- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
válasz Döglött Róka #190 üzenetére
Kíváncsi vagyok hányszor kell végignézned azt az ~5 másodpercnyi akciót, hányszor 5 másodperc kell hozzá, hogy egyáltalán tudatosuljon mi történik közben. Ezek a tehetségtelenek meg valós időben oldják meg, azzal a technológiával, amit feleslegesnek gondolsz.
-
MODERÁTOR
válasz Döglött Róka #192 üzenetére
Kezdem kicsit azt érezni, hogy
- direkt trollkodsz
- tényleg ennyire értetlen vagy.
Egyik sem jó opció.A témához:
Régen 60Hz-en toltam minden játékot, nem tűnt fel, hogy rossz lenne. Aztán egy IPS 75Hz-re váltottam, kicsit érezhető volt a difi, majd innen mentem IPS 144-re és tényleg sokkal jobban folyik minden game. Én nagyon szkeptikus voltam és parasztvakításnak hittem az egészet. Egyedül a TN panel az amivel nem tudok megbarátkozni, szeretem ha vannak színek a monitoron és nem valami fátyolos szar. -
VIC20
őstag
,,A képfrissítés mértékegysége ugyebár a hertz, és azt jelzi, hogy hány képkockát képes a panel másodpercenként megjeleníteni."
Ez a katódsugárcsöves monitorokig volt igaz, LCD-knél már nem. Igaz, hogy ugyanez a mértékegység maradt meg hozzá, de egészen más van mögötte.
-
nagyúr
Látom R6S-ezel mint jómagam, el sem tudnám képzelni ezt meg az ilyen típusú játékokat Free/Gsync nélkül, bár magasabb felbontásoknál kell az erős VGA, hogy szinten tudja tartani a képfrissítési rátát. Talán fullHD-ban még csak csak el lehet érni high end VGA-val a 144 FPS minimumot, de felette már vagy SLI vagy XFire.
~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
#72042496
törölt tag
válasz Döglött Róka #195 üzenetére
De, szó szerint azt állítottad.
-
sb
veterán
válasz Synthwave #103 üzenetére
De épp erről beszélek, nem biztos, hogy érted.
Két dolog van:
1. Hány frame-et akarsz/tudsz látni a szemeddel. Erre szerintem nem kell 100Hz+
(Erre írtam példaként, hogy moziban pl. utálják a 48Hz-et is, 24-el elvannak mint "mozgókép". Nyilván ez hülyeség, 60-80-ig még simán látni a különbséget csak szemmel...)
2. A másik meg a késleltetés amit egérrel a kezedben érzel. Ez kritikusabb játéknál, de erre meg a késleltetést elég lenne csökkenteni önmagában. Jelenleg erre egy brute-force megoldás a magas frekis panel, mert az olyan sokszor frissít, hogy tuti rövid lesz a lag. De ez félreértéseket szül, mert csak pár 10ms-et nyer vele az ember amit valóban érez kézzel... de rohadtul nem látja a szemével.Erre volt példa, hogy ha így van - szerintem igen - akkor egy alacsony frekis, de 0 késleltetésű oled is jó lehet.
-
MODERÁTOR
Jaja tolom. Sajnos muszáj az erős vga az uwfhd felbontásra is. Fhd-n jóval több volt az fps. Ebben a játékban (is) elég sok múlik azon, hogy ki veszi előbb észre az enemyt. A screen tearingtől megőrültem, iszonyat zavaró volt.
Q3-at is tolom néha, ott kifejezetten hasznos a 144+Hz, de kétségtelenül nem a legideálisabb méret ilyen játékra a 34"[ Szerkesztve ]
-
andy19770128
aktív tag
válasz jaffa 2843 #151 üzenetére
cccccc Álltalában A piac határozzameg hpogy mit KELL venned. nem gondolod komolyan hogy te döntesz ugye? A marketingesek rég a pszihológusokkal dolgoznak össze hogy valóban és szabadon ne dönthessen senki. De ez végül is CSAK tudomány. oda se neki. éjen az üvegszem és a púp
-
andy19770128
aktív tag
válasz Aprósólyom #167 üzenetére
Igen de ez már a funkcionális pszihológia és pszioanalitika asztala
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #195 üzenetére
De, PONTOSAN ezt állítod, csak értelmezve kell olvasni, amit írsz.
Azonos tudású (vagy kicsit jobb) játékosok ellen (akiknek normális cuccai vannak és nem ott laknak, mint te az adatlapod szerint ) gyakorlatilag esélytelen vagy, maximum Fortunához imádkozhatsz.
Bár nyilván még nem mondjuk elegen, hogy nettó zöldségeket beszélsz.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Chaser
titán
q3-ban eleg sok oram benne van, volt ido amikor mar csak notebookon toltam es annak kijelzojen, par $-os kinai wireless egerrel az agyban ( : ott mar volt akkora rutinom, h a lagg es kis frissites ellenere ki tudtam szamolni amit kell, soha nem akartak elhinni h notebookrol tolom olcso wireless egerrel
Csak ugy eszembe jutott ( : szerencsere mostani multik mar nem.izgatnak_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz andy19770128 #209 üzenetére
Én sajnálom, ha nem te döntesz arról, hogy neked mi kell. : <
Szerencsére nem mindenki van ezzel így.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Yany
addikt
válasz Döglött Róka #186 üzenetére
A lag kompenzációnak megint az égvilágon semmi köze ehhez a témához. Miért gondolnék arra?
Olyan egyszerű ez az egész monitor frissítési freki kérdés, nem tudom, hogy miért ilyen hihetetlen, hogy a 20-as tickrate-es szerverek esetén is gyakorlatilag éppolyan értelmes és hatásos gyorsabb monitort használni, mint egy 60-ason. És igen, bőven 60 fölött. Amíg a kliens (ergo az engine) képes a két "tick" közti állapotot megjeleníteni (ld. interpoláció), addig ez nem is kérdés. Nos, perpillanat nem hiszem, hogy van olyan elterjedt engine, amelyik ezt ne tenné meg, vagyis nincs miről beszélni.
A lagkompenzáció a szerveren történik a kliens által küldött adatokat dolgozza fel a kliens latency-jének megfelelő idősávval hátratolva. Ez totál másik témakör. Ez most a szezon és a fazon esete. Kicsit olyan vagy, mint aki egy beszélgetés közepébe csöppen és gyorsan elhadonászik 1-2 fogalommal, ami érintőlegesen kapcsolódhatna a témához, hátha betalál valamivel, hogy részt vegyen a beszélgetésben.
szerk.: Ha valaminek még lehet köze a frekihez, akkor az az input-kezelés. Ha az szinkronban történik a megjelenítés sebességével, vagyis az input state-ek vizsgálata minden képkocka megjelenítés előtt megtörténik, akkor már nem is csak a felfogási sebességed, de a reakcióidőd is jobbá válik. Nem fogom ezt külön megmagyarázni, mert láthatólag valamit eldöntöttél, amihez nem értesz, ahelyett, hogy utána olvasnál, mielőtt kinyilatkoztatsz. Ha mégis érdekel a téma, az input state handling fps engine és hasonló szavak bevetését ajánlom a gugliban.
szerk2.: csak felsorolás szintjén, hogy a kliens működésében még miken múlhat, hogy mennyire hat a teljesítményre a kijelző frissítési frekvenciája:
- Input state handling
- Client network send rate / command rate
- Buffering (input/frame/network)
- Frame Interpolation / extrapolation: itt a jóslás pontossága is nagyon fontos, mert alapvetően egy extrapolált képkockához történik az interpoláció, ha nem akarja a motor, hogy minden játékos a múltban játsszon, vagyis akkor tökéletes, ha az extrapolált állapotok nem csak nem tévesek, de pont akkorra történik meg az interpoláció befejezése, mire az új csomag megérkezik a szervertől.
- És még sokminden más.[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Chaser
titán
-
jaffa 2843
Ármester
válasz andy19770128 #209 üzenetére
Ha van még olyan ember a mai világban, aki bármit elhisz bemondásra, akkor nála komoly gondok vannak. A marketingesek puszta létét is érdemes megkérdőjelezni. Aki nem képes kritikusan szemlélni a világot, azt őszintén sajnálom.
Gyíkember meg harmadik szem, amen...[ Szerkesztve ]
#### Egeres közvélemény-kutatás | http://goo.gl/forms/egt3lQRWsh ####
-
#16939776
törölt tag
Alacsony reakció idejű TN 240-es panellal, 90 fps-nél még lassú forduláskor is nagyon élesen látszik az a stroboszkóp szerű hatás, ahogy eltolva villannak fel a kontrasztos elemei a képnek.
Olyan 120fps-nél már nem ezt a villogást látom, összemosódik mozgóképpé. 120-240 közötti szakaszt a csökkenő reakció időben "kézzel" és fordulás közbeni javuló képélességben lehet "szemmel" tetten érni, mint különbséget.
240-nél már nagyon nagyot (nekem életszerűt-lennek tűnő mértékűt) kell rántani ahhoz, hogy újra frame-ek sorozatára essen szét a kép.Ha sokkal alacsonyabb reakció időre képes panelt alkalmaz, sokkal rövidebb hold time-al, ami kicsit sem "dolgozza össze" a képkockákat, akkor elképzelhető, hogy az általam tapasztalt 120Hz-es határ is feljebb tolódik, magasabb FPS-ig hathat villogónak a kép.
Szóval az alacsony(abb) FPS+ultra alacsony panel reakció idő kombinációja, nem biztos hogy jó irány.[ Szerkesztve ]
-
Yany
addikt
válasz #16939776 #219 üzenetére
Elvileg ezt oldaná meg az LFC, de sajnos az is csak 2x szorzóval dolgozik, ami minden, csak nem finom átmenet. A 38uc99-esemen még az 55 és a 75 között is sajnos elég jól látható fénysűrűség-varianca van, picit zavaró, amikor kvázi álló helyzetben változgat az fps. Mozgás közben szerencsére ebből semmi nem látszik.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
#72042496
törölt tag
válasz jaffa 2843 #218 üzenetére
Ettől még a marketing alapvető fontosságú, ha az adott terméket el is akarják adni. Más kérdés, hogy a fórumon gyakran látom azt, hogy a marketinget a reklámmal azonosítják. Vagy valami sátáni-összeesküvős-mindmeghalunk dologgal, mint kb. a #209-ben is.
[ Szerkesztve ]
-
jbcs
tag
A hozzászólásokat olvasva el tudom fogadni, hogy valaki észreveszi a különbségeket a 60 Hz és 144 Hz között, de azt már nem igazán, hogy akkora a különbség, hogy besza-behu és ég és fold a különbség... 60Hz IPS-el nyomom, egyszer felraktam 75 Hz-re és talán éreztem valami különbséget, de lehet, csak placebo hatás...
Azt is el tudom fogadni, hogy jobb lesz a kill ratio-d a játékban, de nem tudom, lehet, hogy csak én vagyok egyedül ezzel, de annyira magával ragad a játék, hogy nem a vízen lévő árnyékokat figyelem, meg hogy valahol van egy kis darabosság. Ha valaki vált 60 Hz-ről 144 Hz-re, biztos érdekes, meg, jó lehet 10 percig... de utána ugyanúgy megszokod, mint a 60Hz-t és az lesz normális, nem hiszem, hogy egy-két hét után is magad alá piszkitasz a gyönyörtől, mint egyesek itt előadják... -
aerosmith
őstag
Jó cikk, de nyugodtan írhattál volna a Gsync Freesync és társairól. (vagy esetleg egy folytatásban)
Pláne mivel nem rég aktiválta az Nvidia 12db freesynces monitorra a Gsync támogatást így már nem kell hozzá többszázezres monitort venni. Én is örülök az Acer XG270HU-mmal.Illetve lehetett volna róla szó hogy a gép teljesítménye milyen felbontású és frekijű monitort bír rendesen kihajtani, mert i3+1060hoz hiába veszel WQHD 144hzet.
A 144hz placebóról meg annyit hogy mióta megvan a 144hzes monitorom R6Sben a ponttábla sereghajtó részéről rendszeresen közép felső helyezésekbe kerültem. Ennyit számít a gyorsabb megjelenítés.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Yany
addikt
Ahogy A-ból B-be jutsz egy autóval, annak is vannak kényelmi, esztétikai paraméterei... és van a teljesítmény: mennyi idő alatt. Na épp ilyen teljesítmény-specifikus kérdés a frissítési frekvencia is. Vannak persze hatásai, amit megszoksz és nem azon ámulva ülsz 0-24-ben előtte, hogy azta, ez 144, nem 60, de ettől még a teljesítménye adott lesz, ami mindenképpen hat rád, akkor is, ha nem foglalkozol vele. Előbb látod azt, amit látnod kell és előbb tudod lereagálni, amit reagálnod kell. Ha egy ember reakcióideje mindennel együtt mondjuk fél másodperc, akkor az a fél másodperc nem ugyanarra az időre kerül rá a 60 Hz-es játékmenet előtt, mint a 144-es esetében. Ez szimpla matematika. Mindenkinél okoz különbséget, csak van, aki észreveszi és foglalkozik vele, van, aki meg nem. Hangsúlyozom: ez a különbség akkor is adott lesz, ha valaki nem látja a 60 és 144 fps közti különbséget. Persze csak akkor, hogy a játék amúgy képes is annyi fps-sel futni.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Döglött Róka
veterán
Nem keverem a dolgokat de könnyebb a másikat hülyézni mint netcode oldalról szemlélni ezeket a kérdéseket, és - plot twist -, én végig erről írtam
Az interpolációt most hogy kontextusba helyezted elfogadom. Igazság szerint egy engine dokumentációját kéne jobban átnézni, hogy a netcode-al helyes összefüggésbe helyezzem. De debugolok eleget és nincs kedvem.
Soha nem vitattam hogy jobban néz ki, hogy a felhasználónak nagyobb élmény és ugye jobb karddal a vívó jobban vív mert jobban érzi magát.
De tegyük fel:
Ha jó az input és jó a framerate alapból finomabb a mintavételezés és rendering (sok FPS-ed van), 30as netcode update rate-nél nem a 144hz-es displayed alapján fogjuk kiköpni milyen állapotot küldesz a szervernek, ergo neked lehet egy 30hz-es monitorod is ugyanazt fogod küldeni. Vagy egy modern motor már a display alapján lövi be render sebességét?
A gyakorlati hasznát vitatom szerver oldalról. Attól mert olyan emberek hülyéznek akik erre esküsznek nem leszek beljebb, mert nem objektív a hozzáállás.
Tetszik, hogy részletesen belemész és mérnöki szemmel közelíted meg a témát, így meggyőzhető vagyok szemben a szerző meg pár ember "deostobavagy" hozzáállásával. Nagyon kérlek ne jöjj ezzel a vagdalkozom dumával meg fejembe vettem valamit mert nagyon ront a vitakultúrádon.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Azt hittem, mindegy a kijelző meg az egér.
Q3DM17 amúgy az egyik legerősebb mapom, de FFA-n kívül semmire se jó.
Only rail? Az egyszerű point & click + spawnok ismerete, kb. az égvilágon semmit nem jelent. Meg aztán a legutóbbi insta-huszár sem túlságosan úszott a boldogságban, amikor végre leültünk - az, hogy nem nagyon játszom ilyet, nem jelenti azt, hogy nem a rail a legerősebb fegyverem.
Mindenesetre ha oda kerül a sor, nem instagibezni akarok, hanem Kvékezni, normális mapon - hogy legyen valami értelme is.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
jbcs
tag
Egy elég szubjektív dologról beszélünk, amit te is írsz, hogy valaki jobban észreveszi, valaki kevésbé. Viszont az nem tetszik, hogy egyesek túlzásokba esnek és úgy adják elő, hogy szégyeljem magam, hogy egy gagyi 60Hz-es monitorral játszok, mikor mennyire zsírkirály az 1ms és 144 Hz, mikor egy teljesen szubjektív dologról beszélünk, amelyet van olyan ember is, aki észre sem vesz vagy minimális a különbség... Egyszer most már kipróbálom, milyen lehet 144 Hz monitorral játszani, de előtte bepelenkázom magam, ne hogy baj legyen belőle...
-
xthemax
csendes tag
SAMSUNG Q6FN 4K Sík Smart QLED TV 49" QE49Q6FNATXXH
Sony Bravia FW-55BZ35F Monitor
Nem is értem most kell-e egyaltalan monitor.
Egy qled uhd tv fele annyiba kerül mint egy hasonló méretű monitor, ami miért is lenne jobb vétel?[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
Nézd, én is ugy voltam vele, h. olvastam a teszteket meg néztem a videokat és konstataltam h. ok latom, de nem a vilag. Most otthon ha visszaesik vmi hiba miatt 60-ra, 2 sec alatt veszem észre.
Tényleg egyszer szivesen szervezek egy eventet, atlehet jonni, és megnezni az APEX-et, 60 és 120 hz/fps-el, freesync-cel. van logitech g pro wireless egér +pad, meg g35 füles is, h. teljes legyen az élmény.
Haverok is mind azt mondjak h. jol elvannak a cuccaikkal, majd azért csak kicsuszik h. azért nem szeretnek atjonni, mert ha igy jatszanak akkor utana az otthoni set maris nem tunik annyira jonak.
Make things work
-
Ideg
aktív tag
Lehet, hogy "vótmá", de azért felteszem a kérdést, hogy mit jelent pár monitornál, hogy 144Hz (OC) ? Az ilyet kerülni kell vagy teljes értékű 144Hz-es megjelenítő?
-
#16939776
törölt tag
A teljes szabadság érzésének tudnám röviden leírni: nulla stressz, nem fáradsz el a játéktól, kevésbé érződik repetitívnek, ahogy neked tetszik úgy oldasz meg egy-egy helyzetet.
Ha igazi játék függő vagy/voltál, akkor nagyon beütne a cucc. Aztán habzsolás helyett elkezdenéd kiismerni, kiélvezni a kedvenc játékaid nyújtotta lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
-
X Factor
addikt
Általában annyit h. alapból 100 vagy 120hz a maximalis beallitas, és egy kulon oc fulon lehet aktivalni ezt a settinget. Az adott monitor tipus eseten megkell nezni a teszteket h. kinel mit takar. Van ahol problemamentesen megy pl . 34uc89g, de van ahol mar anomaliak elojonnek ezen beallitasnal.
Kategorikusan nem lehet definialni.
Make things work
-
#00137984
törölt tag
válasz aerosmith #223 üzenetére
Egész jó észrevétel, mivel a monitor frissitéséhez kell a megfelelő gamer hardver. Nekem a @100Hz képfrissitéshez a legtöbb játékban jó a GTX 1070 Ti. Driverben az Adaptiv Sync, a monitor menüben a legjobb Response Time és a Low Input Lag van beállitva. Igy viszont az egeret cserélnem kellett másikra (pedig 1000Hz és a 30G gyorsulás megvolt). Utána már simának éreztem a játékban a nyomulást...
[ Szerkesztve ]
-
jbcs
tag
Ok, tényleg nem trollkodni jöttem. Mindenki azzal legyen boldog, amije van. És mindenki úgy válasszon monitort, hogy mi az elsődleges felhasználás, mit preferál, nálam nem a játék van az első helyen... Nekem fontos volt a 27 coll, másnak nem az, vígan el van 24 colon és nem fizetne külön ezért...
-
RPZ
tag
Én elméletben nagyon vágytam egy nagy frissítésű monitorra, nem játékhoz, hanem weboldal görgetéshez.
Csodálatos lenne, ha a weboldalak gördüléskor olyanok lennének, mintha magam előtt húznék egy papírt, nem pedig ez a darabosan mozgó rémálom.
Az Oázisban kipróbálva arra a sajnálatos következtetésre jutottam, h. ugyanúgy darabos a weboldalgörgetés, ablakmozgatás, egérmozgás. Picivel jobbnak érződött a 60-nál, de egyáltalán nem az a tökély, mint amit elképzeltem. A kérdés az, hogy mi kellene a tökéletes simasághoz? 500 HZ?
Már nem emlékszem, hogy milyen megoldású volt az egér, de gondolom nem olyan lámák, hogy rossz minőségű beviteli eszközt raktak a sokherzetprezentálós gépükhöz. -
#16939776
törölt tag
Mindenki úgy válasszon monitort, hogy mi az elsődleges felhasználás.. Amíg mindenes gépben gondolkodsz, addig így kell kompromisszumot kell kötni.
(#245) RPZ: YT-n vannak monitor tesztek amik ezzel IS foglalkoznak, szerintem kontrasztos téma mozgatásánál sosem lesz olyan tiszta a kép, hogy teljesen elégedett legyél. Talán majd az oled monitorok..
Nagyon könnyű manapság átejtődni, ha más értékrendjét/döntéseit kérdés nélkül elfogadjuk. Nyugodtan próbáld ki saját hardverrel, az a tuti.[ Szerkesztve ]
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz aerosmith #223 üzenetére
Az adaptív szinkronizációs technológiák csak közvetve tartoznak a cikkhez, bár őszintén szólva nem túl szívesen írnék olyanról, amit a magam részéről kb. uselessnek tartok. Számomra no sync best sync.
Celeron G1620 + 4 GB + HD 5450-nel is 144 Hz-es kijelzőm volt.
Egy Northwood P4 mellett is szászor különb lesz a scrollozás, illetve en bloc bármilyen jellegű mozgás mejelenítése. Egész nap azt bámulod; tipikusan nem az a periféria, amin ilyen téren spórolni kellene. Ez pont olyan, mint a klaviatúra, az egér vagy az egérpad.
El kellene felejteni a hardver és a monitor ilyen szoros összevonását. Egyrészt nem csak 2021-ben megjelenő AAAA++ játékokkal lehet vele játszani Ultra részletességgel, másrészt kevesebb fps mellett is jobb lesz, mint a 60 Hz - harmadrészt meg ha minden kötél szakad, lehet használni konfig fájlt vagy options menüt.
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Döglött Róka #230 üzenetére
Na, a sok Bloodrun kockától is herótom van - bár kevésbé, mint a DM6-osoktól.
Ha duel, akkor Sinister, Toxicity, Elder, Cure, dm13. Akár még egy Battleforged is jöhet.
FFA-ban: dm8, dm9, dm12, dm15, dm17
TDM-ben: dm20, Purgatory, Ragnarok, dm14 - de egy Tornado vagy Terminatria is jöhet bármikor. Szerencsére a map pool jó részét csípem, igazából csak az ospdm5-öt rühellem, de nagyon. Meg azokat, akik pickupon a DM6-ot erőltetik - ezt már rég ki kellett volna penderíteni a poolból.
CTF-ben: Troubled Waters, Japanese Castles, meg IronWorks
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
-
Döglött Róka
veterán
válasz Synthwave #247 üzenetére
Attól függ, munkára leginkább a nagy felbontás és a méret számított nálam mivel egész nap logokat nézek meg debugolok, a szövegnek mindegy milyen gyorsan frissít
15 éve nem Q3aztam, nézd el Egyébkén az ospdm5-öt pont bírtam. Abban viszont egyetértek hogy a dm6 túl van hype-olva, messze nem a legjobb map csak anno a CA majmok csak azt ismerték.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Formula-1
- Kabrió
- Macska topik
- Kupon kunyeráló
- Milyen routert?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest