Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Mond el légyszíves, miért nincsen alapja? Ha nemzetközi vizeken viszik, lehet még adózni sem kell a munkás után. De, komolyan, mondjál érveket, hogy miért nem éri meg. Nekem nincs akkora rálátásom valószínű, mert nem jut eszembe semmi érv, ami ellentmondana a megvalósításra.
A szar déli gyümölcseket is megéri áthozni, mi meg hülye emberként rohadt drágán megvesszük Gondolom ismeritek a zölden leszedett, majd érlelővel elgázosított banánok esetét.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
#06658560
törölt tag
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Próbáltál már hullámzó tengeren varrni?
-
L3zl13
nagyúr
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Tudod mekkora egy konténerhajó? Azért akkora mert csak így tudják olcsóvá tenni a szállítást.
Viszont egy konténerhajón nem megoldható, hogy menet közben kinyitogassák a konténereket, kivegyék az alapanyagot és visszapakolják a készterméket.
Helyette akkor egy olyan hajót kéne használniuk. ahol az alapanyag bármikor hozzáférhető és a fedélzeten tudják pakolgatni, csomagolni stb. + Képes befogadni többszáz varrónőt, van rajta hely a varrodának stb. Ez nagyon megdrágítaná a szállítási költségeket, miközben az extra haszon amit ezzel szereznek minimális.Aki hülye, haljon meg!
-
Crafter32
őstag
Egy lúzer kérdés :
Az igaz, hogy a Kínából rendelt csomagok azért ingyenes a szállítása, mert a kínai állam támogatja az exportot? -
"A társasági adót pont most vitték le 9%-ra (az határozotttan alacsony), mert úgy tűnik, van olyan elképzelés, hogy amolyan EU-s adóparadicsommá váljunk."
Amikor kirobbantak a belga, luxemburgi botrányok ezzel kapcsolatban, én is azon röhögtem, hogy lehet ugrálni, de bárki csinálhatott volna alacsony adókulcsotMutogatni való hater díszpinty
-
#16729600
törölt tag
válasz Crafter32 #64 üzenetére
Rengeteg jobb alis shopban eleve nincs ingyenes szállítás. Az Alibaba meg más műfaj, mint az Aliexpress, utóbbi a magánvásárlóknak, előbbi a céges nagytételes rendeléseknek a színtere. A gyorsabb szállítás, vagy bármilyen más előny max, csak akkor lesz érezhető egy e.u.-s logisztikai központtal, ha valaki a kedvenc sípoló gumikutyájából ezres darabszámmal rendel.
[ Szerkesztve ]
-
atike
nagyúr
A kézenfekvő nekem is eszembe jutott egyből - le sem írom, megtették már sokan.
Az óriási konténerhajókkal - és az azzal kapcsolatos alacsony szállítási költséggel mi hogyan tudnánk versenyezni...?
Adunk adókedvezményt, adóelkerülési lehetőséget vagy segítünk a pénzt kicsit megjáratva a megfelelő zsebeke csúsztatni?
-
gabor7th
addikt
Elvileg van rá sansz, de annyira húzodnak ezek a kínai üzletek, hogy végül lehet nem lesz belőle semmi. Kínában korábban pár hónap alatt felhúztak egy városrészt, itt meg minden nyögvenyelősen megy.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
tatabike
őstag
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Varróhajók? Nos, azért nem éri meg, mert egyrészt ott van maga a varrodai munkás, mint alkalmazott, minden nyűgjével bajával. Ennie kell, laknia valahol, ha beteg orvos kell neki, ellátás, stb. Vezetők kellenek föléjük, akik irányítják a munkát. Raktárosok, anyagmozgatók, a gépekhez karbantartók, tartalék alkatrészek, szerszámok, ezeknek megint lakó/pihenőhely, kaja, ellátás, stb... Ez csak a humán erőforrás, folytassam még, miért nem érné meg?
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
Polllen
nagyúr
válasz #06658560 #72 üzenetére
Nem szabad arra gondolni, hogy hajóval és repülővel is küldik a csomagokat. Túl kézenfekvő lenne. Inkább ragaszkodjon mindenki a saját álláspontjához.
Feladó válogatja. Volt már cuccom, ami ideért 3 hét alatt és volt ami 2 hónap. Mindkettő egy apró panel volt.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
dabadab
titán
"miért tartana gyakran 1-2-hónapig a kézbesítés?"
Az alapján, amit olvastam, úgy, hogy ott áll a repülőtéren addig, amíg be nem fér valahova. Pont emiatt az "ahova befér"-típusú szállítás miatt van olyan nagy szórása, hogy néha egy hét, néha két hónap.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
ViZion
félisten
+1
Ahogy mondod. Mi is fuvaroztatunk elég sokat, megvan, h mennyi köbméter helyük van. Ami belefér, felrakják. Ha nem töltik meg, az nekik bukó. Ha túlvállalják, a csomag vár. Nekem volt, h kínából németbe egy héten belül elért, de onnan Mo-ra kellett még majdnem két hét...
Mi is így küldünk cuccokat a TNT-vel, nem a TNT intézi, mert olcsóbb, h a speditőr vele fix helyre szerződött. Ha oda beférünk, olcsóság van.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
ViZion
félisten
válasz Aprósólyom #80 üzenetére
Nincs olyan hajó, ami 1 hónap alatt behozná. Ráadásul a sebességgel is variálnak, marha lassan mennek a hajók, mert X% plussz sebességhez mittomén 2×X üzemanyag kell. Volt erről TV-ben is műsor, h átálltak erre a lassú tempóra (van vmi neve is, de nem ugrik be) régen, így gazdaságos.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
azbest
félisten
válasz Aprósólyom #80 üzenetére
Előfordulnak már olyan egyedi rendelések is, amikor kombinált szálltást van és csak európába érve kap hagyományos postai nyomkövetést, odáig meg együtt jön sok küldemény. De még az sem teljesen biztos, hogy hajó, mert ahhoz képest túl hamar van európában. Egy hónap simán van az út hajóval és még csak utána bontódik többfelé.
Például a legutóbbi, kilapított küldeményem hajóval jöhetett, látszik a nyomkövetésben egy több, mint egy hónapos lépés (ems azonosító kinézetű, de kínai epacket volt).Egyébként dobott ki a google egy érdekes oldalt a különböző hajózási útvonalakról kínából
(#82) Kopi31415
az árruszállítás mennyiségileg valószínűleg tényleg főleg hajóval történik. De az egyedi kisker forgalomnál lehet több a repülő, mint a hajó. A nagykerek nagy rendelési valószínű, hogy inkább hajóval mennek.[ Szerkesztve ]
-
ztoldy
senior tag
válasz Aprósólyom #85 üzenetére
Netes források alapján van majdnem 20ezres is. [link]
[ Szerkesztve ]
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
#06658560
törölt tag
Csakhogy rohamosan nö a minél hamarabb érjen odára az igény, mindegy, mennyire drága. Kisker forgalomban pláne. Plusz veszettül fejlesztik a vasúti szállítást is. ami statisztikát most találtam, Kína belföldi szállításainál a vasút durván egymillió tonnakilométerrel volt lemaradva a hajózáshoz képest. plusz a légi szállítás szintén nagyon pörög. Különben nem érhetnének az áruk ide egy-két hét alatt a rendeléstől kezdve.
-
#16729600
törölt tag
válasz #06658560 #87 üzenetére
Nem is értem ennek a hajós transzfernek a boncolgatását itt, hacsak valaki nem céges nagytételes megrendelő, szinte soha nem fog összefutni ezzel, hanem csak és szinte kizárólag légiszállítással kerül magánmegrendelőként kapcsolatba. Ráadásul a termék paletta egy igen nagy szelete eleve kiesik az uniós forgalmazásból, ugyanis szinte semmilyen termékük nem rendelkezik CE validációval, aminek a hiányában megy a cucc a vámnál megsemmitésre / visszaküldésre.
[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Gondolom az ajánlott telephelyek a szokásos Budapest-Győr tengely környékén lennének, ahol elvileg már nincs elég szabad munkaerő...legalábbis olyan aki alamizsnáért is dolgozna. Kínai cégként meg az Alibaba se arról lehet híres, hogy megfizeti az alkalmazottait...nem beszélve a munkakörülményekről, vagy a munkáltatók jogairól. Nem úgy tűnik, hogy ez lenne az év üzlete.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Goldwin
aktív tag
-
#06658560
törölt tag
válasz Tigerclaw #91 üzenetére
Potenciálisan leginkább Szolnok-Budapest között lenne helye, esetleg Debrecen-Budapest. Így van könnyen minden irányba kapcsolat, egyedül a kelebiai vonalat kell okosan bekötni-annak lendületével pedig mehetne a vonal keresztbe tovább a dunántúliakhoz, kvázi a vasúti M0-ként, amit sikerült nemrég elkaszálni.
-
dabadab
titán
válasz #06658560 #94 üzenetére
"egyedül a kelebiai vonalat kell okosan bekötni"
Nem tudom, hogy miért sikkadt el itt eddig ez a részlet, de a kínaiak arra akarnak rávenni minket meg a szerbeket, hogy a Budapest-Belgrád vonalat építsük újra (baromi sok pénzért, amit a kínaiak adnának kölcsön).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#06658560
törölt tag
Mert annak logisztikai szempontból nem feltétlen van sok értelme. Egy új logisztikai központ felhúzása és telepítése esetén. Az áruforgalom a 120-on zajlik nálunk, s Románián át tovább a Balkán felé inkább. most. Amikor az Alibaba dönteni fog, akkor nem egy majd elkészülő pályázatot fog értékelni, pláne, hogy tuti ismeri a helyi viszonyokat - ami nincs lebetonozva az orrod elé, az nem létezik - plusz tengeri kapcsolatot csak messze ad, ahol meg vagy Zágráb fele, vagy Románián át már most is megvan a kapcsolat, plusz adott részen Oroszország és a közvetlen Transszibériai vasúthoz kapcsolódás is adott.
Pláne ilyenek mellett:[link][link]
#83 azbest: terméke válogatja. kétlem, hogy IT holmikat tengeren utaztassanak hónapokig, kitéve a sós levegőnek, hullámzásnak. Az inkább légi- vagy vasúti úton érkezik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Azért itt igen érdekesen vannak leírva a dolgok .[link]ha a filmstúdiót is Zadarba építik, akkor szerintem már valahol eldőlt ez a dolog., hova akarnak letelepülni.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Aprósólyom
addikt
Megnéztem, a forrást, mert kicsit soknak tűnt. Szinte biztos voltam benne, hogy nincsen 10000 konténer feletti konténer hajó. Amit te néztél az TEU (a 20 láb hoszzú konténer elnevezése). Ami pont egy fél hosszú konténernek számít, a hagyományoshoz képest, amit a legtösször látunk. Az 40 láb hosszú és ebből a konténerből akkor 9550 fér el értelemszerűen.
szerk.:
Na mostmár megjegyzem, hogy legnagyobb az 9550-es.
Egy jó darabig a MAERSK triple E hajók voltak a legnagyobbak. De arra is rosszul emlékeztem. Az is 9170 nagy konténert tud szállítani. Nagyon elhomályosult az emlékem valahogy.[ Szerkesztve ]
Jevons paradox
-
senior tag
Vám az EU-ban egységes, az ÁFA-t meg a vásárló lakhelye szerint kell fizetni, ezekből a szempontból mindegy, hogy EU-n belül hol vannak.
Ezt ugye nem gondoltad komolyan.Az igaz hogy az áfát meg kell fizetni - de nem mindegy hogy az áfa 12 vagy 27%1151,AM4,1366,2011, - Lapok,procik,vinyók,tápok,vga-k -akciósan. - 70-2340239
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Windows 10
- Asztrofotózás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Napelem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...