Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Igen, láthatóan elég rosszul fogalmaztál, ugyanis konkrétan azt írtad, hogy "Az egyben motorblokk pont, hogy véd!" Ezzel szemben a valóság ennek pont az ellenkezője.
Nem azonos hatásfokot jelent fél méter, és másfél méter gyűrődési zóna!
Igen, és ugye a motorblokk hiánya effektíven megnöveli a gyűrődőzóna méretét, ugye.
A tömegről meg annyit, hogy ez a Honda E - ahogy azt a kis biztonsági thread elején említettem - kb 1500 kg, vagyis annyi, mint mondjuk egy Audi A4. Nem Smart.
Másrészről, mint írtam, a balesetekkel kapcsolatban elektromosnál tényező az akkupakk gyúllékonysága, ami viszont a "füstös" autóban nincs (az üzemanyag ott is begyulladhat szerencsétlen esetben, de ez meglehetősen ritka
Ahogy látom, továbbra se vagy túl jó barátságban a tényekkel. Valójában a tapasztalat egyértelműen azt mutatja, hogy a sima üzemanyag jóval tűzveszélyesebb, mint az akksi.
Azt hiszem, ezt a témát ezzel le is zárhatjuk.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- iPhone topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Hobby elektronika
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...