal, szoval ha egy konkretabbat irsz, leirom hogy csinalnam.
Altalaban lehet egyszerre bekotve a ketto.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #909 üzenetére
Alin mar van egy darab, de $45 csak a fek, nekem $80 volt szettje elso hatso karokkal, ugyanez csak 2 potosba. Azert adja ennyiert mert o arulja egyedul, majd megjelennek a tobbiek es rendes aron lesz, sztem $30 korul.
Innen vegyel kettot, es ossze rakod oket ha egybe nem fer bele egybe(nekem is ketto kell). En a kerekitettet vettem, mint az evfitting, akkor ez volt a legnagyobb de talan az mxus doboz nagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #911 üzenetére
Forrasztani fogsz, nem keveset. Amig nem nyák lapra forrasztasz finom alkatreszeket, addig mindegy milyen forrasztod van, legszarabb is boven eleg.
A muszerfalra vezeto zsinorok igy fognak menni.
Csatit levag, aztan:
[link]
Erre zsugorcso vagy szigszalag es jo vagy.xt90 forrasztasra is van video.
Miert kell 3 gomb? Tolatas biciklire marhasag, en levagtam a vezerlobol a zsinorokat mert sosem lesz hasznalva, motorfeket meg legegyszerubb a fekkarra tenni, hogy a fekszenzorral mukodjon, igy ismet kevesebb zsinor lesz.
-
big-J
őstag
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #924 üzenetére
Ha csak a tarto kazetta van utban, akkor kevesebb sebesseges kazetta tartora lesz szukseged. Ha 9 sebesseges (pl hg62) sorod van, akkor siman csak elhagyhatod a legkissebb elotti sebesseget.
Azt irjak 135-155-hoz jo... egy kicsit lehet tagitani oket amugy, de alut csak kevesbe.
Ezt a kettot ha ossze hozod, az mar jo lesz.
Amugy megvannak az egy sebesseges fogashoz a cuccok? Most mar ossze tudnad rakni kiprobalni, ha csak lanc nelkul is nem? Lehet megtetszik, es ugy fogod hasznalni, mint en, a pedalt csak elindulaskor, es akkor megvagy egy sebesseggel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Akasztott #928 üzenetére
Ha 11es sor siman ramegy, akkor sokkal szelesebb a kazetta tarto, mint amit irtak (6-7 sebessegre valo). Ha kiveszel sebessegeket, attol nem kell semmibol ujat venni, amig van a legkissebb utan kulonallo fogaskerek.
Az ejto papustol siman lehet egy sebesseggel hasznalni. A lancot tudod a valtoval, vagy direkt erre valo egyszerubb valtoszeru mechanizmussal feszitteni, par dodo.
-
Akasztott
csendes tag
válasz Akasztott #930 üzenetére
"We always ship this to North America,Europe..
They can install it..
Maybe make your frame a little bigger."vegulis a 135 meg a 155 kozott elenyeszo a kulonbseg mi...fu de felpofoznam ezeket..
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Akasztott #928 üzenetére
Telóról nézem, de igen, ez nagyobbnak tűnik valóban. Bár abból a szempontból mindegy, hogy a vázadhoz a 142 se jó, meg a 150 se. Ha az ő leírásuk a szar, akkor állniuk kell a postádat. Én is beszoptam egy telóval, nem fért be a 2,8-as gumi, pedig a leírás szerint 3.0 is belemegy. Még úgy is visszavették, hogy már méretre volt vágva a villa meg át is volt matricázva. Küld vissza a picsába, adják vissza a pénzt.