Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
addikt
Másik téma. Ezeknek a google-s hely, pl étterem ajánlóknak nincs valami lejárata és nem ellenőrzi senki a pontosságukat?
Tegnap hazajövet, az első hely nem volt olyan szimpi mint kép alapján, meg nem is nagyon volt ott élet, második hely közelebbről megnézve is zárva volt aznap (gugli szerint nyitva, papír szerint az ajtón meg csak hétvégente, egy nagy forgalmú fürdővel szemben kánikula idején és nem csak mi voltunk palimadarak, utánnunk is jöttek)
Harmadik helyen még a táblát is leszedték, úgyhogy aznap se támogattuk a magyar éttermeket.
Meg is jegyeztem, hogy ezért is szeretem a nagy multik gyorsétkezdéit. Sz@rt árulnak, de azt üzembiztosan, nincs olyan, hogy épp nincs kedvem nyitni vagy már ki se tudok.
Tudom Kovid, de ugyanez volt a googel helyadatokkal két éve is.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
válasz E.Kaufmann #14800 üzenetére
"Amekkora az ÁFA és a jövedéki adó"
Ezt szoktam mondani én is.Amúgy egyfajta társadalmi mobilitás az is, ha könnyen eljutsz melózni (kis falvak esetén ez is marha nagy gond), de a BP központúságot felszámolni se lenne rossz.
Jelenleg meg aki tud, mindenhogyan költözik a nyugati országrészbe, Fehérvár dugig van olyanokkal, akik csak dolgozni jönnek. Butapest is.
Ha meg nincs nyitva az étterem, akkor nyugodtan rá is nyomhatsz a Gúgliban, hogy nem jók az adatok. Ez a része tök közösségi alapon megy.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
hobizoli
nagyúr
válasz E.Kaufmann #14800 üzenetére
most kialmodtak, hogy a MAV 142-s vonalat fogjak villamositani meg ketvaganyusitani, mert az nagyon kell
ez a Bp-Lajosmizse-Kecskemet vonal
jelenleg orankent van egy motorvonat rajta, es az sincs eppen tele
aszondjajaz pestimrei jaffas onkormanyzati kepviselo a FB-s videojaban, ahol promotalja a temat, hogy hatttttttalmas lehetosegek vannak benne
ja kb a tularazott lopasokra
a "kinai" Bp-Kelebia 160km-s vonalra 750Mrd-t almodtak be, ami szerenytelen 4,6Mrd/km ar, akkor ez se lesz kevesebb
azaz elbaszcsiznak egy 450-500Mrd-t egy olyan vonalra, ahol most is csak par ezer utas van egy jobb napon is, es ha meg meg 4-5x-zodik is, akkor is alig lesz tizensok vagy huszonparezer
osszehasonlitas keppen a francia TGV LGV-Est vonalat 2017-ban atdtak at, a 406km volt 4Mrd EUR, jelenlegi arfolyamon 1440Mrd HUF, ami km-kent 3,6Mrd minden koltsegevel, meg a vasuti kocsikat (az SNCF ezzel szallt bele) es a allomasokat is beleszamolva
es azon van egy 2x4,2km-s alagut Saverne-nel, meg uzemszeruen 320km/h-val csapat rajta a szerelveny, sehol nincs szintbeli keresztezese a kozutakkal
a palya minosege meg olyan, hogy amikor az elso uteme elkeszult, akkor verettek egy 574km/h-s tesztet rajta
-----------------------------------
ugyanezek ugattak a M4 metroepitesre anno, ahol az egy ekkora osszegu beruhazas mellett az napi 200k+ utast szallit
az M3 meg 600k-t
ahhoz kepest a 20k utas lof.sz meg esti feny
több drón kell ;P
-
pn4hvq
senior tag
De a gyerek miatt ez nem úgy működik, hogy fogom magamat és elköltözünk x településsel odébb. Ha pedig nem válik be, akkor fél év múlva máshová. És még mindig fennáll az az én olvasatomban, hogy igen, a lakás miatt földrajzilag kötve vagyok, de nem öntöm ki az ablakon a havi bérleti díjat (tegyük hozzá, hogy nekem nincs hitel a lakáson, nem fizetek részleteket).
#14800E.Kaufmann
"egy órán belül elérhető lehessen Budapest vonattal"
Asszony minden nap Dunaújvárosból jár Székesfehérvárra dolgozni autóval. Az útidő háztól házig mondjuk 50 perc reggel. Délután ez több, mert kb 15-20 perc, mire kiér Székesfehérvárról. Aztán a "mókás" része, ha a két település közti legrövidebb úton van valami baleset (sajnos kb. heti 1 van), és ha időben tud róla, akkor kerül másfelé, de az útidő +35 perc.
Én úgy gondolom, hogy nekem nem érné meg a heti 40,5 óra (munkaidő+utazás) helyett az 50 órás munkahét, plusz havi szinten 15-20e üzemanyag és egyéb költségek (olaj,m szűrők, stb.).
A két település között egyszer én utaztam busszal kb 10 éve. a 45km-t megtettük 1,5 óra alatt. Lassújárat volt. Viszont, ha nekem még Dunaújvárosban is kell egy bérlet, hogy odamenjek az induló buszhoz (nemtom mennyi, legyen 8e), plusz fél óra útidő, majd Szvf-n belül szintén kéne valami helyi bérlet plusz az útidő. Hááát, az autóhoz képest időben irreális lenne, költségben talán jobb lenne. -
"Amúgy egyfajta társadalmi mobilitás az is, ha könnyen eljutsz melózni (kis falvak esetén ez is marha nagy gond)..."
Németeknél imádom az úthálózatot. Mindenhol gyorsforgalmi, vagy konkrétan autópálya. Lakott területen csak az induló, és céltelepülésen haladsz. Magyarországon teljesen "normális" az, hogy a települést kettévágja egy (akár egyszámjegyű) főút. A másik meg eleve a nyomvonal-vezetés. Jó, itt sem elvágólag, egyenes vonalak mentén jelölték ki az utakat, de nem is az a részeg kocsis által 300 éve meghúzott nyomvonal van (úgy-ahogy) leaszfaltozva, mint a nyugat-balkánon.
pn4hvq: Az elmúlt 20 évben 6 alkalommal költöztem. 2x Mo-n, 4x a németeknél. 2 gyerekkel. Igaz, ez csak egy iskolaváltást jelentett nekik, mert a kiköltözésen kívül a többi költözés arról szólt, hogy csak lakást/házat cseréltünk, olyanra, ami az igényeinknek jobban megfelelt. Mo-n volt házam, vidéki kistelepülésen, nagy nehezen el tudtam cserélni egy lakásra, így nem költöttem az elmúlt 10 évben rá az árát még egyszer a karbantartásra. Vidéken nagyon nem 100 milliót ér egy normálisan felújított ház. Papíron a negyedét talán, de vevőt meg úgysem találsz rá, mert évente 5%-kal csökken a település lakosságszáma.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
F.E.K..
senior tag
válasz hobizoli #14804 üzenetére
Azt azért érdemes megjegyezni, hogy azon a vonalon azért is vannak annyira kevesen (egyébként nem is annyira, ingajárat, hajnalban és délután Budapest-Ócsa részen heringjárat rendszeresen), mert jelenleg a máv adatai szerint például 53 Km-t 1 óra 31 perc alatt tesz meg (de 10-20 perc késésen igazából már meg se rezzennek az utasok, szóval az átlag menetidő az 1:40-1:45 inkább.
(emlékeztetőül: ez EGY irányba, azaz például ahhoz, hogy vidékről 6:24-re A köki-n legyél, ahonnan már van metró, a 4:55-kor induló vonattal mész reggel, és este is 1:40 az út hazafelé...)
Így aki nem kénytelen ezzel utazni, az megoldja másképp. De ha nem "hagyná le gyalog, hátrafelé" a vonatot az ember, alighanem népszerűbb lenne a vonal jóval.
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
válasz E.Kaufmann #14803 üzenetére
Már ha van fogalma róla, hogy a Google-n meg lehet nézni, hogy mikor van nyitva
@pn4vhq : Ha nem kell, akkor nem költözöl, de más kérdés, hogy akkor se tudsz, ha kéne, mert megszűnik a megélhetésed pl. Ezek mind előnyök, hátrányok, mérlegelni kell.
"Asszony minden nap Dunaújvárosból jár Székesfehérvárra dolgozni autóval. Az útidő háztól házig mondjuk 50 perc reggel. "
Az se lenne utolsó, ha az emberek ott laknának, ahol dolgoznak, és ez a felesleges macera + üzemanyagpazarlás megszűnne. A fél fejlett világ autózik minden reggel, tök feleslegesen.[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
BiP
nagyúr
bármilyen politikai esemény belökheti a szakadékba a lakásárakat
Szomszédom egyébként ezt vizionálta.
Hogy most mesterségesen fel van pörgetve az ingatlanpiac, (csok, babaváró, áfa, felújítási program) a legszarabb viskót is megveszik, hogy társasház kerüljön a helyére, telkeket árulnak házárban, de mindent is megvesznek.
Az egyszeri ember meg úgy van vele, hogy valahol lakni kell, lenyeli a békát, felveszi a hitelt, jól eladósítja magát a magas áron.
Aztán ha beszakadnak az ingatlanárak, akkor szopóroller, mint 2008ban.
Azt hitte, hittük, hogy a covid miatt csökkenni fog, de igazából abból nem lett semmi. De itt van még jövőre a választás, utána bármi lehet. Bárki nyer, ha kihúzzák a csok alól a szőnyeget, alapból esnek majd a árak.
Az szívja meg, aki emiatt vett fel jó sok hitelt.
De a mostani helyzet sem jó, mert a sok pénzt a mi adónkból adják oda az építőiparnak, mert most sajnos a kivietelezőkön kívül senki nem lát ebből a pénzből egy fillért se. -
-
szebe
őstag
válasz E.Kaufmann #14800 üzenetére
"Technikailag nem lenne akadálya, hogy bármely megyeszékhelyről egy órán belül elérhető lehessen Budapest vonattal"
Az se lenne baj, ha a megyeszékhelyek között lehetne rendesen közlekedni, pl Pécs-Szeged ne BP-n keresztül legyen a legkézenfekvőbb...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
Lenry
félisten
válasz E.Kaufmann #14803 üzenetére
a hétvégén voltam egy nagyobb gazdaboltban, aminek én vittem fel a nyitvatartási és egyéb adatait a Mapsre, mert sem weblapjuk se semmi.
a mellette lévő étterem neve annyira el volt írva, hogy kb az odajáró német turisták vitték fel a térképre, miután valaki fonetikusan lebetűzte nekik 6 sör utánszóval, nem, egy csomó vállalkozás szarik bele.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Lenry
félisten
válasz parandroid #14806 üzenetére
a Falu, ahol élek, meg a Szomszéd Falu az Óriási és Rendkívül Sík Magyar Alföldön fekszik, a kettő közti 8 km-nyi úton 4(!) olyan kanyar van, hogy jó érzésű ember nem veszi be 60-nál gyorsabban.
Arcanumon fönn van Magyarország Első Katonai Felmérésekor készült térképe 1782-ből, amin a nevezett út megtalálható és jól láthatóan ugyanez a nyomvonala, és már akkor sem került ki semmit
ez 240 év alatt sem változott[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Shin Chen
tag
válasz hobizoli #14804 üzenetére
Szerintem nem reális, hogy a hanyatló nyugatot a feltörekvő Magyarországgal hasonlítsuk össze
Mikor jártál utoljára falun? (költői kérdés)
Mari néninek nem kell szuperrail, ha pedig Mari nénit meglátogatja a család, beugranak a préjmium német márkába, igaz az már egy 20 éves lerúgott dízel, ami lassan már mindent kilehel magából.Ha az életszínvonalat szeretnénk növelni, és az életkörülményeket fejleszeni, először az emberek oktatását, fejlődését kellene szorgalmazni.
Csak míg egy hülyének lazán beadod, hogy kell az 500Mrd.Ft. egy 10km-es útépítésre, egy művelt ember kiszámolja, hogy 250Mrd.Ft-ból meg lehet csinálni.Igazság szerint mikor az egyetemen azt láttam, hogy az elnök és a haverjai a közpénzeket sikkasztották, szerettem volna tenni ellene.
Aztán kiderült, hogy aki felügyeli ezeket a dolgokat javasolta az évek során bevált módszert. Ez pedig még csak a piramis alja...
Szóval azt a kérdést kéne feltenni, hogy ha már magunkévá tettük a zsidók nagy mondását miszerint: "Ha én nem lopom el, majd ellopja más.", legalább adnának belőle nekem is
Viccet félre téve. Nem a rendszer a hibás. Felmenőink így tervezték."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Hát elég moodkiller lett ez a topik az utóbbi időben.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
BTW ma jött egy ticket, amiben a screenshot egy xls-ben volt...
Mutogatni való hater díszpinty
-
E.Kaufmann
addikt
-
-
Syl
nagyúr
Én megértem, hogy mindenki azt használ, amit legjobban ismer, legjobban szeret (én is minden szirsz*rra Indesignt használok, gyakran még Illustrator helyett is), de basszus! Mentés PDF-ként ma már szinte minden programban van, még az online MS Office-ban is!
[ Szerkesztve ]
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Hát ő a PP-ot ismeri a legjobban, abban kapja a "Csodálatos helyek"-szintű slideshow-kat e-mailben. (És természetesen ő is mindenkinek abban küldi tovább az 5+ megás csatolmányt... )
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
koby11h
aktív tag
6 gép elrendezését kértem egy leendő iroda kialakításához. Gyakorlatilag 6 monogram, esetleg a nyomtató helye. Mindezt elég lett volna: falnak háttal ajtó felől xy, ab, gh... stílusban.
Meg is kaptam 1 nap után egy három diás PPT-ben! Van akinek k...a sok ideje van mindenre...Amúgy nyáron a bolondok is lassabbak így nincs akkora nyüzsgés, kevesebb marhaságot kérnek.
Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!
-
szebe
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #14825 üzenetére
"És természetesen ő is mindenkinek abban küldi tovább az 5+ megás csatolmányt... "
Aztán meg rinyál, hogy tele az outlook
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Shin Chen
tag
válasz bLaCkDoGoNe #14819 üzenetére
Ülök az irodában, benyit az egy melós, utólag kiderült, a műhely oldalát vakolja, és rákezd a mondókára:
-Jó napot!
-Jó napot. Miben segíthetünk?
- Főnök kérdezi mikor lesznek kész az ablakok!
- Milyen ablakok?
-Hát amik ide kellenek!
-Hova ide?
-Há' eztet a falát vakoljuk, itten e a szomszéd épületnek.
-Jó megyek, megnézem.Lemegyek, hát látom, tényleg vakolják az épületet, és 4 csodás acél ablakra gondolt a fazon, amit még 40 éve induláskor a műhely tákolt össze zártszelvényből és laposacélból.
Megkeresem a főnököt, kérdezem ezzel mit kezdjek?
Hát, hogy már jó lenne hogy ha készen lenne.
De, mondom, mi?!
Hát ugyan olyan ablak mint most van, csak alumíniumból. Ugyan az.
Itt leesett, hogy cserélni kéne az ablakokat.
Szóval a vakolás most állni fog két hétig, mert nem szóltak előre annyival, hogy majd valamikor ha lesz időm, szánjak már rá pár percet és intézzem el.
Persze pénz az nincs rá, oldjuk meg hullóból. Ja, hogy olyan f*szán dolgozunk, hogy nincs maradék anyag? Hát akkor itt van 200ezer Huf, próbáljuk kihozni annyiból.
Mondom kösz, elintézem, aztán frissítem az önéletrajzom, mire beérkezik az anyag én már itt se vagyok."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Shin Chen
tag
Szoktam küldeni gyártási rajzokat emailen a partnerek felé.
Bevett szokásom, hogy azt a pár MB-ot nem küldöm meg mindenkinek, csak a címzettnek, a többiek meg megkapják a továbbított emailt, csatolmány nélkül, és ezúton azt is jelzem, ha kell a csatolmány szóljanak.
Főnöknek valami rosszul sült el egyik nap és füstölgött egy sort, lebaszott pár embert, aztán megkapta ezt az emailt és elszállt az agya.
Hogy én miért küldözgetek több emailt, miért nem küldöm neki egyből, ez így átláthatatlan!
Mondom OK, semmi gond, ezentúl mindenki mindent megkap!
Rá egy hétre beomlott a levelező rendszerünk, vagy két napig tiltotta a kimenő forgalmat amiben melléklet volt
Lehet ez ettől független esemény volt, de az én kis lelkemnek jót tett."A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz Shin Chen #14828 üzenetére
Ez úgy igen... Nálatok az IT intézi az ablakot? Mondjuk tulajdonképpen logikus, a Windows az ilyen számítógépes dolog...
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
szebe
őstag
válasz Shin Chen #14829 üzenetére
Félve kérdezem meg: valami felhő alapú tárolás, ahonnan elég lenne csak a megosztásra generált linket továbbítani, nem lenne jobb? (dehogynem)
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
F.E.K..
senior tag
válasz bLaCkDoGoNe #14830 üzenetére
Hozzánk egyszer benyitott egy fickó, hogy közölje: rossz a lift!
- Mondtuk neki hogy, jó, hát köszönjük az infót.
- Válasz: És?
- Mi: És mi?
- Hát mikor lesz kijavítva?!Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
Syl
nagyúr
Nagyon szeretem azt a (webes) Office365 funkciót, hogy ha nagyobb PDF-et akarok csatolni, felajánlja, hogy feltölti a OneDrive-ra és csak a linket rakja a levélbe. Kár hogy nem lehet ennek a funkciónak mérethatárt beállítani, például minden ami 500K feletti, azt csak linkelje.
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
-
F.E.K..
senior tag
válasz E.Kaufmann #14834 üzenetére
IT, Linux Szerver üzemeltetés...
[ Szerkesztve ]
Legyen olyan szép és vidám napod amilyet csak szeretnél!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz F.E.K.. #14807 üzenetére
mondjuk tudnek mutatni Bp-n olyan helyet ahonnan 50-60perc elerni a metrot, pedig ott a varoson belul vagy
csak kicsit fura, hogy egy bp-i keruleti onkori kepviselo azon vergodik, hogy egy olyan MAV vonalat fejlesszenek, amibol kb 6km megy Bp-n, a tobbi resze meg nem
meg BFK egy kecskemeti lakos kenyelmeert "fejleszt", ahelyett hogy a bp-iekkel foglalkozna
ennyi penzbol az osszes metrovonal kiviheto lenne a peremkeruletekbe, amivel sokkal tobb utast tudnanak felvenni es gyorsitani az o tomegkozlekedesuket, mint ezzel a vonallal
jelenleg ott jarnak a metrok Bp-n, ahol 120eve volta varos hatara
a M4 is Keleti PU-nal vegzodik, ami a mai Bp kozepe, ami 1885-ben a varos szele volt
es meg igy felig megepulve is hozza a teljes vonalra tervezett szamokat, pedig fikaturo vitezy anno megaszondta a veke.hu-s palyafutasa alatt, hogy 80-100k utas sem lesz ra
csucsidoben meg nem tudnak tobb szerelvenyt beallitani a vonalra, mert egyszeruen nincs
kozben meg ugyanezek azon nyuglodnek, hogy Bp-n belul is mennyien utaznak inkabb autoval
ja hat lehet nem olyan megaprojektekre kene elb.szni csilliardokat, hogy a Nepszinhaz utcabol a 28/37 vili jarjon ki Blaha kozepere, mert akkor 50m-l kevesebbet kell setalnia az utasnak a metro lejarojaig (vitezy ezzel ervelt)
wowtöbb drón kell ;P
-
BiP
nagyúr
Igen, ha cserélsz/költözöl, akkor kb.mindegy, mi az árszint, hiszen az előző árából veszed a másikat, mindegy, hogy olcsón adod, olcsón veszed vagy drágán adod drágán veszed.
Q gond akkor van, ha el kell adósodnod. Na akkor nem mindegy, hogy egy átlag lakáshoz 10millát kell felvenni, vagy 50et, és ebből mennyit fedez a lakás/ház mindenkori értéke. -
-
szebe
őstag
válasz hobizoli #14840 üzenetére
Az M4-nek akkor lenne értelme, ha valamelyik régi nyomvonal szerint Gazdagrét-Bosnyák tér lenne legalább.
Ugye a népi legendárium szerint az oroszok kifúrták volna az alagutat, mi inkább a Lada Nivákat kértükA kihasználtságát megnyomja picit a 7-es buszcsalád kicsinálása, de persze enélkül se lennének Vitézy féle számok
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz hobizoli #14840 üzenetére
Egykori XVII kerületiként azt mondom, hogy nem lebecsülendőek azok az elővárosi vonalak sem. Egyrészt a külső kerületekből rengetegen jutnak be azokon át a belvárosba, másrészt pedig ha fél Gödöllő, Isaszeg, Pécel, Maglód, Gyömrő, Ecser... autó helyett vonattal megy be a városba, akkor nem fog a városhatárig érni a dugó. Suliba is sokáig jártam vonattal Pestről Pestre, meg aztán egy darabig melózni is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz parandroid #14806 üzenetére
oooo, hat a multkor volt itt link egy balatoni 820 milkacsokis haciendarol....nem lattad?
több drón kell ;P
-
radio11
tag
Az a baj ezekkel az elővárosi meg egyéb vasúti közlekedésekkel, hogy amíg ilyen lassú és megbízhatatlan addig a kutya sem szeretné használni. Ha tartaná a menetrendet és nem másfél óra lenne 80km akkor működhetne is
A másik baja az, hogy szó szerint tömegközlekedés, nem pedig közösségi közlekedés.
A harmadik baja pedig (ez régió és helyfüggő) a törzsközönség és annak viselkedése (roszabb esetben szaga). Erről sajnos tudnék pár szaftos történetet. -
szebe
őstag
válasz radio11 #14847 üzenetére
Azért az se mindegy, milyen 80 km-ről beszélünk.
Ha minden bokornál megálló személyvonat, akkor lehet akármilyen csini új vonal meg szerelvény, akkor is sok lesz a menetidő.
Ha gyors/IC, akkor nyiván a gáz kategória.Fvár-Kelenföld vonalon is van olyan, aki szisszenti a kőbambit a reggeli zónázón...
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- Drón topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Star Citizen
- További aktív témák...
- Ryzen 7 5800x + asus tuf B550 gaming plus + Noctua NH-u 12S - Garanciás
- Intel Core i7-6700 4-Core 8-Thread Max. 4.0 GHz 8MB Cache LGA1151 Processzor
- DJI Osmo Mobile Gimbal (mobil stabilizátor)
- Makulátlan, mikro-karc mentes állapotú 9. generációs iPad. iStyleban vásárolt, gyári garanciális+TOK
- Beyerdinamic T50 P fejhalgató eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest