Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Ennek miért kell igy lennie? Az automatát is vissza tudod váltatni előre. Ott a sport mód, a 3,2,1 fokozat, vagy a teljes manuál mód, típustól függően. Ha rakottan jön az emelkedő, akkor előtte még a kamiont is átrakom manuálba, és kettőt visszakapcsoltatok vele.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ncc1701
veterán
Automatánál nincs ilyesmire szükség. A 160 pacis (350-380Nm) insigniámat csak leparkettázod, 0.5mp, míg visszavált, és elkezd húzni. Nem több idő, mint elengedni a gázt, kuplungot benyomni, váltani, kuplung vissza, és nyomni a gázt. De ha nagyon akarom, felül tudom bírálni, h melyik fokozatban legyen, de nem is emlékszem, mikor csináltam ezt. Valami nagy emelkedőn praktikus lehet kicsit hagyni forogni. De akkor sem kell, mert érzi, h kell a fordulat, és nem vált el 2000rpm-nél akkor az enyém.
Persze mondjuk ehhez alapkövetelmény, h ne valami alapmotoros vacakról beszéljünk. Szerintem valami nagyon régi, rossz tapasztalatod van, valami ezer éves, hidrós váltós, kis motoros, nyomatéktalan akármivel. Ezt alátámasztja az is, amit fentebb írtál, h le kell maradni, majd gyorsítani, és úgy előzni. Rendes autónál, amiben van valamennyi erő is, ilyesmire nincs szükség. Gyengével meg hiába a manuális váltó, úgy sem érdemes pattogni.
Írhatnál autóra példát, én is írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- Motoros topic
- Autós topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Politika
- PlayStation 5
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...