-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
fravik
tag
Sziasztok!
Mostanában találkozott valaki olyasmivel, hogy linken regisztrált (vagy saját linken keresztül más), de amikor a fizikai kártya megrendelését csinálná alul a "Mikor szeretnéd megkapni a kártyádat" oldalon mindig csak a "Csomagváltási lehetőségek" gomb jelenik meg így nem tudja befejezni a kártya rendelést, hiába választja ki a legalsó ingyenes standard lehetőséget.
Mit lehet ilyen esetben tenni? Alap dolgok... alkalmazás kilövése, újraindítás...stb megvolt. Esetleg valakinek tipp? Köszi
"Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else."
-
gzbotii
veterán
válasz instantwater #12540 üzenetére
Ki állította az ellenkezőjét?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
zoleeno1
addikt
válasz MasterMark #12535 üzenetére
köszönöm a válaszokat, a többieknek is
Honor Magic5 Pro; konfig: http://zoleeno1.atw.hu
-
Lex Icon
senior tag
válasz fravik #12551 üzenetére
A telefonodnak esetleg nem kicsi a felbontása? Mert párom régi telója 854x480-as felbontású és úgy tűnik a mostani app fejlesztők nem készültek fel erre, mert sokszor az alsó bill. vagy menü és a felső fejléc közé a maradék kicsi helyre beszorul a görgethető menü és nem lehet görgetni. A betűméretet hiába állítjuk, mert sok app fix méretet használ, gondolom, a könnyebb pozicionálásért.
-
Lex Icon
senior tag
Portfolio-ról:
"33 millió fontra duplázódott a Revolut 2018-as vesztesége – derült ki a fintechcég legfrissebb számaiból. A pénzt elsősorban a nemzetközi terjeszkedésre fordított összegek vitték el.
A fintechcég bevétele egyébként 58 millió fontra nőtt a korábbi 13 millióról.
A Revolutnak 7 millió ügyfele van, 1 milliárd fontnyi betétet és kriptodevizát kezelnek. 2017-hez képest kezelt vagyonuk 350%-ot nőtt." -
Quinine911
aktív tag
válasz instantwater #12560 üzenetére
Na ezt én se tudtam,
köszi az infót!I was born for a storm, and a calm does not suit me.
-
instantwater
addikt
válasz Quinine911 #12561 üzenetére
Bizony.
Ugyanerre kell figyelni külföldi vásárláskor is, mert a POS terminál is ugyanilyen furfangos.
Ez mondjuk mehetne az összefoglalóba, mert sokan megégették már magukat, és sokszor ki lett vesézve már.
gzbotii/Tuomas, bele tudnátok rakni kérlek? Köszönöm
Nem, azt nem kell , hogyazótéjpéjobbanvált
[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
válasz instantwater #12562 üzenetére
Az itthoninál is. Nekem már ajánlott egy ruházati boltban a terminál angol fontot az első helyen. Közel 20% bukta lett volna.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
anadroid
senior tag
válasz instantwater #12564 üzenetére
Decemberi.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
anadroid
senior tag
válasz Lex Icon #12566 üzenetére
Úgy, hogy a PIN megadása előtt megkérdezte. Ez érintéskor is így van, ha nem honos a kártya, legfeljebb a pénztáros "villámkezű".
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
anadroid
senior tag
válasz Lex Icon #12568 üzenetére
És az érintést követően jön a kérdés (vagy a bedugáskor). A Westendben volt, valamelyik külföldi márka üzletében.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
st6969
őstag
válasz anadroid #12569 üzenetére
Úgy érted, hogy először kiírja Ft-ban, majd érintesz/bedugod, és utána kérdez rá, hogy terhelheti-e GBP-ban?
Érintés után én már sose néztem, hogy mi történik, rendszerint vissza is fordítják maguk felé a terminált.
Ez csak PIN kód köteles vásárlásoknál van, vagy anélkül is lehet?
Na most már majd jobban figyelek -
takbence527
csendes tag
Sziasztok!
Bocs hogy itt kérdezem, de ha megjött a kártya, akkor ATM-en keresztül is lehet aktiválni (egyenleg lekérdezés)? Valamint kell valamit állítani az appon belül, hogy lehessen érintéssel vagy PIN-kóddal fizetni utána?
Előre is köszi -
Lex Icon
senior tag
válasz takbence527 #12573 üzenetére
Összefoglaló -> Kártya aktiválása
ill. Kártyák alsó menü -> biztonság[ Szerkesztve ]
-
adabra
senior tag
Egy közüzemi számlát Revoluról történő utalással fizettem ki. A szolgáltató most küldött egy felszólitást...
Nyilván a közleményben nem csak az általam megadott referencia került. A kereső által adott találatok nem egyértelműek számomra, van aki szerint csupa nagybetűre konvertálva küldik, míg valaki más a revolut számlatulajdonos nevét is bele rakja a referencia mellé (vagy elé?)
Most nem tudom kipróbálni saját magam részére, mert nem tudom hozzáadni az alkalmazásban (Android) a saját számlaszámomat. (Sajnálják, de valamilyen hiba történt...)
Tud valaki segíteni? Pontosan mi kerül a közlemény mezőbe?
A válasz alapján fel tudom venni a kapcsolatot a szolgáltatóval, segítek nekik megtalálni a befizetést és összepontozni a számlával.Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Lex Icon
senior tag
válasz MasterMark #12578 üzenetére
A K&H-nál két név szerepelhet benne. a számlatulajdonosé, és akinek a nevében küldi. Lehet, a szolgáltató az előbbit nézte, ezért nem találja.
[ Szerkesztve ]
-
adabra
senior tag
válasz petipetya #12580 üzenetére
Köszi, az nagyjából használhatatlan.
A kedvezményezett nevét, a dátumot és az összeget tartalmazza.
Nincs rajta a kedvezményezett számlaszáma, sem a referencia/közlemény.
Ellenben rajta vannak a saját adataim ill. a saját revolut-os GB IBAN számlaszámom. Ezeket egyébként is tudom, és nem igazán a tranzakcióhoz tartozó adatok.Annyira nem fontos a dolog, de ezeket miből állna rendesen lefejleszteni, ill. a leírni a FAQ-ban...
-
#95561216
törölt tag
válasz adabra #12575 üzenetére
Még régebben volt olyan gond, hogy egy számláról fizettünk két internet előfizetést. Hiába volt megadva az ügyfélszám mindkettő közleményében ahogy kérték, a balf*sz rendszerük a leírtakkal ellentétben a számlaszámot nézte, és aszerint könyvelt az egyik előfizetésre dupla díjat, a másik miatt meg háromhavonta küldözgették a leveleket, mert nem tudták véglegesen kijavítani.
-
drwalleret
friss újonc
Sziasztok! Valamennyire kapcsolódik a problémám az előző néhány üzenetben említettekhez. Én lakástakarékot utaltam Revolut számláról (Erste LTP-re), beállítottam az ismétlődő utalásokat, aztán valamit még módosítottam a dátumokon, és leokéztam. Ekkor eltűntek az előzőleg elmentett közlemények, mint kiderült, ez egy ilyen bug a rendszerben... Mindenesetre elmentek az utalások közlemény nélkül, én később vettem észre, LTP-t felhívtam, ők már visszafordították sajnos az összegeket a küldőnek.
Írtam a Revolutnak, azt mondták, hogy kb. 5 munkanap és visszaérkezik a számlámra. Ez július elején volt.Most nem megyek bele abba a millió levelezésbe, amit lefolytattam a Revoluttal, az LTP-vel, de a lényeg: a LTP bizonyította, hogy visszautalta a pénzt a feladónak – ami pedig a K&H-s számlaszám, mint minden magyarországi számlára történő utalásnál.
Na most én hiába erőlködök a Revolutnál, hogy náluk utaltam, hozzájuk vagy az ő banki partnerükhöz tartozik ez a K&H számla, és engem nem érdekel, hogy hogy mókolgatnak az utalásoknál (mert ugye SWIFT utalást küldök be, de láthatóan egy GIRO utalásként történik meg a tranzakció), meg hogy egyébként is hogy lehetséges, hogy nem én szerepelek a küldőnél egy utalásnál, ők ragaszkodnak hozzá, hogy az a baj, hogy nem az én Revolut számlámra lett visszaküldve az összeg, ezért nem tudnak mit csinálni (itt már teljesen elszállt az agyam, mert mégis hogy utalta volna az LTP vissza a Revolutomra, mikor nem is az szerepel küldőként az utaláson??), a K&H-nál van a pénz és nekik semmi közük hozzájuk, és az LTP és a K&H kell, hogy ezt tisztázza.Az LTP viszont nyilván azt mondja, hogy ő mindent úgy csinált, ahogy kell (ami igaz is), a K&H meg nem hajlandó kiadni nekem semmilyen adatot, vagy egyáltalán, bármiféle segítséget nyújtani, mivel nem én vagyok a számlatulajdonos...
Még egyetlen lehetőséget nem próbáltam ki, mivel az egész sztori nemrég jutott el erre a pontra: nem voltam egyelőre K&H fiókban, de a telefonos segítségüket figyelembe véve ott sem várok túl nagy segítőkészséget.
A kérdésem az, hogy járt-e már valaki más is így, hogy visszautaltak neki egy Revoluton indított utalást, és az megreked a K&H-nál? Ha igen, hogy sikerült megoldani a problémát?Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Gabás
addikt
válasz drwalleret #12584 üzenetére
Az LTP visszautalásának bizonylatát elküldted a Revolutnak?
-
drwalleret
friss újonc
Persze, erre volt az a válasz, hogy jaa hát ez lesz a probléma oka, hogy nem a Revolut számlaszámom a kedvezményezett a visszautalásnál, hanem a K&H számlaszám szerepel ott. És ezzel le is zárták részükről a kérdést, hogy hozzájuk nem jött meg és amúgy is rossz volt a kedvezményezett szóval nem ők hibáztak, úgyhogy intézzem a LTP-vel vagy a K&H-val ahogy tudom mert ők nem tudnak kezdeni ezzel semmit. Hiába magyaráztam, hogy ti intézitek úgy az utalást, hogy nem az én számlaszámom szerepel küldőként mikor utalok...
-
Lex Icon
senior tag
Célszerű észben tartani, hogy a Revolut nem bankszámla a maga klasszikus értelmében, ezért az utalásokat csak megfelelő átgondolás után célszerű használni. A közvetítő bankok miatt egy félresikerült utalás a fenti problémákat okozza, ezért inkább a bankkártyás fizetést érdemes használni. Az adott helyről csekket kérni és postán kártyával fizetni vagy direktben, ha erre van lehetőség.
Ft utalást meg ilyen esetekben jobb a saját magyar bankos számláról utalni, mert nincs vele annyi baj. -
MasterMark
titán
válasz Lex Icon #12587 üzenetére
Most tényleg nem azért, de ez a béna rendszereiknek köszönhető, amin em tudja normálisan kezelni a beérkező utalásokat. A közleményben ami van az alapján ha egyedi kódot ír oda utalásnál, azzal el lehetne dönteni. Teljesen mindegy kitől vagy hogy jön az utalás. Nem is értem miért szenvednek vele ennyit, eléggé elavultnak tűnik.
Switch Tax
-
Lex Icon
senior tag
válasz drwalleret #12586 üzenetére
Mivel a K&H-s számla is a Revolut-é, ezért csak velük fogod tudni elintézni. A K&H, meg teljesen jogosan tagadja meg a segítséget, mivel neked semmi közöd ahhoz a számlához, mert a Revolut-é.
-
Lex Icon
senior tag
válasz MasterMark #12588 üzenetére
Mert magyar számlaszámra UK-ből utalni Ft-ot elég költséges. Nem is lehet, mert nem így működik a Revolut. A magyarok forintjait a K&H-s számlán gyűjtik és onnan utalják, ahogy a többi országban is így van megoldva.
Ha nem akarsz közvetítőt, akkor utalj a saját bankodból, ahogy írtam.[ Szerkesztve ]
-
Tuomas
addikt
válasz MasterMark #12592 üzenetére
Egyébként egyetértek. Csoportos beszedés ilyen szempontból mérföldekkel jó megoldás, azt egyszer kell elintézni, aztán utána hozzá se kell nyúlni.
We were here
-
gzbotii
veterán
válasz Tuomas #12593 üzenetére
OFF-nak, az OFF topicban a helye, nem?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
drwalleret
friss újonc
válasz Lex Icon #12589 üzenetére
Hát persze, ez lenne a logika, csak éppen a Revolut széttárja a kezét és azt mondja, hogy bocsi, nem tudunk mit csinálni, semmi közünk a K&H-hoz. Nem tudom elhinni, hogy 2019-ben lehetséges, hogy 100 ezer forint csak úgy eltűnjön az éterben, és senki se férjen hozzá, vagy megtagadja a segítséget.
Egyébként valószínűleg nem is a Revoluté a számla, legalábbis állításuk szerint, hanem valószínűleg a partner bankuknak van valamilyen szerződése a K&H-val. Legalábbis arra hivatkoznak, hogy közvetlenül ők nem tudnak mit csinálni.
És azért azt is tegyük hozzá, hogy sehol nincs leírva ez a K&H-s sztori, plusz ha le is lenne, ki gondolja, hogy onnan csak kifele mehetnek utalások, a bejövőt meg benyelik? Semelyik másik utalással soha nem volt problémám, pedig 100-as nagyságrendben utaltam már a Revolutról (pont azért, mert elegem van belőle, hogy lehúznak a bankok), itt is az okozta a problémát, hogy ha dátumot módosítok a rendszeres utalásnál, akkor utólag törlődik a közlemény...[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
veterán
válasz drwalleret #12595 üzenetére
Ha nem segít neked senki akkor fordulhatsz a magyar nemzeti bankhoz mint felügyelethez. Hátha rá szólnak a kh bankra hogy intézzenek valamit és akkor ők talán fel szólítják a számla tulaj hogy intézzen valamit...
-
Lex Icon
senior tag
válasz drwalleret #12595 üzenetére
Akkor is a Revolut-ot kell ütni, mert ők tudnak a partner banknál intézkedni. Logika szerint, mivel a K&H-s számla nem fogadó számla az ügyfelek résére, ezért vissza kellene nekik is küldeni az LTP felé a pénzt. De lehet, hogy a pingpongozás elkerülése miatt nem teszik.
-
Tuomas
addikt
válasz Lex Icon #12598 üzenetére
Szerintem meg menjen be a K&H-ba is és mutassa meg az LTP-s visszautalást, és kérdezze meg személyesen is. Hiába nem ügyfél, az Erste nekik utalt, a pénznek ott kell lenni. Aztán attól függően, hogy mit mondanak neki, lehet megint kopogtatni a Revolutnál, már azzal a tapasztalattal, amit a K&H-ba mondtak neki.
We were here
-
vnorbi
aktív tag
válasz drwalleret #12595 üzenetére
Korábban többször előkerült, hogy a Revolut-nak nincs a K&H-nál gyűjtőszámlája, hanem ők is csak megbíznak valakit, aki majd utalja a forintot, és technikailag ide tartozik a K&H-s számla, ahonnan a pénz jön (és ahová visszautalták). Korábbi tapasztalatok szerint ez a köztes szolgáltató a Vitesse PSP lehet (lehetett). Lehet, hogy náluk van a pénzed, de gondolom közvetlenül őket sem lehet ilyen problémával érdemeben faggatni, csak a Revolut marad, csak ők tudják kinyomozni, hogy az ilyen utalás milyen útvonalon halad, és ha visszafordul, akkor kit (kiket) kell megkérdezni, hogy nincs-e náluk.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- GoPro Topic
- Kés topik
- További aktív témák...