Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #5633 üzenetére
l4ci írta nemrég, hogy mintha a 2.4-ben is frissült volna már a fame rendszer.
Amúgy az up-to-date verzióban nekem 180. szint körül 190 ezer körüli fame kell egy szintlépéshez.
Feel Good Inc.
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #6604 üzenetére
Szerintem is inkább ajánlott PR szint az, nem pedig kötelező. Én azért elég jól felhúztam már most, nem árt az. A saját szériáját pedig már végigtoltam, csak az a néhány verseny hiányzik, amihez ez az autó kell, a Chevy bőven elég. Az utolsó versenyhez PR 53.0 kell, a saját versenyein nincs PR követelmény.
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #6606 üzenetére
Ha nem mentettél felhőbe utána, akkor próbáld meg visszatölteni az előző állapotot, hátha. Kérdés, hogy tudod-e, hogy mikor mentettél utoljára?
Ezért jó, hogy nálam két eszközön is fent van a játék, tudok szinkronizálni, esetleg visszatölteni egy korábbi állapotot, ha esetleg elcseszném valahol. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #6742 üzenetére
Eeegen, csak az a 8. hely nem egyenértékű azzal, hogy a rajtrácson állsz a
8. helyen, s az első karnyújtásnyira van. Addigra már eléggé elnyúltak... Ami
persze nem baj, sőt! Izgalmasabbá teheti a futamot. Mint a farmfutam tesója
a 2015-ös farmfutam. Repülőrajtos, és sok-sok körig fogalmad sincs, mennyi
a hátrányod, egyáltalán meg lehet-e nyerni a futamot, ha így folytatod.
Szerintem jó móka! (Jobb, mint az első sikánt levágva az élre állni, és onnan
csak a második helyezett egyre növekvő hátrányát nézegetni, vagy ha éppen
elkottázod, akkor látni mennyire közeledik, vagy egyenesben mennyire erős.) -
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #6747 üzenetére
Nekem az laza volt. A 10es és 11es kanyar közötti részén talalkoztam szembe a mezőny nagyjával, én nekem balra húzódtam, simán elmentek mellettem, Eric volt lemaradva pár kanyarral.
Feel Good Inc.
-
Tibcsi21
csendes tag
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #6943 üzenetére
Na ez király. Most akkor frissítsem le, vagy ne? Vagy esetleg várjak-e még egy javítást, mielőtt frissítek? Mindegy, két eszközöm van, az egyiken megnézem, max a másikat nem update-elem le. De akkor viszont nem fog menni az oda-vissza mentés a kettő között. Nagy dilemma ez. Mindig elqrnak valamit ezek a majmok...
Az előző Nascaros mókából (szerencsére) kimaradtam, de az autókat utólag megvettem aranyért, most tolom a Nascar-os versenyeket, már szinte csak azok vannak hátra, a többi főszériából csak néhány második hely miatt nincs 100%-om. Nekem nem jön be ez a Nascaros körözgetés, 20-25 autónál még relatív könnyen tudok nyerni, de a 43 grides versenyen már szenvedek rendesen: vagy beleszaladok valami nagy tömegbalesetbe, vagy kilöknek és kezdhetem előlről, mert akkor már esélytelen behozni a hátrányt.Apropó, valaki írta, hogy nem nagyon látott még botot megcsúszni vagy kicsúszni. Hát én az elmúlt héten kettőt is láttam: az egyik Silverstone-ban volt, a célegyenes előtti visszafordító kanyarban csúszott ki az egyik bot úgy, hogy senki se ment neki. A másik pedig pont egy Nascaros volt, vagy lekoccolta a falat, vagy csak megcsúszott, mert ott se ért hozzá senki.
Ja a másik meg amit nem értek ennél a Nascarnál, hogy több körön keresztül megyek 320-as tempóval, fékezés nélkül aztán az utolsó körben megcsúszik. De miért? Ugyanazon az íven megyek, előttem-mögöttem senki, akkor meg miért csúszik ki?!
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #6953 üzenetére
Nekem is bedobta, hogy a felhőben 100%-os mentésem van, a tableten meg csak 90%, és töltse-e le a frissebbet? Még jó, hogy mindig kézzel mentettem, és SOHA nem volt 100% a mentésem, csak egy ideje bugosan annak írja... Szóval ezt valamikor még régebben elszúrták, úgy látszik, hogy most még tovább gyűrűzik. De amúgy nem csinált galibát. Droidon viszont most már nem merem elindítani, mert még visszaszinkronizálja nekem a régi mentést - jó szokásához híven kérdés nélkül -, aztán bachatom az azóta megnyert sok futamot.
l4ci: durván nagy méretű lett a frissítés... 825MB? Az assetek meg csak utána jönnek pluszban (100-200MB). Na, az utóbbival vannak/voltak gondok, de ha "ráerőszakolod", hogy töltse le mindet, és addig kibírod, hogy ne nyomkáld, akkor varázsütésre "meggyógyul". Előbbi meg szerencsére nem növeli (annyival) a játék teljes méretét, mert egy csomó mindent "csak" lecserél. Pl. rengeteg hangot. (A gumicsikorgás hangja különösen érdekes lett. Mondjuk viszonylag valósághű, attól függ, honnan nézzük. Izé. Hallgatjuk.) Szerk: szerintem a NASCAR sokkal jobb lett, mint volt: sokkal inkább együtt van a mezőny, és húzzák be az autókat rendesen a legbelső ívre, de nem lökdösnek ki, figyelnek rád (is), ha te is rájuk, a "bump drafting" is egész jól használható végre, nem veszítesz sok sebességet, stb. Összességében egy új élmény! Még azt is mondhatnám, hogy könnyebb (kicsit lassabb köröket mennek), mert nem az van, hogy szétszóródva "lézeng" mindenki a pályán: az egész futam során végig sokkal könnyebb szélárnyékot fogni. Nagyon hangulatos.
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #6977 üzenetére
Az offline idő korábban is ment, nem az update-től van. A lányom profiljában kb. 1-2 hetente változik, toggle jelleggel (88 autó, előző verzió). Egyszer megy, egyszer nem. Most offline is számol, nálam úgy egy hónapja nem ment pár napig, azóta rendben működik (szintén korábbi verzió, mert az új el sem indul. 3 óra volt újratelepíteni, asseteket letölteni, kb. 100-120megánként kilépett . Túl lehetett terhelve a szerverük, a mentést simán visszatöltötte).
-
NNME
tag
válasz ntglaci #6982 üzenetére
Én annyi változást tapasztalok, hogy könnyebbek lettek ezek a versenyek amelyeken szívtam az elmúlt napokban mert botok ellen kell menni és nem a valódi versenyzők ellen (Harvick, Kenseth, Elliott stb.).
Szóval a drag és az utolsó Daytona is sikerült egyből a Talent sorozatban. Bár fene tudja, hogy kellett-e ez mert most megint nincs kihívás, csak "nyugis" körözgetések... Sehogy se jó -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7023 üzenetére
Ezek a Nascar versenyek nem a kedvenceim, nem szeretem a húsdarálót, főleg a richmondi pályát utálom nagyon, mert nagyon rövid, csúszik ki az ívről az autó, nem lehet rendesen felgyorsulni, mert már kanyar jön, nehezebb előzni, könnyebb beleszakadni egy tömegbalesetbe. A szériák vége felé egyelőre én sem tudtam aranyat szerezni, de én mondjuk nem butítom a versenyek előtt (még). Azt mondjuk nem teljesen értem, hogy hogyan sikerült tuning nélkül végignyomni ezt a 7 napos versenyt, ahol volt olyan, hogy 37. helyről kellett elsőnek feljönni, én azért toltam rá tuningot rendesen, mert különben egyenesben sem értem volna utól a mezőnyt.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #7091 üzenetére
Nekem az lett volna az értelme, hogy könnyebb dolgom legyen ezzel az unalmas nascar szériával, ahol 4x kell tök ugyanazt végigcsinálni, 4 tök ugyan olyan autóval - számomra ez a lehúzás non plusz ultrája.
Egyébként pedig nálam most hiába próbáltam, nem működött érdemben a butítás, hiába vittem le a szinten a béka segge alá a 3. végi endurance versennyel, a 6. napra pont ott tartok nehézségi szinten, mint az első nascar autóval butítás nélkül, tehát ugyan úgy bele kell majd toljak aranyos fejlesztést is ha meg akarom nyerni az autót - ami végső soron úgyis kelleni fog a saját szériájánál - de egyelőre azt sem terveztem végigvinni.
Az előző - tavalyi - nascaros challenegnél butítottam a 2-3. autónál, mert már marhára untam a körözgetést akkor is.
Egyébként egyet értek veled, a butítással elveszik a kihívás, én sem szoktam alkalmazni (szerintem már írtam is), de nekem ez a nascar - főleg másodjára, harmadjára és negyedjére - már nem kihívás, hanem szivatás, amin szerettem volna a leginkább fájdalom mentesen túllenni.
Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #7099 üzenetére
"Csak azért hogy meglegyen, elég logikátlan!"
Már miért lenne logikátlan? Szerintem nem az. Legyen meg, az a biztos, mert különben 500 meg 750 goldba kerül darabja. Aztán, hogy mikor akarom végigvinni a szériáját az más kérdés, amúgy az előzőeket goldos tuning nélkül is el lehetett vinni 50%-ig.
Persze, hogy most rá kell költeni 60-70 aranyat még mindig nem rossz deal (főleg, hogy a challengeből visszajön 50), de azért na, 4x ugyanazt?! Nálam ez akkor sem szimpi.
Feel Good Inc.
-
Rohjinwook
csendes újonc
válasz ntglaci #7091 üzenetére
Nem menozesnek szantan.... oke lehet a jatek lenyeget veszi el de alg van goldom.... es szerezni is kurva nehez... egy nascar autot nem tudok megvenni mert 350 gold... honnan lopjak annyit kolcsek milliardokat a jatekra?
Ui gondolom neked csalassal van 100 millio atanyad.... inkabb aruld el h lehet olyan sok aranyra szert tenni... mindegy gondolom ugysem valszolsz ugyhogy jo jatekot!
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #7116 üzenetére
ntglaci! Nem az a baj, hogy az RR3gfx az idők során vhogy elromlott,
hanem az újabb Android nem hagyja dolgozni: fájlokat másolgatni.Szóval... akármilyen app is legyen, ha fájlrendszer szinten nem fog
hozzáférést kapni a csereberéhez, így maradt a "kézi hekkelés".
Amúgy nem tudom, mit nem szeretnénk egy közvetlen linken... Na
jó, max. azt, hogy ki kell jelölni, megnyitást kérni, mert nem is link.
(Meg esetleg ha valami vírusos tartalomra mutatna, akkor azt sem.)Szerk: bár el tudom képzelni, hogy az RR3gfx már régiebbi drodion
sem fut a játék újabb verzióival (mert okafogyottá vált a fejlesztése).
Amúgy volt benne egy hasznos funkció: a backup. Igazából ennyiből
állt az új verzió támogatása, hogy belerakták az eredeti plist fájlokat.
Ha valaki elfelejtette volna visszaállítani, és úgy frissített, helyrerakta.
Többször futottam bele a hibába: frissebb játék, ráerőszakolt régi fájl.
Ez a kézi cserével sosem következik be, így nekem nem is hiányzik.Szerk2: igazán belerakhatnának egy pár grafika opciót a menübe.
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #7194 üzenetére
Ilyen erővel játszani se érdemes, hiszen az idő pénz, és amit ráfordítunk időt a játékra, semmit nem keresünk vele.
Ne sarkítsuk ennyire a dolgokat, itt nem erről van szó. Hanem pusztán "anyagi" szempontból nem éri meg annak, akinek a 100% teljesítése lényegtelen. Én nekem 32 gold elköltése nem éri meg, hogy a végén ott legyen az, hogy 100%. Nálam a begyűjtött autók fontosak, azaz minél több kocsi legyen meg (és itt gyakran kell gold). Itt is akad kivétel, pl. LMS Toyota mai napig nincs meg, és nem is tervezem megvenni, mert minek? Nem tetszik az autó, így felesleges. De a McLaren F1 GTR tetszik, és meg fogom venni. Van akinek minden autó kell, van akinek pár kivétellel a legtöbb (mint én), és van akinek minden autó, és tuning rájuk, hogy meglegyen a 100%.
És én írtam, hogy annak akinek nem fontos ennél az eventnél a 100%, annak nem feltétlen éri meg. Akinek meg kell, az rákölti, mindenki úgy játszik, ahogy neki tetszik.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Sordoran
addikt
válasz ntglaci #7197 üzenetére
Na igen, végül is lmp-s toyota az lms10 körös farmolására kitűnő, de én inkább eggyel kisebb méretben tolom, Ferrari F50-el a 4 köröset. Néha még az a napi 14 perc míg azt letolom is sok, fél órába bele őrülnék.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7199 üzenetére
Munkanap min. 4-5 futam (3-4 verseny BuKaVu-s utazás alatt) 10 körös le mans-ban, toyotával (7-8 futam/szintlépés, 68 goldért), 2:46-2:50 közötti köridők, 34-40 perc közötti futamidő (40perc: második helyre behozott 911-el , tényleg szórakoztató kilökni mindenkit, aki visszaveszi a körét [1 kör előnyöm van ekkorra] ). Szervizelendő toyotával 34 perc, 3:00-3:05 köridők, 150m alatti előnnyel szoktam nyerni. Szerviz csak munkaidő alatt vagy éjféltől reggelig. A toyotáról a legutolsó motor fejlesztés hiányzik (700 gold, -0,02sec,+2-3km), de egyszer arra is sor kerül (jelenleg 6 kocsi hiányzik, a nascar széria 40%-on + a sesto futamai vannak hátra)...
A nismó-s 10 körös nekem nem volt igazán szórakoztató, csak a lányom profiljában használom, hetente kb- 6-10 futam (level 147), ált hétvégén vagy +xx%-os fame/>100%r$ szorzós napokon (erősen erőforrás hiányos a profilja, kb.100 kocsi, éppen megnyílt az elite széria) -
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7201 üzenetére
Járj BuKaVu-val dolgozni . 2-3 futam zsinórban még nem fárasztó.
Elindult közben a sestos event. Úgy néz ki, az első futamban felmérik a szinted (3kör, dubai oval, max 85mp), az eredménytől függ csak, hogy a 2. futamtól melyik bot lesz az ellenfél. 1-1 mp bennhagyása 1-2 bot szintet csökkent (2 profil alapján). Még fut az első körös fejlesztés (átlag 150eR$/12h), de úgy nézem, ismét szeretnének beszedni némi pénzt a majmok (egy 4 futamos kocsiért), így a második körben max 2-3 pénzes fejlesztés lehet, a többi valószínűleg goldos. Az első napi harmadik futamhoz már fejlesztést javasol. Persze az elsőben elért időt kéne megjavítani
Szerviz 2h30. -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7237 üzenetére
Ezért kell(ene) tovább fejleszteni az autókat, én valahogy sejtettem, hogy betesznek más autókat is ebbe az eventbe, de valahogy inkább Lambora számítottam, nem erre az Astonra.
Más. Még mindig tolom a Nascar-os szériákat, mert még csak 59%-os a főszéria, de már nagyon elegem van belőle. főleg a megnyerhetetlen Richmondi versenyektől. 10 kör fölött már annyian vannak a pályán, hogy az eleje annyira elhúz, hogy szinte lehetetlen beérni őket a vége előtt. Néha sikerül 1-2 verseny, de sok 13-14 körös vesennyel vért izzadok, de úgy se tudok nyerni. Csúsznak az autók, az egész pálya egy rohadt nagy kanyar, külső íven alig lehet előzni, mert olyan közel mennek a botok a falhoz, hogy én oda egy papírlap sem férne be. Van valakinek vmi tippje - butításon kívül -, amivel nyerni lehet itt?
-
DigitXT
félisten
válasz ntglaci #7241 üzenetére
Egyáltalán nem volt teljesíthetetlen... Egy f.sza kis verseny volt,
komoly kihívással. Mondhatni üdítő színfoltja a játéknak! Simán
lehetett nyerni DE végig "jól" kellett nyomni. Igen, a frissítés ezt
rendesen elcseszte. Kijavította volna? Túl nehéz volt? Oké, egy
picit vegyenek vissza a lassabbak kedvéért, de másodperceket?Nem találják ezek az egyensúlyt. Normális kihívás nincs... Mert
ha kilométerekkel lehet nyerni, abban mi a kihívás? (Oké, indulj
gyengébb autóval, mint anno... Ja nem, PR -> kötelező tuning.)Mindegy, nem bosszankodom: kiviszem 100%-ra és kalap... TT
Szerk: amúgy 18.7 körül mennek nálam a botok, én kb. 18.1, s
a végén simán nyerek 5 másodperccel a bakik ellenére (a jobb
körök nem mennek mindig hiba nélkül, anno 17-esek is voltak)!
Elcseszték volna? Nem minden bot fakezű, de összességében
lassabb lett mezőny. Más jellegű kihívás, de nem lehetetlen.Az se volt normális, hogy páran 5-6 kört kapnak, mert 24-eket is
alig futnak, a nagy részük 19-20 körül vergődik, de az első kettő
nyomja a 17-es köröket, aztán csak a lekörözésen akadnak fent.
Ahogy a se, hogy kört kap a második is, ha túl erős a kocsid, lol.[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
válasz ntglaci #7237 üzenetére
Nálam nem volt gond csak pénzes Vulcan-nal a visszafele, elsőre meglett.
Igazából az egész elég laza volt eddig, lehet majd most jön az uccsó két napra valami húzós futam.Richmond tényleg változott a frissítés óta, kevesebb a balhé, nehezebb átmenni a tömegen. Ettől függetlenül teljesíthető. Nekem a 4 új széria csak PR szintig húzott autókkal most 95-96-96-100-on áll. Összesen 7 futam maradt hátra.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7247 üzenetére
Ajánlott PR 80 felett volt. Vagy fejleszteni kéne a kocsit vagy butítani kéne a botokat. Én az utóbbit választottam, mert kissé köcsögségnek tartom, hogy egy egyszer használatos kocsira ennyi aranyos update-et kelljen feltenni (PR79.9-nél tartok, úgy érzem, nem filléreskedtem eddig sem, bőven 200 gold felett van a kocsi fejlesztése). Szerencsére adott a ne sérüljön feltétel, így elég csak beleszállni 1-2-3x az egyik ellenfélbe, esetleg falhoz kenni (sajna nem végig az ovalos pályán van a futam, így az első ovalos íven az orral falhoz kenéstől még nem emelkedik el teljesen az ellenfél az aszfalttól, pedig a pályán a repülő kocsik a kedvenceim , a nascar-ban jutott elég ) és máris vége a futamnak. Néhány fail futam után 6:10 körüli lett az ellenfelek futamideje, az pedig még szervizre váró kocsival is simán teljesíthető (5:36 ill. 5:40 volt sérülten). Az sem mellékes, hogy holnap is gyengébb botok várnak rám. 110 gold lenne a fék+gumi upgrade, inkább kihagynám. Bár lehet, h egy részét mégis be kell majd vetni holnap, mivel szinte minden nap volt egy olyan futam, ahol kimaxolt botokat dobott a gép (pl. ma a drag, korábban a speedsnap, dr perriwinkle/auraipod botokkal).
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7247 üzenetére
Ez tényleg nehéz volt, nekem még majdnem fullos kocsival is, kellett néhány próbálkozás, mire rájöttem, hogy hol lehet sokat és jól előzni. De nálam is volt olyan, hogy a 2. körben már negyedik voltam, megelőztem a harmadikat is, majd egy kanyarban belémszállt hátulról - fail, kezdhettem újra. Mentés - visszatöltés párszor és meg is lett, nem volt kedvem emiatt szervízelni.
Amúgy megsúgom, az utolsó napon is van egy-két vicces feladat, ezek a következők, csak hogy készüljetek, aki még nem tart itt (időzóna állítással már ma elkezdhető).
Silverstone a pálya, 6 feladat van:
1. National Circuit, 3 kör, nyerj 25 és 100 méter közötti előnnyel
2. National Circuit, Speed Snap megcsúszás nélkül
3. National Circuit, 3 kör, de úgy, hogy az első kör végén legyél második kevesebb, mint 50 méter hátránnyal, azután nyerd meg
4. National Circuit, Speed Record kevesebb, mint 1 perc alatt megcsúszás nélkül. Ide kell néhány fejlesztés, mert nálam fullos autóval csak 4 km/h-val léptem túl a másodikat.
5. Grand Prix Circuit, 3 kör, 189 km/h átlagsebességgel, pályaelhagyás nélkül
6. Grand Prix Circuit, 2 kör, 5x kell megelőzni Magnust sérülés és pályaelhagyás nélkül. Már csak ez hiányzik nekem, még szervízben van az autó.Fullos kocsival még kicsit sérülve is sikerült az 5. feladat, bőven 200 feletti átlaggal. Jó, hogy beletoltam minden fejlesztést, így nem kell szenvedni meg butítani a végén.
-
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7260 üzenetére
Én fullra fejlesztettem a verdát, így csak 1 feladat volt relatív nehéz, a 40 autót lenyomni sérülés nélkül Daytona Road Course-on. De néhány próbálkozás után ez is ment, csak meg kellett tanulni a féktávokat. Szerintem ha elég aranyat beletolsz, akkor abszolút nem nehéz, de ezek szerint meg lehet csinálni minimális fejlesztéssel, de én már inkább nem szenvedek vele, van arany bőven, úgyis fel akartam húzni, akkor meg miért szívjak? Volt olyan küldetés régebben, ahol próbáltam én is minimális fejlesztéssel végigtolni, de ezek az idők már elmúltak, van pénz és arany is bőven. Egyedül néhány Richmond Nascarral gyűlt meg a bajom, meg néhány hihetetlen Endurance teljesítménnyel, amit sehogy se tudok utolérni. Akár nyélgázzal megyek végig, akár megvárom, a 80 sec-et, hogy ne vesszenek el másodpercek. Az a baj, hogy offline is hozza a barátok és csapattársak teljesítményét, itt majd ki kell lépnem mindenhonnan, ha 100%-ra akarom megcsinálni a szériákat...
-
Petya25
addikt
válasz ntglaci #7277 üzenetére
Korábban írtam:
"A Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd."Most a 15 elmaradt érméből 7 van hátra. Pár korábbi futamot újra kell futni és kész.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7277 üzenetére
Látod, én a szervízes csávóval meg a managerekkel már nem trükközök, amióta nem működik a kilövés után.
Csak a gond van vele, nem éri meg az az 1-1 arany, én már csak nagyban gondolkozok...
Azért a 100 arany nem rossz, megér 8-10 órányi szervízidő bukást. Ráadásul hétfő este még C végén voltam, de mivel sokan játszottak a TT-vel, tegnap este már B elején voltam, pedig nem is javítottam semmit az eredményeimen. Azért futok még 1-2 kört, hogy biztos legyen a B csoport a hét végére. -
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7285 üzenetére
Újra kell futni néhány futamot. Célszerű valami egyszerűbbel kezdeni, pl. autocross-ok, hunter-ek, speed limit-ek az elejétől. 1-2-3x-i futam után adott egy-egy új elemet, előbb-utóbb Nálad is össze fog gyűlni a teljes kollekció. Ha a 3. után sem ad, tovább kell lépni a következő hasonló típusú futamra.
szerk: nálam sem volt meg minden eleme a kollekcióknak 100%-nál. De újrafutottam néhány - gyorsan teljesíthető- futamot és összegyűlt. 1-3. helyre ad, a 4. helytől nem ad érmet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5