-
Fototrend
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soni84
tag
válasz Cucuska2 #4651 üzenetére
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ahol van pénz ott van fejlesztés is.
Akárki akármit mond. Így annyira nem kell naívnak lenni.Bár az tény, hogy egy Minecraft 2-vel olyan nagy méretű változást kellene belevinni a játékba amit igen nehéz sima Minecraft után kiötleni. Elvégre grafikán nem változathatnak, mert akkor elveszik a "blocky" feeling és máris nem minecraftról beszélünk. Extra content meg már meg van oldva modokkal és az új release-okkal. Probléma az, hogy az új release-ekbe se lehet folyamatosan a pénz ölni, hisz aki már megvette abból pénzt nem hoznak be, aki még nem azok száma pedig csak fogy.
Csak azt tudnám elképzelni ha az egész kódot újraírják C-ben és kiadnak hozzá egy moddoló programot. Ez a kombináció egyből változtatna 1-2 dolgon!Szerk: az viszont teljes mértékben elképzelhető, hogy nem minecraft 2 lesz, hanem valami teljesen más!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Cucuska2 #4654 üzenetére
Ez nem MDJ ötlete volt, már az alpha verziók óta beszélnek erről. Voltak próbálkozások C++/DirectX átírással, de messze nem volt olyan, mint az eredeti. Persze ezek mind home projectek voltak, egy komolyabb játékfejlesztő cég megcsinálná. De ezt a Mojang nem vállalja be, és tőlük ne várjunk ilyet, ők nagyon Javasok
-
Soni84
tag
válasz Superhun #4656 üzenetére
Pont a Java miatt van lehetőség arra, hogy ilyen iszonyat mennyiségű modot készítsenek hozzá. Könnyű átírni, könnyű újat írni hozzá.
C++-al ez esélytelen lett volna, pont ezért mondtam egy külön mod/map szerkesztőt mint anno pl. a starcraftnak volt.
Persze ugyanúgy a Java a hátránya is, mert az optimalizálási lehetőségek eléggé végesek. -
jonnyjoker01
veterán
válasz Cucuska2 #4651 üzenetére
xD
2 lenne:
1.Mi a csudáért nem indul el a minecraft (csak sötét képernyő jön be (1.2.5)) ha rakok bele két modot? (OptiFine és Risugami modloaderje) Adott a barátom egy moddal teli jart, amiből pár nem kell, ezért leszedtem az eredeti jart, és ebbe próbálok modokat rakni, de nem megy! META-INF-et már töröltem.
2.Mi a csudáért nem működnek azok a modok amik a mod mappából olvassák be az infót? Felraktam egy modloadert (eredeti jar) egy obsidian tools-t, és összeomlott. ( MINECRAFT JUST CRASHED! felirat)A másodihoz később error log-ot is tudok adni.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Soni84
tag
Hali!!
CSak egy kis emlékeztető: ma este 21:00kor szerver restart. Tekkit reinstall, railcraft file delete. Ennél frissebb verziót nem tudok kreálni
Mindenki pls. rakja a cókmókját egy ládába a karakterről(páncélokkal együtt) -
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok!!
Még egy: hogyan tudom megállapítani installálás nélkül, hogy kompatibilis e az egyik mod a másikkal?
Bocs a sok kérdésértÜdv. Johnny
-
brd
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #4660 üzenetére
El kell olvasni a modok leírását, hogy mivel akadhat össze, milyen sorrendben kell a .jar-ba másolni őket, melyik MC verzióhoz valóak, és hogy másvalaki próbálta-e a kettőt együtt. A logfile-lal általában nem sokra megyünk, többnyire vagy olyan részletes, hogy csak egy, az adott nyelven mély ismeretekkel rendelkező programozó tudná értelmezni, vagy semmitmondó baromságokra hivatkozik a hibaüzenet.
The only real valuable thing is intuition.
-
X3B6O0X
aktív tag
Nyomkodjátok a Force Updatet, itt az 1.3(.1)!
Azért várjátok meg, míg a szerver is átáll
[ Szerkesztve ]
"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog
-
MCPH szerver átállt 1.3.1-re.
Nem bukkit verzió egyenlőre, később állunk át ha kész lesz egy stabil verzió. (nincsenek pluginok)
Whitelist van, ha valaki valamiért nem tudna jönni az jelezze. A pálya large biomes, szerencsére van közel npc village (40 -361). Marad a szokásos hard mód.82.144.170.154:25565
Jó Játékot!
[ Szerkesztve ]
-
Soni84
tag
Tekkit Szerver újraindult, cuccok megmaradtak.
Újratelepítésnél vettem észre, hogy van lehetősége új Tekkit verzió felrakására!!!!
Még nem dobtam fel, mert bétát ír, de majd ha rendesen fent lesz akkor frissítünk.
Íme a changelog:Tekkit 3.1.2
Tekkit now has support for the Transporter Bukkit plugin patched directly in
Added ccSensors (B017pr1)
Added Dimensional Anchors (r3.2)
Updated Immibis' Forcefields to Rev 7
Updated TubeStuff to v49.1.2
Updated Rei's Minimap to v3.2_04
Issues with default negative render distance should be resolved
Server: Updated to IC2 1.97 r7. Fixes Multiworld issues. You can now set both wrenches into perma-lossless mode server-side (Port by muCkk)
Server: Updated RedPower2 to r15. You can now blacklist what deployers can deploy in the server side configuration (Port by Maeyanie)Tekkit 3.1.1
Updated Forge to #164
Updated IndustrialCraft2 to 1.97
Updated NEI to 1.2.2.4
Updated IC2 Nuclear Control to 1.1.10b
Updated Immibis Core to 49.1.1
Updated Iron Chests to v3.8.0.40
Updated Railcraft to 5.3.3
Updated Tubestuff to 49.1.1
Updated wrcbe to 1.2.2.3
Updated EE2 to 1.4.6.5
Added Immibis's Forcefields (Rev5)
Added Balkons Weapon Mod
Removed Crafting Table III -
jonnyjoker01
veterán
Sziasztok
Kár, hogy nemkem optifine nélkül erősen szaggat az 1.3.1, és még nem frissült a mod. Márcsak az lenne a kérdésem, hogy hogyan tudom kikapcsolni a survival invertoryban a kis emberke megjelenítését, ettől fagy le a laptop, ha megnyitom az inv-et, így mindig kézél kell hogy legyen egy crafting table ami idegesítő, meg persze csak invedittel tudom felrakni magamra a páncélzatot.Üdv. Johnny
-
addikt
válasz jonnyjoker01 #4674 üzenetére
Crash logot tudsz nekem mutatni?
-
Soni84
tag
Automata piston ház:
http://www.youtube.com/watch?v=fygdSKDiOv0&feature=related
-
Soni84
tag
Másvalami:
Mivel nagyjából mindenki megnézte milyen a Tekkit, ezért aktivizáltam a szerveren az Equivalent Exchange-t. Így lehet előállítani blockokat másféle blockból. Illetve egy rakás újdonság(új páncél, gyűrűk, stb.) belekerült a játékba.Az indok:
- bányák minimalizálása(minek bánya, ha lehet csinálni blockokat?)
- kreativitás elősegítése(könnyebb építőblockokat csinálni, normál repülés lehetősége)Így azért ez mégse egy kreatív mód, mert mindenki tud a hagyományos módon csinálni mindent amit akar, viszont van lehetőség arra, hogy Equivalent Exchange-en keresztül úgymond "átlépjünk" a kreatív irányításra.
Ha túl sokan ellenzitek akkor kivehetem.
Üdv![ Szerkesztve ]
-
athos79
tag
Nem tudom mennyire jó ötlet az EE .
Azt mondtad, hogy mindenki átviheti a cuccait (kb. ami befér az invertoryba) az új mapra. Pár EE-s dolog és meglesz minden.
Viszont az sem megoldás, ha újból kell kezdeni, a Tekkitben azért millió dolog van, nem biztos, hogy mindenkinek lesz kedve megin újracraftolgatni a dolgokat....It's not a bug - it's a feature!
-
-
addikt
Nem verseny, de nem mindegy hogy a többiekkel kezdesz vagy 1-2 héttel utánuk. MC-re jellemző, hogy 1 hét alatt kimaxolod magad. Az újak meg szarul érzik magukat, hogy vaspáncélban mászkálnak, míg mások kvantumban repkednek. Az a jó, ha többen kezdik egyszerre, így csak magadat okolhatod, hogy még nincs kvantum páncélod .
-
-
Soni84
tag
válasz Superhun #4681 üzenetére
Ezzel van a nagy gond, hogy sok ember úgy látja a Tekkitet, hogy "kimaxolod" magad. Ezt felejtsétek már el, ez a játék a kreativitásról szól. Itt nincs olyan hogy kimaxolod magad. Mégis miért maxolnád ki magad? Hogy a zombikat ne 3, hanem 1 ütésből verd le? Esetleg PVP-re? Nincs PVP! Azért maxolod ki magad, hogy az építkezés könnyebben mennyen. Hogy tudjál repülni, hogy ne halj meg egy creeper robbanástól, hogy könnyebben szerezz építőblokkokat. Én sokkal többre értékelem pl. az olyan munkákat, mint Taligáé vagy Bandié. Vagy ami a régi MC szerveren ment. Több értelme van a közös projecteknek, mint annak hogy mindenki egy távoli helyen megszerzi a quantum armort aztán befejezi a játékot, hogy "kijátszotta"! Ez az én szubjektív véleményem.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Superhun #4676 üzenetére
Nincs crash log, úgy fagy le, hogy a crashlogot még megírni sincs ideje, utána már csak a szokásos 6-másodpercen-keresztüli-bekapcsgomb-nyomással kapcsolhatom ki a laptopot. Bár utólag írva nem hinném hogy a kisemberke lenne a gond, mert ugyanezt csinálja a villámláskor, és a TNT, vagy bármiféle bomba felrobbantásakor. A legfurcsább az, hogy amikor először elindítottam a játékot a laptopon, még minden működött.
Üdv. Johnny
-
athos79
tag
Valamennyire igazad van, viszont a játéknak csak egy része a építkezés - akit ez jobban érdekel, annak tényleg nincs olyan, hogy kimaxolja magát.
Én személy szerint jobban szeretek automatizált rendszereket, gépeket csinálni.
Az építkezéssel az is nagy baj, hogy nem maradandó - pl. Föccerrel ketten építettünk 1.7-en egy bazi nagy lávagömböt, 1.8-on egy 180x100-as labirintust saját nyersanyagból (az alja slab, és 3 szint magas falak - csak a falra ment 27.000 blokk!), rubik-kockát, több pixelartot, stb. még sorolhatnám - 1.0, 1.1, 1.2, és mi van meg belőle??
Ha nem változtatnának állandóan a pályagenráláson, akkor igen, lehetne épiteni nagy dolgokat, de így (legalábbis nekem) új pálya, új map: trap, gyémántcucc, xp farm, kaja farm, pár bánya/erőd felderítés és pár új rendstone rendszer aztán végeztem.Ez szintén csak az én személyes véleményem!
[ Szerkesztve ]
It's not a bug - it's a feature!
-
Thome
veterán
Hali!
Régebben kérdeztem hogy van-e lehetőség "superflat" vasút készítésére, ami automatikusan indul. Ez a kérdés most ismét felvetődött, van rá lehetőség? Nem "faltól-falig" vasútra gondolok, hanem körbemegy egy bizonyos részen, majd egy nyomókapcsolós sín segítségével a beindító power rail lekapcsol (és ahogy visszaérkezik rá a vasúti kocsi, az meg is áll ezáltal rajta).
Valahogy így nézne ki a dolog ugye, csak nem karral, hanem gombbal:
[ Szerkesztve ]
-
föccer
nagyúr
Meeg lehet csinálni, de fede sínt kell tenni, mert akkor tudod irányítani, hogy merre induljon el.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
föccer
nagyúr
Ha annyi sem fér bele, akkor meg lehet csinálni, hogy egy blokkal megállítod a kocsit, és a gombnyomásra egy sticky pistonnal áttolod a kocsit, vágányostul egy másik vonalra, és onnan időzítva indítod tovább. Csak ez egyirányú megoldás, és nem is működik minden esetben.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök. Ingatlan adás-vétel vevő oldali támogatása. Mérnök tanácsadás, felújításhoz, átépítéshez. Excel feladatok megoldása. Lézergravírozás. Mindent IS csinálok: www.jatekosfejlodes.hu
-
Serricon
senior tag
-
jonnyjoker01
veterán
Ez klassz: templomok a dzsungelben és a sivatagban, kereskedelem a falusiakkal, exp szerzés gyorsabban: mégtöbb ok, hogy izgatottabban várjam az optifine 1.3.1-es megjelenését!
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Thome
veterán
Hát ha valamelyikőtök tud erre a vasúti dologra megoldást (pl az a félreállítós cucc nagyon komoly lehet), az segíthetne akkor benne. Igazából csak saját magamnak kellene vagy lanra, mod is jöhet, ha a singleplayer lanként elindul, s a másik oldalon is működik rendesen!
-
addikt
válasz jonnyjoker01 #4684 üzenetére
Akkor ez nem MC bug .
Thome: 1.3-ban már lehet ilyen állomást. Ha nyomod az irányt akkor lassan elmozdul a kocsi és rá tudod vezetni az elektromos sínre
-
Soni84
tag
válasz athos79 #4685 üzenetére
Autómatizált rendszerek/gépek is nekem beletartozik az építkezés kategóriába. Az is lehet szép!
Illetve azzal is tökéletesen egyetértek, hogy nem maradandó.
Mintha valahol hallottam volna hogy MCedittel ki lehet "emelni" az épületeket és átrakni másik mapra, ami jó ötlet, viszont pl. Tekkitnél problémás lehet ha a következő update-nál pl. kivesznek egy modot viszont a tárgyak bennemaradnak a bemásolt ojjektumban.
Majd utánanézek van-e valami lehetőség erre -
Soni84
tag
Na MC-edittel nem, de WorldEdit-tel sikerült a mapunkból Taliga és Bandi házát egy az egyben lemásolni és átrakni máshova. Tekkit blockokkal együtt. El is lehet menteni sémába, amit elvileg másik világból meg lehet hívni és átrakni.
Hát nagyon remélem, hogy menni fog, mert ha igen akkor új MAP-nál szimplán adok mindenkinek OP jogot és szépen mindenki elmenti magának amit át akar dobni az új térképre. Aztán mikor ottvagyunk csak beillesztjük és mehet tovább a játék.
Persze problémák itt is előfordulhatnak, de még mindig jobb mint nulláról kezdeni mindent, nemigaz?Szerk: Ja, és quarry-k által kreált lukak betömése kb. 3mp, úgyhogy azzal se kell már foglalkozni.
Így hEppy lenne mindenki?
[ Szerkesztve ]
-
#19617792
törölt tag
-
Soni84
tag
válasz #19617792 #4697 üzenetére
Mapon belül másol cuccokat probléma nélkül. Az egyetlen gond szerintem csak akkor lesz, ha az új mod-ban nincs benne az ami a régebbiben.
Pl. az új Tekkit-ben nincs benne a crafting table III, ha azt átmásolom azzal mi lesz?
Remélem csak berak a helyére egy üres block-ot, vagy cobblestone-t ahelyett hogy összezuhanna a plugin
Új hozzászólás Aktív témák
- S24 Ultra 512GB (Sárga)
- Intel Core i9 14900K OEM / 36 hónap jótállás /27%-os ÁFÁ-s számlával/HATALMAS AKCIÓ KÉSZLET ELEJÉIG
- Lenovo / Dell / HP laptop, notebook töltő, adapter OUTLET
- 4K Core I5 12400F GamerRPC 6X4.0GHz 32Gb DDR4 3200MHZ 512 SSD RTX 3060 12GB DDR6 2 Év Gari
- 27GR95QE-B OLED Törött Monitor eladó Minden gyári tartozékával gyári dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs