Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz Abu85 #132 üzenetére

    Pedig még a hagyományos V-Sync késésé sem nagy, ha kap egy CPU oldali limitert (pl. 60.00 Hz-hez 59.99 fps-t), ami szerintem elég nagy szégyen, hogy csak akkor lett szélesebb körben ismert, mikor már volt VRR is, viszont a játékok vagy driver-ek azóta sem kínálják fel, csak RTSS-el, vagy esetleg .ini file szerkesztéssel működtethető így a V-Sync. Ezt több, mint egy évtizeden át használhattuk volna így (mióta divat lett a DirectX féle V-sync az OpenGL-é helyett).

    De amúgy biztos, hogy AMD-nél a V-Sync az egy teljesen lagmentes limiter FreeSync mellett? (Gondolom, ha igen, akkor is csak AntiLag-al együtt.)
    Csak mert nVidia-nál, ha be van kapcsolva a V-Sync (a tartománytól alacsonyabb fps esetére), akkor teljesen hagyományos, nagy lagú V-Sync lesz belőle, ha eléri az fps a tartomány csúcsát. Ezt az LLM=On csökkenti ugyan, de jobb inkább a VRR tartományban maradni. Ezért használ az LLM=Ultra egy durván -3% limitet a csúcs alatt (hogy magas fps-hez soha ne kapcsoljon be a V-Sync, még a redukált queue hosszal se).

    AMD-nél az AntiLag is használ valami hasonló offset limitert, vagy a V-Sync kapcsoló működik másképp, és nem is V-Sync módba vált, hanem limitert kapcsol néhány fps-el a csúcs alatt?

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák