Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz axioma #166 üzenetére

    Tapasztalatom szerint az autót nem utasítják vissza ha a kényelmükről van szó. Nem mintha kényeztetném őket, de a magyar közbiztonságot ismerve pl. a lányomat ameddig lehet, kocsival fogom vinni. Ha igazad is lesz, az még nem most lesz, de egy átlag nagycsalád életében is minimum 10-14 olyan évet jelent, amikor egy kisautó kevés.

    Messze nem vagyunk gazdagok, csak érzékeltetni szerettem volna, hogy a cikkben említett 11 milliós kicsi, limitált módon használható autóval szemben 8M-ből 2db olyan kocsink van, melyek minden létező igényt lefednek egy 5 fős család számára. Nyilván a hasonlítás nem jó, mivel egyik oldalon új, másikon használt árakról beszélünk. Ugyanakkor használt elektromos nekem még annyira sem jöhetne szóba mint egy új, mert egyrészt az akkupakk nem tudom meddig húzza (felemás véleményeket olvasni, igazából mostanában kezd ez majd téma lenni), másrészt szintén emiatt, az eladhatósága is kérdéses, hiszen ki akar majd venni egy kocsit 10-12évesen, amiben akkorra már valószínűleg igen hamar akkut kell cserélni....milliókért?

    És mégvalami! No offense, mert szubjektív véleményem, de számomra az is fontos, hogy az autó amibe a családomat ültetem, mennyire biztonságos! Minél kisebb egy autó, annál nagyobb az esélye, hogy ütközés esetén bajunk esik. Ez egyszerű fizika. Sajnos amíg 2,5 tonnás terepjárókban száguldanak a parasztok az úton, addig gondolnom kell erre, hiába a magasztos egyéb elméletek. Majd ha ezeket betiltják és nem lesz más az utakon csak kávédarálók, akkor nálam sem lesz szempont ez a paraméter.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák