Új hozzászólás Aktív témák
-
Adam289
csendes tag
Pár éve egy 2011 es Saab 9-3X 2.0T behozatala ötletén már körbejártam ezt a témát. Az itt nálunk EU-ban is kapható volt ugye, de minimális számban, azokat is többség megtartja azóta is, gyakorlatilag nincs eladó. De már akkor annyi teher lett volna rajta, hogy számomra nem volt ésszerű, mégha maga az ötlet is egy régi vágy beváltása. Szóval ismerem biznyos szinten a helyzetet, nem véletlen írtam egy nyilvános fórumra, ahol azt hittem nem csak a felsz**ás a megengedett. Sajnálom ez van.
Mindazonáltal remélem, hogy nincs igazam és hosszú távra megfelel majd minden tekintetben Bacsisnak és családjának
-
Szabi®
addikt
Semmilyen szabályt nem sértettem, és nem is személyeskedtem, mivel nagyátlagban írtam, mint "tevékenység".
Elhiszem hogy savanyú a szőlő, és nem tetszett, de ez meg az én véleményem volt.
Egyébként a szerző még mindig elégedett az autójával, nekem a kommentjeiből ez jött le, már ha a tartalmi részekről van szó ...[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Én sem vágyom arra, hogy álljon meg alattuk, teljesen egyértelmű egy kisiskolás számára is, hogy csak átbeszéltük, mi lehet a helyzet, szó se volt ferdítésről, beleképzelt dolgokról, és ahogy lehet jót mondani, bizonyos esetekben szoktam is, miért is mondanék mást, mint az igazság?
Én az összes ügyfelemet kellőképpen tájékoztatom, sose hitegetem egyiket se, se sérülttel, se vízkárossal, ami viszont ezekkel sejthető, az általában meg is történik. Volt olyan ügyfél, aki 8-9 mustangot kéretett le, mindnek volt gyíkja rendesen, végül egy hátul épp csak megpöccintett camaro lett belőle, mert egész egyszerűen minden mustang sérült volt, amit itthon kapni lehetett, a camaro viszont bevált.
Jó példa arra, hogy jelenleg is mekkora üzlet van ebben a sérült autós sztoriban, hogy a bizonyos mr mustang ebből lett milliárdos, licitálós oldalakon 1600$-ért vett autót ezeket többnyire litvánok, vagy akár itthon bontott cuccokból tákolják össze, és adják el 8-9 milliókért, van, mikor napi 3 autó is elmegy, szóval van, mikor napi 5-6 milla a tiszta profit, és még él az ember, pedig olyanrl is tudok, ahol a pénzért mentek vissza, és rábeszélés eredményeképp vissza is kapták.
Volt olyan is, hogy vett valami szerencsétlen nála egy mustangot, nem tudták feltenni a gyári első toronymerevítőt, mert másfél centi híja volt, másik mustangos meg lekapta az első lököst, hááát, véletlen nem volt alatta az energiaelnyelő műanyag, azért fityegett a lökös, telefonos kérdésre mr mustang azt mondta, azért nem lehetett, mert az amúgy nem tartozéka az autónak.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Wiz Khalifa
addikt
Igazából értem én hogy ez a hivatalos szabály hogy TÜV-el kell sok mindenről de érdekes hogy eddig évekig nem kellett USA importra akkor most már miért kell.
Oké az alapvető dolgok legyenek módosítva (ugye sok kocsin a helyzetjelző lámpa az index is egyben stb...) de eddig is meg volt oldva TÜV nélkül.
Egy 2015-ös Ford Mustang-ra kb 350-400k az összes TÜV papír beszerzése.
Elnézést a létrehozótól hogy offot írtam csak válaszolni akartam.
Smoke some weed nigga!
-
kenwood
veterán
" letérve a sztrádákról, szűkebb utcákba, vagy kisebb parkolókba behajtani sokszor kínszenvedés a Sonata-val"
Azt hittem,ez csak szamomra oriasi problema. Sose kene ekkora auto, Budapesten rengeteg necces szitut okoz a merete.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
bacsis
Közösségépítő
Köszi az infót
Úgy látszik, ez a baleset kellett ahhoz hogy ilyen fasza autónk legyen
Gondolom akkor komplett műszerfalat cseréhettek, meg ajtót ablakot... Legalább azok akkor még újabbak is mint maga az autó. Elmondhatom, hogy bizonyos részei még 10 évesek sincsenek -
Zolik
senior tag
Sose fogom megérteni, hogy bizonyos modelleket miért nem lehet az EU-ban kapni (pl KIA K5) tudom tudom a marketing meg a piac duma stb. Én csak az elérhetőség részét nem értem, pláne ha ázsiai gyártóról van szó és nem pl Ford vagy Dodge. Jó legyen hosszabb szállítás meg biztos drágább de miért nem lehet importőrön keresztül rendelni más modelleket egy gyártótól az rejtély számomra.
'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Rick4
félisten
válasz Wiz Khalifa #56 üzenetére
Az jó, hogy a 15-ös Mustangra 400K a TÜV papír, mert ugye az egy 10+M-s kocsi, csak ne felejtsd el, hogy ez a vizsgálat díja, emellett ott vannak még az első- hátsó lámpák, nincs a biztonsági övekben, oldalüvegekben sem e jelzés, szóval van ott még mire költeni, de mindez 2-2.5 millióból megáll, ami nem egy súlyos tétel egy 10M fölötti autónál. Nade pont ezért nem hozunk 2-3-4-5M-s autókat, kizárólag ha ennyi SÉRÜLTEN. És ugye előbbi kitétel fontos és el nem választható része, hogy minimum euro6-os autó lehet, euro5-öst már nem tudsz forgalomba helyezni itthon.
bacsis:
az üvegekből sok minden kiderül, mérd meg a bal első sárvédőn a rétegvastagságot, nézd meg, cserélt-e az első lökös, de hogy csak befoltozták-e a műszerfalat, és most nincsenek benne légzsákok, mint egy dupla ekkora értékű autónál szokás, vagy becsülettel beleraktak mindent egy piaci áron 4M-s kocsiba, hogy bukhassanak jó nagyot, azt azért derítsd ki.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Ritka precedens. Nagyon pariban van a Toyota Camry V6 os Amcsi verzsönnel, ami hibrid ugye.
Szerinem kiváló választás volt!
Gratulálok hozzá és nagyon sok egészséget!!!
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Lenry
félisten
minimum euro6-os autó lehet, euro5-öst már nem tudsz forgalomba helyezni itthon.
ha már így szóba került: tök laikus kérdés, de mi volna, ha mondjuk vennék valami klasszik 60-as, 70-es évekbeli amerikai tepsit? azt nem tudnám forgalomba helyeztetni vagy az X évnél öregebbekre más szabályok vonatkoznak? (tegyük fel, hogy nem akarnám OT-ztatni)Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Elf
aktív tag
A gyerekek melyikkel akarnak inkább utazni? Swift mindörökké?
-
szabonagyur
félisten
Az autot tamogatni is kell itthon, nem csak annyibol all, hogy lehet rendelni 1-1 db-t. Pluszban annyi valtozas van egy EU-nem EU modell kozott, hogy megfelelo minimum db szam kell ahhoz, hogy megerje a gyartast elinditani.
Sajnos leteznek butitott verziok, mert van piac ahova minek 1-1 biztonsagi berendezes pl.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Rick4
félisten
Csak euro6, vagy 30 évnél öregebb OT.
De az euro 6 alattival is annyi a helyzet, hogy nem csak hogy nem lehet, hanem nincs is értelme, azok a kategóriájú autók itthon, vagy az eu-n belül se nagy pénzért vannak fent, ergo nem érdemes a bolygó másik feléről látatlanban megvenni, átutaztatni őket, mindezért pedig az itthoni árukat ismét kifizetni, eu-n belül kell keresni egy ugyanolyat, olcsóbban megússza az ember.
De az Ot-t is kevesen szeretik, mindenre kiterjedően megy a vizsgáztatás, tényleg az utolsó csavarig eredetinek kell lennie, ami mostanság nem olcsó móka, még egy régi merci- porsche esetében sem, és nem csak km megkötés van, de tulajdonosváltásnál ismét kell egy vizsga. Több ügyfelem van, aki ezt így látja, van, aki a 70-es C3-as Corvette-t is sima magyar papírokkal használ, és esze ágában sincs OT-re menni. De természetesen kintről származó autó esetén pl regadó megspórolható Ot esetén, szóval egy része a költségeknek mehet az állapot feljavítására. Ahogy lenni szokott, minden eset egyedi.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
Sokáig kacérkodtam egy Hyundai Elantra vásárlásával, de csak egyféle benzines és egyféle dízel motorral lehetett kapni, amik pont nem jöttek be nekem.
Fura, hogy pl. az i30 sokféle motorral megvehető volt, addig az Elantrához nem volt választási lehetőség, így végül nem vettem Elantrát, pedig tetszett volna
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
BiP
nagyúr
válasz Donki Hóte #67 üzenetére
Pont ma reggel láttam egy Elantrát a Lidl parkolóban, egyből eszembe jutott a topic
-
Zolik
senior tag
válasz szabonagyur #65 üzenetére
Ezt aláírom. De ez legyen a vevő gondja. Itt arra gondoltam, hogy pl a Hyundai legyárt x darabot abból a modellből amit amcsi piacra visznek. Mi tartja vissza őket, hogy felvegyenek rendelést x+50 db-ra ami olyan vevőkhöz megy EU-ba akik kifizetik az import felárat? Ha meg baja van a kocsinak akkor a vevő vállalja a hosszadalmasabb és drágább szervizt.
Ha külföldön veszel kocsit és valahogy haza hozatod akkor van valami honosítási procedúra amit jó pénzért megcsinálnak neked az adott márkakereskedésben.
Mint írtam nekem a Kia K5 nagy fájdalom, hogy nem lehet itt kapni mert brutál jól néz ki és kint még valami díjat is kapott.'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Rick4
félisten
Az tartja vissza őket, hogy az amerikai autók egész más rendszer szerint épülnek fel, pláne érvényes ez a passzív biztonsági eszközökre, biztonsági övre, lámpákra, elektronikára, mondok egy rém egyszerű dolgot, még a távirányító frekvenciája sem ugyanaz, de pláne mások az elvárások egy belső teret illetően, az a Hyundai, ami itthon puha műszerfallal kapható, odakint kemény kopogóssal, mert azt akár 5$-ral olcsóbban lehet gyártani darabonként, odakint jó a gyenge fék, tehát több verzió esetén oda jó a sima egydugattyús nyereg, kisméretű tárcsa, Európában azokkal nem eladható egy autó, szóval azon is reszelni kell, stb stb stb. Amennyiben egy autógyártó szeretné az amerikába gyártott modelljét európába hozni, meg kell szereznie az európai típusbizonyítványt, fel kell szerelnie eu kompatibilis világításrendszerrel, majd be kell vezetnie a piacra reklámmal, biztosítania kell 10 évig a stabil alkatrészellátást, ki kell képeznie a márkaszervizben a szerelőket erre a típusra, illetve biztosítania kell a szerviznek a megfelelő eszközöket, ami érted gondolom, hogy nem két fillér. Na ezért nem kerül ide minden, pláne nem 50db-os nagységrendben nem.
Még egy 5000db-os készletet se lehet nullásra kihozni, szóval egyszerűen nincs benne üzlet. És ha nincs benne üzlet, kevés gyár van, aki a részvényesek ellen akar dolgozni, és ellocsolni ilyen mókára a pénzt. De te magadnak akkor és onnan hozol autót, amilyet akarsz, néhány kitételnek kell megfelelni, és mehet a forgalomba.Egy egyszerű példa, 2008-as Lexus LS600h, egy ügyfélnek kellett volna mind a 8 db első lengőkar, mert hogy jó is meg szép is, de azért ez egy Lexus, attól lesz csak jó kocsi, hogy pár évesen már rengeteget költesz rá, nem sok alkatrész, de azok borzalmas áron mennek. A kocsi kb 6M-t ért, a 8 db lengőkar új gyáriban 3.5M lett volna. Tudtam volna az usa változatot hozni 1.5M-ból, viszont annak ellenére, hogy ezeket csak Japánban gyártják, az usa változat kizárólag RWD, azaz hátsókerekes, az eu-s és ázsiai változat csak AWD, azaz összkerekes. Nincs átjárás, a felső lengőkarok nem egyformák, és ez nem egyedi, egy eu-s Mustang, Camaro első lököse, külső tükrei sem egyeznek meg az amerikai változattal, az emissziós normák miatt az ugyanolyan motorok más teljesítményértékeket tudnak a szalonból kijövet is.
De pont ez van egyszerű dolgokkal, mint egy mobiltelefon, egy gyártó ugyanazon modellje az euban más frekiket tud, mint az amerikai változat, meg még lehetne 100 meg 1000 példát találni.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
BiP
nagyúr
Tényleg gyönyörű.
Most olvasom, hogy azért nem lesz Európában forgalmazva, mert itt a SUVok mennek, és a KIA úgy ítélte, hogy egy sedannak nincs akkora piaca, nem éri meg.
Kár érte. Esetleg lehet próbálkozni még a korábbi Optima modellekkel.
Vagy még az EV6, ami pár vonalában hasonlít, de hát az mégiscsak más autó, más kategória.#70 Rick4 : na igen. Jópár éve, amikor akartam magamnak telefont venni. Az igényeimnek 1 db telefon felelt meg maradéktalanul. Amit csak japánban forgalmaznak. Puff neki. Úgyhogy kompromisszumot kellett hozni, és választani egy olyat, amit európában is forgalmaznak.
[ Szerkesztve ]
-
Zolik
senior tag
Igen, ezeket értem és tisztában vagyok vele. De pl egyre több Dodge RAM-ot látok, amit nyilván úgy hajóztattak át és állítottak forgalomba. Ha ennyire eltérő akkor ezeket hogy lehet behozatni/levizsgáztatni? Vagy ha ezt a vevő hozza be az okés, le lehet vizsgáztatni, de ha a gyártó közvetlen akkor már 5000 féle EU szabványnak kell megfelelnie? Ez nem tiszta nekem.
Amit írsz egy 2008as autó. Azóta eltelt 14 év. Azt gondolnám hogy 2022-re eljutottunk odáig hogy szabványosítás és egy EU-s Hyundai KONA vagy TUCSON az Amcsi változathoz képest max az extrákban tér el, de az alapfelszereltség 90%-ban ugyan az.
Kint (USA) ültem Toyota Yarisba és dettó ugyan úgy nézett ki mint amikből itthon van ezer szám.'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Rick4
félisten
Két dologról beszélünk, az egyik, hogy a gyártó egy usa modellt áthoz a hajón, és forgalomba helyezi őket mindenféle megfelelőségi tanúsítvány és átalakítás után, a másik, hogy valaki áthajóztatja magának, és megcsinál ő mindent. Mivel az amerikai autók az utakon a mai napig is elenyésző számban vannak jelen, ezért egy gyártónak ez nem piac.
A 2008-as autó az lehet 14 éves, de a mai napig így működik, miért is működne másképp? Amíg egy Hyundai- Kia az usában, usa beszállítóktól, usa szabványoknak megfelelő alkatrészekből pakolja össze az autót, és ott az helyi autóként védővámoktól mentesen kerül forgalomba, addig ide jelentős adók megfizetése mellett tudja elhozni az autóit, ez a dolog ugyanúgy igaz a magánimportra, ezért szoktunk mindig legalább 6 hónapos, és 6000kmt futott autót hozni, mert az már "használt", tehát a rárakódó adók, és a forgalombahelyezési feltételek is mások.
Nade hogy legfőképp miért nem éri meg nekik áthozni?
Az autónkénti adóból akár már 8-10 modellnél pár év távlatában ki tud fizetni/termelni/trükközni egy zöldmezős beruházás keretében megvalósuló, mindennel együtt felépülő gyárat, kiépít beszállítói kört, kedvezményt kap az alkalmazott munkások számának és a beruházás mértékének függvényében, és a megfelelő %-os mennyiségű helyi alkatrészek alapján az már nem egy védővámmal terhelt harmadik országból származó jármű lesz eltérő szabványokkal, hanem egy helyi gyártású és megfelelőségű jármű, amit vámok és plusz adók se terhelnek, tehát vagy versenyképesebb, vagy nagyobb haszonnal értékesíthető modell lesz.a Tesla se véletlenül épített gyárat Berlin mellett, holott importálhattak volna Fremontból, Texasból, Sanghajból, a Chrysler se véletlenül pakolta a modelljeibe az olasz VM motori dízelmotorokat kézi váltóval, egyrészt itt erre volt igény, de nem véletlenül raktak össze rengeteg Dodge jeep és Chrysler autót Graz mellett a Steyr üzemben, onnantól ezek európai autónak számítanak. És mint tudjuk, az utógyártók 5$-ért eladják a lelküket is.
Viszont egy érdekesség, hogy a BMW X modelljei X5-X6 X7 az első pillanattól kezdve mind az usában készültek, a spartanburgi BMW üzemből kerül el az egész világra az összes ilyen kocsi, még az első, 99-es x5-ös is ott készült. Viszont abban az ársávban mindez kitermelhető, vagyis belefér, egy újonnan 15 millás kategórinál már nem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Zolik
senior tag
Világos. Én csak arra céloztam, hogy az EU szabványok miatt nem hozhatnak be USA piacra gyártott kocsikat ide hivatalosan, akkor miért lehet őket levizsgáztatni, forgalomba helyezni ha privátba veszed őket?
No mind1, remélem lassan eljutunk valami egységes rendszer felé és ha akarod - márkától függetlenül - kereskedőnél megrendelheted azt a kocsit amit szeretnél magadnak.
'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''
-
Lenry
félisten
privát emberként is csak úgy lehet levizsgáztatni és forgalomba helyezni, ha az EU-s előírásoknak megfelelően átalakítod őket, tehát E jeles fényszórókat kapnak, az irányjelző borostyánsárga lesz, stb.
tehát a konténerből kiborítva a nulladik percben semmiképp nem lesz megfelelő az autó.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Urby66
aktív tag
Gratulálok az autóhoz. szerintem a kommentekkel ne törődj, és azzal se ha sérült volt az autó. Ha nem kettőből rakták össze akkor lehetett szakszerű a javítás és nem veszélyes használni.
Szerintem 10+ éves autó amúgy nem létezik sérülés nélkül, és bármelyik használt elromolhat már másnap hogy megvetted.
Volt balesetem és az autómat gazdasági totálkárra vették. A srác aki megvette mondta pont ilyenekből él, mutatta miket csinál. A képen és a kárjelentésben is tök rosszul mutat az autó, de ahogy megnéztük "csak" az eleje sérült a motor már nem mozdult el, légzsák nem nyílt. A szélvédő betört mert felcsapódott rá valami, de az A oszlop, futómű egyben van, nem deformálódott. Szóval ha valaki megnézi a kárjelentést nem fogja megvenni,mert jaj totálkáros volt, pedig a javítás után egy jó és biztonságos autó lesz.Egyébként az automata váltóban én cserélnék olajat, van aki azt mondja nem kell, de kb. a használt olaj és a szennyeződés ami kinyírja az automatákat.
-
Urby66
aktív tag
-
Rick4
félisten
Lehet, pont ez volt a lényeg, a kettő között a különbség, hogy magánszemélyként lényegesen olcsóbb a papírozása és az összes fizetendője a minimum 6 hónapos, minimum 6000 km-t futottnak, amennyiben te magad, vagy egy vállalkozás átalakította az európai megfelelőségekhez, pl ilyen hülyeségek vannak, hogy külön kapcsolható hátsó ködlámpa is kell, és nem lehet megkerülni, abba is be kell szerelni, amiben gyárilag sosem volt. Másrészt magánemberként mehet a "használt" 4-5-6 éves is, a lényeg az euro 6 környezetvédelmi érték a vizsgálaton.
Mint írtam, mindezen dolgoknak megfelelni gyártási szinten nem egyszerű, egy amerikai gyár nem fog neked európai szabványos dolgokat gyártani, leglaábbis a luxuskategória alatt nem fog könnyen menni, és a harmadik országban gyártott (tehát nem eu+ svájc+ izland + svédország) új autókat vámmal sújtják.
Lehet mindent, amennyiben a megadott keretek között mozog az ember.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Lenry
félisten
Van aki csak annyit lát
mindenki csak ennyit lát.
százból száztíz autóhoz nem fog járni videó meg telefonszám, hogy "ez a faszi javította, így".
soha nem fogod megtudni, hogy ki hogyan kókányolta össze azokat az acéldarabokat, amiknek a merevségén esetleg az életed múlik.
sok esetben azt sem tudod meg soha, hogy törött volt. pont amiatt, mert senki sem vállalja a felelősséget a javítás minőségéért.
persze, meg lehet gyári minőségben javítani. de az annyiba kerül, hogy nem éri meg.a fentiek fényében pedig igenis az teszi jól, aki az ilyen autót otthagyja
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Urby66
aktív tag
Igazad van. Csak annyit szerettem volna mondani, hogy még akkor sem jelent közvetlen életveszélyt, ha azt látjuk totálkáros volt az autó. Az én esetemben tulajdonképp minden sérül a két hűtőig, a géptető a szélvédő, a lámpák, az összes hülye tartály ami a lökhárító alatt van. De a futómű sértetlen a bölcső a motor szintén. Szóval én meg merném venni ezt az autót ha helyre van állítva.
Persze ha lenne kettő, kb egy árban és az egyik nem volt totálkáros a másik igen nyilván én is azt választanám ahol nem volt baj.
De ettől még a sérült sem biztos, hogy rögtön kiesik alólam, vagy megöl. Ha az ár versenyképes, az én volt autómat nem feltétlenül lesz jó döntés otthagyni.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Az, hogy mechanikailag helyreállítják a gépet, nem probléma, egy zárhíd, vagy egy lökös merevítő hűtősorral nem jelent gondot. Viszont vannak övek pirotechnikai övfeszítővel, légzsákok, légzsák indítók, szenzorok, maguk az ülések, kormányoszlopok csuklóstól, és a lemezek alatt található olyan ponthegesztett részek, amiket nem is láthatsz, mert lemez fedi, és nem tudhatod, hogy elnyíródtak-e egy ütközéskor, pedig ez első sérülés esetén simán megtörténhet az autó hátsó szekciójában is.
Mindez valós veszélyt hordoz magában még egy gyári minőségű helyreállítás során is, mert senki se figja tudni megmondani, mi fog történni egy baleset során, az igazi veszély azonban mindig a bizonytalan minőségű, és bizonytalan forrásból származó alkatrészek beépítése, elektronikai összehangolása, és persze a mechanikai javítás milyensége. Sosem a csavarozott alkatrészekkel van a baj, nade hogy döntöd el, hogy egy szép fény alatt mi történt, mennyire károsodott az alap keret, padlólemez, belső küszöbök, a-b oszlopok?Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
kenwood
veterán
"Ha az ár versenyképes, az én volt autómat nem feltétlenül lesz jó döntés otthagyni."
De igen, 10-20% diszkont eseten inkabb veszek dragabb azonos tipust,vagy picit alacsonyabb kategoriat,evjaratot.
Ha pedig 10-20%-nal tobb a diszkont,es jo is az auto, azt a hirdetes napjan elviszi egy nepper,es megy vissza normal aron a piacra.Ingyen ebed nincsen, tobb ezer ember el abbol, hogy olcsobban veszi a kocsit,mint amennyiert eladja. Nehany specialis esettol eltekintve (peldaul csaladon belul,vagy a munkaltatodtol veszed meg) nem tudsz okos lenni.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Urby66
aktív tag
Igen, mindenki aki kereskedik abból él, hogy drágábban ad el. Ez nem csak az autókra, bármire igaz. Ezzel semmi baj sincs. És még azon sem, hogy az én vagy bárki autójának helyreállításán keres az aki csinálja.
Ez amúgy is messzire visz, én nem akarok nagyon offolni itt. Csupán arra reagáltam, hogy azért mert Bacsis autója esetleg törött volt még nem feltétlenül életveszélyes szar. És nem minden törött autó rossz, hisz van olyan sérülés amit még meg lehet jól javítani úgy, hogy gazdaságos legyen. És ilyen módon még egy totálkáros autó sem feltétlenül az ördögtől való dolog, bár vakon én sem szívesen vennék ilyet.
Ez kb. olyan mint a sok kilométer. Inkább megveszi a 20 év körüli autót 135 ezer kilométerre tekerve és örül milyen jó vételt csinált, minthogy megvegye ugyanazt az autót olcsóbban az eredeti 250 ezer kilométerrel. Több ilyet is láttam már, és nem értem az embereket miért működnek így.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Van olyan, aki Gyuláról felmegy havi 2X Pestre egy segítővel, megvesz havi 4 autót, eladja havi 7-8 kilóval többért helyben. Semmit se csinál velük, lemossa max 2x.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Erre írtam, hogy az én infóim alapján a fizikai sérülések mellett durrantak a légzsákok is, azaz a paszív biztonsági részek mellett az aktív biztonsági elemek is kérdésesek, mivel tudható, hogy az igazán nagy lóvé egy ilyen értékű autónál az, ha vissza se kerülnek nem hogy új, de még bontott légzsákok sem, csak el van minden tüntetve, ezekre célszerű némi figyelmet fordítani.
A 135 ezer km-es autót azért veszik meg, mert annyit mutat az óra, az már senkit se érdekel, hogy végig hidegüzemben, ovijáratban volt használva, és a nagyobb mértékű kopás esetleg nemsokára gondot fog okozni, amíg a 250 ezer km-es autót esetleg végig pályán használták, és több drága dolgot cseréltek 220-nál.. De ez pont ugyanolyan, mint hogy utánajárni, mi volt a kocsival vétel előtt, kb 10 perces feladat, az ára se mérhető egy autóvételnél semmihez, mégis az emberek nagy része vétel után fog neki átnézni, mennyire lett átbaxva, vagy mennyire nem. A világ errefelé így működik.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
kenwood
veterán
Plusz elmegy megnezni rengeteg roncsot is,aztan ha 10-20-30 bol megvan a 4 jo, akkor fotozas,hirdetes, valaszolgatas az almodozoknak, torolgeti, a "800 kp es indulok teso" smseket. El kell juttatni a 4 autot Gyulara (benzin,matrica, vagy trailer).
Ezzel azert tobb tiz ora melo,es szazezres nagysagrendu kiadas van havi szinten,es siman beragadhat egy kocsi honapokra, ami miatt mar csak harmat tud venni.
A vetel es az eladas kozotti idoszakban probakorok is lesznek, amit baromi nehez megoldani. Maganszemelykent P rendszamot szerzel ? Vagy forgalomban marad kocsi,vagy hogy?
Akarmilyen jo a segito, 10 bol minimum 1 kocsinak lesz valami nagyon draga hiabaja,amit nem sikerult kiszurni egy tesco parkolos atvizsgalas alatt.Nem lehetetlen,de kell hozza egy igazan jo segito, jo aron kell jol eladhato kocsikat talalni, megfelelo kapcoslati toke az eladashoz. Sorolhatnam.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
BiP
nagyúr
Ezt írtam én is, csak részletesebben kifejtetted
Szóval nem egyszerű műfaj ez.Pár házzal lejjebb lett egy új szomszédunk, és elmondásuk szerint korábban ingatlanoztak, most szerintem valami hasonló autós bizniszt csinálnak, mert mindig áll náluk pár külföldi rendszámú/magyar autó, és cserélődnek. De ahogy sejtem, nem törötteket újítanak fel, csak megveszi, itthon meg eladja.
Majd egyszer, ha úgy adódik, megkérdezem, de sosem akartam pofátlanul rákérdezni.
Pedig volt nála most pár jó kocsi, ami nekem is tetszett. (T-s rendszámos Renault Zoé, egy pár éves Volvo S60, meg egy német rendszámos Jaguar).
Nála biztos megvan a kapcsolati tőke.Közvetlen szomszéd meg mindig csak németországból veszi a (saját használatra) a kocsijait. Abban megbízik, itthon meg sok a kétes eredetű, amit amúgyis kintről hoznak be.
Jó érzéke van hozzá, 3éve vett egyet magának, pöpec kis Yarist, most meg asszonynak vett egy alig futott, kihasználatlan Golf Plust. +előnye, hogy így euróért vesz, és még anno 350ért vette az eurót , amit a kocsira félretett, szóval annyival megint olcsóbb volt neki.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Nem néz meg roncsokat, mert nem azt a kategóriát veszi, ennyire egyszerű. Magyar papíros, rendes műszakis, max 150 ezer km-es pár éves kocsikat visz, amikkel nincs mit csinálni, beülsz, mész. Az elsőért még vonattal mennek, felfelé 3 óra az út, a két vétellel van össz 3 óra dolog, lefelé megint 3 óra az út, a segítő kap egy 20-ast aznapra, de havi 4x 10 óra 8 kilóért nem olyan rossz. Mivel kereskedése van, tudja, mit keresnek, mindenki ismeri, megbízható pacák, szinte mindet megrendelésre viszi. Kicsi város, messze mindentől, az emberek szó nélkül kifizetnek 250-nel többet, és fél óra múlva már mehetnek dolgukra.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
veterán
-
kenwood
veterán
válasz Donki Hóte #93 üzenetére
Inkabb az,hogy vannak vevoi. Ha mondjuk egy kocsi 3 millional indul a hahun, akkor a felsorolt paramterekkel 4-5 millio alatt nem kapod meg. Az arsav aljahoz kepest akar 50% felarral havi 4 autot egy kisvarosban eladni nem lehetetlen,de komoly kapcsolati toket,reputaciot,es piacismeretet igenyel.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Rick4
félisten
válasz Donki Hóte #93 üzenetére
Mondom, ez itt egy kisváros, és jó 2 éves múltra visszatekintő autókereskedői múlt, ha valami rosszat tenne, másnapra az egész város tudná. Pesti, vagy nagyvárosi szemmel az ilyesmit nem egyszerű megérteni.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
iday
aktív tag
Bocsi, ez nekem csak egy Hánydály.
USA autó Európában nem szerencsés, az alkatrész hozzá problémás lehet, és drága.3dfx & AMD & ATI forever! http://iday.hu
-
Rick4
félisten
Aki nálam ma rendelte az amerikai autójához az alkatrészt, az kedden vagy szerdán a kezébe fogja kapni. Nem is problémás, nem is drága. Itthon egy japánhoz néha 2-3 hét alatt tudnak adni komolyabb dolgokat.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia